شبکه های اجتماعی

نحوه بارگیری صدای حلقه اینستاگرام: 5 ترفند بی اشتباه

دفعه بعد که به دنبال الهام گرفتن برای محتوای ویدیویی خود در حلقه‌های اینستاگرام می‌گردید، اگر با صدایی روبرو شوید که دوست دارید و می‌خواهید دوباره از آن استفاده کنید، چه کار می‌کنید؟

چند راه مختلف برای ذخیره یا دانلود کلیپ های صوتی Instagram Reels وجود دارد تا بعداً دوباره از آنها استفاده کنید. در طول این مقاله، پنج ترفند بی‌خبر را برای دانلود یا ذخیره کلیپ‌های صوتی مورد علاقه‌تان برای بعداً مرور می‌کنیم.

بدست بیاور بسته رایگان 5 قالب قابل تنظیم اینستاگرام Reel Cover اکنون. در زمان صرفه جویی کنید، کلیک های بیشتری دریافت کنید و در عین حال حرفه ای به نظر برسید و در عین حال برند خود را به سبک تبلیغ کنید.

آیا می توانید صدا را از حلقه های اینستاگرام بارگیری کنید؟

پاسخ کوتاه؟ آره.

پاسخ طولانی این است که برای انجام این کار باید از ابزارهای خارجی استفاده کنید – اینستاگرام خود از قابلیت دانلود صدا مستقیم از حلقه اینستاگرام پشتیبانی نمی کند.

با این حال، این فرآیند به خودی خود هنوز به اندازه کافی آسان است. می‌توانید صدا را از اینستاگرام دانلود کرده و در دستگاه خود ذخیره کنید، یا صدا را در حساب اینستاگرام خود ذخیره کنید تا بعداً دوباره از آن استفاده کنید.

نحوه دانلود صدای ریل اینستاگرام

اگر می خواهید یک کلیپ صوتی را از حلقه اینستاگرام دانلود کنید و در دستگاه خود ذخیره کنید، چهار راه برای انجام این کار وجود دارد.

1. از ابزار دانلود صوتی Reels شخص ثالث استفاده کنید

تعدادی از وب سایت های شخص ثالث وجود دارند که می توانند به شما در دانلود رایگان فایل های صوتی Reels از لینک ویدیویی کمک کنند. تعدادی از این موارد عبارتند از:

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید بدون توجه به اینکه کدام ابزار را انتخاب می کنید، دنبال کنید.

1. صدای Reel را که می‌خواهید دانلود کنید انتخاب کنید. این ممکن است یک آهنگ جذاب باشد که فکر می‌کنید می‌تواند با یکی از ویدیوهای شما مناسب باشد یا یک کلیپ صوتی پرطرفدار که می‌خواهید برای محتوای آینده از آن استفاده کنید.

در اینجا یکی از Visme را با استفاده از مجموعه “wow” Owen Wilson انتخاب کردیم.

2. روی ضربه بزنید اشتراک گذاری نماد سمت راست به نظر می رسد یک هواپیما کاغذی.

3. کلیک کنید بر روی لینک را کپی کنید گزینه ای در پایین صفحه بازشو.

دکمه لینک کپی

یا، اگر این کار را روی دسکتاپ انجام می دهید، به سادگی Reel را باز کنید و URL را در کادر مرورگر کپی کنید. علاوه بر این، اگر آیفون و مک/مک بوک دارید، می‌توانید این دو را به هم وصل کنید تا URL کپی شده از تلفنتان به راحتی بر روی رایانه شما جایگذاری شود.

4. پیوند را در ابزار دانلود کننده صوتی Instagram Reel دلخواه خود قرار دهید. ما قصد داریم از Reel Saver استفاده کنیم، اما همه آنها تقریباً به یک شکل کار می کنند.

محافظ حلقه اینستاگرام به mp3

5. کلیک کنید بر روی دانلود را فشار دهید تا فایل صوتی را از حلقه استخراج کنید. با Reel Saver، فرصتی برای پخش فایل صوتی قبل از کلیک بر روی آن خواهید داشت دانلود 1 دکمه.

دکمه دانلود برای استخراج فایل صوتی از حلقه

اکنون کلیپ صوتی را در دستگاه خود دانلود خواهید کرد.

با Reel Saver، به عنوان یک فایل M4A دانلود می شود. ابزارهای دیگر دانلود را در قالب MP3 فراهم می کنند. مطمئن شوید که ابزار مناسب را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

2. از مبدل ویدئو به MP3 استفاده کنید

چندین ابزار مبدل ویدئو-MP3 وجود دارد که می توانید برای این روش نیز استفاده کنید:

همچنین برنامه‌های آیفون و اندروید وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را دانلود کرده و فرآیند کامل را روی گوشی خود انجام دهید.

برای دانلود صدای ریل اینستاگرام با این روش از مراحل زیر استفاده کنید.

1. حلقه اینستاگرام مورد نظر برای دانلود را انتخاب کنید. ما قصد داریم از این مثال از اینستاگرام خود استفاده کنیم که از یک کلیپ صوتی پرطرفدار استفاده می کند:

2. Reel را در دستگاه خود دانلود کنید. برای انجام این کار، مراحل مشابه دفعه قبل را دنبال خواهید کرد – روی هواپیمای کاغذی ضربه بزنید اشتراک گذاری نماد در سمت راست اما این بار، شما می خواهید ضربه بزنید به داستان اضافه کنید.

دکمه کپی لینک / افزودن به داستان

3. داستان را در گوشی خود ذخیره کنید. روی نماد با سه نقطه ضربه بزنید، سپس روی آن کلیک کنید صرفه جویی گزینه ای برای دانلود ویدیو در دستگاه شما.

ذخیره داستان برای دانلود ویدیو در دستگاه

4. ویدیو را به فایل صوتی MP3 تبدیل کنید. می توانید فایل ویدیویی را به رایانه خود ارسال کنید یا برنامه ای را در تلفن خود برای انجام تبدیل دانلود کنید.

برای استفاده از ابزار تبدیل FreeConvert.com، ویدیوی ذخیره شده را AirDroed کردیم. فایل خود را انتخاب کنید یا آن را روی آن بکشید فایل ها را انتخاب کنید بخش.

تبدیل رایگان ویدیو به mp3

سپس، کلیک کنید تبدیل برای تبدیل فایل (یا فایل ها در صورت تبدیل چندگانه در یک زمان) به یک فایل صوتی MP3.

گزینه تبدیل فایل

سپس می توانید کلیک کنید دانلود در کنار فایل تازه تبدیل شده شما.

دانلود نتایج تبدیل

اکنون فایل MP3 را خواهید داشت که می توانید آن را در ابزار ویرایش ویدیوی دلخواه خود به ویدیو اضافه کنید.

3. پسوند فایل را تغییر دهید

این روش را می توان بر روی دستگاه تلفن هوشمند اندرویدی یا رایانه انجام داد. شما اساساً فقط پسوند فایل در انتهای فایل را از پسوند ویدیویی به پسوند صوتی تغییر خواهید داد. با انجام این کار، فرمت فایل تغییر می کند و آن را به فایل صوتی تبدیل می کند.

این مراحل را برای تکمیل این عمل از دستگاه Android خود دنبال کنید.

1. Reel را با استفاده از همان مراحلی که در روش آخر توضیح دادیم در گوشی هوشمند خود دانلود کنید – برای افزودن آن به استوری خود ضربه بزنید و سپس آن را از آنجا ذخیره کنید.

2. به فایل گوشی هوشمند خود بروید. اینها در برنامه Files by Google در دستگاه Android شما خواهند بود.

3. طولانی ضربه بزنید روی ویدیو برای انتخاب آن و دسترسی به تنظیمات اضافی. روی نماد با سه نقطه برچسب زده شده ضربه بزنید بیشتر.

نماد با سه نقطه با برچسب بیشتر

4. ضربه زدن تغییر نام دهید در منوی بازشو سپس پسوند MP4 را بردارید و آن را با MP3 جایگزین کنید.

تغییر نام فایل جایگزین پسوند mp4 با mp3

سپس یک فایل صوتی در گوشی خود خواهید داشت که می توانید از آن برای افزودن به حلقه های اینستاگرام و سایر ویدیوها استفاده کنید.

برای انجام این کار روی دسکتاپ، مراحل زیر را دنبال کنید.

1. ویدیو را با استفاده از ابزاری در رایانه خود دانلود کنید یا آن را از تلفن خود به رایانه خود ارسال کنید.

2. Finder خود را برای دسترسی به ویدیوی تازه دانلود شده باز کنید. روی فایل کلیک راست کرده و کلیک کنید تغییر نام دهید از منوی کشویی

گزینه تغییر نام در Finder

3. پسوند فایل “MP4” یا “MOV” را حذف کرده و آن را به “MP3” تغییر دهید. فایل به فایل صوتی تبدیل می شود.

mp4 یا mov را حذف کنید و به mp3 تغییر دهید

در حالی که این اسکرین شات ها در مک بوک گرفته شده اند، این روند در رایانه شخصی یکسان است. به سادگی فایل منیجر خود را باز کنید، حلقه اینستاگرام را پیدا کنید و نام آن را تغییر دهید تا پسوند فایل را تغییر دهید.

4. از ویرایشگر ویدیوی VlogNow استفاده کنید

همچنین می توانید از برنامه VlogNow یا VN Video Editor در گوشی خود استفاده کنید. با استفاده از این ابزار، می توانید بلافاصله صدا را از یک حلقه اینستاگرام به ویدیوی خود اضافه کنید. برای شروع، برنامه را برای iPhone یا Android دانلود کنید، سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

1. حلقه اینستاگرام را با روشی که قبلا به شما نشان دادیم دانلود کنید.

2. ویدیویی را که می‌خواهید منتشر کنید در حلقه‌های خودتان ضبط کنید. سپس، برنامه VN Video Editor را باز کنید و روی آن ضربه بزنید + نماد در گوشه سمت راست پایین روی ضربه بزنید پروژه جدید را فشار دهید تا ویدیوی خود را از رول دوربین باز کنید.

پروژه جدید برنامه VN Video Editor

3. هنگامی که ویدیوی خود را در برنامه باز کردید، روی آن ضربه بزنید برای افزودن موسیقی ضربه بزنید خط زیر ویرایشگر خط زمانی

برای افزودن موسیقی ضربه بزنید

4. ضربه زدن موسیقی زیر درج کنید پنجره ای که ظاهر می شود، سپس به موسیقی من برگه

دکمه موسیقی زیر درج پاپ آپ

برگه موسیقی من

5. روی ضربه بزنید استخراج از ویدئو را فشار دهید، سپس حلقه اینستاگرامی را که از ویدیوهای موجود در رول دوربین خود دانلود کرده اید انتخاب کنید. آن را به یک آلبوم اضافه کنید، آلبوم را باز کنید و روی ضربه بزنید استفاده کنید در کنار فایل صوتی تازه وارد شده

دکمه استفاده در کنار فایل صوتی وارد شده

سپس می توانید ویدیوی جدید خود را ذخیره کرده و آن را برای آپلود در حلقه های اینستاگرام آماده کنید!

چگونه صدای حلقه های اینستاگرام را ذخیره کنیم تا بعداً از آنها استفاده کنیم

همه روش‌های فوق شامل دانلود یا استخراج صدا بر روی یک دستگاه برای افزودن به یک ویدیو است. با این حال، شما همچنین می توانید تمام این وظایف را در داخل برنامه اینستاگرام انجام دهید.

این مراحل را دنبال کنید تا تمام ویدیوهای خود را درست در اینستاگرام مدیریت کنید.

1. صدای حلقه اینستاگرام را که می‌خواهید دوباره از آن استفاده کنید را در ویدیوی خود پیدا کنید. در این مثال، ما از این کلیپ صوتی از Casper استفاده می کنیم:

2. روی نام صدا در پایین صفحه ضربه بزنید، سپس روی آن ضربه بزنید صرفه جویی نماد در گوشه بالا سمت راست – مانند یک پرچم / نشانک به نظر می رسد. هنگامی که صدا را با موفقیت ذخیره کنید، از طرح کلی سیاه و بینش سفید به کاملاً سیاه تبدیل می شود.

نماد ذخیره در کنار صدا

به خاطر داشته باشید که می توانید ضربه بزنید از صدا استفاده کنید اگر ویدیوی خود را از قبل آماده نمایش دارید یا آماده ضبط هستید. ذخیره آن، آن را برای بعداً ایمن نگه می‌دارد، بنابراین می‌توانید به راحتی به آن بازگردید.

3. به پوشه ذخیره شده خود در اینستاگرام بروید. شما می توانید با ضربه زدن روی نمایه خود و ضربه زدن روی آن به آن دسترسی داشته باشید منوی همبرگر (سه خط موازی)، سپس ضربه بزنید ذخیره. یک پوشه برای «همه پست‌ها» و یک پوشه جداگانه برای «صدا» خواهید داشت.

صدای رسانه ذخیره شده و همه پست ها

4. پوشه “Audio” را باز کنید، سپس روی فایل صوتی ضربه بزنید تا باز شود. از اینجا می توانید ضربه بزنید از صدا استفاده کنید زمانی که برای ایجاد ویدیوی خود آماده هستید.

استفاده از این روش برای زمانی که در حال طوفان فکری زیادی برای استراتژی Reels اینستاگرام خود هستید و می خواهید چندین فایل صوتی را ذخیره کنید تا بعداً استفاده کنید بسیار عالی است.

شروع به ایجاد حضور در اینستاگرام با استفاده از ناب فالوور کنید. پست‌ها را مستقیماً در اینستاگرام برنامه‌ریزی و منتشر کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید، عملکرد را اندازه‌گیری کنید و سایر پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی خود را اجرا کنید – همه از یک داشبورد ساده. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

با برنامه ریزی آسان Reels در زمان و استرس کمتری صرفه جویی کنید و نظارت بر عملکرد از ناب فالوور. به ما اعتماد کنید، این بسیار آسان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا