شبکه های اجتماعی

نحوه ایجاد یک نمونه کار رسانه های اجتماعی: نکات + قالب رایگان

Summarize this content to 300 words in Persian Lang

پورتفولیوی رسانه های اجتماعی، قبل از هر چیز، فرصتی برای لاف زدن به کارفرمایان بالقوه آینده در مورد تجربه شما است. مدیرانی که افراد را برای اجرای رسانه‌های اجتماعی خود استخدام می‌کنند، می‌خواهند در مورد همه کمپین‌های موفق، نتایج تجزیه و تحلیل راک استار و کارهای طراحی خیره‌کننده‌ای که انجام داده‌اید بدانند—پس چرا آنها را نشان ندهید؟

برای یادگیری بهترین مؤلفه‌ها برای ساختن نمونه کارها (و به شما کمک می‌کند تا شغل بعدی خود را پیدا کنید)، یک الگوی رایگان رسانه‌های اجتماعی، و مثال‌هایی برای الهام بخشیدن به شما، ادامه دهید.

بعلاوه، برای بینش تخصصی به Rebekah Ho، مدیر بازاریابی دیجیتال رسانه گسترده کانادا مراجعه کردیم. هو با وسعت تجربه کار در شرکت طراحی گرافیک Glasfurd & Walker و شرکت رسانه ای Hypebae، نکات برتر خود را برای ارائه یک مجموعه رسانه های اجتماعی که شما را از رقبا متمایز می کند، به اشتراک می گذارد.

فهرست مطالب

  1. به یک نمونه کار رسانه های اجتماعی به عنوان حلقه برجسته شخصی خود فکر کنید! این مجموعه ای از بهترین کارهای شماست که مهارت ها، خلاقیت و کمپین های موفقی را که اجرا کرده اید به نمایش می گذارد.
  2. در یک بازار کار رقابتی، یک نمونه کار درخشان می تواند سلاح مخفی شما باشد. این به شما کمک می کند توجه را جلب کنید و با استخدام مدیرانی که ممکن است در حال بررسی تعداد زیادی برنامه هستند، خاطره انگیز شوید.
  3. ایجاد پورتفولیو راهی عالی برای انعکاس رشد و دستاوردهای شماست. این فقط در مورد یافتن شغل نیست – این یک راه عالی برای دیدن کارهایی است که به دست آورده اید و مناطقی را که باید بهبود ببخشید شناسایی کنید.

پورتفولیو شبکه های اجتماعی چیست؟

پورتفولیو رسانه های اجتماعی مجموعه ای از کارهای گذشته است که تجربه و تخصص یک مدیر رسانه اجتماعی را به نمایش می گذارد.

یک نمونه کار معمولاً دارای نمونه هایی از کمپین های رسانه های اجتماعی گذشته است، از جمله محتوا، کپی رایتینگ، و کارهای طراحی در چندین پلتفرم، و همچنین تجزیه و تحلیل های معناداری که موفقیت یک حرفه ای رسانه های اجتماعی را ثابت می کند.

پورتفولیوهای مدیران رسانه های اجتماعی برای کمک به کار آزاد یا مشاغل تمام وقت در صنعت استفاده می شود. مشتریان بالقوه و مدیران استخدام به پورتفولیوی رسانه های اجتماعی شما نگاه می کنند تا تعیین کنند که آیا شما برای این کار مناسب هستید یا خیر.

TL;DR: یک نمونه کار عالی می تواند تفاوت بین اجرای یک کنسرت جدید و پرت شدن در انبوه رزومه های «احتمالاً نه» باشد.

چرا به پورتفولیوی رسانه های اجتماعی نیاز دارید؟

تخصص خود را به نمایش بگذارید

پورتفولیوی رسانه های اجتماعی شما فرصتی برای به نمایش گذاشتن تمام بهترین کارهای شما در یک بسته چشمگیر است.

پورتفولیو مدرکی ملموس از تخصص، مهارت و موفقیت شما در امور اجتماعی است، بنابراین کارفرمایان بالقوه می دانند که شما واقعاً می توانید قدم بردارید.

شخصیت خود را به اشتراک بگذارید

در حالی که رزومه ها و نامه های پوششی برای توضیح تجربیات گذشته شما عالی هستند، محدودیت هایی برای منحصر به فرد و شخصی بودن آنها وجود دارد.

پورتفولیوی رسانه های اجتماعی نه تنها مهارت های شما، بلکه شخصیت شما را نشان می دهد – سلیقه شما، حساسیت طراحی شما، صدای شما – و می تواند به مدیر استخدام کمک کند تا شما را بشناسد.

در میان رقبا متمایز شوید

اغلب، مدیران استخدام، متقاضیان شغلی بیشتری نسبت به آنچه که می دانند باید انجام دهند، خواهند داشت.

هر چیزی که شما را از جمعیت متمایز کند، احتمال کسب امتیاز در مصاحبه را افزایش می دهد – به خصوص در صنعتی به خلاقیت رسانه های اجتماعی.

یک نمونه کار عالی به شما کمک می کند مورد توجه قرار بگیرید و به یاد بیاوریدو در موقعیت های رقابتی، این نیمی از نبرد است.

کار را برای مدیران استخدامی آینده آسان کنید

Psst: گاهی اوقات، کارفرمایان بالقوه زمان زیادی را صرف بررسی رزومه و نامه شما نمی کنند.

در تجربه هو، افرادی که مترجمان آزاد را استخدام می کنند، به ندرت آنها را درخواست می کنند. او می‌گوید: «آنها با مراجع شما تماس نمی‌گیرند یا در یک موقعیت فریلنسری درخواست پوشش نامه نمی‌کنند. بنابراین کار شما باید خودش صحبت کند.

مدیران از شما قدردانی می‌کنند که کارشان را آسان‌تر می‌کنید (در نهایت، این کاری است که شما با شروع کار انجام خواهید داد).

تجربیات و دستاوردهای گذشته خود را مرور کنید

هو می‌گوید: «فقط تمرین خوبی است که یک قدم به عقب برگردید و به کار خود نگاهی بیندازید. کار در رسانه‌های اجتماعی به این معنی است که شما احتمالاً زمان زیادی را صرف تمرکز بر روی پست‌های منحصر به فرد، تجزیه و تحلیل روندهای خرد و پایین انداختن سرتان در Canva می‌کنید، اما مهم است که هر چند وقت یک‌بار به تصویر بزرگ نگاه کنید.

ایجاد یک نمونه کار فقط برای کارفرمایان بالقوه مفید نیست. این یک تمرین خوب برای شماست تا ببینید در چه چیزی عالی هستید و روی چه چیزی باید کار کنید.

امتیاز: دانلود a قالب نمونه کارها رسانه های اجتماعی رایگان و کاملاً قابل تنظیم تا کارتان بدرخشد – و مشتریان بیشتری جذب کنید.

مواردی که باید در مجموعه رسانه های اجتماعی گنجانده شود

تصویربرداری حرفه ای

از آنجایی که تصاویر بخش مهمی از رسانه‌های اجتماعی هستند، مهم است که نمونه کار شما تصاویری با کیفیت عالی را به نمایش بگذارد. کارفرمایان بالقوه فرض می‌کنند که مجموعه شما نشان‌دهنده کارایی است که می‌توانند از شما انتظار داشته باشند—بنابراین مطمئن شوید که تصاویر درجه یک هستند.

نمونه تصاویر حرفه ای برای نمونه کارها در رسانه های اجتماعی

منبع: کریستین گومرا

کپی تمیز

مشابه موارد فوق، هر یک از نوشته های موجود در مجموعه شما فرصتی برای نشان دادن مهارت های خود است: دستور زبان، املا و لحن کلی باید با دقت ویرایش شوند.

هو خاطرنشان می کند که “توجه نکردن به جزئیات” بزرگترین اشتباهی است که می توانید در هنگام ساختن پورتفولیوی خود مرتکب شوید. او به اشتراک می‌گذارد: «اگر اشتباهات املایی، تصاویر با وضوح پایین یا لینک‌های شکسته در نمونه کار شما وجود داشته باشد، قطعاً روی شما تأثیر منفی خواهد گذاشت.

رزومه شما

کارفرمایان ممکن است هم رزومه و هم نمونه کارها را بخواهند، اما دلیلی وجود ندارد که یکی را به دیگری مرتبط نکنید.

نمونه کار شما باید حاوی همه چیزهایی باشد که مدیر استخدام باید در مورد شما بداند، بنابراین حتما رزومه خود را (از طریق یک PDF قابل دانلود، یک لینک یا به صورت کپی در نمونه کارها) قرار دهید.

اطلاعات تماس

با ایجاد مشکل برای افراد در تماس با شما، خودتان را خراب نکنید. پاک کردن اطلاعات تماس ضروری است.

دوبار بررسی کنید که لینک‌ها به کانال‌های مناسب منتهی شوند و در آدرس ایمیل یا شماره تلفن شما خطایی وجود نداشته باشد.

تجربه مرتبط با رسانه های اجتماعی

در اینجا چیزهای هیجان انگیز وجود دارد: این فرصت شماست تا استراتژی خود را در عمل به نمایش بگذارید. همیشه نتایج تحلیلی را هر زمان که می توانید درج کنید (PS: ناب فالوور می تواند آن را برای شما فراهم کند).

نمونه کار مرتبطنمونه کار مرتبط

منبع: BM Social

مطالعات موردی، پروژه های ویژه و کمپین ها

پروژه‌های متنوعی را انتخاب کنید که مهارت‌های مختلف را نشان می‌دهند، و تجزیه و تحلیل‌هایی را از نمونه‌های خود به‌عنوان شواهدی از موفقیت گذشته خود درج کنید.

کپی رایتینگ

مهارت نوشتن شما نیز باید مشهود باشد-نمونه‌های کپی‌رایتینگ را انتخاب کنید که ثابت کند می‌توانید صدای یک برند را ثابت کنید و به وضوح و کارآمد ارتباط برقرار کنید.

پروفایل های رسانه های اجتماعی مدیریت شده است

به نمایه های رسانه های اجتماعی قبلی که مدیریت کرده اید پیوند دهید و نمونه هایی از محتوای خاصی را که ایجاد کرده اید یا در آن مشارکت کرده اید ارائه دهید.

استراتژی اجتماعی موفق

استراتژی رسانه های اجتماعی خود را به اشتراک بگذارید و توضیح دهید که چرا کار می کند و چگونه برای برندهایی که در گذشته مدیریت کرده اید کار کرده است.

به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی کار کنید

هر کاری که به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی انجام داده اید در این دسته قرار می گیرد، حتی اگر داوطلبانه یا برای یک حساب شخصی باشد.

تا زمانی که حرفه ای و نماینده تجربه شما باشد، مهم است.

نظرات مشتریان

اگر آنها را داشته باشید، هر گونه نقد و بررسی تحسین برانگیز از مشتریان گذشته راه طولانی را در یک نمونه کار می کند. کلمات محبت آمیز برای تهیه نسخه پشتیبان از داده های خود، تصویر کامل تری از شما به عنوان یک کارمند ایجاد می کند.

نمونه گواهی برای نمونه کارها رسانه های اجتماعینمونه گواهی برای نمونه کارها رسانه های اجتماعی

منبع: Volume One Studios

اطلاعات “درباره شما”.

بخش «درباره شما» فرصتی برای شماست تا خودتان را معرفی کنید و لحن را برای نمونه کارتان تنظیم کنید.

هو به اشتراک می‌گذارد: «من خلاصه‌ای از تجربه کاری شما، مارک‌های کلیدی که با آن‌ها کار کرده‌اید، و چند نکته برجسته از مهارت‌های شما را درج می‌کنم.» اضافه کردن، “یک یا دو خط کوتاه در مورد آنچه که در مورد رسانه های اجتماعی به آن علاقه دارید، اضافه کنید.”

بخش درباره من از نمونه کارها رسانه های اجتماعیبخش درباره من از نمونه کارها رسانه های اجتماعی

منبع: آلیسون روخاس

این فرصتی است که نه تنها مهارت‌های خود، بلکه علایق خود را برجسته کنید شما می خواهید انجام دهید؟

نقش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در رسانه‌های اجتماعی بازی کنید، و مهم است که مشخص کنید می خواهید بیشتر وقت خود را روی چه چیزی صرف کنیدهو می‌گوید، به‌ویژه اگر برای شغلی در یک تیم دیجیتال بزرگ‌تر درخواست می‌دهید.

عکسی از خودت

این اجباری نیست، اما توصیه می شود. هو می‌گوید: «اگر قصد دارید در رسانه‌های اجتماعی کار کنید، این روزها راحت بودن در مقابل دوربین یک الزام است.

4 قالب پورتفولیوی رسانه های اجتماعی

از بین این چهار گزینه تصمیم بگیرید که کدام قالب از مجموعه رسانه های اجتماعی به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

1. سند یا PDF

فایل‌های PDF این مزیت را دارند که خواندن و اشتراک‌گذاری آسان است. آنها می توانند برای مشتریان فردی یا کارفرمایان بالقوه طراحی شوند. علاوه بر این، می‌توانید برای راحتی بیشتر، آنها را به ایمیل یا پیام‌های متنی پیوست کنید.

نقطه ضعف یک سند یا PDF این است که بسته به اینکه مشتری شما چگونه سند شما را مشاهده می کند، ممکن است هنگام ترکیب تصاویر و ویدئوها وضوح تصویر از بین برود. علاوه بر این، برخی از پی‌دی‌اف‌خوان‌ها ممکن است از ویدیوها یا عناصر تعاملی بیشتری پشتیبانی نکنند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام ایجاد یک سند یا نمونه کار PDF در نظر داشته باشید:

  • برای پیمایش آسان، صفحه «فهرست محتوا» را با شماره صفحه اضافه کنید.
  • در صورت لزوم، پیوندهایی به صفحات فرود یا سایر صفحات وب مرتبط اضافه کنید.
  • یک کپی از پورتفولیوی رسانه های اجتماعی خود را ذخیره و پشتیبان بگیرید.

2. عرشه اسلاید ساده

عرشه های اسلاید بسیار خوانا و از نظر بصری دلپذیر هستند. گزینه‌های زیادی برای سفارشی‌سازی و ویرایش اسلایدها برای فرصت‌های مختلف وجود دارد، همچنین می‌توان عرشه‌های اسلاید را به ایمیل‌ها پیوست کرد.

نکته منفی این است که عرشه های اسلاید به صورت عمومی در دسترس نیستند، به این معنی که مشتری باید مستقیماً با شما تماس بگیرد تا نمونه هایی از کار شما را ببیند. می‌توانید با میزبانی زنده دک خود از طریق Google Slides، Canva یا سایر پلتفرم‌های میزبانی، از این مشکل جلوگیری کنید.

اگر تصمیم به ایجاد یک عرشه اسلاید دارید، این نکات را در نظر داشته باشید:

  • مراقب باشید اسلایدهای خود را با اطلاعات بیش از حد بارگیری نکنید.
  • چندین نسخه از عرشه خود را نگه دارید (پیوند زنده، PDF و پاورپوینت شروع خوبی است).
  • از پیوندهای موجود در عرشه برای هدایت خوانندگان به حضور، نمایه ها و وب سایت های مرتبط در رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

3. وب سایت نمونه کارها رسانه های اجتماعی

یک وب سایت یک راه عالی برای ایجاد یک نمونه کار در معرض دید عموم و قابل جستجو از کارهای رسانه های اجتماعی شما است. همچنین همه کاره ترین گزینه است، زیرا می توانید آن را طوری سفارشی کنید که دقیقاً همانطور که می خواهید به نظر برسد و شامل طیف وسیعی از صفحات، رسانه ها و فرم های تماس با استفاده آسان باشد.

نقطه ضعف سایت نمونه کارها این است که ایجاد آنها پیچیده تر است. خوشبختانه، بسیاری از سازنده‌های وب‌سایت کاربرپسند برای شروع کار وجود دارند، مانند Wix و Squarespace.

در اینجا چند نکته نمونه کار وب سایت آورده شده است:

4. پروفایل رسانه های اجتماعی

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند لینکدین، توییتر و اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهند که پروفایل‌های تعاملی ایجاد کنید که به کارفرمایان بالقوه مروری بر تجربه و مجموعه مهارت‌های شما می‌دهد. این واقعی ترین مثال از کاری است که می توانید انجام دهید!

استفاده از نمایه رسانه های اجتماعی به عنوان نمونه کار به مشتریان بالقوه این امکان را می دهد که ببینند دقیقاً چگونه یک صفحه را تنظیم می کنید، به طور مداوم پست می کنید، مدیریت می کنید و محتوا ایجاد می کنید. حتی نحوه تعامل شما با مخاطبان را نشان می دهد.

نقطه ضعف: هر مشتری در هر کانال رسانه اجتماعی نیست. بنابراین، یا باید در همه جا فعال باشید یا مناسب ترین پلتفرم را برای مخاطبان هدف خود انتخاب کنید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که باید هنگام ایجاد یک نمونه کار پروفایل رسانه های اجتماعی در نظر داشته باشید:

  • از یک سبک بصری منحصر به فرد در هر پلتفرم استفاده کنید.
  • به طور مداوم پست کنید، اما کیفیت را بر کمیت اولویت دهید.
  • به طور منظم با مخاطبان خود تعامل داشته باشید.

قالب نمونه کارها رسانه های اجتماعی رایگان

هنگامی که در جستجوی کار هستید، هر شروعی خوب است—به ما اجازه دهید اولین تقویت کوچک را به شما بدهیم.

قالب رایگان نمونه کارها رسانه های اجتماعی ناب فالوور به راحتی قابل سفارشی کردن و تطبیق با تجربه شماست. ما این الگو را در یک سند Google Slides ساخته‌ایم، اما می‌توانید به راحتی این الگو را در Canva، PowerPoint یا حتی PDF کپی کنید.

پیش نمایش الگوی نمونه کارها رسانه های اجتماعی hoostsuiteپیش نمایش الگوی نمونه کارها رسانه های اجتماعی hoostsuite

این قالب شامل همه عناصری که برای ایجاد یک سبد رسانه های اجتماعی جامع نیاز دارید، از جمله بخش مهارت ها، نمونه کارها، نظرات مشتریان، صفحه خدمات و موارد دیگر.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که از مهارت های طراحی خود بهره ببرید و قالب را با محتوا و تصاویر خود سفارشی کنید.

نحوه ایجاد پورتفولیوی بازاریابی رسانه های اجتماعی: راهنمای گام به گام

1. در مورد قالب/قالب نمونه کارها تصمیم بگیرید

ابتدا، با توجه به گزینه های بالا، بهترین فرمت نمونه کارها را برای شما انتخاب کنید.

اگر این پورتفولیو را برای یک کارفرمای بالقوه خاص می سازید، بررسی کنید که آیا آنها نمونه کارها را در قالب خاصی درخواست می کنند یا خیر. سپس، قالبی را انتخاب کنید که مناسب سبک شما باشد—بعد، ایستگاه سفارشی‌سازی است.

2. خودتان را معرفی کنید و تجربه کنید

وقت آن است که یک تأثیر اولیه عالی ایجاد کنید! خودتان، نقاط قوت، مهارت ها و تجربه کاری گذشته خود را معرفی کنید. بد نیست همچنین بیان کنید که به دنبال چه نوع کاری هستید.

3. شامل تصاویر خیره کننده

تصاویر با وضوح بالا مهارت های شما را در زمینه تصاویر به نمایش می گذارند، اما همچنین باعث می شود نمونه کارها جذاب تر و خواندن برای کارفرمایان بالقوه آسان تر شود. از عکس‌ها و اسکرین‌شات‌های کمپین‌های گذشته استفاده کنید تا به مخاطبان خود نشان دهید که چه توانایی‌هایی دارید.

4. بهترین محتوای خود را به نمایش بگذارید

محتوا را از حساب‌های مختلفی که مدیریت کرده‌اید و از چندین پلتفرم انتخاب کنید تا مهارت‌های متنوع خود را به بهترین نحو به نمایش بگذارید. هو می‌گوید: «نمونه‌های کاری را که به آنها افتخار می‌کنید نشان دهید.

در صورت امکان، سعی کنید محتوای جدیدتر را نیز انتخاب کنید—شما نمی‌خواهید همه نمونه‌های شما چندین سال قدمت داشته باشند. انتخاب محتوای با عملکرد خوب و نسبتاً جدید بهترین راه برای نشان دادن کارهایی است که اکنون می توانید به مدیران استخدام کنید.

5. از کار خود با داده ها نسخه پشتیبان تهیه کنید

نشان دهید، وقتی نوبت به موفقیت شما در رسانه های اجتماعی می رسد، نگویید. آماری در مورد تعامل، مخاطب و دسترسی ارائه کنید.

هو می‌گوید: «حتماً نشان دهید که چرا آنها مهم هستند و چگونه به آنجا رسیدید. “من فکر می کنم وسوسه انگیز است که یک سری اعداد پر زرق و برق را بیرون بیاوریم، اما اگر این سوال پیش بیاید که رشد چگونه اتفاق افتاده است، نمی خواهید بیش از حد قول بدهید یا دچار مشکل شوید.”

6. شامل توصیفات مشتری

هیچ چیز مانند عشق مشتری برای جذب فرصت های تجاری جدید وجود ندارد. مطمئن شوید که اجازه مشتری برای به اشتراک گذاشتن کلمات خود را قبل از گنجاندن آن در نمونه کارها دارید.

7. اطلاعات تماس را فراموش نکنید

آیا بد نیست اگر یک کارفرما مجموعه شما را دوست داشته باشد اما راهی برای دسترسی به شما پیدا نکند؟ این ایده بدی نیست که در هر صفحه از نمونه کار خود یک پاورقی از اطلاعات تماس را درج کنید، فقط در صورت امکان.

5 نمونه نمونه کار بزرگ رسانه های اجتماعی برای الهام بخشیدن به خودتان

1. کایلا مک فادن

پورتفولیوی عمومی مدیر رسانه های اجتماعی آزاد Kayla McFadden شامل تصاویر زیبا، نام تجاری ثابت و لمس شخصی است، مانند این گواهی از یک مشتری گذشته.

سبد رسانه های اجتماعی Kayla McFadden نام تجاری تمیز و زیبایی شناسانه

منبع: کایلا مک فادن

2. به سادگی چند رسانه ای

آژانس بازاریابی Longhouse Media یک صفحه از وب سایت خود را به مجموعه ای از کارها اختصاص می دهد. هر مثال با یک شعار مختصر شروع می شود که دقیقاً در طول هر کمپین به چه چیزی دست یافته اند.

به سادگی چند رسانه ای سلامت و سلامت نمونه کارها رشد نام تجاری مشتری

منبع: به سادگی چند رسانه ای

3. سرپرستی توسط Preeti

این مدیر رسانه های اجتماعی از نکات برجسته اینستاگرام و پست های پین شده خود به عنوان بخشی از صفحه نمونه کار خود استفاده می کند: توصیفات مشتری، کمپین های موفق و خدمات ارائه شده همگی به راحتی پیدا می شوند.

سرپرستی شده توسط استراتژیست شبکه های اجتماعی صفحه اینستاگرام Prezi با توصیفات و نمونه های قالب

منبع: سرپرستی پریتی

4. قفسه

نمونه کارها آنلاین The Shelf شامل یک عکس فوری از مطالعات موردی از مارک هایی است که آنها با آنها کار کرده اند. مطالعات موردی آنها تجزیه و تحلیل های مهم و زبان فعال را توصیف می کند که کار انجام شده برای دستیابی به آن نتایج را توصیف می کند.

سبد آنلاین Shelf کمپین های برندسازی موفقی مانند Lenox و St Pierre Bakery

منبع: قفسه

5. میلو پیترز

این استراتژیست بازاریابی رسانه های اجتماعی از اینستاگرام به عنوان نمونه کار استفاده می کند و داستان های موفقیت خود و همچنین منابع رایگان را برای دیگران در این صنعت به اشتراک می گذارد.

داستان های موفقیت مدیر رسانه های اجتماعی Milou Pietersz مانند آنچه در اینستاگرام کار می کند

منبع: میلو پیترز

5 نکته برای استفاده حداکثری از سبد بازاریابی شبکه های اجتماعی

1. متناسب با مخاطبان خود باشید

درست همانطور که بهترین کار این است که رزومه و نامه پوششی خود را برای هر شغلی که برای آن درخواست می دهید تنظیم کنید، همین کار را باید برای نمونه کارها انجام دهید.

این ممکن است به این معنی باشد که چندین نسخه از اسلاید خود را داشته باشید یا نمونه کارها وب سایت خود را به طور مرتب به روز کنید. هو می‌گوید: «نیازی نیست هر پروژه‌ای را که تا به حال روی آن کار کرده‌اید بگنجانید. “این باید به عنوان حلقه برجسته کار شما باشد. فقط بهترین از بهترین ها را شامل شود.

2. تا جایی که می توانید آن را آسان کنید

در حالت ایده آل، ساختن نمونه کارها در رسانه های اجتماعی کار طاقت فرسایی نیست. از ابزارها و منابع رایگانی که در دسترس شماست استفاده کنید تا خود را تقویت کنید.

هو می‌گوید: «در حالی که فکر می‌کنم به زیبایی‌شناسی توجه زیادی دارم، مهارت‌های طراحی من در سطح تخصصی نیست، بنابراین هر چیزی که به من یک الگوی خوب بدهد، در کتاب من A+ می‌گیرد.

گزینه دیگر این است که یک قالب رایگان را پیدا کنید که دوست دارید یا یک طراح را برای ایجاد آن استخدام کنید. هو می‌گوید: «آنها معمولاً ارزان هستند و ارزش آن را دارند زیرا شما متمایز خواهید شد.

3. مبتدیان را به حساب نیاورید

حتی اگر هرگز به‌عنوان مدیر رسانه‌های اجتماعی حرفه‌ای کار نکرده‌اید، به احتمال زیاد تجربه‌ای دارید که می‌توانید آن را به مجموعه خود اضافه کنید.

تجربه خود را صرفاً به این دلیل که “شرکتی” نیست رد نکنید– آیا تا به حال حساب رسانه های اجتماعی را برای یک باشگاه پس از مدرسه یا ورزش rec اجرا کرده اید؟ آیا اینستاگرام شخصی شما استراتژی اجتماعی شما را نشان می دهد؟ آیا مال سگ شماست؟ تا زمانی که بتوانید استعداد خود را با تجزیه و تحلیل اثبات کنید و توضیح دهید که چگونه به یک محیط حرفه ای تبدیل می شود، آماده هستید.

4. در مورد کار خود شفاف باشید

هو هشدار می‌دهد: «وقتی پروژه‌هایی را به نمایش می‌گذارید، مطمئن شوید که دقیقاً روی چه چیزی کار کرده‌اید، برجسته کنید». او خاطرنشان می کند که رسانه های اجتماعی مشارکتی هستند و بسیاری از SMM ها با عکاسان، طراحان گرافیک و نویسندگان کار می کنند.

“این کار جالبی نیست که تمام اعتبار را برای خود قائل شوید، و همچنین می تواند برای شخصی که به مجموعه شما نگاه می کند گیج کننده باشد تا بفهمد شما چه چیزی را به نمایش می گذارید.” هنگام گنجاندن آن در پورتفولیوی خود، در مورد قسمتی از کمپین که روی آن کار کرده اید، مشخص باشید.

5. کارهایی را که از انجام آنها لذت می بردید به نمایش بگذارید

این امکان وجود دارد که موفق‌ترین کمپین شما یک کابوس برای اجرا باشد – آیا می‌خواهید دوباره آن را انجام دهید؟ همچنین مهم است هنگامی که محتوایی را برای قرار دادن در مجموعه خود انتخاب می کنید، در نظر بگیرید که چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید.

«بله، پست‌هایی با اعداد بزرگ و کارهایی که بازخوردهای خوبی در مورد آنها دریافت کرده‌اید، درج شود، اما می‌خواهید پروژه‌هایی را جذب کنید که لذت ببرید هو می گوید. “راه انجام این کار این است که آنچه را که برای شما رضایت بخش و هیجان انگیز بود برجسته کنید.”

با ناب فالوور در زمان مدیریت حضور خود در رسانه های اجتماعی صرفه جویی کنید. پست‌ها را منتشر و زمان‌بندی کنید، تبدیل‌های مرتبط را پیدا کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید، نتایج را اندازه‌گیری کنید، و موارد دیگر – همه از یک داشبورد. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

محتوای بهتر در نیمی از زمان

افزایش تعامل و صرفه جویی در زمان با یک نویسنده هوش مصنوعی، تولید کننده هشتگ و Canva در ناب فالوور.

پورتفولیوی رسانه های اجتماعی، قبل از هر چیز، فرصتی برای لاف زدن به کارفرمایان بالقوه آینده در مورد تجربه شما است. مدیرانی که افراد را برای اجرای رسانه‌های اجتماعی خود استخدام می‌کنند، می‌خواهند در مورد همه کمپین‌های موفق، نتایج تجزیه و تحلیل راک استار و کارهای طراحی خیره‌کننده‌ای که انجام داده‌اید بدانند—پس چرا آنها را نشان ندهید؟

برای یادگیری بهترین مؤلفه‌ها برای ساختن نمونه کارها (و به شما کمک می‌کند تا شغل بعدی خود را پیدا کنید)، یک الگوی رایگان رسانه‌های اجتماعی، و مثال‌هایی برای الهام بخشیدن به شما، ادامه دهید.

بعلاوه، برای بینش تخصصی به Rebekah Ho، مدیر بازاریابی دیجیتال رسانه گسترده کانادا مراجعه کردیم. هو با وسعت تجربه کار در شرکت طراحی گرافیک Glasfurd & Walker و شرکت رسانه ای Hypebae، نکات برتر خود را برای ارائه یک مجموعه رسانه های اجتماعی که شما را از رقبا متمایز می کند، به اشتراک می گذارد.

  1. به یک نمونه کار رسانه های اجتماعی به عنوان حلقه برجسته شخصی خود فکر کنید! این مجموعه ای از بهترین کارهای شماست که مهارت ها، خلاقیت و کمپین های موفقی را که اجرا کرده اید به نمایش می گذارد.
  2. در یک بازار کار رقابتی، یک نمونه کار درخشان می تواند سلاح مخفی شما باشد. این به شما کمک می کند توجه را جلب کنید و با استخدام مدیرانی که ممکن است در حال بررسی تعداد زیادی برنامه هستند، خاطره انگیز شوید.
  3. ایجاد پورتفولیو راهی عالی برای انعکاس رشد و دستاوردهای شماست. این فقط در مورد یافتن شغل نیست – این یک راه عالی برای دیدن کارهایی است که به دست آورده اید و مناطقی را که باید بهبود ببخشید شناسایی کنید.

پورتفولیو شبکه های اجتماعی چیست؟

پورتفولیو رسانه های اجتماعی مجموعه ای از کارهای گذشته است که تجربه و تخصص یک مدیر رسانه اجتماعی را به نمایش می گذارد.

یک نمونه کار معمولاً دارای نمونه هایی از کمپین های رسانه های اجتماعی گذشته است، از جمله محتوا، کپی رایتینگ، و کارهای طراحی در چندین پلتفرم، و همچنین تجزیه و تحلیل های معناداری که موفقیت یک حرفه ای رسانه های اجتماعی را ثابت می کند.

پورتفولیوهای مدیران رسانه های اجتماعی برای کمک به کار آزاد یا مشاغل تمام وقت در صنعت استفاده می شود. مشتریان بالقوه و مدیران استخدام به پورتفولیوی رسانه های اجتماعی شما نگاه می کنند تا تعیین کنند که آیا شما برای این کار مناسب هستید یا خیر.

TL;DR: یک نمونه کار عالی می تواند تفاوت بین اجرای یک کنسرت جدید و پرت شدن در انبوه رزومه های «احتمالاً نه» باشد.

چرا به پورتفولیوی رسانه های اجتماعی نیاز دارید؟

تخصص خود را به نمایش بگذارید

پورتفولیوی رسانه های اجتماعی شما فرصتی برای به نمایش گذاشتن تمام بهترین کارهای شما در یک بسته چشمگیر است.

پورتفولیو مدرکی ملموس از تخصص، مهارت و موفقیت شما در امور اجتماعی است، بنابراین کارفرمایان بالقوه می دانند که شما واقعاً می توانید قدم بردارید.

شخصیت خود را به اشتراک بگذارید

در حالی که رزومه ها و نامه های پوششی برای توضیح تجربیات گذشته شما عالی هستند، محدودیت هایی برای منحصر به فرد و شخصی بودن آنها وجود دارد.

پورتفولیوی رسانه های اجتماعی نه تنها مهارت های شما، بلکه شخصیت شما را نشان می دهد – سلیقه شما، حساسیت طراحی شما، صدای شما – و می تواند به مدیر استخدام کمک کند تا شما را بشناسد.

در میان رقبا متمایز شوید

اغلب، مدیران استخدام، متقاضیان شغلی بیشتری نسبت به آنچه که می دانند باید انجام دهند، خواهند داشت.

هر چیزی که شما را از جمعیت متمایز کند، احتمال کسب امتیاز در مصاحبه را افزایش می دهد – به خصوص در صنعتی به خلاقیت رسانه های اجتماعی.

یک نمونه کار عالی به شما کمک می کند مورد توجه قرار بگیرید و به یاد بیاوریدو در موقعیت های رقابتی، این نیمی از نبرد است.

کار را برای مدیران استخدامی آینده آسان کنید

Psst: گاهی اوقات، کارفرمایان بالقوه زمان زیادی را صرف بررسی رزومه و نامه شما نمی کنند.

در تجربه هو، افرادی که مترجمان آزاد را استخدام می کنند، به ندرت آنها را درخواست می کنند. او می‌گوید: «آنها با مراجع شما تماس نمی‌گیرند یا در یک موقعیت فریلنسری درخواست پوشش نامه نمی‌کنند. بنابراین کار شما باید خودش صحبت کند.

مدیران از شما قدردانی می‌کنند که کارشان را آسان‌تر می‌کنید (در نهایت، این کاری است که شما با شروع کار انجام خواهید داد).

تجربیات و دستاوردهای گذشته خود را مرور کنید

هو می‌گوید: «فقط تمرین خوبی است که یک قدم به عقب برگردید و به کار خود نگاهی بیندازید. کار در رسانه‌های اجتماعی به این معنی است که شما احتمالاً زمان زیادی را صرف تمرکز بر روی پست‌های منحصر به فرد، تجزیه و تحلیل روندهای خرد و پایین انداختن سرتان در Canva می‌کنید، اما مهم است که هر چند وقت یک‌بار به تصویر بزرگ نگاه کنید.

ایجاد یک نمونه کار فقط برای کارفرمایان بالقوه مفید نیست. این یک تمرین خوب برای شماست تا ببینید در چه چیزی عالی هستید و روی چه چیزی باید کار کنید.

امتیاز: دانلود a قالب نمونه کارها رسانه های اجتماعی رایگان و کاملاً قابل تنظیم تا کارتان بدرخشد – و مشتریان بیشتری جذب کنید.

مواردی که باید در مجموعه رسانه های اجتماعی گنجانده شود

تصویربرداری حرفه ای

از آنجایی که تصاویر بخش مهمی از رسانه‌های اجتماعی هستند، مهم است که نمونه کار شما تصاویری با کیفیت عالی را به نمایش بگذارد. کارفرمایان بالقوه فرض می‌کنند که مجموعه شما نشان‌دهنده کارایی است که می‌توانند از شما انتظار داشته باشند—بنابراین مطمئن شوید که تصاویر درجه یک هستند.

نمونه تصاویر حرفه ای برای نمونه کارها در رسانه های اجتماعینمونه تصاویر حرفه ای برای نمونه کارها در رسانه های اجتماعی

منبع: کریستین گومرا

کپی تمیز

مشابه موارد فوق، هر یک از نوشته های موجود در مجموعه شما فرصتی برای نشان دادن مهارت های خود است: دستور زبان، املا و لحن کلی باید با دقت ویرایش شوند.

هو خاطرنشان می کند که “توجه نکردن به جزئیات” بزرگترین اشتباهی است که می توانید در هنگام ساختن پورتفولیوی خود مرتکب شوید. او به اشتراک می‌گذارد: «اگر اشتباهات املایی، تصاویر با وضوح پایین یا لینک‌های شکسته در نمونه کار شما وجود داشته باشد، قطعاً روی شما تأثیر منفی خواهد گذاشت.

رزومه شما

کارفرمایان ممکن است هم رزومه و هم نمونه کارها را بخواهند، اما دلیلی وجود ندارد که یکی را به دیگری مرتبط نکنید.

نمونه کار شما باید حاوی همه چیزهایی باشد که مدیر استخدام باید در مورد شما بداند، بنابراین حتما رزومه خود را (از طریق یک PDF قابل دانلود، یک لینک یا به صورت کپی در نمونه کارها) قرار دهید.

اطلاعات تماس

با ایجاد مشکل برای افراد در تماس با شما، خودتان را خراب نکنید. پاک کردن اطلاعات تماس ضروری است.

دوبار بررسی کنید که لینک‌ها به کانال‌های مناسب منتهی شوند و در آدرس ایمیل یا شماره تلفن شما خطایی وجود نداشته باشد.

تجربه مرتبط با رسانه های اجتماعی

در اینجا چیزهای هیجان انگیز وجود دارد: این فرصت شماست تا استراتژی خود را در عمل به نمایش بگذارید. همیشه نتایج تحلیلی را هر زمان که می توانید درج کنید (PS: ناب فالوور می تواند آن را برای شما فراهم کند).

نمونه کار مرتبطنمونه کار مرتبط

منبع: BM Social

مطالعات موردی، پروژه های ویژه و کمپین ها

پروژه‌های متنوعی را انتخاب کنید که مهارت‌های مختلف را نشان می‌دهند، و تجزیه و تحلیل‌هایی را از نمونه‌های خود به‌عنوان شواهدی از موفقیت گذشته خود درج کنید.

کپی رایتینگ

مهارت نوشتن شما نیز باید مشهود باشد-نمونه‌های کپی‌رایتینگ را انتخاب کنید که ثابت کند می‌توانید صدای یک برند را ثابت کنید و به وضوح و کارآمد ارتباط برقرار کنید.

پروفایل های رسانه های اجتماعی مدیریت شده است

به نمایه های رسانه های اجتماعی قبلی که مدیریت کرده اید پیوند دهید و نمونه هایی از محتوای خاصی را که ایجاد کرده اید یا در آن مشارکت کرده اید ارائه دهید.

استراتژی اجتماعی موفق

استراتژی رسانه های اجتماعی خود را به اشتراک بگذارید و توضیح دهید که چرا کار می کند و چگونه برای برندهایی که در گذشته مدیریت کرده اید کار کرده است.

به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی کار کنید

هر کاری که به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی انجام داده اید در این دسته قرار می گیرد، حتی اگر داوطلبانه یا برای یک حساب شخصی باشد.

تا زمانی که حرفه ای و نماینده تجربه شما باشد، مهم است.

نظرات مشتریان

اگر آنها را داشته باشید، هر گونه نقد و بررسی تحسین برانگیز از مشتریان گذشته راه طولانی را در یک نمونه کار می کند. کلمات محبت آمیز برای تهیه نسخه پشتیبان از داده های خود، تصویر کامل تری از شما به عنوان یک کارمند ایجاد می کند.

نمونه گواهی برای نمونه کارها رسانه های اجتماعینمونه گواهی برای نمونه کارها رسانه های اجتماعی

منبع: Volume One Studios

اطلاعات “درباره شما”.

بخش «درباره شما» فرصتی برای شماست تا خودتان را معرفی کنید و لحن را برای نمونه کارتان تنظیم کنید.

هو به اشتراک می‌گذارد: «من خلاصه‌ای از تجربه کاری شما، مارک‌های کلیدی که با آن‌ها کار کرده‌اید، و چند نکته برجسته از مهارت‌های شما را درج می‌کنم.» اضافه کردن، “یک یا دو خط کوتاه در مورد آنچه که در مورد رسانه های اجتماعی به آن علاقه دارید، اضافه کنید.”

بخش درباره من از نمونه کارها رسانه های اجتماعیبخش درباره من از نمونه کارها رسانه های اجتماعی

منبع: آلیسون روخاس

این فرصتی است که نه تنها مهارت‌های خود، بلکه علایق خود را برجسته کنید شما می خواهید انجام دهید؟

نقش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در رسانه‌های اجتماعی بازی کنید، و مهم است که مشخص کنید می خواهید بیشتر وقت خود را روی چه چیزی صرف کنیدهو می‌گوید، به‌ویژه اگر برای شغلی در یک تیم دیجیتال بزرگ‌تر درخواست می‌دهید.

عکسی از خودت

این اجباری نیست، اما توصیه می شود. هو می‌گوید: «اگر قصد دارید در رسانه‌های اجتماعی کار کنید، این روزها راحت بودن در مقابل دوربین یک الزام است.

4 قالب پورتفولیوی رسانه های اجتماعی

از بین این چهار گزینه تصمیم بگیرید که کدام قالب از مجموعه رسانه های اجتماعی به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

1. سند یا PDF

فایل‌های PDF این مزیت را دارند که خواندن و اشتراک‌گذاری آسان است. آنها می توانند برای مشتریان فردی یا کارفرمایان بالقوه طراحی شوند. علاوه بر این، می‌توانید برای راحتی بیشتر، آنها را به ایمیل یا پیام‌های متنی پیوست کنید.

نقطه ضعف یک سند یا PDF این است که بسته به اینکه مشتری شما چگونه سند شما را مشاهده می کند، ممکن است هنگام ترکیب تصاویر و ویدئوها وضوح تصویر از بین برود. علاوه بر این، برخی از پی‌دی‌اف‌خوان‌ها ممکن است از ویدیوها یا عناصر تعاملی بیشتری پشتیبانی نکنند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام ایجاد یک سند یا نمونه کار PDF در نظر داشته باشید:

  • برای پیمایش آسان، صفحه «فهرست محتوا» را با شماره صفحه اضافه کنید.
  • در صورت لزوم، پیوندهایی به صفحات فرود یا سایر صفحات وب مرتبط اضافه کنید.
  • یک کپی از پورتفولیوی رسانه های اجتماعی خود را ذخیره و پشتیبان بگیرید.

2. عرشه اسلاید ساده

عرشه های اسلاید بسیار خوانا و از نظر بصری دلپذیر هستند. گزینه‌های زیادی برای سفارشی‌سازی و ویرایش اسلایدها برای فرصت‌های مختلف وجود دارد، همچنین می‌توان عرشه‌های اسلاید را به ایمیل‌ها پیوست کرد.

نکته منفی این است که عرشه های اسلاید به صورت عمومی در دسترس نیستند، به این معنی که مشتری باید مستقیماً با شما تماس بگیرد تا نمونه هایی از کار شما را ببیند. می‌توانید با میزبانی زنده دک خود از طریق Google Slides، Canva یا سایر پلتفرم‌های میزبانی، از این مشکل جلوگیری کنید.

اگر تصمیم به ایجاد یک عرشه اسلاید دارید، این نکات را در نظر داشته باشید:

  • مراقب باشید اسلایدهای خود را با اطلاعات بیش از حد بارگیری نکنید.
  • چندین نسخه از عرشه خود را نگه دارید (پیوند زنده، PDF و پاورپوینت شروع خوبی است).
  • از پیوندهای موجود در عرشه برای هدایت خوانندگان به حضور، نمایه ها و وب سایت های مرتبط در رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

3. وب سایت نمونه کارها رسانه های اجتماعی

یک وب سایت یک راه عالی برای ایجاد یک نمونه کار در معرض دید عموم و قابل جستجو از کارهای رسانه های اجتماعی شما است. همچنین همه کاره ترین گزینه است، زیرا می توانید آن را طوری سفارشی کنید که دقیقاً همانطور که می خواهید به نظر برسد و شامل طیف وسیعی از صفحات، رسانه ها و فرم های تماس با استفاده آسان باشد.

نقطه ضعف سایت نمونه کارها این است که ایجاد آنها پیچیده تر است. خوشبختانه، بسیاری از سازنده‌های وب‌سایت کاربرپسند برای شروع کار وجود دارند، مانند Wix و Squarespace.

در اینجا چند نکته نمونه کار وب سایت آورده شده است:

4. پروفایل رسانه های اجتماعی

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند لینکدین، توییتر و اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهند که پروفایل‌های تعاملی ایجاد کنید که به کارفرمایان بالقوه مروری بر تجربه و مجموعه مهارت‌های شما می‌دهد. این واقعی ترین مثال از کاری است که می توانید انجام دهید!

استفاده از نمایه رسانه های اجتماعی به عنوان نمونه کار به مشتریان بالقوه این امکان را می دهد که ببینند دقیقاً چگونه یک صفحه را تنظیم می کنید، به طور مداوم پست می کنید، مدیریت می کنید و محتوا ایجاد می کنید. حتی نحوه تعامل شما با مخاطبان را نشان می دهد.

نقطه ضعف: هر مشتری در هر کانال رسانه اجتماعی نیست. بنابراین، یا باید در همه جا فعال باشید یا مناسب ترین پلتفرم را برای مخاطبان هدف خود انتخاب کنید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که باید هنگام ایجاد یک نمونه کار پروفایل رسانه های اجتماعی در نظر داشته باشید:

  • از یک سبک بصری منحصر به فرد در هر پلتفرم استفاده کنید.
  • به طور مداوم پست کنید، اما کیفیت را بر کمیت اولویت دهید.
  • به طور منظم با مخاطبان خود تعامل داشته باشید.

قالب نمونه کارها رسانه های اجتماعی رایگان

هنگامی که در جستجوی کار هستید، هر شروعی خوب است—به ما اجازه دهید اولین تقویت کوچک را به شما بدهیم.

قالب رایگان نمونه کارها رسانه های اجتماعی ناب فالوور به راحتی قابل سفارشی کردن و تطبیق با تجربه شماست. ما این الگو را در یک سند Google Slides ساخته‌ایم، اما می‌توانید به راحتی این الگو را در Canva، PowerPoint یا حتی PDF کپی کنید.

پیش نمایش الگوی نمونه کارها رسانه های اجتماعی hoostsuiteپیش نمایش الگوی نمونه کارها رسانه های اجتماعی hoostsuite

این قالب شامل همه عناصری که برای ایجاد یک سبد رسانه های اجتماعی جامع نیاز دارید، از جمله بخش مهارت ها، نمونه کارها، نظرات مشتریان، صفحه خدمات و موارد دیگر.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که از مهارت های طراحی خود بهره ببرید و قالب را با محتوا و تصاویر خود سفارشی کنید.

نحوه ایجاد پورتفولیوی بازاریابی رسانه های اجتماعی: راهنمای گام به گام

1. در مورد قالب/قالب نمونه کارها تصمیم بگیرید

ابتدا، با توجه به گزینه های بالا، بهترین فرمت نمونه کارها را برای شما انتخاب کنید.

اگر این پورتفولیو را برای یک کارفرمای بالقوه خاص می سازید، بررسی کنید که آیا آنها نمونه کارها را در قالب خاصی درخواست می کنند یا خیر. سپس، قالبی را انتخاب کنید که مناسب سبک شما باشد—بعد، ایستگاه سفارشی‌سازی است.

2. خودتان را معرفی کنید و تجربه کنید

وقت آن است که یک تأثیر اولیه عالی ایجاد کنید! خودتان، نقاط قوت، مهارت ها و تجربه کاری گذشته خود را معرفی کنید. بد نیست همچنین بیان کنید که به دنبال چه نوع کاری هستید.

3. شامل تصاویر خیره کننده

تصاویر با وضوح بالا مهارت های شما را در زمینه تصاویر به نمایش می گذارند، اما همچنین باعث می شود نمونه کارها جذاب تر و خواندن برای کارفرمایان بالقوه آسان تر شود. از عکس‌ها و اسکرین‌شات‌های کمپین‌های گذشته استفاده کنید تا به مخاطبان خود نشان دهید که چه توانایی‌هایی دارید.

4. بهترین محتوای خود را به نمایش بگذارید

محتوا را از حساب‌های مختلفی که مدیریت کرده‌اید و از چندین پلتفرم انتخاب کنید تا مهارت‌های متنوع خود را به بهترین نحو به نمایش بگذارید. هو می‌گوید: «نمونه‌های کاری را که به آنها افتخار می‌کنید نشان دهید.

در صورت امکان، سعی کنید محتوای جدیدتر را نیز انتخاب کنید—شما نمی‌خواهید همه نمونه‌های شما چندین سال قدمت داشته باشند. انتخاب محتوای با عملکرد خوب و نسبتاً جدید بهترین راه برای نشان دادن کارهایی است که اکنون می توانید به مدیران استخدام کنید.

5. از کار خود با داده ها نسخه پشتیبان تهیه کنید

نشان دهید، وقتی نوبت به موفقیت شما در رسانه های اجتماعی می رسد، نگویید. آماری در مورد تعامل، مخاطب و دسترسی ارائه کنید.

هو می‌گوید: «حتماً نشان دهید که چرا آنها مهم هستند و چگونه به آنجا رسیدید. “من فکر می کنم وسوسه انگیز است که یک سری اعداد پر زرق و برق را بیرون بیاوریم، اما اگر این سوال پیش بیاید که رشد چگونه اتفاق افتاده است، نمی خواهید بیش از حد قول بدهید یا دچار مشکل شوید.”

6. شامل توصیفات مشتری

هیچ چیز مانند عشق مشتری برای جذب فرصت های تجاری جدید وجود ندارد. مطمئن شوید که اجازه مشتری برای به اشتراک گذاشتن کلمات خود را قبل از گنجاندن آن در نمونه کارها دارید.

7. اطلاعات تماس را فراموش نکنید

آیا بد نیست اگر یک کارفرما مجموعه شما را دوست داشته باشد اما راهی برای دسترسی به شما پیدا نکند؟ این ایده بدی نیست که در هر صفحه از نمونه کار خود یک پاورقی از اطلاعات تماس را درج کنید، فقط در صورت امکان.

5 نمونه نمونه کار بزرگ رسانه های اجتماعی برای الهام بخشیدن به خودتان

1. کایلا مک فادن

پورتفولیوی عمومی مدیر رسانه های اجتماعی آزاد Kayla McFadden شامل تصاویر زیبا، نام تجاری ثابت و لمس شخصی است، مانند این گواهی از یک مشتری گذشته.

سبد رسانه های اجتماعی Kayla McFadden نام تجاری تمیز و زیبایی شناسانه

منبع: کایلا مک فادن

2. به سادگی چند رسانه ای

آژانس بازاریابی Longhouse Media یک صفحه از وب سایت خود را به مجموعه ای از کارها اختصاص می دهد. هر مثال با یک شعار مختصر شروع می شود که دقیقاً در طول هر کمپین به چه چیزی دست یافته اند.

به سادگی چند رسانه ای سلامت و سلامت نمونه کارها رشد نام تجاری مشتری

منبع: به سادگی چند رسانه ای

3. سرپرستی توسط Preeti

این مدیر رسانه های اجتماعی از نکات برجسته اینستاگرام و پست های پین شده خود به عنوان بخشی از صفحه نمونه کار خود استفاده می کند: توصیفات مشتری، کمپین های موفق و خدمات ارائه شده همگی به راحتی پیدا می شوند.

سرپرستی شده توسط استراتژیست شبکه های اجتماعی صفحه اینستاگرام Prezi با توصیفات و نمونه های قالب

منبع: سرپرستی پریتی

4. قفسه

نمونه کارها آنلاین The Shelf شامل یک عکس فوری از مطالعات موردی از مارک هایی است که آنها با آنها کار کرده اند. مطالعات موردی آنها تجزیه و تحلیل های مهم و زبان فعال را توصیف می کند که کار انجام شده برای دستیابی به آن نتایج را توصیف می کند.

سبد آنلاین Shelf کمپین های برندسازی موفقی مانند Lenox و St Pierre Bakery

منبع: قفسه

5. میلو پیترز

این استراتژیست بازاریابی رسانه های اجتماعی از اینستاگرام به عنوان نمونه کار استفاده می کند و داستان های موفقیت خود و همچنین منابع رایگان را برای دیگران در این صنعت به اشتراک می گذارد.

داستان های موفقیت مدیر رسانه های اجتماعی Milou Pietersz مانند آنچه در اینستاگرام کار می کند

منبع: میلو پیترز

5 نکته برای استفاده حداکثری از سبد بازاریابی شبکه های اجتماعی

1. متناسب با مخاطبان خود باشید

درست همانطور که بهترین کار این است که رزومه و نامه پوششی خود را برای هر شغلی که برای آن درخواست می دهید تنظیم کنید، همین کار را باید برای نمونه کارها انجام دهید.

این ممکن است به این معنی باشد که چندین نسخه از اسلاید خود را داشته باشید یا نمونه کارها وب سایت خود را به طور مرتب به روز کنید. هو می‌گوید: «نیازی نیست هر پروژه‌ای را که تا به حال روی آن کار کرده‌اید بگنجانید. “این باید به عنوان حلقه برجسته کار شما باشد. فقط بهترین از بهترین ها را شامل شود.

2. تا جایی که می توانید آن را آسان کنید

در حالت ایده آل، ساختن نمونه کارها در رسانه های اجتماعی کار طاقت فرسایی نیست. از ابزارها و منابع رایگانی که در دسترس شماست استفاده کنید تا خود را تقویت کنید.

هو می‌گوید: «در حالی که فکر می‌کنم به زیبایی‌شناسی توجه زیادی دارم، مهارت‌های طراحی من در سطح تخصصی نیست، بنابراین هر چیزی که به من یک الگوی خوب بدهد، در کتاب من A+ می‌گیرد.

گزینه دیگر این است که یک قالب رایگان را پیدا کنید که دوست دارید یا یک طراح را برای ایجاد آن استخدام کنید. هو می‌گوید: «آنها معمولاً ارزان هستند و ارزش آن را دارند زیرا شما متمایز خواهید شد.

3. مبتدیان را به حساب نیاورید

حتی اگر هرگز به‌عنوان مدیر رسانه‌های اجتماعی حرفه‌ای کار نکرده‌اید، به احتمال زیاد تجربه‌ای دارید که می‌توانید آن را به مجموعه خود اضافه کنید.

تجربه خود را صرفاً به این دلیل که “شرکتی” نیست رد نکنید– آیا تا به حال حساب رسانه های اجتماعی را برای یک باشگاه پس از مدرسه یا ورزش rec اجرا کرده اید؟ آیا اینستاگرام شخصی شما استراتژی اجتماعی شما را نشان می دهد؟ آیا مال سگ شماست؟ تا زمانی که بتوانید استعداد خود را با تجزیه و تحلیل اثبات کنید و توضیح دهید که چگونه به یک محیط حرفه ای تبدیل می شود، آماده هستید.

4. در مورد کار خود شفاف باشید

هو هشدار می‌دهد: «وقتی پروژه‌هایی را به نمایش می‌گذارید، مطمئن شوید که دقیقاً روی چه چیزی کار کرده‌اید، برجسته کنید». او خاطرنشان می کند که رسانه های اجتماعی مشارکتی هستند و بسیاری از SMM ها با عکاسان، طراحان گرافیک و نویسندگان کار می کنند.

“این کار جالبی نیست که تمام اعتبار را برای خود قائل شوید، و همچنین می تواند برای شخصی که به مجموعه شما نگاه می کند گیج کننده باشد تا بفهمد شما چه چیزی را به نمایش می گذارید.” هنگام گنجاندن آن در پورتفولیوی خود، در مورد قسمتی از کمپین که روی آن کار کرده اید، مشخص باشید.

5. کارهایی را که از انجام آنها لذت می بردید به نمایش بگذارید

این امکان وجود دارد که موفق‌ترین کمپین شما یک کابوس برای اجرا باشد – آیا می‌خواهید دوباره آن را انجام دهید؟ همچنین مهم است هنگامی که محتوایی را برای قرار دادن در مجموعه خود انتخاب می کنید، در نظر بگیرید که چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید.

«بله، پست‌هایی با اعداد بزرگ و کارهایی که بازخوردهای خوبی در مورد آنها دریافت کرده‌اید، درج شود، اما می‌خواهید پروژه‌هایی را جذب کنید که لذت ببرید هو می گوید. “راه انجام این کار این است که آنچه را که برای شما رضایت بخش و هیجان انگیز بود برجسته کنید.”

با ناب فالوور در زمان مدیریت حضور خود در رسانه های اجتماعی صرفه جویی کنید. پست‌ها را منتشر و زمان‌بندی کنید، تبدیل‌های مرتبط را پیدا کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید، نتایج را اندازه‌گیری کنید، و موارد دیگر – همه از یک داشبورد. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

محتوای بهتر در نیمی از زمان

افزایش تعامل و صرفه جویی در زمان با یک نویسنده هوش مصنوعی، تولید کننده هشتگ و Canva در ناب فالوور.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا