بازی

بهترین کارت های آبی از BT11: فاز بعدی

این یک شوخی در جامعه Digimon Card Game است که آبی رنگ مورد علاقه Bandai است. مجموعه‌ای پس از ست، کارت‌های آبی قدرتمندی را منتشر می‌کنند که متا را نادیده می‌گیرند یا آن را کاملاً می‌شکنند. ما ابتدا آن را با کارت‌های اصلی مانند Ice Wall دیدیم، و زمانی که Hybrid Digimon معرفی شد، تامی هیمی در فروشگاه‌های بازی محلی بیداد کرد.


مطالب مرتبط: بازی با ورق دیجیمون: Staples For Red Decks

برای اولین بار پس از مدتی، کارت های آبی منتشر شده در BT11 هنگام ورود شکسته نمی شوند. اگرچه هنوز کاملاً قوی هستند، اما کارت هایی نیستند که خواستار لیست ممنوعیت اضطراری باشند. با دک‌های بازسازی‌شده مانند MirageGaogamon و پشتیبانی کوچک از دک‌های اخیر مانند Examon، بازیکنان Blue چیزی مورد علاقه در این مجموعه پیدا خواهند کرد.

10 ماخ گائوگامون

عرشه Gaomon دوباره در BT4 Great Legend معرفی شد. بیشتر حول مکانیک DigiBurst متمرکز بود که منابع زیر دیجیمون را برای فعال کردن افکت‌های مختلف حذف می‌کند. مکانیک عمدتاً در متای فعلی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیرا اکثر افکت‌هایی که در نهایت به زباله می‌روید بسیار ارزشمند هستند.

با توجه به خزش قدرت در بازی، Bandai تصمیم گرفت تا عرشه Gaomon را به طور کامل بازسازی کند، در حالی که بخشی از هویت آن را حفظ کرد. عرشه اکنون در حالی که حریف هشت کارت یا بیشتر در دست دارد، جلوه‌های خود را انجام می‌دهد، و خط جدید موجود در BT11 با برگشتن کارت‌ها به دست حریف، رشد می‌کند و اندازه دست آنها را افزایش می‌دهد.

9 دراکومون

dracomon فول کارت bt11 بازی کارتی فاز بعدی دیجیمون

Examon یک مجموعه قبل از BT11 منتشر شد و قبلاً کارت پشتیبانی دیگری دریافت کرده بود. اگرچه از نظر فنی برای Blue Flare در نظر گرفته شده است، اما این کارت جدید دراکومون می تواند کاملاً با Examon مطابقت داشته باشد زیرا به شما امکان می دهد هر زمان که Digimon را با نام “Dramon” بازی می کنید یک کارت بکشید.

این همچنین یک تازه کار عالی است که در زیر پشته Examon خود داشته باشید. دراکومون هر زمان که «درامون» دیجیمون دیگری را بازی می‌کنید، خاطره‌ای اضافی به شما می‌دهد، یا بازی‌های بزرگ‌تان را ارزان‌تر می‌کند یا نوبت شما را برای سرگرمی بیشتر ادامه می‌دهد.

8 گائومون

gaomon فول کارت bt11 بازی با ورق دیجیمون فاز بعدی

یکی از چیزهایی که گائومون قدیمی برای عملکرد درست به آن نیاز داشت، یک جستجوگر تازه کار اختصاصی بود. Gaomon جدید به خوبی نقش را ایفا می کند و در عین حال می تواند یک کارت Tamer را از جستجوی شما بگیرد. این به ویژه در دک های مبتنی بر Tamer که می توانند رام کننده های آبی قدرتمندی مانند Davis Motomiya یا آنهایی که در BT11 یافت می شوند مانند Nicolai Petrov که می توانند به پشته های Gaomon شما کلمه کلیدی Jamming را بدهند، مهم است.

موارد مرتبط: بازی کارت دیجیمون: هر کارت رام در BT11: فاز بعدی، رتبه بندی شده

درست مانند Jellymon Rookie، Gaomon نیز به عنوان یک ابزار کنترلی عمل می‌کند و هر زمان که پشته حمله می‌کند، هر تازه‌کار مشکل‌ساز را به سمت حریف باز می‌گرداند.

7 MirageGaogamon

بازی با ورق دیجیمون فاز بعدی miragegaogamon bt11 full card

MirageGaogamon قدیمی می‌توانست غیرقابل انسداد باشد و به ازای هر چهار کارت در دست حریف، یک حافظه برای شما به دست می‌آورد. این نسخه جدید و بهبود یافته MirageGaogamon همین کار را انجام می دهد اما به نوعی جالب تر است.

MirageGaogamon می تواند یک Ultimate Digimon را به دست حریف شما برگرداند و اگر هدفی وجود نداشته باشد، حریف یک کارت از پشته امنیتی خود می کشد. این به ویژه قوی است زیرا به طور کامل هر کارت گزینه ای را که حمله بعدی شما ممکن است به آن برخورد کند را نفی می کند. اوه، و MirageGaogamon همچنان به ازای هر چهار کارتی که در دست حریف شماست، حافظه به دست می آورد، گویی از قبل بهتر از همتای BT4 خود نبوده است.

متالگریمون+سایبر لانچر فول کارت bt11 فاز بعدی بازی کارت دیجیمون

شروع Blue Flare در BT10 مقدمه خوبی برای عرشه بود، اما نتوانست با عرشه های سریعتر در قالب همگام شود. با اضافه شدن MetalGreymon جدید، Blue Flare اکنون ابزارهای جهشی بیشتری دارد در حالی که قبل از آن بر روی منجمد کردن برد تمرکز می کرد.

کارت جدید MetalGreymon فقط با چهار حافظه قابل بازی است، که برای یک دیجیمون سطح پنج بسیار ارزان است و کلمه کلیدی Armor Purge را به همراه دارد تا مطمئن شود پس از انجام کار خود، مدتی باقی می ماند.

5 زایگ گریمون

بازی با ورق دیجیمون فاز بعدی zeiggreymon bt11 full card

پس از محدودیت یکی از بهترین کارت‌های DigiXros در BT10، Shoutmon X4، دسته Xros Heart به کمی پشتیبانی نیاز داشت تا دوباره آن را در کانون توجه قرار دهد. ZeigGreymon اگرچه یک افزودنی کامل نیست، اما می‌تواند کلیدواژه Blocker را به Shoutmon X7 جدید شما بدهد.

مطالب مرتبط: بازی کارت دیجیمون: بهترین کارت های آبی در BT10 Xros Encounter

ZeigGreymon فقط می‌تواند Blue Flare cards Blocker را بدهد، بنابراین بیشتر یک کارت پشتیبانی Blue Flare است، اما گنجاندن آن در Xros Heart ضروری است زیرا یکی از مواد مورد نیاز برای DigiXros Shoutmon X7 است.

4 ویدرمون

veedramon فول کارت bt11 بازی با ورق دیجیمون فاز بعدی

پس از مجموعه‌های زیادی از Imperialdramon و Armor Forms، بالاخره نوبت به قوی‌ترین Digivolution Veemon از سریع‌ترین شوالیه سلطنتی رسیده است که موجی از حمایت را دریافت کند. عرشه UlforceVeedramon جدید نسبت به قبل منسجم تر است. این بیشتر از جلوه های قدرتمندی می آید که خط جدید Digivolution آن به پشته می دهد.

Veedramon جدید، اگرچه ممکن است هرگز روی تخته فعال نباشد، به شما امکان می‌دهد در صورت بازی Tamer یک کارت بکشید. امتیاز بزرگی که Veedramon می دهد اثر ارثی آن است. وقتی یک Tamer را بازی می کنید، می توانید یک خاطره را برگردانید. با رام کننده هایی مانند تای کامیا (V-Tamer) که فقط دو حافظه برای بازی هزینه دارند، می توانید چند بازی آسان و مقرون به صرفه بسازید.

3 ویمون

بازی با ورق دیجیمون فاز بعدی veemon full card bt11

هر عرشه بزرگ به جستجوگر بزرگتری نیاز دارد. درست مانند Gaomon، Veemon می‌تواند برای یک کارت در کهن الگو جستجو کند و یک رام کننده بر خلاف همتای سگ آبی، عرشه Ulforce حول بازی Tamers می چرخد، در حالی که در Gaomon، آنها فقط برای تقویت جلوه های Gaomon خدمت می کنند. هرچه Tamer های بیشتری در دست داشته باشید، بازی های شما روان تر می شوند. به خصوص اگر بتوانید از Tamer هایی استفاده کنید که ارزش بیشتری تولید می کنند، مانند Jeri Kato یا Davis Motomiya.

درست مانند Veedramon، اثر ارثی این Veemon یک خاطره به شما می دهد. بازی Tamers برای استراتژی عرشه مهم است، اما در مقابل DeathXmon فقط مراقب باشید.

2 UlforceVeedramon

ulforceveedramon فول کارت bt11 بازی با ورق دیجیمون فاز بعدی

وقتی Bandai یک کهن الگوی قدیمی و کم استفاده را احیا می کند، در حالی که هنوز هویت و سبک بازی خود را دست نخورده نگه داشته است، واقعاً زیبا است. UlforceVeedramon قدیمی می‌توانست هر زمان که یکی از Tamer‌های شما تعلیق می‌شد، تعلیق را لغو کند، و از شما می‌خواست که فقط Tamer‌های خاصی را بازی کنید که در زمان تعلیق فعال می‌شدند، حتی اگر آنها برنامه بازی شما را زیاد پیش نبردند.

این کارت کاملاً جدید Ulforce، همراه با Rina Shinomiya، می‌تواند ترکیب‌های ناخوشایند One-Turn-Kill را راه‌اندازی کند و در عین حال ارزش زیادی را با بازی رایگان کارت‌های Tamer ایجاد کند.

1 AeroVeedramon

aeroveedramon فول کارت bt11 بازی با ورق دیجیمون فاز بعدی

در حالی که UlforceVeedramon یک رئیس قوی Digimon است، کارت موتور آن در AeroVeedramon همان چیزی است که همه کار سخت را انجام می دهد. در عرشه ای که کل استراتژی آن این است که تا آنجایی که ممکن است Tamers را در یک نوبت بازی کنید، داشتن همه آن Tamers در دست بسیار مهم است.

اینجاست که AeroVeedramon وارد می‌شود. این کارت به شما امکان می‌دهد خود را به حالت تعلیق درآورید تا در سه کارت بالای دسته‌تان برای Tamers جستجو کنید. هنگام جستجو در بازی کارت دیجیمون، معمولاً می توانید یک کارت بگیرید، گاهی اوقات اگر شرایط خاصی را داشته باشد، دو کارت. AeroVeedramon تمام Tamers را در جستجو می گیرد. اگر سه تامر را فاش کنید، این سه تامر در دست شماست. قرعه کشی که این کارت می تواند به شما بدهد تقریبا شکسته است. اگر یک اثر ارثی در پشت Rina Shinomiya قفل نشده بود، AeroVeedramon در هر عرشه Blue Hybrid بازی می کرد.

بعدی: بازی کارت دیجیمون: هر کارت مسابقه تصویرسازی دیجیمون، رتبه بندی شده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا