بازی

10 بازی برای بازی اگر دوست دارید جزیره مرده 2

یکی دیگر از موارد اضافه شده به لیست رو به رشد بازی‌های زامبی‌کش، Dead Island 2 است که شما را موظف می‌کند تا از خیابان‌های هجوم‌آور Hell-A جان سالم به در ببرید. در حالی که بازی نام خود را در محیط زیر و رو می کند، اما به ضرب وشتم زامبی کشی که این سری به آن معروف است، پایبند است.


مطالب مرتبط: جزیره مرده 2: نکات مبتدی

این بازی نسبت به قسمت های قبلی بسیار کوتاه تر است. در حالی که کیفیت بیش از کمیت چیز خوبی است، اما می تواند شما را بیشتر بخواهد. اگر تشنه بازی های بیشتری مانند Dead Island 2 هستید، خوش شانس هستید. تعداد انگشت شماری بازی وجود دارد که از نظر لحن، موقعیت مکانی شبیه به هم هستند یا فقط بازی های زامبی قدیمی خوب هستند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

10 Grand Theft Auto 5

اگر زامبی‌ها واقعاً سرعت شما نبودند، اما فکر می‌کردید LA محیط عالی برای یک بازی است، GTA 5 ممکن است بهترین شرط بعدی شما باشد.

در حالی که نام LA نیست، لس سانتوس از بسیاری جهات معادل خیالی و معنوی است. جمعیت متنوع، جاذبه های فراوان، و حتی راه های بیشتری برای به دردسر افتادن. در حالی که هیچ زامبی برای کشتن وجود ندارد، بازی در نقش سه قهرمان داستان همیشه کاری به شما می دهد. هر یک از داستان های آنها را دنبال کنید، ببینید چگونه آنها لس سانتوس را تغییر می دهند تا بهتر با نیازهایشان مطابقت داشته باشد، و ببینید که چگونه در دراز مدت برای آنها کار می کند.

9 زنو کلش

بازیکن زنو کلش در حال مبارزه با مشت

در حالی که خیابان‌های لس‌آنجلس ممکن است سرگرم‌کننده باشند، گاهی اوقات می‌خواهید فضایی فانتزی محورتر برای گذراندن وقت در آن داشته باشید. اگر اکنون یکی از آن زمان‌هاست، ببینید Zeno Clash چقدر دوست دارید.

این یک بازی اول شخص و غوغا متمرکز است، بسیار شبیه به Dead Island 2. جهان و دشمنان در برخی مواقع کمی درخشان تر و کمیک تر هستند، که می تواند تغییر خوبی نسبت به خون و خیابان های پر از آتش لس آنجلس باشد. این ترکیبی سرگرم‌کننده از حواس‌پرتی و مبارزاتی است و بسیاری از بازی‌های دیگر مانند آن را در آنجا پیدا نخواهید کرد.

8 قلب اتمی

دمیدن سر یک هیولا با تفنگ ساچمه ای

یکی از چیزهایی که بسیاری از طرفداران سریال جزیره مرده از آن متعجب شدند، فشار جدید شخصیت ها به سمت طنز بود. اگر از شوخی‌های شوخ‌آمیز و تک‌خط‌های ضربه‌انگیز لذت بردید، قلب اتمی یک پیگیری خوب خواهد بود.

مرتبط: جزیره مرده 2: راهنمای سوالات متداول

P-3 از ابتدا تا انتها با کاوش در شهرها و آزمایشگاه‌های Facility 3826 پر از نظرات شوخ‌آمیز است. در هر دو بازی، هیولاها و روبات‌هایی که به سمت شما می‌آیند می‌توانند بسیار وحشتناک باشند، بنابراین هر از گاهی داشتن آن بسیار خوب است. کمی تسکین کمیک در قالب شخصیت شما که سعی می کند با وحشت کنار بیاید. اگر این ترکیب کمدی و تراژدی ترکیب مناسبی است، آن را بررسی کنید.

7 بازی Dead Rising 3

انبوهی از زامبی ها در منظره شهری دراماتیک با قهرمان اره برقی روبرو می شوند

رویکردی طنز آمیز تر به سبک بازی زامبی. Dead Rising 3 شما را در شهری مشابه لس آنجلس و موقعیتی مشابه پیدا می کند.

زامبی‌ها، مجموعه‌ای از شخصیت‌های عجیب و غریب، کاردستی، همه اینها برای شماست. کاردستی در این بازی کمی فراگیرتر است و به شما این امکان را می دهد که چیزهایی مانند دست و پا زدن با یک اره برقی که به هر انتهای آن بسته شده است ایجاد کنید. بازی همیشه خودش را خیلی جدی نمی‌گیرد، اما خوب است بدانیم چه زمانی طنز را افزایش دهیم و چه زمانی به زامبی‌ها اجازه دهیم خودشان صحبت کنند.

6 Dying Light 2

Dying Light 2: Raiders in Body Armor Assaulting the Protagonist در Promo Art

Dying Light سریالی است که مدتی است با سریال Dead Island همراه شده است. چرا نمی بینید که Dying Light 2 چه چیزی برای شما در نظر گرفته است؟

مکانیک‌های جنگی در هر دو بازی مشابه است، سلاح مورد علاقه‌تان را به حرکت در می‌آورید تا زامبی‌ها را برای تعداد کم نگه دارید. اما Dying Light 2 فشار بیشتری به سمت سرعت دارد. پارکور و نحوه عبور شما از فضاهای اطراف عوامل مهمی در نحوه بازی شما هستند. مهارت های زیادی برای تسلط وجود دارد و داستان محکمی برای هر کسی که علاقه مند است راه اندازی شود.

5 برگشت 4 خون

Cleaners برای مبارزه با انبوهی از Ridden آماده می شوند.

گاهی اوقات مبارزه با امواج زامبی ها با دوستان بهتر است. برای آن لحظات، شما می خواهید بازگشت 4 خون را بررسی کنید.

این جانشین معنوی فرنچایز Left 4 Dead است که عملاً ژانر زامبی را اصلاح کرد. در اینجا شما و سه دوست از ماموریت ها و نقشه های مختلف عبور می کنید، امواج زامبی ها را بیرون می آورید و تجهیزات جدید را در طول مسیر به دست می آورید. این یک سبک بازی بیشتر متمرکز بر اسلحه است، اما سیستم کارت و ویروس های خاص بعد از Dead Island 2 ویژگی مشابهی خواهد بود.

4 جوانمردی 2

بازیکنی که در Chivalry 2 با شمشیر وارد نبرد می شود

شاید زامبی ها بدی مورد علاقه شما برای جنگیدن نباشند. شاید شما یک محیط قرون وسطایی را به بازی های slashing خود ترجیح می دهید یا می خواهید با دوستان خود بازی کنید؟

در هر صورت، Chivalry 2 دارای مکانیک هایی است که قطعا از آنها لذت خواهید برد. این بازی هک اند اسلش تمام لذت‌های ضرب و شتم تاب اسلحه‌های Dead Island 2 را می‌گیرد، اما در عوض شما را در میانه میدان نبرد قرون وسطایی غرق می‌کند. سلاح های زیادی وجود دارد که می توانید دست خود را در اعزام بازیکنان دشمن امتحان کنید، بنابراین به این زودی ها خسته نخواهید شد.

3 حالت زوال 2

دو نفر در پشت یک کامیون مورد حمله زامبی ها قرار می گیرند

زامبی های شهرستان ترامبول تهدیدی برای خودشان هستند. اما آنها از نظر شکل و عملکرد تا حدودی شبیه زامبی های جزیره مرده 2 هستند.

مطالب مرتبط: جزیره مرده 2: بهترین سلاح ها، رتبه بندی شده

State Of Decay 2 نام قدیمی‌تری در این لیست است، اما این سری دارای پیروانی است که آن را از برخی از رقبای خود بالاتر می‌برد. تمرکز زیادی بر روی مکانیک بقای زامبی‌ها، با کاردستی، ساختن پایگاه، و برنامه‌ریزی همه نقش‌های کلیدی دارد. اگر می‌خواهید کمی بیشتر ذهنیت جامعه را در بازی زامبی خود داشته باشید، به دنبال این عنوان نباشید.

2 سریال The Walking Dead Telltale

یک مرد بالغ در یک وسیله نقلیه می نشیند و به دختر کوچکی که در کنار او دراز کشیده آرامش می دهد

اگر نگاهی داستان محور به زنده ماندن از آخرالزمان زامبی ها همان چیزی است که به دنبال آن هستید، مجموعه The Walking Dead شما را پوشش می دهد.

مبارزه در اینجا دور از تمرکز است. در عوض، شما یک سری از شخصیت‌ها را دنبال می‌کنید که سعی می‌کنند زندگی جدیدی در جنوب آمریکای پر از زامبی بسازند. این یک سواری عمیقاً احساسی و ترسناک است، اما برای همیشه با شما خواهد ماند. اگر از طرفداران سریال های تلویزیونی هستید، این به شخصیت های جهان عمق بیشتری می بخشد. در غیر این صورت، این یک دستگاه مستقل است که نیازی به درگیر شدن در هیچ چیز دیگری ندارد.

1 جزیره مرده

زامبی‌های متجاوز به بازیکنی نزدیک می‌شوند که آماده است با مولوتف در جزیره مرده به سمت آنها بزند.

اگر از طرفداران سرسخت Dead Island 2 هستید، چرا به عقب برنگردید و ببینید که سریال با جزیره مرده اصلی از کجا شروع شد؟

اگر از ابتدا طرفدار آن بوده اید، به عقب برگردید و سرگرمی ترسناک بانوی را دوباره زنده کنید. اگر Dead Island 2 اولین بار است که با این مجموعه بازی می‌کنید، پس ببینید چقدر پیشرفت کرده است و برخی از افسانه‌هایی را یاد بگیرید که این سریال را به نامی بزرگ در ژانر زامبی تبدیل می‌کند. در هر صورت، بازگشت و بازی در جزیره گرمسیری با کنسول‌های جدید لذت واقعی است.

بعدی: Dead Island 2: Combat Tips

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا