شبکه های اجتماعی

نحوه دریافت بازدید بیشتر در TikTok: 10 نکته و ترفند

TikTok جهان را طوفان کرده است – امروزه بیش از یک میلیارد نفر از آن استفاده می کنند!

همانطور که TikTok همچنان به محبوبیت خود ادامه می دهد، بازاریابان بیشتری به دنبال راه هایی هستند تا ویدیوهای خود را از رقبا متمایز کنند و بازدیدهای بیشتری دریافت کنند.

و چرا این کار را نمی کنند؟

TikTok شما را در معرض مخاطبان جدیدی قرار می دهد که ممکن است در پلتفرم های دیگر پیدا نکرده باشید. این یکی از معدود مکان هایی است که تقریباً می توانید ضمانت حضور در مقابل ژنرال Z.

اما دریافت همه آن GenZ و چشم‌های هزاره به محتوای شما نیاز به چیزی بیش از سوار شدن بر آخرین روندها و دعا کردن برای ویروسی شدن ویدیوهای شما دارد.

در حالی که هیچ راه مطمئنی برای موفقیت وجود ندارد، شما می توانید چند کار را انجام دهید تا شانس خود را برای جلب توجه افزایش دهید.

در این پست وبلاگ، برخی از بهترین نکات و ترفندها را برای بازدید بیشتر از ویدیوهای TikTok به اشتراک می گذاریم. بنابراین، اگر آماده هستید که محتوای خود را در معرض دید بیشتری قرار دهید، بیایید ببینیم چگونه بازدیدهای بیشتری در TikTok داشته باشیم.

«نمایش» TikTok دقیقاً چیست؟

هر پلتفرم رسانه اجتماعی یک دیدگاه را متفاوت تعریف می کند. مثلا، در TikTok، به محض اینکه ویدیوی شما شروع به پخش می کند، به عنوان یک نمایش در نظر گرفته می شود. و اگر بیننده برای بار دوم، سوم یا حتی چند بار آن را تماشا کند، هر یک از آن جلسات نیز به عنوان بازدید در نظر گرفته می شود.

همانطور که می بینید، گرفتن بازدید چالش برانگیزترین چیز نیست. با این حال، اگر امیدوارید بینندگان را تا پایان ویدیوهای خود تماشا کنند، این یک بازی توپ متفاوت است.

به ازای هر نمایش در TikTok چقدر دریافت می کنید؟

در سال 2020، TikTok Creator Fund خود را راه اندازی کرد که به طور رسمی به محبوب ترین و موفق ترین کاربران این برنامه اجازه می دهد از طریق محتوای خود درآمد کسب کنند. هیچ برنامه پرداخت یا هزینه تعیین شده خاصی وجود ندارد. با این حال، TikTok به ازای هر 1000 بازدید 0.02 دلار و 0.04 دلار پرداخت می کند.

بنابراین بدیهی است که هرچه بازدیدهای بیشتری برای یک ویدیو داشته باشید، می توانید درآمد بیشتری کسب کنید. با این حال، برای پیوستن به Creator Fund، چند الزام وجود دارد که باید رعایت کنید:

  • شما باید 18 سال یا بیشتر.
  • شما نیاز به یک حداقل 10000 فالوور.
  • شما باید حداقل داشته باشید 100000 بازدید ویدیو در 30 روز گذشته.
  • شما باید در انگلستان، ایالات متحده، آلمان، فرانسه، اسپانیا یا ایتالیا زندگی می کنند.
  • حساب شما باید دستورالعمل ها و شرایط خدمات را رعایت کنید همانطور که توسط انجمن TikTok تعیین شده است.

اگر فکر نمی کنید این دست یافتنی است، نترسید! چندین راه دیگر وجود دارد که می توانید در این برنامه درآمد کسب کنید. به عنوان مثال، شما می توانید شراکت با یک برند شما با آن طنین انداز می شوید و پول می گیرید محصولات خود را تبلیغ کنند (و اگر شما کسب و کاری هستید که به دنبال تبلیغ کالاهای خود هستید، برعکس می توانید انجام دهید)، یا می توانید به سادگی از حساب TikTok خود برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید.

چک لیست tiktok

10 راه برای دریافت بازدید بیشتر در TikTok در سال 2023

مهم نیست که چه دلیلی برای استفاده از TikTok دارید، یک چیز صادق است: هرچه بازدیدهای بیشتری داشته باشید، تعامل بهتری خواهید داشت. البته، برخی از افراد پیشنهاد کرده‌اند که باید بازدیدها را بخرید، اما این معمولاً هیچ‌وقت ایده خوبی نیست، صرف نظر از اینکه برای کدام پلتفرم رسانه اجتماعی قصد انجام آن را دارید.

بازدیدهای بیشتر TikTok را دریافت کنید

بله، تعداد بازدیدهایی که دریافت می‌کنید در ابتدا افزایش می‌یابد، اما در دراز مدت، افراد اغلب متوجه می‌شوند که نرخ تعامل آنها کاهش می‌یابد و تعداد فالوورهایشان حتی افزایش نمی‌یابد. بنابراین، در عوض، زمان خود را سرمایه گذاری کنید و از این نکات استفاده کنید – معیارهای مشاهده شما به سرعت شروع به افزایش خواهند کرد.

1. از هشتگ ها استفاده کنید

این یک ابزار بسیار قدرتمند است زیرا الگوریتم TikTok از هشتگ ها برای شناسایی و دسته بندی مطالبی که در مورد آن پست می کنید استفاده می کند تا بتواند آن را به بینندگانی که ممکن است علاقه مند هستند توصیه کند. همچنین می توانید به موضوعات پرطرفدار فعلی نگاه کنید و با استفاده از آن هشتگ ها به گفتگو بپیوندید.

از هشتگ ها استفاده کنید

2. روی آن گرایش های جلوه های صوتی بپرید

ترندها را فقط در بخش هشتگ در Tiktok پیدا نخواهید کرد. بسیاری از آهنگ‌ها نیز مراحلی را طی می‌کنند که در آن بسیار محبوب هستند، مانند Supalonely از Benee یا Say so از Doja Cat.

در اینجا یک فرآیند گام به گام برای استفاده از صداهای پرطرفدار در ویدیوی شما آمده است:

مرحله 1: برای شروع، روی «+» ضربه بزنید

گام 2: “صداها” را در بالای صفحه خود انتخاب کنید

روند جلوه های صوتی

همچنین می توانید استفاده کنید صفحه کشف TikTok برای جستجوی صداها به سادگی عنوان آهنگ را در قسمت جستجو تایپ کنید و برای پیدا کردن “صداها” حرکت کنید.

صفحه کشف TikTok

الگوریتم TikTok بر اساس رفتار کاربران TikTok، اشتراک‌گذاری ویدیو و البته پخش‌ها، تعیین می‌کند که کدام آهنگ‌ها در حال ترند هستند.

مرحله 1: کتابخانه صدا را مرور کنید، سپس روی صدا ضربه بزنید و آن را انتخاب کنید

گام 2: ویدیوی خود را ضبط کنید و صدای انتخابی شما هنگام فیلمبرداری پخش خواهد شد

3. یک دوئت انجام دهید

نه، ما به شما پیشنهاد نمی کنیم با شخص دیگری یک ویدیوی TikTok انجام دهید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد یک صفحه تقسیم شده را با ویدیوی دیگری به اشتراک بگذارید – می تواند یکی از کاربران شما یا کاربر دیگری باشد.

شما در نیمه دیگر صفحه خواهید بود و بسته به ویدیویی که استفاده می کنید، می توانید با هم آواز بخوانید، مرور کنید یا حتی یک دیالوگ خنده دار. نکته جالب در مورد این ایده این است که می توانید از محتوایی استفاده کنید که می دانید محبوب بوده است، بنابراین دریافت بازدیدهای بیشتر باید آسان باشد.

به Vessi، یک شرکت کفش کانادایی که به دلیل استفاده درخشان این برند از Duet برای ایجاد ویدیوهای ویروسی و دستیابی به مخاطبان بیشتر، به ساخت کفش‌های کتانی ضد آب و عملکرد تحسین‌برانگیز در TikTok معروف است، نگاهی بیندازید.

جایزه Duet یکی از موفق ترین تلاش های این شرکت بود.

تلاش های موفق

این یک استراتژی ساده اما بسیار قدرتمند است – یک دوئت با فالوورهای خود، که در آن محصولات خود را به نمایش می گذارید و در عین حال به آنها شانس بردن محصولات رایگان را می دهید.

این یک وضعیت برد-برد است. شما می توانید به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید و محصولات باورنکردنی خود را به نمایش بگذارید، در حالی که دنبال کنندگان شما جوایز رایگان را دریافت می کنند.

4. مخاطب مناسب را هدف قرار دهید

همیشه این نکته مهمی است که باید به خاطر بسپارید – هدف قرار دادن زیرمجموعه خاصی از بینندگان TikTok به شما امکان می دهد یکپارچگی و لحنی ایجاد کنید که با بینندگان شما طنین انداز شود.

پس از دانستن این موضوع، می‌توانید حساب‌ها یا انجمن‌های دیگر را بیابید و ببینید چه محتوایی تولید می‌کنند، هشتگ‌هایشان و موارد دیگر. سپس، از این به عنوان الهام در حساب TikTok خود استفاده کنید.

5. عنوان خود را عاقلانه بیان کنید

درست است، یک عنوان TikTok فقط به شما می دهد 150 شخصیت برای بازی کردن. این چیز زیادی نیست، اما کافی است توجه مخاطبان خود را به خود جلب کنید و آنها را به تماشای ویدیوی خود ترغیب کنید.

کپشن شما همچنین به عنوان یک نقطه عالی برای ادامه گفتگو با مخاطبان خود در بخش نظرات عمل می کند. هر چه بیشتر مخاطبان خود را وادار به تعامل با شما کنید، بهتر است – به خصوص برای الگوریتم TikTok.

6. ویدیوهای TikTok خود را در تمام حساب های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنید

چه به دلایل شخصی یا تجاری از TikTok استفاده کنید، بعید است که فقط از یک پلتفرم رسانه اجتماعی استفاده کنید.

با این حال، فرض کنید TikTok فقط یک عنصر از استراتژی بازاریابی شما است. در این صورت قطعا باید ویدیوی TikTok خود را در کانال های دیگر خود تبلیغ کنید، زیرا ممکن است تعداد بیشتری از دنبال کنندگان شما را به دیدن ویدیوهای TikTok جلب کند.

7. بینندگان را وادار کنید تا کل ویدیوی شما را تماشا کنند

نما نمایی است که آیا کسی دو ثانیه اول ویدیوی شما را تماشا می کند یا کل آن را تماشا می کند. با این حال، واداشتن بینندگان به تماشای کل ویدیوی شما ضروری است. این الگوریتم TikTok این را به خوبی مشاهده می کند و به احتمال زیاد ویدیوهای شما را در توصیه های صفحه برای شما نشان می دهد.

بنابراین چگونه می توان برای ویدیوهای خود ماندگاری ایجاد کرد؟

اولین، اضافه کردن سرفصل ها را در نظر بگیرید که ویدیو و محتوای شما را توضیح می دهد که بینندگان را به دوئت، دوخت یا نظر دعوت می کند. می‌توانید این کار را در ویدیو و زیرنویس خود با فراخوانی انجام دهید.

سوال بپرس در کپشن خود قرار دهید و مردم را تشویق کنید نظرات خود را ارسال کنند. سپس، هنگامی که آنها اظهار نظر کردند، با آنها گفتگو کنید. به جای نظرات کوتاه و تک کلمه ای به مکالمه ارزش بدهید تا مردم به بخش نظرات شما بازگردند.

ببینید Walmart چگونه این کار را به خوبی انجام می دهد.

کل ویدیوی خود را تماشا کنید

8. در زمان مناسب پست کنید

هنگامی که مشخص کردید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند، می توانید شروع به یادگیری کنید که بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok برای آنها چه زمانی است. TikTok به روش های بسیار متفاوتی توسط مادران شاغل، مدگرایان در سن دانشگاه، اینفلوئنسرها و مشاغل استفاده می شود.

خوشبختانه، TikTok تجزیه و تحلیل هایی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند تعیین کنید چه زمانی ویدیوهای شما بیشترین تعامل را دریافت می کنند. به یاد داشته باشید که TikTok یک برنامه جهانی است، بنابراین مخاطبان شما حتی ممکن است در همان کشور نباشند، چه رسد به منطقه زمانی مشابه شما.

9. کیفیت را در اولویت قرار دهید

در حالی که درست است که اکثر ویدیوهای TikTok با تلفن های افراد گرفته می شود، این دلیلی برای صرفه جویی در کیفیت نیست. هنوز باید از کادربندی مناسب، نور خوب و بهترین کیفیت صدا استفاده کنید. همه این عناصر باعث علاقه کاربران خواهد شد. ناگفته نماند که TikTok ویدیوهای با کیفیت بالاتر را در صفحه For You در اولویت قرار می دهد.

10. چندین ویدیو در روز ارسال کنید

هرچه ویدیوهای بیشتری پست کنید، احتمالاً در معرض دید بیشتری قرار خواهید گرفت. برای مثال، اگر ویدیویی درباره باشگاه می‌سازید و شخصی که در حال تماشای ویدیوهای تمرینی در TikTok است، آن را می‌بیند، ممکن است از صفحه شما بازدید کرده و ویدیوهای دیگر شما را تماشا کند.

بهترین بخش این است که دیگر نگران سیل شدن فیدهای فالوورهای خود نخواهید بود. به این دلیل که TikTok فیدهای خود را مدیریت می‌کند، آنقدر که اگر روزانه چندین عکس اینستاگرام یا ویدیوی فیس‌بوک پست می‌کنید، برای مخاطبان شما خسته کننده نخواهد بود.

اگر فشار ناشی از حفظ یک پست ثابت در TikTok را احساس می‌کنید، می‌توانید از زمان‌بندی TikTok استفاده کنید.

آیا ارسال چندین بار در روز در حساب TikTok مشتری شما تأثیری بر کارایی و خلاقیت شما دارد؟

زمان آن رسیده که از ارسال دستی صرفنظر کنید و به طور خودکار ویدیوهای TikTok خود را با SocialPilot پست کنید. از زمان‌بندی TikTok SocialPilot برای ایجاد و زمان‌بندی پست‌ها برای چندین حساب TikTok از یک داشبورد استفاده کنید.

آزمایشی 14 روزه خود را شروع کنید

در حال جمع کردن

پس از خواندن همه این نکات، واضح است که راه‌های زیادی برای بهبود ویدیوهای شما وجود دارد که صرفاً به «فریب دادن» الگوریتم متکی نیستند. TikTok بدون شک یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای سازندگان است. بر لذت بردن تاکید می کند و به کاربران برای مبتکر بودن پاداش می دهد. به طور کلی، هرچه بیشتر بتوانید با مخاطبان ارتباط برقرار کنید، محتوای شما عملکرد بهتری خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا