برنامه نویسی

هفته 7 به عنوان یک توسعه دهنده جدید پیگیری کنید

یکی از چیزهایی که در مورد پلتفرم ها برای من گیج کننده است این است که تعداد قطعات متحرک مختلفی در آنها وجود دارد، به خصوص با استفاده مداوم از کتابخانه های مختلف. به نظر می رسد که برخی از نمونه ها مانند React می توانند هنگام تلاش برای بهبود عملکرد، اغلب چیزها را بیش از حد پیچیده تر از آنچه واقعاً هستند/نیاز دارند نشان دهند. یکی دیگر از مواردی که در مورد پلتفرم ها گیج کننده است، این واقعیت است که آنها به طور مداوم به روز می شوند و باعث می شود برخی افراد در مورد اصطلاحات و موارد استفاده مختلف سردرگم شوند. ادغام این پلتفرم‌های پیچیده، با دیگر پلتفرم‌های در حال تغییر، اگر به درستی انجام نشود، می‌تواند باعث آشفتگی کامل شود.

یکی از راه‌هایی که می‌توان اجزای وب و استانداردهای VanillaJS را به‌گونه‌ای آموزش داد که قابل دسترس‌تر باشد، این است که به جای پرتاب کردن دانش‌آموزان به محیط توسعه وب مانند VSCode، به آنها اجازه می‌دهیم در جایگزین‌هایی مانند CodePen آزمایش کنند، زیرا با خطاهای نحوی سازگارتر است. و غیره. همچنین دیدن تغییراتی که به صورت زنده ایجاد می‌کنند برای آنها بسیار آسان است، که واقعاً می‌تواند به درک زبان‌ها کمک کند (حداقل این کار برای من انجام شد). راه دیگری که می‌تواند آن را قابل دسترس‌تر کند، نشان دادن نمونه‌های زنده کدنویسی به دانش‌آموزان است، و توضیح می‌دهد که چرا هر مرحله برداشته می‌شود.

یکی از ساده ترین چیزهایی که در اولین ضربه کار با آن کار کردم، پیاده سازی CSS در HTML بود. در حالی که اولین بار پی بردن به چیدمان HTML برای من کمی گیج کننده بود، اما اینکه بتوانم CSS را به بخش های خاصی از HTML متصل کنم و ببینم تغییرات به صورت زنده در CodePen اتفاق می افتد برای من منطقی بود و تجربه یادگیری خوبی بود.

یکی از چیزهایی که در ابزارسازی برای من گیج کننده بود، راه اندازی چیزهایی خارج از CodePen بود. من قبلاً هرگز از VSCode استفاده نکرده بودم، بنابراین مدتی طول کشید تا سرانجام طرح آن را درک کنم، همچنین متوجه نشدم که یک ترمینال داخلی وجود دارد (حتی اگر به صورت من خیره شده بود) بلافاصله، بنابراین با دیدن این واقعاً به من اجازه داد تا استفاده از خط فرمان را تسریع کنم. یکی دیگر از مواردی که در ابتدا باعث سردرگمی من شد Github بود، اینکه فورک چیست، چرا باید آن را انجام دهیم، و چگونه آن را به VSCode وارد کنیم. من واقعاً هدف Github را نمی دانستم، اما کشف آن واقعاً چشمانم را به نحوه عملکرد مؤثر دنیای توسعه وب به جای دانلود ZIPS مانند دوره های قبلی من باز کرد. یکی از مواردی که بلافاصله روی من کلیک کرد این بود که چگونه دسک‌تاپ Github کار می‌کرد، اگرچه بسیار ساده است، من متوجه شدم که پیمایش آن بسیار آسان است و همچنین زمانی که صحبت از انتقال عملیات Github به VSCode می‌شود، صرفه‌جویی زیادی در زمان داشت.

اگرچه من از خواندن های زیادی استفاده نکردم، از آنجایی که از Visuals بهتر یاد می گیرم، یکی از انواع خواندنی که استفاده کردم ChatGPT بود. من از ChatGPT برای دریافت پاسخ های سریع به برخی از نحو هایی که هنگام جستجوی نمونه کد در وب سایت های دیگر مانند StackOverflow دریافت نکردم استفاده کردم. خارج از این، من واقعاً دریافتم که ویدیوهای YouTube و همچنین برخی کارگاه های W3 مفید هستند. من متوجه شدم که اینترنت اغلب می تواند راه حل هایی برای بسیاری از مسائل کدگذاری خاص ارائه دهد، اگرچه ممکن است دقیقاً یکسان نباشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا