شبکه های اجتماعی

نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام: 3 راه برای سال 2024

Summarize this content to 300 words in Persian Lang

درباره نحوه زمان بندی پست های اینستاگرام تحقیق می کنید؟ شما به جای مناسب آمده اید.

در اینجا، نحوه برنامه‌ریزی پست‌ها، استوری‌ها، موضوعات و حتی حلقه‌ها را توضیح می‌دهیم – بنابراین می‌توانید به جای اینکه از ارسال پست‌های انگشت شست خود در لحظه خسته شوید، کمپین‌های مؤثر اینستاگرام را برنامه‌ریزی و اجرا کنید.

فهرست مطالب

  1. برنامه ریزی پست های اینستاگرام به شما امکان می دهد در زمان صرفه جویی کنید و محتوای ثابت را حفظ کنید، و شما را برای ایجاد محتوا، تعامل و استراتژی آزاد می کند.
  2. می توانید پست ها را مستقیماً از طریق برنامه ریزی کنید اینستاگرام، Meta Business Suite، یا هوت سوئیت، با ناب فالوور که مدیریت چند پلتفرمی و ابزارهای پیشرفته را ارائه می دهد.
  3. بهترین شیوه ها شامل برنامه‌ریزی در زمان‌های اوج تعامل، بررسی تحلیل‌ها برای بهینه‌سازی پست‌ها و تنظیم زمان‌بندی محتوا در صورت نیاز است.

پاداش: قالب تقویم رسانه های اجتماعی رایگان و قابل تنظیم ما را دانلود کنید تا به راحتی تمام محتوای خود را از قبل برنامه ریزی و زمان بندی کنید.

آیا می توانید پست های اینستاگرام را از قبل برنامه ریزی کنید؟

این یکی آسان است: بله. در واقع به چندین روش مختلف. ما می خواهیم سه گزینه مختلف برای زمان بندی پست های اینستاگرام به شما نشان دهیم.

شاید سوال بزرگتر اینجا باشد چرا شما باید پست های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید. زمان‌بندی محتوای رسانه‌های اجتماعی مزایای مهمی برای سازندگان و مدیران رسانه‌های اجتماعی دارد.

مخصوصاً در اینستاگرام، ایجاد و زمان‌بندی محتوای خود از قبل به شما این امکان را می‌دهد که روی تصاویر با کیفیت بالا و ویدیوهای ویرایش شده خوب تمرکز کنید که در آنجا رشد می‌کنند.

همچنین به شما این امکان را می دهد که برای بقیه روز کاری خود با وقفه کار کنید، بنابراین فرصتی برای مقابله با مسئولیت هایی مانند مشارکت اجتماعی، گزارش، تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی استراتژیک دارید. (و از بیدار شدن در ساعت 3 صبح برای ارسال محتوا در زمانی که مخاطبان بین المللی شما بیشتر فعال هستند، خودداری کنید.)

از آنجایی که 38 درصد از تمام «تیم‌های» اجتماعی در واقع فقط یک نفر هستند، زمان‌بندی پست‌ها روشی حیاتی برای بهره‌گیری بیشتر از تعداد بسیار محدود ساعات در روز است.

Inpost CTA Planner

شماره 1 ابزار رسانه های اجتماعی

ایجاد کنید. برنامه ریزی کنید. منتشر کنید. درگیر شدن اندازه گیری کنید. برنده شوید.

آزمایشی 30 روزه رایگان

نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام: 3 روش

توجه: برای استفاده از هر یک از این روش‌های زمان‌بندی، باید یک حساب کاربری حرفه‌ای در اینستاگرام داشته باشید.

اگر در حال حاضر از یک حساب شخصی استفاده می‌کنید، باید قبل از برنامه‌ریزی پست‌ها، به حساب کاربری اینستاگرام یا Creator بروید. خوشبختانه، رایگان است و فقط یک دقیقه طول می کشد.

برای تعویض به کمک نیاز دارید؟ ما یک راهنمای گام به گام برای راهنمایی شما در این فرآیند داریم.

نحوه برنامه ریزی پست ها در اینستاگرام (برنامه)

این روش هم برای پست‌ها و هم برای Reels کار می‌کند – اما نه برای Stories.

1. اینستاگرام را باز کنید، روی آن ضربه بزنید نماد بعلاوه، سپس ضربه بزنید ارسال کنید یا قرقره تا طبق معمول محتوای خود را ایجاد کنید.

2. هنگامی که ویرایش های خود را انجام دادید و زیرنویس خود را اضافه کردید، به پایین صفحه بروید و ضربه بزنید تنظیمات پیشرفته.

تنظیمات پیشرفته در اینستاگرام کوه سوماس در آفتابتنظیمات پیشرفته در اینستاگرام کوه سوماس در آفتاب

3. را تغییر دهید برنامه ریزی کنید روشن کنید و تاریخ و ساعتی را که می‌خواهید پست پخش کنید انتخاب کنید.

برنامه ریزی پست اینستاگرام برای جمعه 3 نوامبربرنامه ریزی پست اینستاگرام برای جمعه 3 نوامبر

4. روی ضربه بزنید برگشت را فشار دهید و سپس ضربه بزنید به اشتراک بگذارید برای برنامه ریزی پست خود

5. اگر می خواهید پست های برنامه ریزی شده خود را اصلاح کنید، پروفایل اینستاگرام خود را باز کنید و روی آن ضربه بزنید نماد منو در سمت راست بالا

6. ضربه بزنید محتوای برنامه ریزی شده، سپس روی سه نقطه کنار پست مربوطه یا Reel ضربه بزنید تا ویرایش، زمان‌بندی مجدد، اشتراک‌گذاری اکنون یا حذف شود.

توجه داشته باشید که می توانید حداکثر 25 پست در روز و حداکثر 75 روز قبل برنامه ریزی کنید.

نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام در Meta Business Suite

اگر ترجیح می‌دهید پست‌ها را به جای موبایل روی دسکتاپ زمان‌بندی کنید، می‌توانید از Meta Business Suite استفاده کنید. این روش به شما امکان می دهد استوری ها و همچنین حلقه ها و پست ها را ارسال کنید.

برای برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام از رایانه خود با استفاده از Meta Business Suite، این مراحل را دنبال کنید:

1. Meta Business Suite را باز کرده و کلیک کنید محتوا در منوی سمت چپ

2. کلیک کنید حلقه ایجاد کنید یا ایجاد پست. برای ایجاد یک داستان، روی فلش رو به پایین در کنار ایجاد پست کلیک کنید و انتخاب کنید ایجاد داستان.

Meta Business Suite ایجاد داستان در برگه محتواMeta Business Suite ایجاد داستان در برگه محتوا

3. اکانت اینستاگرام خود را در زیر انتخاب کنید پست به.

4. پست، حلقه یا استوری خود را با تمام تصویر(ها)، ویدئو(ها)، متن، استیکرها و غیره تکمیل کنید.

5. بررسی کنید تا مطمئن شوید از پیش نمایش پست یا استوری خود راضی هستید.

6. برای برنامه‌ریزی یک پست، کلید کناری را روی آن بکشید تاریخ و زمان را تنظیم کنید. برای یک داستان یا حلقه، کلیک کنید برنامه ریزی کنید و زمان مورد نظر خود را وارد کنید.

برنامه ریزی یک پست اینستاگرام فید پیش نمایش لاله هابرنامه ریزی یک پست اینستاگرام فید پیش نمایش لاله ها

همین! اکنون می توانید به عقب خم شوید و DM های خود را بررسی کنید.

نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام با ناب فالوور

همانطور که در بالا توضیح داده شد، Meta Business Suite ابزار خوبی است اگر فقط می خواهید محتوا را برای اینستاگرام و فیس بوک زمان بندی کنید. اما اکثر متخصصان رسانه های اجتماعی می توانند با استفاده از ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی و مدیریت همه کانال های اجتماعی از یک داشبورد در زمان و انرژی زیادی صرفه جویی کنند.

ناب فالوور به شما کمک می کند تا پست های رسانه های اجتماعی را برنامه ریزی کنید اینستاگرام و فیسبوک و همچنین تیک تاک، ایکس (توییتر)، لینکدین، یوتیوب و پینترست، همه در یک مکان

می‌توانید پست‌ها، استوری‌ها، پست‌های چرخ فلک، حلقه‌ها و تبلیغات اینستاگرام را با ناب فالوور زمان‌بندی کنید. در اینجا چگونگی آن است.

1. حساب کسب و کار اینستاگرام خود را به پلتفرم مدیریت رسانه های اجتماعی خود اضافه کنید

اگر از ناب فالوور استفاده می کنید، به راحتی می توانید حساب اینستاگرام خود را پیوند دهید. از داشبورد ناب فالوور:

  • روی نماد نمایه خود در گوشه سمت چپ پایین کلیک کنید
  • بعد، کلیک کنید حساب ها و تیم ها را مدیریت کنید
  • انتخاب کنید + شبکه خصوصی در گوشه پایین سمت چپ
  • انتخاب کنید اینستاگرام از لیست شبکه ها و انتخاب کنید کسب و کار اینستاگرام.
  • کلیک کنید وارد فیسبوک شوید و مدارک خود را وارد کنید. حسابی را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید و کلیک کنید اضافه کنید.
مدیریت حساب ها و تیم هامدیریت حساب ها و تیم ها
گزینه حساب های اجتماعی خصوصیگزینه حساب های اجتماعی خصوصی

برای جزئیات بیشتر در مورد این فرآیند، مقاله راهنمای بسیار کامل ما را بررسی کنید.

2. پست اینستاگرام خود را بنویسید

  • در داشبورد ناب فالوور خود، روی آن کلیک کنید آیکون ایجاد کنید، سپس انتخاب کنید ارسال کنید.
  • در انتشار به فیلد، حساب اینستاگرام مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید. گزینه پیش فرض ایجاد یک پست است. برای جابجایی به یک داستان یا حلقه، روی ضربه بزنید فلش پایین کنار پست بالای کادر محتوا.
انتشار پست جدید در حساب اینستاگرام ترجیحیانتشار پست جدید در حساب اینستاگرام ترجیحی

اختیاری: اگر مطمئن نیستید که چگونه عکس یا ویدیوی خود را شرح دهید، کلیک کنید اکنون یک عنوان ایجاد کنید برای امتحان OwlyWriter AI. پست موجود خود را به عنوان یک پیش نویس ذخیره کنید تا بتوانید پس از داشتن عنوان کامل به آن بازگردید.

لاله های مولد کپشن اینستاگرام با لحن ماجراجویانهلاله های مولد کپشن اینستاگرام با لحن ماجراجویانه

عنوان مورد نظر خود را کپی کنید، سپس پیش نویس خود را در برگه تقویم پیدا کنید تا ویرایش را از سر بگیرید.

  • اگر قبلاً تصویر خود را برای اینستاگرام آماده نکرده اید، انجام این کار در اینجا آسان است. نشانگر را روی تصویر در کادر محتوا ببرید و روی آن کلیک کنید نماد مداد برای برش تصویر خود به نسبت ابعاد مورد نیاز، آن را فیلتر کنید و در غیر این صورت آن را کامل کنید.
با برش یا تغییر اندازه تصویر لاله را برای فیس بوک یا اینستاگرام آماده کنیدبا برش یا تغییر اندازه تصویر لاله را برای فیس بوک یا اینستاگرام آماده کنید

همچنین می توانید تصویر خود را با استفاده از ویرایشگر Canva در داشبورد ناب فالوور ویرایش کنید. دیگر نیازی به جابجایی برگه‌ها، جستجو در پوشه «دانلودها» و آپلود مجدد فایل‌ها نیست – می‌توانید بدون ترک ناب فالوور Composer تصاویری زیبا از ابتدا تا انتها ایجاد کنید.

برای استفاده از Canva در ناب فالوور:

  1. روی بنفش کلیک کنید نماد Canva در گوشه سمت راست پایین ویرایشگر محتوا.
  2. نوع تصویری را که می خواهید ایجاد کنید انتخاب کنید. می توانید یک اندازه بهینه شده برای شبکه را از لیست کشویی انتخاب کنید یا یک طراحی سفارشی جدید را شروع کنید.
  3. هنگامی که انتخاب خود را انجام می دهید، یک پنجره پاپ آپ برای ورود به سیستم باز می شود. با استفاده از اطلاعات کاربری Canva خود به سیستم وارد شوید یا برای راه‌اندازی یک حساب Canva جدید، فرمان‌ها را دنبال کنید. (در صورتی که می پرسیدید – بله، این ویژگی با حساب های رایگان Canva کار می کند!)
  4. تصویر خود را در ویرایشگر Canva طراحی کنید.
  5. پس از اتمام ویرایش، کلیک کنید به پست اضافه کنید در گوشه سمت راست بالا تصویر به طور خودکار در پست اجتماعی که در Composer ایجاد می کنید آپلود می شود.
ادغام Canva در ناب فالوورادغام Canva در ناب فالوور
تصویری اینفوگرافیک افزودن به پست در Canvaتصویری اینفوگرافیک افزودن به پست در Canva

3. بهترین زمان برای ارسال پست را پیدا کنید

ارسال در زمان مناسب می تواند به شما کمک کند وقتی مخاطبان آنلاین هستند به آنها دسترسی پیدا کنید. به علاوه، تعامل اولیه به الگوریتم اینستاگرام می‌گوید که مردم محتوای شما را دوست دارند (معروف به آن به آن کمک می‌کند تا در فیدهای کاربران بیشتر ظاهر شود).

در واقع، تحقیقات ما نشان داد که اگرچه پست کردن در هر زمانی بین ساعت 6 صبح تا 6 بعد از ظهر به طور کلی ایمن است، چهارشنبه ساعت 4 صبح به نظر می رسد بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام برای نامزدی

best time to post on instagram
توجه: زمان روز در 118 کشوری که داده‌های نمونه از آنجا آمده بودند، محلی شده است، یعنی نمودارها در مناطق زمانی دقیق هستند.

و هیچ‌کس نمی‌خواهد ساعت 4 صبح از خواب بیدار شود تا آن قرقره‌ها را برنامه‌ریزی کند (به هر حال ما این کار را نمی‌کنیم).

خوشبختانه، ویژگی ناب فالوور's Best Time to Publish بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام را بر اساس پست‌های 30 روز گذشته به شما نشان می‌دهد. این پست‌ها را بر اساس روزهای هفته و ساعت گروه‌بندی می‌کند تا مشخص کند پست‌های شما چه زمانی بیشترین تأثیر را داشتند، بر اساس میانگین تعداد بازدیدها یا نرخ تعامل.

برای یافتن بهترین زمان برای پست کردن، پست خود را به عنوان پیش‌نویس ذخیره کنید و دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید:

  1. در منوی سمت چپ، کلیک کنید تجزیه و تحلیل.
  2. سپس، کلیک کنید بهترین زمان برای انتشار.
  3. در منوی کشویی در بالای صفحه، اکانت اینستاگرامی را که در آن پست می‌کنید انتخاب کنید.

یک نقشه حرارتی خواهید دید که بهترین زمان‌های پست کردن شما (بر اساس عملکرد تاریخی حسابتان) را برجسته می‌کند. می‌توانید بین سه برگه جابه‌جا شوید: «توسعه دسترسی»، «افزایش آگاهی» و «افزایش تعامل» تا زمانی را پیدا کنید که برای اهداف خاص شما بهترین عملکرد را دارد.

ناب فالوور Analytics بهترین زمان و روز برای انتشارناب فالوور Analytics بهترین زمان و روز برای انتشار

4. برای پست خود برنامه ریزی کنید

بسیار خوب، اکنون بخش آسان فرا می رسد. کلیک کنید برنامه ریزی برای بعد در سمت راست پایین، و تاریخ و ساعتی را که می‌خواهید پست شما منتشر شود، انتخاب کنید.

اگر مرحله بالا را نادیده گرفتید و برای جستجوی بهترین زمان‌ها برای انتشار به تجزیه و تحلیل نرفتید، پس از انتخاب تاریخ، چند زمان توصیه شده برای پست را مشاهده خواهید کرد. می توانید یکی را انتخاب کنید یا به صورت دستی زمان را تنظیم کنید.

همین! می‌توانید پست‌های برنامه‌ریزی‌شده خود را در ناب فالوور Planner مرور کنید و قبل از پخش زنده، آن‌ها را در آنجا ویرایش کنید.

ناب فالوور Planner پست برنامه ریزی شده لاله های اینستاگرامناب فالوور Planner پست برنامه ریزی شده لاله های اینستاگرام

بهترین روش ها برای زمان بندی پست های اینستاگرام

اگر آماده هستید که در عادات پست کردن خود بسیار کارآمد باشید، این نکات به شما کمک می کند تا از بازی جلوتر باشید.

1. در زمان مناسب پست کنید

به طور کلی، ارسال پست زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند بسیار مهم است. دلیل آن این است که تعامل اولیه یک سیگنال ارزشی برای الگوریتم اینستاگرام است.

این یکی از دلایلی است که چرا ارسال متقاطع ساده ممکن است کارساز نباشد. مخاطبان شما در فیس بوک ممکن است از ساعت 18 تا 10 شب در هفته فعال باشند، اما از ساعت 13 تا 16 در اینستاگرام در حال مرور هستند.

ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام مناسب به شما می گوید چه زمانی مخاطبان شما به احتمال زیاد آنلاین هستند و/یا با پست شما درگیر می شوند.

برای تیم رسانه‌های اجتماعی ناب فالوور، این زمان از ساعت 8 صبح تا 12 بعدازظهر PST یا 4 تا 5 بعد از ظهر PST در روزهای هفته است. برای شما، ممکن است متفاوت باشد.

ویژگی ناب فالوور's Best Time to Publish می‌تواند بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را بر اساس پست‌های شما در 30 روز گذشته به شما نشان دهد.

همچنین بازه‌های زمانی را پیشنهاد می‌کند که در 30 روز گذشته از آنها استفاده نکرده‌اید تا بتوانید عادت‌های پست خود را تغییر دهید و تاکتیک‌های جدید را آزمایش کنید.

2. در صورت لزوم برنامه ارسال خود را متوقف یا تنظیم کنید

وقتی صحبت از برنامه ریزی اینستاگرام به میان می آید، یک یا دو هفته جلوتر رفتن می تواند باعث افزایش خطر انحراف چیزی شود.

شما نمی خواهید با ارسال چیزی غیر حساس، برای برند خود بحرانی در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید. اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ دهد، ممکن است لازم باشد تقویم محتوای خود را به طور کامل متوقف کنید (نکته: می توانید این کار را با یک دکمه در ناب فالوور انجام دهید). حتی ممکن است لازم باشد از کانال های اجتماعی خود برای برقراری ارتباط در هنگام بحران استفاده کنید.

همچنین پست کردن همه چیز از قبل از قبل، ماندن در بالای آخرین صدای پرطرفدار، جلوه های پرطرفدار و میم های محبوب را دشوار می کند. گفته می‌شود، پست کردن محتوای همیشه سبز و غیر حساس از قبل در واقع شما را آزاد می‌کند تا به لحظه‌های پرطرفدار بپرید.

توصیه ما: انگشت خود را روی نبض نگه دارید و چابک بمانید.

3. فریفته نشوید

بله، معجزه برنامه ریزی اینستاگرام به این معنی است که می توانید تعداد پست های خود را بدون از دست دادن کیفیت افزایش دهید. اما باید؟

پاسخ کوتاه «شاید» است. پاسخ طولانی این است که “شاید، اگر بتوانید کیفیت ثابتی را در طولانی مدت با آن سرعت حفظ کنید.”

زمانی که صحبت از تعامل به میان می‌آید، ثبات بیشتر از فراوانی اهمیت دارد. به یاد داشته باشید که الگوریتم روابط خوب را در اولویت قرار می دهد: اگر دنبال کنندگان شما با محتوای اینستاگرام شما درگیر هستند، الگوریتم بیشتر آن را به آنها نشان می دهد.

4. بهینه سازی و ویرایش

تصاویری عالی در اینستاگرام کلیدی هستند. برای خود یک برنامه زمانبندی اینستاگرام تهیه کنید که به شما امکان می دهد عکس های خود را در همان داشبوردی که از آن منتشر می کنید ویرایش کنید. این باعث صرفه جویی در زمان شما می شود و اطمینان حاصل می کند که تصاویر شما قبل از ارسال کاملاً بهینه شده اند.

با ویرایشگر تصویر ناب فالوور تماس بگیرید، که می تواند تصویر شما را به اندازه مناسب برای هر شبکه اجتماعی برش دهد. همچنین دارای یک کتابخانه فیلتر گسترده است (مفید برای کسانی که ترجیح می دهند ویرایش عکس را به حرفه ای ها بسپارند). برای مشاهده پیش نمایش ابزار، ویدیوی زیر را تماشا کنید.

پیوند کوچک به یک ویدیوی YouTube که نحوه استفاده از ویرایشگر عکس و ویدیو ناب فالوور را توضیح می دهد

زمان‌بندی همچنین به شما امکان می‌دهد متنی را که همراه با محتوای اینستاگرام شما است، دوباره بررسی و تصحیح کنید. و برای تیم های بزرگ با تعداد زیادی قطعات متحرک، یک سیستم تایید چند مرحله ای داخلی برای جلوگیری از گاف ایده آل است.

5. تجزیه و تحلیل و تنظیم کنید

اکنون که می دانید چگونه یک پست اینستاگرام را برنامه ریزی کنید، زمان دارید تا به تصویر بزرگ نگاه کنید.

آیا محتوایی تولید می کنید که برای مخاطبان شما مفید باشد؟ کسب لایک چیست؟ چه چیزی در حال سقوط است؟

ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام مورد نظر خود را انتخاب کنید (یا روی تب Analytics در ناب فالوور کلیک کنید) و شروع به کاوش کنید.

از ناب فالوور برای برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام (و استوری‌ها، موضوعات و حلقه‌ها) برای زمان بهینه، پاسخ به نظرات، ردیابی رقبا و سنجش عملکرد استفاده کنید—همه از همان داشبوردی که برای مدیریت سایر شبکه‌های اجتماعی خود استفاده می‌کنید. آزمایش رایگان خود را از امروز شروع کنید.

در اینستاگرام رشد کنید

به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، و پست های اینستاگرام، استوری ها، حلقه ها و موضوعات را برنامه ریزی کنید با ناب فالوور در زمان صرفه جویی کنید و نتیجه بگیرید.

درباره نحوه زمان بندی پست های اینستاگرام تحقیق می کنید؟ شما به جای مناسب آمده اید.

در اینجا، نحوه برنامه‌ریزی پست‌ها، استوری‌ها، موضوعات و حتی حلقه‌ها را توضیح می‌دهیم – بنابراین می‌توانید به جای اینکه از ارسال پست‌های انگشت شست خود در لحظه خسته شوید، کمپین‌های مؤثر اینستاگرام را برنامه‌ریزی و اجرا کنید.

  1. برنامه ریزی پست های اینستاگرام به شما امکان می دهد در زمان صرفه جویی کنید و محتوای ثابت را حفظ کنید، و شما را برای ایجاد محتوا، تعامل و استراتژی آزاد می کند.
  2. می توانید پست ها را مستقیماً از طریق برنامه ریزی کنید اینستاگرام، Meta Business Suite، یا هوت سوئیت، با ناب فالوور که مدیریت چند پلتفرمی و ابزارهای پیشرفته را ارائه می دهد.
  3. بهترین شیوه ها شامل برنامه‌ریزی در زمان‌های اوج تعامل، بررسی تحلیل‌ها برای بهینه‌سازی پست‌ها و تنظیم زمان‌بندی محتوا در صورت نیاز است.

پاداش: قالب تقویم رسانه های اجتماعی رایگان و قابل تنظیم ما را دانلود کنید تا به راحتی تمام محتوای خود را از قبل برنامه ریزی و زمان بندی کنید.

آیا می توانید پست های اینستاگرام را از قبل برنامه ریزی کنید؟

این یکی آسان است: بله. در واقع به چندین روش مختلف. ما می خواهیم سه گزینه مختلف برای زمان بندی پست های اینستاگرام به شما نشان دهیم.

شاید سوال بزرگتر اینجا باشد چرا شما باید پست های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید. زمان‌بندی محتوای رسانه‌های اجتماعی مزایای مهمی برای سازندگان و مدیران رسانه‌های اجتماعی دارد.

مخصوصاً در اینستاگرام، ایجاد و زمان‌بندی محتوای خود از قبل به شما این امکان را می‌دهد که روی تصاویر با کیفیت بالا و ویدیوهای ویرایش شده خوب تمرکز کنید که در آنجا رشد می‌کنند.

همچنین به شما این امکان را می دهد که برای بقیه روز کاری خود با وقفه کار کنید، بنابراین فرصتی برای مقابله با مسئولیت هایی مانند مشارکت اجتماعی، گزارش، تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی استراتژیک دارید. (و از بیدار شدن در ساعت 3 صبح برای ارسال محتوا در زمانی که مخاطبان بین المللی شما بیشتر فعال هستند، خودداری کنید.)

از آنجایی که 38 درصد از تمام «تیم‌های» اجتماعی در واقع فقط یک نفر هستند، زمان‌بندی پست‌ها روشی حیاتی برای بهره‌گیری بیشتر از تعداد بسیار محدود ساعات در روز است.

Inpost CTA PlannerInpost CTA Planner

شماره 1 ابزار رسانه های اجتماعی

ایجاد کنید. برنامه ریزی کنید. منتشر کنید. درگیر شدن اندازه گیری کنید. برنده شوید.

آزمایشی 30 روزه رایگان

نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام: 3 روش

توجه: برای استفاده از هر یک از این روش‌های زمان‌بندی، باید یک حساب کاربری حرفه‌ای در اینستاگرام داشته باشید.

اگر در حال حاضر از یک حساب شخصی استفاده می‌کنید، باید قبل از برنامه‌ریزی پست‌ها، به حساب کاربری اینستاگرام یا Creator بروید. خوشبختانه، رایگان است و فقط یک دقیقه طول می کشد.

برای تعویض به کمک نیاز دارید؟ ما یک راهنمای گام به گام برای راهنمایی شما در این فرآیند داریم.

نحوه برنامه ریزی پست ها در اینستاگرام (برنامه)

این روش هم برای پست‌ها و هم برای Reels کار می‌کند – اما نه برای Stories.

1. اینستاگرام را باز کنید، روی آن ضربه بزنید نماد بعلاوه، سپس ضربه بزنید ارسال کنید یا قرقره تا طبق معمول محتوای خود را ایجاد کنید.

2. هنگامی که ویرایش های خود را انجام دادید و زیرنویس خود را اضافه کردید، به پایین صفحه بروید و ضربه بزنید تنظیمات پیشرفته.

تنظیمات پیشرفته در اینستاگرام کوه سوماس در آفتابتنظیمات پیشرفته در اینستاگرام کوه سوماس در آفتاب

3. را تغییر دهید برنامه ریزی کنید روشن کنید و تاریخ و ساعتی را که می‌خواهید پست پخش کنید انتخاب کنید.

برنامه ریزی پست اینستاگرام برای جمعه 3 نوامبربرنامه ریزی پست اینستاگرام برای جمعه 3 نوامبر

4. روی ضربه بزنید برگشت را فشار دهید و سپس ضربه بزنید به اشتراک بگذارید برای برنامه ریزی پست خود

5. اگر می خواهید پست های برنامه ریزی شده خود را اصلاح کنید، پروفایل اینستاگرام خود را باز کنید و روی آن ضربه بزنید نماد منو در سمت راست بالا

6. ضربه بزنید محتوای برنامه ریزی شده، سپس روی سه نقطه کنار پست مربوطه یا Reel ضربه بزنید تا ویرایش، زمان‌بندی مجدد، اشتراک‌گذاری اکنون یا حذف شود.

توجه داشته باشید که می توانید حداکثر 25 پست در روز و حداکثر 75 روز قبل برنامه ریزی کنید.

نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام در Meta Business Suite

اگر ترجیح می‌دهید پست‌ها را به جای موبایل روی دسکتاپ زمان‌بندی کنید، می‌توانید از Meta Business Suite استفاده کنید. این روش به شما امکان می دهد استوری ها و همچنین حلقه ها و پست ها را ارسال کنید.

برای برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام از رایانه خود با استفاده از Meta Business Suite، این مراحل را دنبال کنید:

1. Meta Business Suite را باز کرده و کلیک کنید محتوا در منوی سمت چپ

2. کلیک کنید حلقه ایجاد کنید یا ایجاد پست. برای ایجاد یک داستان، روی فلش رو به پایین در کنار ایجاد پست کلیک کنید و انتخاب کنید ایجاد داستان.

Meta Business Suite ایجاد داستان در برگه محتواMeta Business Suite ایجاد داستان در برگه محتوا

3. اکانت اینستاگرام خود را در زیر انتخاب کنید پست به.

4. پست، حلقه یا استوری خود را با تمام تصویر(ها)، ویدئو(ها)، متن، استیکرها و غیره تکمیل کنید.

5. بررسی کنید تا مطمئن شوید از پیش نمایش پست یا استوری خود راضی هستید.

6. برای برنامه‌ریزی یک پست، کلید کناری را روی آن بکشید تاریخ و زمان را تنظیم کنید. برای یک داستان یا حلقه، کلیک کنید برنامه ریزی کنید و زمان مورد نظر خود را وارد کنید.

برنامه ریزی یک پست اینستاگرام فید پیش نمایش لاله هابرنامه ریزی یک پست اینستاگرام فید پیش نمایش لاله ها

همین! اکنون می توانید به عقب خم شوید و DM های خود را بررسی کنید.

نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام با ناب فالوور

همانطور که در بالا توضیح داده شد، Meta Business Suite ابزار خوبی است اگر فقط می خواهید محتوا را برای اینستاگرام و فیس بوک زمان بندی کنید. اما اکثر متخصصان رسانه های اجتماعی می توانند با استفاده از ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی و مدیریت همه کانال های اجتماعی از یک داشبورد در زمان و انرژی زیادی صرفه جویی کنند.

ناب فالوور به شما کمک می کند تا پست های رسانه های اجتماعی را برنامه ریزی کنید اینستاگرام و فیسبوک و همچنین تیک تاک، ایکس (توییتر)، لینکدین، یوتیوب و پینترست، همه در یک مکان

می‌توانید پست‌ها، استوری‌ها، پست‌های چرخ فلک، حلقه‌ها و تبلیغات اینستاگرام را با ناب فالوور زمان‌بندی کنید. در اینجا چگونگی آن است.

1. حساب کسب و کار اینستاگرام خود را به پلتفرم مدیریت رسانه های اجتماعی خود اضافه کنید

اگر از ناب فالوور استفاده می کنید، به راحتی می توانید حساب اینستاگرام خود را پیوند دهید. از داشبورد ناب فالوور:

  • روی نماد نمایه خود در گوشه سمت چپ پایین کلیک کنید
  • بعد، کلیک کنید حساب ها و تیم ها را مدیریت کنید
  • انتخاب کنید + شبکه خصوصی در گوشه پایین سمت چپ
  • انتخاب کنید اینستاگرام از لیست شبکه ها و انتخاب کنید کسب و کار اینستاگرام.
  • کلیک کنید وارد فیسبوک شوید و مدارک خود را وارد کنید. حسابی را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید و کلیک کنید اضافه کنید.
مدیریت حساب ها و تیم هامدیریت حساب ها و تیم ها
گزینه حساب های اجتماعی خصوصیگزینه حساب های اجتماعی خصوصی

برای جزئیات بیشتر در مورد این فرآیند، مقاله راهنمای بسیار کامل ما را بررسی کنید.

2. پست اینستاگرام خود را بنویسید

  • در داشبورد ناب فالوور خود، روی آن کلیک کنید آیکون ایجاد کنید، سپس انتخاب کنید ارسال کنید.
  • در انتشار به فیلد، حساب اینستاگرام مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید. گزینه پیش فرض ایجاد یک پست است. برای جابجایی به یک داستان یا حلقه، روی ضربه بزنید فلش پایین کنار پست بالای کادر محتوا.
انتشار پست جدید در حساب اینستاگرام ترجیحیانتشار پست جدید در حساب اینستاگرام ترجیحی

اختیاری: اگر مطمئن نیستید که چگونه عکس یا ویدیوی خود را شرح دهید، کلیک کنید اکنون یک عنوان ایجاد کنید برای امتحان OwlyWriter AI. پست موجود خود را به عنوان یک پیش نویس ذخیره کنید تا بتوانید پس از داشتن عنوان کامل به آن بازگردید.

لاله های مولد کپشن اینستاگرام با لحن ماجراجویانهلاله های مولد کپشن اینستاگرام با لحن ماجراجویانه

عنوان مورد نظر خود را کپی کنید، سپس پیش نویس خود را در برگه تقویم پیدا کنید تا ویرایش را از سر بگیرید.

  • اگر قبلاً تصویر خود را برای اینستاگرام آماده نکرده اید، انجام این کار در اینجا آسان است. نشانگر را روی تصویر در کادر محتوا ببرید و روی آن کلیک کنید نماد مداد برای برش تصویر خود به نسبت ابعاد مورد نیاز، آن را فیلتر کنید و در غیر این صورت آن را کامل کنید.
با برش یا تغییر اندازه تصویر لاله را برای فیس بوک یا اینستاگرام آماده کنیدبا برش یا تغییر اندازه تصویر لاله را برای فیس بوک یا اینستاگرام آماده کنید

همچنین می توانید تصویر خود را با استفاده از ویرایشگر Canva در داشبورد ناب فالوور ویرایش کنید. دیگر نیازی به جابجایی برگه‌ها، جستجو در پوشه «دانلودها» و آپلود مجدد فایل‌ها نیست – می‌توانید بدون ترک ناب فالوور Composer تصاویری زیبا از ابتدا تا انتها ایجاد کنید.

برای استفاده از Canva در ناب فالوور:

  1. روی بنفش کلیک کنید نماد Canva در گوشه سمت راست پایین ویرایشگر محتوا.
  2. نوع تصویری را که می خواهید ایجاد کنید انتخاب کنید. می توانید یک اندازه بهینه شده برای شبکه را از لیست کشویی انتخاب کنید یا یک طراحی سفارشی جدید را شروع کنید.
  3. هنگامی که انتخاب خود را انجام می دهید، یک پنجره پاپ آپ برای ورود به سیستم باز می شود. با استفاده از اطلاعات کاربری Canva خود به سیستم وارد شوید یا برای راه‌اندازی یک حساب Canva جدید، فرمان‌ها را دنبال کنید. (در صورتی که می پرسیدید – بله، این ویژگی با حساب های رایگان Canva کار می کند!)
  4. تصویر خود را در ویرایشگر Canva طراحی کنید.
  5. پس از اتمام ویرایش، کلیک کنید به پست اضافه کنید در گوشه سمت راست بالا تصویر به طور خودکار در پست اجتماعی که در Composer ایجاد می کنید آپلود می شود.
ادغام Canva در ناب فالوورادغام Canva در ناب فالوور
تصویری اینفوگرافیک افزودن به پست در Canvaتصویری اینفوگرافیک افزودن به پست در Canva

3. بهترین زمان برای ارسال پست را پیدا کنید

ارسال در زمان مناسب می تواند به شما کمک کند وقتی مخاطبان آنلاین هستند به آنها دسترسی پیدا کنید. به علاوه، تعامل اولیه به الگوریتم اینستاگرام می‌گوید که مردم محتوای شما را دوست دارند (معروف به آن به آن کمک می‌کند تا در فیدهای کاربران بیشتر ظاهر شود).

در واقع، تحقیقات ما نشان داد که اگرچه پست کردن در هر زمانی بین ساعت 6 صبح تا 6 بعد از ظهر به طور کلی ایمن است، چهارشنبه ساعت 4 صبح به نظر می رسد بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام برای نامزدی

best time to post on instagram
توجه: زمان روز در 118 کشوری که داده‌های نمونه از آنجا آمده بودند، محلی شده است، یعنی نمودارها در مناطق زمانی دقیق هستند.

و هیچ‌کس نمی‌خواهد ساعت 4 صبح از خواب بیدار شود تا آن قرقره‌ها را برنامه‌ریزی کند (به هر حال ما این کار را نمی‌کنیم).

خوشبختانه، ویژگی ناب فالوور's Best Time to Publish بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام را بر اساس پست‌های 30 روز گذشته به شما نشان می‌دهد. این پست‌ها را بر اساس روزهای هفته و ساعت گروه‌بندی می‌کند تا مشخص کند پست‌های شما چه زمانی بیشترین تأثیر را داشتند، بر اساس میانگین تعداد بازدیدها یا نرخ تعامل.

برای یافتن بهترین زمان برای پست کردن، پست خود را به عنوان پیش‌نویس ذخیره کنید و دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید:

  1. در منوی سمت چپ، کلیک کنید تجزیه و تحلیل.
  2. سپس، کلیک کنید بهترین زمان برای انتشار.
  3. در منوی کشویی در بالای صفحه، اکانت اینستاگرامی را که در آن پست می‌کنید انتخاب کنید.

یک نقشه حرارتی خواهید دید که بهترین زمان‌های پست کردن شما (بر اساس عملکرد تاریخی حسابتان) را برجسته می‌کند. می‌توانید بین سه برگه جابه‌جا شوید: «توسعه دسترسی»، «افزایش آگاهی» و «افزایش تعامل» تا زمانی را پیدا کنید که برای اهداف خاص شما بهترین عملکرد را دارد.

ناب فالوور Analytics بهترین زمان و روز برای انتشارناب فالوور Analytics بهترین زمان و روز برای انتشار

4. برای پست خود برنامه ریزی کنید

بسیار خوب، اکنون بخش آسان فرا می رسد. کلیک کنید برنامه ریزی برای بعد در سمت راست پایین، و تاریخ و ساعتی را که می‌خواهید پست شما منتشر شود، انتخاب کنید.

اگر مرحله بالا را نادیده گرفتید و برای جستجوی بهترین زمان‌ها برای انتشار به تجزیه و تحلیل نرفتید، پس از انتخاب تاریخ، چند زمان توصیه شده برای پست را مشاهده خواهید کرد. می توانید یکی را انتخاب کنید یا به صورت دستی زمان را تنظیم کنید.

همین! می‌توانید پست‌های برنامه‌ریزی‌شده خود را در ناب فالوور Planner مرور کنید و قبل از پخش زنده، آن‌ها را در آنجا ویرایش کنید.

ناب فالوور Planner پست برنامه ریزی شده لاله های اینستاگرامناب فالوور Planner پست برنامه ریزی شده لاله های اینستاگرام

بهترین روش ها برای زمان بندی پست های اینستاگرام

اگر آماده هستید که در عادات پست کردن خود بسیار کارآمد باشید، این نکات به شما کمک می کند تا از بازی جلوتر باشید.

1. در زمان مناسب پست کنید

به طور کلی، ارسال پست زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند بسیار مهم است. دلیل آن این است که تعامل اولیه یک سیگنال ارزشی برای الگوریتم اینستاگرام است.

این یکی از دلایلی است که چرا ارسال متقاطع ساده ممکن است کارساز نباشد. مخاطبان شما در فیس بوک ممکن است از ساعت 18 تا 10 شب در هفته فعال باشند، اما از ساعت 13 تا 16 در اینستاگرام در حال مرور هستند.

ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام مناسب به شما می گوید چه زمانی مخاطبان شما به احتمال زیاد آنلاین هستند و/یا با پست شما درگیر می شوند.

برای تیم رسانه‌های اجتماعی ناب فالوور، این زمان از ساعت 8 صبح تا 12 بعدازظهر PST یا 4 تا 5 بعد از ظهر PST در روزهای هفته است. برای شما، ممکن است متفاوت باشد.

ویژگی ناب فالوور's Best Time to Publish می‌تواند بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را بر اساس پست‌های شما در 30 روز گذشته به شما نشان دهد.

همچنین بازه‌های زمانی را پیشنهاد می‌کند که در 30 روز گذشته از آنها استفاده نکرده‌اید تا بتوانید عادت‌های پست خود را تغییر دهید و تاکتیک‌های جدید را آزمایش کنید.

2. در صورت لزوم برنامه ارسال خود را متوقف یا تنظیم کنید

وقتی صحبت از برنامه ریزی اینستاگرام به میان می آید، یک یا دو هفته جلوتر رفتن می تواند باعث افزایش خطر انحراف چیزی شود.

شما نمی خواهید با ارسال چیزی غیر حساس، برای برند خود بحرانی در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید. اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ دهد، ممکن است لازم باشد تقویم محتوای خود را به طور کامل متوقف کنید (نکته: می توانید این کار را با یک دکمه در ناب فالوور انجام دهید). حتی ممکن است لازم باشد از کانال های اجتماعی خود برای برقراری ارتباط در هنگام بحران استفاده کنید.

همچنین پست کردن همه چیز از قبل از قبل، ماندن در بالای آخرین صدای پرطرفدار، جلوه های پرطرفدار و میم های محبوب را دشوار می کند. گفته می‌شود، پست کردن محتوای همیشه سبز و غیر حساس از قبل در واقع شما را آزاد می‌کند تا به لحظه‌های پرطرفدار بپرید.

توصیه ما: انگشت خود را روی نبض نگه دارید و چابک بمانید.

3. فریفته نشوید

بله، معجزه برنامه ریزی اینستاگرام به این معنی است که می توانید تعداد پست های خود را بدون از دست دادن کیفیت افزایش دهید. اما باید؟

پاسخ کوتاه «شاید» است. پاسخ طولانی این است که “شاید، اگر بتوانید کیفیت ثابتی را در طولانی مدت با آن سرعت حفظ کنید.”

زمانی که صحبت از تعامل به میان می‌آید، ثبات بیشتر از فراوانی اهمیت دارد. به یاد داشته باشید که الگوریتم روابط خوب را در اولویت قرار می دهد: اگر دنبال کنندگان شما با محتوای اینستاگرام شما درگیر هستند، الگوریتم بیشتر آن را به آنها نشان می دهد.

4. بهینه سازی و ویرایش

تصاویری عالی در اینستاگرام کلیدی هستند. برای خود یک برنامه زمانبندی اینستاگرام تهیه کنید که به شما امکان می دهد عکس های خود را در همان داشبوردی که از آن منتشر می کنید ویرایش کنید. این باعث صرفه جویی در زمان شما می شود و اطمینان حاصل می کند که تصاویر شما قبل از ارسال کاملاً بهینه شده اند.

با ویرایشگر تصویر ناب فالوور تماس بگیرید، که می تواند تصویر شما را به اندازه مناسب برای هر شبکه اجتماعی برش دهد. همچنین دارای یک کتابخانه فیلتر گسترده است (مفید برای کسانی که ترجیح می دهند ویرایش عکس را به حرفه ای ها بسپارند). برای مشاهده پیش نمایش ابزار، ویدیوی زیر را تماشا کنید.

پیوند کوچک به یک ویدیوی YouTube که نحوه استفاده از ویرایشگر عکس و ویدیو ناب فالوور را توضیح می دهد

زمان‌بندی همچنین به شما امکان می‌دهد متنی را که همراه با محتوای اینستاگرام شما است، دوباره بررسی و تصحیح کنید. و برای تیم های بزرگ با تعداد زیادی قطعات متحرک، یک سیستم تایید چند مرحله ای داخلی برای جلوگیری از گاف ایده آل است.

5. تجزیه و تحلیل و تنظیم کنید

اکنون که می دانید چگونه یک پست اینستاگرام را برنامه ریزی کنید، زمان دارید تا به تصویر بزرگ نگاه کنید.

آیا محتوایی تولید می کنید که برای مخاطبان شما مفید باشد؟ کسب لایک چیست؟ چه چیزی در حال سقوط است؟

ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام مورد نظر خود را انتخاب کنید (یا روی تب Analytics در ناب فالوور کلیک کنید) و شروع به کاوش کنید.

از ناب فالوور برای برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام (و استوری‌ها، موضوعات و حلقه‌ها) برای زمان بهینه، پاسخ به نظرات، ردیابی رقبا و سنجش عملکرد استفاده کنید—همه از همان داشبوردی که برای مدیریت سایر شبکه‌های اجتماعی خود استفاده می‌کنید. آزمایش رایگان خود را از امروز شروع کنید.

در اینستاگرام رشد کنید

به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، و پست های اینستاگرام، استوری ها، حلقه ها و موضوعات را برنامه ریزی کنید با ناب فالوور در زمان صرفه جویی کنید و نتیجه بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا