ارز دیجیتال

ناظر مالی آلمان در مورد اعطای مجوز حضانت به بایننس تصمیم گرفته است، بایننس حمایت شریک بانکی یورو خود را از دست می دهد، اسلواکی مالیات کریپتو را کاهش می دهد.

منبع: AdobeStock / Sergio

خلاصه روزانه و به اندازه اخبار مربوط به دارایی های رمزنگاری شده و بلاک چین را دریافت کنید – با بررسی داستان هایی که در زیر رادار اخبار ارزهای دیجیتال امروزی هستند.
__________

اخبار مقررات

  • ناظر مالی آلمان، سازمان نظارت بر مالی فدرال (BaFin)، تصمیم به ارائه صرافی رمزنگاری گرفت بایننس فایننس فوروارد به نقل از افراد آشنا با این موضوع گزارش داد که مجوز حضانت. وی افزود: مشخص نیست که آیا این یک لغو رسمی است یا قصدی است که در مذاکرات جاری بیان شده است. یکی از سخنگویان BaFin گفت که این مقام در مورد شرکت‌های فردی اظهار نظر نمی‌کند، در حالی که سخنگوی بایننس گفته است که «در حالی که نمی‌توانیم جزئیات بحث‌هایمان را با تنظیم‌کننده‌ها در میان بگذاریم، به کار برای برآورده کردن الزامات بافین ادامه می‌دهیم. [It’s an] روند در حال انجام.”

تبادل اخبار

  • بایننسشریک بانکی اروپا راه حل های پرداخت Paysafe به گزارش رویترز، روز پنجشنبه اعلام کرد که ارائه راه حل کیف پول جاسازی شده خود به صرافی ارزهای دیجیتال در سراسر منطقه اقتصادی اروپا (EEA) را از 25 سپتامبر متوقف خواهد کرد. بنابراین، بایننس ارائه‌دهنده سپرده‌ها و برداشت‌های یورو را از طریق منطقه واحد پرداخت یورو (SEPA) تغییر خواهد داد. Paysafe و Binance در حال حاضر برای اجرای متقابل یک فرآیند منظم و منصفانه برای پایان دادن به این سرویس در چند ماه آینده کار می کنند.

اخبار CBDC

  • را بانک مرکزی اروپا بر اساس صورتجلسه ای که روز پنجشنبه منتشر شد، (ECB) کار اکتشافی برای تسویه بازار مالی بر اساس فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) را در سال 2024 آغاز خواهد کرد. این بانک به دنبال راه‌هایی برای نوآوری در تسویه معاملات بین مؤسسات مالی و توسعه طرح‌هایی برای ارز دیجیتال بانک مرکزی خرده‌فروشی (CBDC) است. در این بیانیه آمده است: «در این زمینه، بانک مرکزی اروپا سؤالات خاصی را برای به دست آوردن بینشی در مورد زمان‌بندی آمادگی شرکت‌کنندگان در بازار و درک سرعت لازم برای شرکت در آزمایش‌ها و آزمایش‌ها مطرح کرد. همانطور که برنامه‌ریزی شده، ارائه‌های مفصلی در مورد مشخصات قابلیت همکاری ارائه خواهد شد. راه حل های نوع، که توسط اعضا به عنوان ضروری برای شرکت در کارهای اکتشافی در سال 2024 برجسته شده است.
  • چین پژوهشکده ارزهای دیجیتالساوت چاینا مورنینگ پست با استناد به گزارش حسابرسی گزارش داد، آژانس بانک مرکزی که مسئول توسعه یوان دیجیتال است، در افزایش حقوق کارکنان در سال 2020 “بیش از حد سخاوتمند” بود و هشت برابر سقف معمول برای ادارات دولتی مرکزی بود. این هفته منتشر شد کارگران در آن سال به طور متوسط ​​27.93 درصد افزایش حقوق دریافت کردند، در حالی که به نظر می رسد رشد آژانس از زمان افزایش دستمزدها تسریع یافته است.

اخبار مالیاتی

  • قانونگذاران اسلواکی به اصلاحیه ای رأی مثبت دادند که مالیات ارزهای دیجیتال را کاهش می دهد. 142 عضو شورای ملی جمهوری اسلواکی رای موافق و 2 نفر مخالف مالیات ها از 19 تا 25 درصد فعلی به 7 درصد کاهش می یابد و پرداخت های ارز دیجیتال تا سقف 2400 یورو مشمول مالیات نمی شوند. همچنین، این لایحه درآمد کریپتو را از سهم بیمه درمانی 14٪ مستثنی می کند.

اخبار دیفای

  • ورلد کوین، پروژه هویت بلاک چین که توسط OpenAI تیم، ادغام شده با اوکتاارائه‌دهنده نرم‌افزار مدیریت هویت و دسترسی، اعلام کرد که “ورود به سیستم با Worldcoin” اکنون در Okta در دسترس است. Auth0 Marketplace. این ادغام از پروتکل هویت دیجیتال World ID استفاده می کند و افزود که مزایای یکپارچه سازی دوچندان است: سازندگان برنامه ها و سرویس ها راه حلی برای تأیید انسان بودن کاربران دارند در حالی که از ربات ها محافظت می کنند، در حالی که افراد می توانند حریم خصوصی خود را حفظ کنند و از افشای غیرضروری خودداری کنند. اطلاعات شخصی.

اخبار بلاک چین

  • سولوژنیکارائه‌دهنده فناوری توکن‌سازی بلاک چین، راه‌اندازی دو پیشنهاد جدید را اعلام کرد: SOLONEX، یک راه‌حل کارگزاری توکن‌سازی دارایی، و یک راه‌حل سفارشی ساخت CBDC Tokenization. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که این دو راه حل با هدف ارائه یک نقطه ورود یکپارچه توکن سازی برای موسسات، بانک ها و سازمان های دولتی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا