چه طور

7 نکته برای ایجاد یک خبرنامه ایمیل غیرقابل مقاومت

احتمالاً شنیده اید که ایمیل بهترین راه برای دستیابی به مشتریان است. اما بهترین راه ها برای اطمینان از خوانده شدن خبرنامه ایمیل شما چیست؟

این پست وبلاگ به شما با نکاتی در مورد ایجاد یک غیر قابل مقاومت کمک می کند خبرنامه ایمیل. از موضوعات جذاب گرفته تا محتوای هیجان‌انگیز، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه خوانندگان خود را مجذوب خود کنید.

یک خبرنامه ایمیلی موثر می‌تواند به شما کمک کند تا در کنار افزایش وفاداری و فروش، مراقب مشتریان خود باشید.

بنابراین، به خواندن ادامه دهید تا امروز چارچوب ایجاد یک خبرنامه ایمیلی را بیاموزید که گیرندگان شما نمی توانند بدون آن زندگی کنند.

7 بهترین نکته برای ایجاد خبرنامه های مقاومت ناپذیر

این نکات را دنبال کنید یا آنها را با هم ترکیب کنید تا فرمولی ایجاد کنید که برای شما و کسب و کار شما مناسب باشد.

1. بهترین خط موضوع ایمیل را بسازید

موضوع یک بخش ضروری از یک ایمیل است. این همان چیزی است که باعث می شود مردم در وهله اول تمایل به خواندن ایمیل داشته باشند. بهترین خطوط موضوعی کوتاه و مستقیم هستند و از کلمات کلیدی استفاده می کنند که علاقه خواننده را برمی انگیزد. در اینجا بهترین نکات من برای ایجاد خطوط موضوع ایمیل موثر است:

  • آن را کوتاه و شیرین نگه دارید. هرچه خط موضوع کوتاه‌تر باشد، اسکن سریع‌تر انجام می‌شود و مردم احتمالاً آن را می‌خوانند. 50 کاراکتر یا کمتر را هدف بگیرید.
  • برو سر اصل مطلب. در مورد محتوای ایمیل شفاف باشید. از زبان مبهم یا عبارات بی معنی مانند “فقط می خواستم پایه را لمس کنم” خودداری کنید.
  • از کلمات کلیدی هوشمندانه استفاده کنید. کلمات کلیدی را انتخاب کنید که به طور دقیق محتوای ایمیل را توصیف کند و توجه را جلب کند. اما مراقب باشید از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده نکنید، در غیر این صورت خط موضوع شما اسپم به نظر می رسد.
  • از نشانه های شخصی سازی استفاده کنید. توکن‌های شخصی‌سازی به شما امکان می‌دهند نام گیرنده یا سایر اطلاعات را در خط موضوع درج کنید. استفاده از نشانه ها می تواند به ایجاد حس فوریت یا مرتبط بودن برای خواننده کمک کند.
  • خطوط موضوعی مختلف را تست کنید. تست A/B ابزاری درخشان برای تعیین اینکه کدام خطوط موضوعی برای مخاطبان شما مؤثرتر است. نسخه های مختلف را امتحان کنید و ببینید کدام یک بهترین نتیجه را دارند.
  • استفاده از a ابزار تحلیل خط موضوع تا به شما بگویم چگونه خط موضوع خود را بهبود بخشید. امتیاز و پیشنهادهایی برای افزودن کلمات قدرتمند و تاکتیک‌های مشابه برای افزایش تأثیر خط موضوع ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

منبع

2. ارائه محتوای انحصاری

خبرنامه به نوعی یک باشگاه است. افرادی که مشترک می شوند می گویند، “من می خواهم بخشی از این کار باشم.” آنها به آنچه شما می خواهید بگویید علاقه واقعی نشان می دهند و به شما اجازه می دهند در صندوق ورودی آنها ظاهر شوید. این یک معامله بزرگ است!

شما نمی خواهید آنها را با فرستادن همان چیزهای قدیمی که دیگران دریافت می کنند خسته کنید. به همین دلیل ایجاد محتوای انحصاری برای مشترکین خبرنامه بسیار مهم است. این نشان می دهد که شما برای توجه و وفاداری آنها ارزش قائل هستید و به آنها دلیلی می دهید تا ایمیل های خود را باز کنند. به علاوه، ارائه ایده های جدید و به اشتراک گذاشتن آنها با افرادی که از شنیدن نظرات شما هیجان زده هستند بسیار سرگرم کننده است.

بنابراین اطمینان حاصل کنید که محتوایی را در خبرنامه خود ارائه می کنید که در هیچ جای دیگری در دسترس نیست – نه در وبلاگ، رسانه های اجتماعی یا تبلیغات شما. چند نمونه عبارتند از:

  • تخفیف و کوپن استثنایی
  • اولین نگاه به محصولات یا خدمات جدید
  • اطلاعات یا نکات داخلی

فروشگاه اینترنتی آنتی ویروس McAfreeمنبع

نمونه ای از ایمیل تبلیغاتی با پیشنهادات ویژه توسط McAfee

3. آن را از نظر بصری جذاب کنید

مردم موجودات بصری هستند. و در دنیای ایمیل، خوب جلوه دادن خبرنامه شما برای ترغیب مردم به خواندن آن ضروری است.

خوشبختانه، می‌توانید چند کار ساده برای جذاب‌تر کردن خبرنامه خود انجام دهید:

اگر طراح گرافیک نیستید، جای نگرانی نیست. تعداد زیادی قالب ایمیل زیبا و مدرن به صورت آنلاین وجود دارد. فقط جستجو کنید، گزینه های زیادی پیدا خواهید کرد.

شامل تصاویر مردم بیشتر احتمال دارد که یک ایمیل حاوی تصویر را بخوانند، بنابراین مطمئن شوید که حداقل یک ایمیل را در هر خبرنامه قرار دهید. فقط مطمئن شوید که تصویر با محتوای ایمیل مطابقت دارد.

از فضای خالی استفاده کنید. متن بیش از حد در یک ایمیل می تواند طاقت فرسا باشد. شکستن متن با فضای خالی آن را خواناتر و از نظر بصری جذاب تر می کند.

یکی دیگر از راه‌های جذاب‌تر کردن ایمیل‌هایتان در هنگام تبدیل تبدیل، استفاده از تایمرهای شمارش معکوس ایمیل است. شما به ابزاری مانند Powr.io نیاز دارید برنامه شمارش معکوس ایمیل برای اضافه کردن یکپارچه تایمر شمارش معکوس به ایمیل های خود.

تایمر شمارش معکوس ایمیل پاور

با یک تایمر شمارش معکوس، شما آن را ایجاد خواهید کرد ترس از دست دادن و وقتی رویدادهای فروش خود را تبلیغ می کنید، افراد بیشتری را وادار کنید تا اقدام کنند.

4. آن را مختصر نگه دارید

مردم مشغول هستند و دامنه توجه آنها امروز کوتاهتر از همیشه است. بنابراین ضروری است که خبرنامه خود را مختصر و دقیق نگه دارید.

چند راه برای انجام این کار وجود دارد:

  • مستقیم به سر اصل مطلب بروید. وقت خود را با صحبت های کوچک یا خوشایند تلف نکنید. درست به دل آنچه می خواهید بگویید بپردازید.
  • آن را کوتاه نگه دارید. هرچه خبرنامه شما کوتاهتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که مردم آن را بخوانند. بنابراین سعی کنید هر ایمیل را در یک یا دو پاراگراف نگه دارید.
  • از نقاط گلوله استفاده کنید. نقاط گلوله راهی عالی برای هضم کردن اطلاعات پیچیده هستند. آنها همچنین ایمیل شما را کوتاه تر نشان می دهند که می تواند به خواندن آن کمک کند.

5. آن را شخصی کنید

هنگامی که خبرنامه خود را می نویسید، مهم است که به یاد داشته باشید که یک شخص واقعی در سمت دیگر وجود دارد که آن را می خواند. بنابراین مطمئن شوید که طوری بنویسید که احساس شخصی و دوستانه داشته باشد.

چند راه مفید برای انجام این کار وجود دارد:

از لحن مکالمه ای استفاده کنید. همانطور که می خواهید شخصاً با کسی صحبت کنید بنویسید. این باعث می شود خبرنامه شما بیشتر احساس انسانیت و ارتباط داشته باشد.

خواننده را با نام خطاب کنید. اگر نام گیرنده را دارید، از آن استفاده کنید! خطاب به کسی با نام باعث می شود که او احساس ارزشمندی و خاص بودن کند.

از اصطلاحات خاص خودداری کنید. ژارگون یک زبان تخصصی است که همه آن را درک نمی کنند. بنابراین از استفاده از آن در خبرنامه خود اجتناب کنید تا مطمئن شوید که همه می توانند آن را دنبال کنند.

6. از دعوت به اقدام استفاده کنید

خبرنامه شما باید هدف خاصی داشته باشد – فروش یک محصول، تبلیغ یک سرویس یا به اشتراک گذاری اطلاعات. و برای اینکه مردم آنچه را که شما می خواهید انجام دهند، باید فراخوانی برای اقدام در نظر بگیرید.

فراخوان برای اقدام بیانیه یا دستورالعملی است که به خواننده می گوید می خواهید چه کاری انجام دهد. یک ایده این است که «برای خرید همین حالا اینجا را کلیک کنید»، «برای آزمایش رایگان ما ثبت نام کنید» یا «بیشتر بخوانید».

تصویر دکمه CTA

منبع

دکمه «یافتن موقعیت‌ها اکنون» از افراد دعوت می‌کند تا اقدام کنند.

فراخوان شما برای اقدام باید واضح، مختصر و برای خواننده آسان باشد. در غیر این صورت، آنها به احتمال زیاد آن را نادیده می گیرند.

7. از اثر زیگارنیک استفاده کنید

را اثر زیگارنیک یک اصل از روانشناسی است که بیان می کند که افراد به احتمال زیاد کارهای ناتمام را نسبت به کارهای انجام شده به یاد می آورند.

به عبارت دیگر، اگر بتوانید خوانندگان خود را با یک صخره رها کنید، به احتمال زیاد تا انتها در اطراف خود باقی خواهند ماند. و یک خبرنامه ایمیلی راهی عالی برای عملی کردن آن است.

به عنوان مثال، خط موضوع ایمیل شما می تواند “باور نمی کنید بعد چه اتفاقی افتاد…” یا “وقتی این را دیدم خیلی شوکه شدم…” باشد.

یا، اگر محصول یا خدماتی را تبلیغ می‌کنید، می‌توانید از یک تماس برای اقدام مانند «برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید» استفاده کنید.

تصویر ایمیل لینکدین

لینکدین به خوبی از افکت Zeigarnik استفاده می کند. دریافت کنندگان ایمیل می خواهند بدانند چه کسی نمایه آنها را فقط بر اساس این خط موضوع ایمیل مشاهده کرده است.

امکانات بی پایان هستند. اطمینان حاصل کنید که cliffhanger شما با بقیه محتوای ایمیل مرتبط است، در غیر این صورت در معرض خطر کلیک کردن هستید.

ایمیل های خود را امروز غیرقابل مقاومت و جذاب کنید.

بازاریابی ایمیلی یک تکنیک بازاریابی عالی است که به شما کمک می کند تا به هدف خود برسید اهداف تجاری، اما فقط در صورتی که مردم ایمیل های شما را بخوانند.

با دنبال کردن نکاتی که در اینجا به اشتراک گذاشته شده است، می توانید خبرنامه هایی بنویسید که مردم بخواهند روی آن کلیک کرده و بخوانند. آنها را اعمال کنید و ببینید چگونه می توانند در کمپین های بازاریابی ایمیلی شما تفاوت ایجاد کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا