چه طور

10 راه برای استفاده از بازاریابی لینکدین برای مشاغل کوچک

لینکدین مدت هاست که به یکی از گسترده ترین شبکه های اجتماعی در جهان تبدیل شده است. ممکن است به اندازه فیس بوک یا اینستاگرام در زمینه های خاص تأثیرگذار به نظر نرسد، اما اگر از لینکدین در استراتژی بازاریابی خود استفاده نکنید، فرصت طلایی را از دست می دهید زیرا آنها 875 میلیون کاربر در این پلتفرم هستند.

استفاده از استراتژی های بازاریابی لینکدین که در این مقاله بیان شده است به شما می آموزد که چگونه بهتر با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید، محتوای جذاب ایجاد کنید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

این مخاطب کاملی است که آماده تعامل است. مهمتر از همه، اعضای لینکدین محتوای مرتبط با کار مانند توسعه حرفه ای، اخبار صنعت، فرصت های شغلی و خدمات تجاری مرتبط را جستجو می کنند.

3 دلیل اصلی برای گنجاندن لینکدین در استراتژی بازاریابی شما

  • محتوای بهتر و مرتبط تر

افراد از LinkedIn برای جستجوی اطلاعات و راهنمایی های مرتبط با صنعت خود استفاده می کنند. شما اغلب می توانید وبلاگ های مربوطه، اینفوگرافیک ها، بحث ها، ویدیوهای توضیحی، کتابهای الکترونیکی و موارد دیگر.

شما همچنین می توانید بینش های متخصص در مورد صنعت خود را به عنوان مکمل به اشتراک بگذارید. این شما را قادر می سازد تا به مخاطبان هدفمندتری دست پیدا کنید و مشتریان شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد خواهند دید.

  • سرنخ های با کیفیت بیشتری تولید کنید

لینکدین از دیگر سایت های رسانه های اجتماعی بهتر عمل می کند تولید سرنخ. از آنجایی که این مجموعه ای پررونق از متخصصان با قدرت خرید قوی است، یکی از مکان های برتر برای سرنخ ها است.

تبلیغات لینکدین همچنین به شما این امکان را می دهد که با استفاده از هدف گذاری و تجزیه و تحلیل دقیق، مشتریان بالقوه خود را پیدا کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید.

منبع: لینکدین

  • یک بازاریابی B2B ضروری است

بازاریابی و فروش B2B می تواند برای مشاغل کوچک چالش برانگیز باشد. هر سال، لینکدین در رتبه شماره 1 برای گسترش B2B، تولید سرنخ و تبدیل.

کسب و کار شما می تواند به تصمیم گیرندگان با نفوذی دسترسی پیدا کند که از این پلتفرم برای بینش های جدید، مشاوره، روندها و محصولات و خدمات جدید استفاده می کنند.

علاوه بر این، به عنوان یک کسب و کار کوچک، می توانید از شبکه های اجتماعی برای ارتباط با شرکت های دیگر استفاده کنید و مخاطبان خود را گسترش دهید.

10 بهترین استراتژی بازاریابی لینکدین برای مشاغل کوچک

بیایید ببینیم چگونه می‌توانید با راه‌حل‌های بازاریابی هوشمندانه LinkedIn برای مشاغل کوچک، کسب‌وکار جدیدی را به دست آورید. ما ده تاکتیک را برجسته کرده ایم که ثابت شده است.

برای تسلط بر صنعت خود، ابتدا باید درک کنید که چگونه دیگران توانستند در صدر میدان باقی بمانند. بررسی آنچه که رقبای شما انجام می دهند یک تاکتیک ضروری است. صفحات آنها را در لینکدین دنبال کنید.

بررسی کنید و ارزیابی کنید که آنها چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند، چه محتوایی را پست می کنند و چه موضوعاتی پرطرفدار هستند.

شما در درک بهتر صنعت خود و به دست آوردن بینش در مورد آنچه که برای برجسته شدن باید انجام دهید، مزیت خواهید داشت.

  • صفحه شرکت خود را ایجاد و بهینه کنید

استراتژی بازاریابی لینکدین برای کسب و کارهای کوچک با غلبه بر ترس ها یا تفکر بیش از حد و ایجاد صفحه شرکت شما شروع می شود. همانطور که رقبای خود را مورد بررسی قرار داده اید، تصویری از ظاهر صفحه خود دارید یا نه.

به بخش “درباره ما” توجه کنید که مستقیماً با مخاطبان هدف شما صحبت می کند. بررسی کنید که آیا از این بخش مشخص است که شرکت شما چیست، چه چیزی ارائه می دهید و چرا مشتریان شما از همکاری با شما سود می برند.

مطمئن شوید که عکس ها و بنرهای چشم نواز و مرتبط را درج کرده اید.

در نهایت سئو (بهینه سازی موتور جستجو) را به خاطر بسپارید. با انتخاب دسته بندی مناسب و کلمات کلیدی مرتبط، صفحه شما در رتبه بالاتری قرار می گیرد و پیدا کردن شما را برای مشتریان بالقوه آسان تر می کند.

ماکاپ لینکدین طرح تخت

منبع: Freepik

  • محتوای خود را مرتبط و سازگار نگه دارید

اگر می‌خواهید از لینکدین برای رشد کسب‌وکارهای کوچک استفاده کنید، حضور منظم در آنجا قدم بعدی است. فقط ایجاد یک صفحه و منتظر ماندن برای مشتریان برای یافتن و مشاهده عالی بودن خدمات یا محصول شما کارساز نخواهد بود.

این کار چالش برانگیز، خواستار و زمان بر پست مداوم و مزمن است. به عبارت دیگر، شامل نوشتن پست های وبلاگ مرتبط، به اشتراک گذاری مقالات ارزشمند و ایجاد ویدیوهای آموزنده است.

محتوای ویدیویی مدت‌هاست که به یکی از بهترین راه‌ها تبدیل شده است تا به مخاطبان اجازه دهید در مورد محصول یا خدمات شما اطلاعات کسب کنند.

  • با مخاطبان خود درگیر شوید

اگر به تازگی شروع به استفاده از بازاریابی لینکدین برای کسب و کارهای کوچک کرده اید، یک نکته مهم را باید به خاطر بسپارید. لینکدین بستری برای معاشرت است. که این است که بگوییم؛ مخاطب شما انتظار ارتباط، تعامل و ارتباط را دارد.

بنابراین اگر یک پست وبلاگ واقعاً جذاب ایجاد می‌کنید، و سپس بحث‌های آتشین در نظرات شروع می‌شود، در شرکت کردن دریغ نکنید. نشان دهید که به مشکلات مشتریان خود اهمیت می دهید. سوال بپرسید و نظرسنجی ایجاد کنید تا نشان دهید که علاقه مند هستید.

این استراتژی برای B2C و B2B کار خواهد کرد، زیرا به شما کمک می کند تا روابط قوی مبتنی بر اعتماد و اعتبار ایجاد کنید.

در بازاریابی B2B، درگیر کردن مشتریان خود با نکات ارزشمند بسیار مهم است. سپس باعث حفظ و فروش بهتر می شود. تو می توانی زمان بندی پست ها در لینکدین برای خودکارسازی کل این فرآیند

نمودار پلتفرم های رسانه های اجتماعی

منبع: Ironpaper

  • به گروه های مرتبط لینکدین بپیوندید

یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی لینکدین برای کسب و کارهای کوچک شامل پیوستن به جامعه لینکدین در حوزه کاری شما است.

یک چیز، به شما کمک می کند تا به متخصصان همفکری دست پیدا کنید که ممکن است شما را تشویق کنند تا با آنها همکاری عملی ایجاد کنید.

از سوی دیگر، آگاهی از برند خود را افزایش خواهید داد تا افراد بیشتری در مورد حوزه تخصص شرکت شما بیاموزند.

  • گروه LinkedIn خود را ایجاد کنید

اگر نمی توانید یک گروه عالی در صنعت خود پیدا کنید یا می خواهید گروه بهتری ایجاد کنید، آن را دنبال کنید. راه اندازی گروه LinkedIn خود یک فرصت فوق العاده برای جمع آوری افراد و ایجاد یک جامعه درگیر در اطراف کسب و کار شما است.

نظر تخصصی شما در این زمینه ممکن است در تصمیم گیری برای مراجعه به شرکت شما تأثیر بگذارد، زیرا مشتریان قبلاً با شرکت شما پیوند دارند و می دانند که می توانند بر دانش و مهارت های شما تکیه کنند.

وقتی از لینکدین برای بازاریابی استفاده می کنید، هشتگ ها همچنان کار می کنند. هشتگ های مرتبط و پرطرفدار به شما کمک می کنند تا پست ها و دیده شدن صفحه خود را افزایش دهید.

کسب‌وکارهای کوچک معمولاً از استفاده از هشتگ‌های خاص در حوزه خود سود می‌برند، ممکن است کم فرکانس باشند، اما دسترسی به مخاطبان هدف آسان‌تر است.

به علاوه، تبلیغ هشتگ های شما خوب است. به این ترتیب نظر تخصصی شما با هشتگ های خاصی مرتبط می شود.

  • از تبلیغات لینکدین و بازاریابی حمایت شده استفاده کنید

استفاده از تبلیغات یکی دیگر از استراتژی های قدرتمند بازاریابی لینکدین برای کسب و کارهای کوچک است. این پلتفرم یک الگوریتم عالی برای دستیابی به مخاطبان هدف بیشتر با موارد زیر ارائه می دهد:

  • تبلیغات پویا شخصی شده
  • تبلیغات بومی در فید خبری لینکدین
  • پیام های حمایت شده برای مخاطبان شما ارسال می شود
  • روی تبلیغات متنی که در سمت راست صفحات لینکدین ظاهر می شوند کلیک کنید
  • شبکه لینکدین خود را گسترش دهید

یکی از ویژگی های مفید لینکدین برای مشاغل کوچک، افزایش ارتباطات شماست. این به ویژه برای شرکت های کوچک B2B عالی است.

لینکدین به شما این امکان را می دهد که در صنعت حرفه ای خود مخاطبینی با علایق متقابل پیدا کنید و فروش اجتماعی را تقویت کنید.

با گسترش دامنه دسترسی خود، می توانید ارتباطات بیشتری با مشتریان بالقوه ایجاد کنید و آنها را به سرنخ های خود تبدیل کنید.

  • از تجزیه و تحلیل لینکدین استفاده کنید

یک استراتژی بازاریابی لینکدین که اغلب نادیده گرفته می شود برای مشاغل کوچک، استفاده از داده های لینکدین است. فرض کنید که در حال تولید محتوای جذاب، تعامل با مخاطبان و استفاده از تبلیغات هستید، اما همچنان احساس می‌کنید چیزی کم است.

دلت دروغ نمی گوید در سال 2023 استفاده از تجزیه و تحلیل ضروری است. اگر بینش‌های پشت بی‌شمار داده را ببینید، کمک خواهد کرد. چرا یک کمپین جواب داد و دیگری نشد؟ جایی برای فرضیات وجود ندارد. شما به ارقام نیاز دارید

تجزیه و تحلیل مناسب به شما کمک می کند عملکرد محتوا را نظارت کنید و تصمیمات مبتنی بر داده در مورد کمپین های بازاریابی آینده خود بگیرید. می‌توانید داده‌های LinkedIn را به ابزارهای سوم صادر کنید تا گزارش‌های پیشرفته با داده‌های تجسم‌شده بسازید و آنها را با معیارهای عملکرد سایر کانال‌های بازاریابی مقایسه کنید.

برای مثال می توانید وصل شوید تبلیغات LinkedIn به Google Sheets یا Bigquery به این ترتیب، می توانید نتیجه گیری کنید که چه محتوایی مؤثرترین است و چه فعالیت هایی بیشترین امتیاز را برای شما به ارمغان می آورد.

مزایای برتر تجزیه و تحلیل داده ها

منبع: FinancesOnline

افکار نهایی

لینکدین امروزه چیزی فراتر از یک پلتفرم رسانه اجتماعی است. این یک معدن طلا برای اکتشاف B2B است.

این ابزار قدرتمندی برای دستیابی به مشتریان بیشتر است، به عنوان یک متخصص برجسته در صنعت شما شهرت پیدا می کند و به لطف روابط جدید مبتنی بر اعتماد، فروش شما را افزایش می دهد.

از ده استراتژی بازاریابی لینکدین برای کمک به رشد کسب و کار کوچک خود استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا