شبکه های اجتماعی

چگونه یک لینک به بیو اینستاگرام خود اضافه کنیم

نحوه ایجاد لینک در صفحه فرود بیو برای اینستاگرام

برای راه اندازی صفحه فرود Linkin.bio، در Later ثبت نام کنید و حساب اینستاگرام خود را متصل کنید. برای شروع رایگان و آسان است🎉

سپس وارد حساب کاربری Later خود شوید، روی تب Linkin.bio کلیک کنید و پروفایل اینستاگرامی را که می خواهید صفحه فرود برای آن ایجاد کنید انتخاب کنید.

در مرحله بعد، از شما خواسته می شود که یک نام کاربری برای صفحه Linkin.bio خود انتخاب کنید، که همچنین URL سفارشی Linkin.bio شما خواهد بود.

مرحله شماره 1: صفحه Linkin.bio خود را بسازید

با Linkin.bio by Later می توانید صفحه فرود خود را دقیقاً همانطور که می خواهید بسازید: با دکمه‌های قابل کلیک نامحدود، پیوندهای اجتماعی، گزینه اضافه کردن نسخه پیوندی فید اینستاگرام و فرصتی برای نمایش یک ویدیوی YouTube یا پست اخیر.

مراحل زیر را برای ساخت لینک خود در صفحه فرود بیو دنبال کنید:

  • برای افزودن دکمه های پیوندی:

    ویرایش را در زبانه بلوک دکمه انتخاب کنید. متن دکمه خود را اضافه کنید و پیوند را جایگذاری کنید. شما می توانید به تعداد دلخواه دکمه اضافه کنید. همانطور که دکمه‌ها را اضافه می‌کنید، در پیش‌نمایش صفحه فرود در سمت چپ صفحه نمایش داده می‌شوند.

  • برای افزودن یک نسخه پیوندی از فید اینستاگرام خود:

    افزودن را در زیر پست‌های اجتماعی مرتبط فشار دهید. سپس در پروفایل اینستاگرام خود Manage را انتخاب کنید. روی هر پست سیاه و سفید اینستاگرام در سمت چپ صفحه کلیک کنید و پیوندی را که می خواهید پست به آن هدایت شود، قرار دهید.

  • برای افزودن رسانه های ویژه:

    ویرایش را در قسمت Featured Media انتخاب کنید. شما می توانید یک ویدیوی YouTube یا آخرین پست فید اینستاگرام پیوند شده خود را نمایش دهید.

  • برای افزودن پیوندهای اجتماعی:

    Add را در زیر پیوندهای اجتماعی انتخاب کنید. در اینجا می توانید LinkedIn، TikTok، Twitter، WhatsApp، Email، Google My Business، YouTube، Pinterest و Facebook خود را متصل کنید.

  • برای افزودن بیو:

    روی Edit در قسمت Profile ضربه بزنید و یک بیوگرافی صفحه فرود کوتاه وارد کنید.

مرحله 2: فید Linkin.bio خود را قابل خرید کنید (اختیاری)

اگر می‌خواهید پست‌های فید خود را به سطح بعدی پیوند دهید، می‌توانید فروشگاه Shopify خود را متصل کنید و محصولات را دقیقاً بعداً برچسب‌گذاری کنید.

“Connect Shopify Store” را انتخاب کنید و دستورات را دنبال کنید.

پس از اتصال، می‌توانید حداکثر پنج محصول Shopify را در پیوند خود در پست‌های فید زیستی برچسب‌گذاری کنید، که تجربه پرداخت سریع‌تر و کارآمدتری را برای مشتریان شما ایجاد می‌کند.

مرحله سوم: صفحه Linkin.bio خود را سفارشی کنید

با Linkin.bio by Later، می توانید صفحه خود را سفارشی کنید دقیقا چگونه آن را می خواهید

می‌توانید یکی از تم‌های داخلی Later را انتخاب کنید: روشن، تاریک، بادام، پسته، قلعه شنی یا آکواریوم.

می‌توانید یک قدم فراتر بروید و رنگ‌ها، دکمه‌ها و فونت‌های صفحه فرود خود را سفارشی کنید تا با زیبایی‌شناسی برند خود هماهنگ شوند. حتی می‌توانید کدهای رنگی هگزا مشخصی را وارد کنید تا زیبایی برند خود را با سه راهی مطابقت دهد.

وقتی نوبت به دکمه های صفحه فرود می رسد، می توانید همه چیز را از رنگ دکمه گرفته تا شکل، سبک و سایه دکمه ها شخصی سازی کنید.

برای جذب ترافیک بیشتر از اینستاگرام آماده اید؟ پیوستن بعد امروز فید اینستاگرام خود را به یک صفحه فرود قابل کلیک تبدیل کنید!

مرحله چهارم: URL Linkin.bio خود را به بیو اینستاگرام خود اضافه کنید

هنگامی که صفحه فرود linkin.bio شما راه اندازی شد، آماده هستید تا آن را به پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنید.

روی Add to Social Profile در بالای صفحه ضربه بزنید و Add to Instagram Profile را فشار دهید. سپس URL Linkin.bio خود را به لینک وب سایت اینستاگرام خود اضافه کنید.

و تمام – شما اکنون یک وب سایت کوچک قابل کلیک در پروفایل اینستاگرام خود دارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا