شبکه های اجتماعی

نحوه شروع فروش در فروشگاه TikTok: 5 نکته برتر

Summarize this content to 300 words in Persian Lang

قبل از اینکه TikTok ابزار تجارت بومی خود را عرضه کند، خرید TikTok به صورت ارگانیک انجام می شد. سازندگان محصولات را در فیدهای خود ذکر کردند و بینندگان سایت‌های تجارت الکترونیک و فروشگاه‌های محلی را تمیز کردند. نفوذ قدرتمند TikTok بر تجارت حتی منجر به ایجاد هشتگ محبوب #TikTokMadeMeBuyIt شد.

اما در سپتامبر 2023، TikTok با اعلام این خبر آن را رسمی کرد فروشگاه TikTok. تجربه طولانی‌مدت‌انتظار تجارت اجتماعی، خرید درون‌برنامه‌ای و کشف ساده محصول را به پلتفرم می‌آورد.

اکنون، می‌توانید بدون خروج از برنامه در TikTok خرید کنید – و بسیاری از مردم این کار را انجام می‌دهند! از هر چهار کاربر، سه کاربر احتمالاً هنگام استفاده از TikTok چیزی می‌خرند.

اگر آماده شروع فروش در شبکه های اجتماعی هستید، این مراحل را دنبال کنید تا فروشگاه TikTok خود را راه اندازی کنید.

پاداش: دریافت رایگان چک لیست رشد TikTok از Tiffy Chen خالق معروف TikTok که به شما نشان می دهد چگونه با تنها 3 نور استودیو و iMovie 1.6 میلیون دنبال کننده به دست آورید.

فهرست مطالب

فروشگاه TikTok چیست؟

فروشگاه TikTok یک ویژگی خرید است که مستقیماً در برنامه TikTok قابل دسترسی است.

این به تاجران، برندها و سازندگان اجازه می‌دهد محصولات را مستقیماً در TikTok از طریق ویدیوهای درون‌فید، TikTok Lives، صفحه فروشگاه شما و برگه فروشگاه این پلتفرم نمایش داده و بفروشند.

برای مصرف کنندگان، برگه فروشگاه یک بازار متمرکز را برای مرور و خرید محصولات ارائه می دهد.

Inpost CTA Planner

شماره 1 ابزار رسانه های اجتماعی

ايجاد كردن. برنامه. انتشار. مشغول کردن. اندازه گرفتن. پیروزی.

آزمایشی 30 روزه رایگان

چه کسی می تواند از خرید TikTok استفاده کند؟

اگر می خواهید یک فروشگاه TikTok ایجاد کنید، ابتدا باید ببینید آیا دسترسی دارید یا خیر.

فروشگاه TikTok در حال حاضر برای فروشندگان در اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، تایلند، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا و ویتنام در دسترس است. (با عرض پوزش، کانادا.)

تا زمانی که در هر یک از کشورهای واجد شرایط قرار دارید، می‌توانید فروشگاه TikTok را تحت یکی از دسته‌های زیر راه‌اندازی کنید: فروشنده، سازنده یا شریک. بیایید وارد تفاوت ها شویم.

فروشندگان

فروشندگان فروشگاه TikTok باید بتواند هویت خود را با ارائه گواهی تاسیس، گواهینامه رانندگی یا گذرنامه و چهار رقم آخر شناسه مالیاتی خود علاوه بر حساب TikTok، شماره تلفن و ایمیل خود تأیید کند.

اگر همه مدارک را برای رعایت معیارها دارید، می توانید برای فروشنده فروشگاه TikTok درخواست دهید.

توجه داشته باشید: بازرگانانی که می‌خواهند از مرکز فروش TikTok به‌عنوان پلتفرم تجاری همه‌جانبه خود استفاده کنند، باید بتوانند با ارائه شماره تلفن، ایمیل، و آدرس خیابان خود برای مکان انبار یا محل تحویل، مکان کسب‌وکار خود را تأیید کنند.

سازندگان

اگر خالق هستید، می توانید از طریق آن کمیسیون دریافت کنید وابسته به فروشگاه TikTok. این به شما امکان می دهد به محصولات موجود در ویدیوها و Lives خود پیوند دهید و آنها را در نمایه خود با یک صفحه ویترین به نمایش بگذارید. به ازای هر فروش که ایجاد می کنید، کمیسیون دریافت خواهید کرد.

برای واجد شرایط بودن برای راه اندازی فروشگاه TikTok به عنوان یک سازنده، باید:

  • حسابی در وضعیت خوبی داشته باشید
  • دستورالعمل های انجمن TikTok را دنبال کنید
  • بیش از 5000 دنبال کننده داشته باشید
  • حداقل 18 سال سن داشته باشید

اگر تمام معیارها را دارید، می توانید برای ایجاد یک فروشگاه TikTok درخواست دهید.

شرکا

در نهایت، شما همچنین می توانید برای a شریک فروشگاه TikTok. شرکا، مشاغلی هستند که خدمات یا برنامه های تجارت الکترونیک حرفه ای را به فروشندگان و سازندگان ارائه می دهند.

از اینجا می‌توانید به برنامه شریک فروشگاه TikTok بپیوندید.

Artboard 25 2

در TikTok بهتر شوید – با ناب فالوور.

به محض ثبت‌نام به بوت کمپ‌های هفتگی رسانه‌های اجتماعی اختصاصی که توسط کارشناسان TikTok میزبانی می‌شوند، با نکاتی در مورد نحوه انجام موارد زیر دسترسی داشته باشید:

  • فالوورهای خود را افزایش دهید
  • مشارکت بیشتری داشته باشید
  • وارد صفحه برای شما شوید
  • و بیشتر!

آن را به صورت رایگان امتحان کنید

فروشگاه TikTok چگونه کار می کند؟

به عنوان یک مصرف کننده، ویژگی‌های TikTok Shop کشف، تحقیق و خرید محصول را در لحظه مشاهده آن در فید آسان می‌کند..

در واقع، 70 درصد از کاربران TikTok برندها و محصولات جدیدی را در این پلتفرم کشف می کنند. کاربران می توانند مستقیماً از یک ویدیوی درون فید، صفحه فروشنده یا برگه فروشگاه خرید کنند.

به عنوان یک برند یا خالق، این بدان معنی است که می توانید محصولات خود را به طور یکپارچه تبلیغ کنید و فروش را در یک برنامه افزایش دهید.

همچنین گزینه ای برای فروش زنده وجود دارد. در خرید زنده TikTok، بازرگانان یا سازندگان یک جریان زنده برای نمایش و فروش محصولات پخش می‌کنند.

بینندگان می‌توانند مجدداً بدون خروج از برنامه هماهنگ شوند، مواردی را به سبد خرید TikTok خود اضافه کنند و محصولات را خریداری کنند.

نحوه شروع فروش در فروشگاه TikTok

اگر واجد شرایط هستید، مراحل زیر را برای ایجاد فروشگاه TikTok دنبال کنید.

یا می‌توانید این آموزش سریع از Bryan Guerra را تماشا کنید تا بصری مراحل را طی کنید:

مرحله 1: اگر واجد شرایط هستید، ثبت نام کنید

اگر به فکر راه اندازی فروشگاه TikTok خود هستید، احتمالاً فروشنده هستید. فروشندگان می توانند برای ثبت نام به عنوان یک تاجر به مرکز فروش TikTok مراجعه کنند.

می توانید با شماره تلفن یا ایمیل خود ثبت نام کنید یا اگر قبلاً حساب TikTok خود را دارید وارد شوید.

صفحه ثبت نام برای فروشگاه TikTok

مرحله 2: اطلاعات خود را تأیید کنید

در مرحله بعد، باید هویت خود را تأیید کنید و اطلاعات کسب و کار خود را تأیید کنید.

پس از افزودن نام فروشگاه و انتخاب نوع کسب و کار خود (شرکت یا کسب و کار شخصی)، باید اسناد خود را برای تأیید اطلاعات خود بارگذاری کنید.

هنوز هم روند ایجاد فروشگاه TikTok را نشان می دهد

منبع: برایان گوئرا در یوتیوب

اگر یک کسب و کار شخصی هستید، تصویری از گذرنامه، شناسه ملی یا گواهینامه رانندگی خود را آپلود خواهید کرد.

اگر شرکتی هستید که فروشگاهی را باز می‌کنید، باید یک مدرک شناسایی صادرشده توسط دولت و یک مجوز کسب‌وکار، ثبت‌نام یا سندی مشابه برای تأیید صلاحیت کسب‌وکار خود بارگذاری کنید.

مهم است که توجه داشته باشید که فقط می توانید باز کنید یکی فروشگاه TikTok برای هر هویت.

مرحله 3: محصولات را اضافه کنید

پس از آپلود تمام اسناد لازم، می توانید محصولات خود را اضافه کرده و حساب بانکی خود را پیوند دهید. تبریک می گویم! شما رسما یک تاجر TikTok هستید.

از اینجا، می‌توانید به افزودن محصولات جدید به فروشگاه TikTok خود در مرکز فروش ادامه دهید.

شما می‌توانید فروشگاه، موجودی، سفارش‌ها، تبلیغات، مشارکت سازنده و خدمات مشتری خود را در مرکز فروشنده مدیریت کنید.

مرحله 4: فروشگاه خود را تبلیغ کنید

اکنون که فروشگاه شما راه اندازی شده است، وقت آن است که محصولات خود را تبلیغ کنید.

با افزودن لینک به محصولات خود در ویدیوهای خود و ذکر ارگانیک محصولات شروع کنید.

این ویدیو از OLIPOP یک آموزش دستور پخت موکتل با استفاده از یکی از طعم های نوشابه آن است. این برند به جای اینکه مستقیماً محصول را تحت فشار قرار دهد، نحوه استفاده از آن را به بینندگان نشان می‌دهد و پیوندهایی به فروشگاه اضافه می‌کند.

همچنین می‌توانید ویدیوهایی را آزمایش کنید که مستقیماً بینندگان را تشویق می‌کند تا از فروشگاه شما دیدن کنند.

تعادل در اینجا کلیدی است. شما نمی خواهید با وصل کردن مداوم فروشگاه خود اعتماد یا علاقه مخاطبان خود را از دست بدهید.

5 نکته برای افزایش فروش با فروشگاه TikTok

خرید TikTok کمی شبیه خرید اینستاگرام یا خرید از سایر پلتفرم های اجتماعی است. اگر برای شروع آماده هستید، با رعایت نکات زیر، برنامه ای برای فروش محصولات خود ایجاد کنید.

1. کاتالوگ محصولات خود را برای TikTok بهینه کنید

ویترین فروشگاه TikTok شما برگه خرید در حساب شما است. شما می خواهید آن را برای جذب مشتری بهینه کنید. هیچ کس یک فروشگاه کثیف را دوست ندارد. همین امر در مورد کاتالوگ محصولات شما نیز صدق می کند.

هنگامی که تصاویر محصول خود را اضافه می کنید، روی کیفیت و سبک تمرکز کنید. شما می خواهید آنها برای مصرف کنندگان جذاب به نظر برسند – شما ابتدا با چشمان خود غذا می خورید، درست است؟

با سازگاری با بقیه زیبایی‌شناسی TikTok، عکس‌های محصول خود را به‌راحتی به‌عنوان نام تجاری خود شناسایی کنید..

صفحه فروشگاه فروشگاه معمولی برند مراقبت از پوست چگونه به نظر می رسد. تمیز و ساده است که با بقیه برند و محتوا همخوانی دارد.

نمایه TikTok فروشگاه معمولی، نماد کیسه خرید را نشان می دهد که برگه فروشگاه را نشان می دهد.

عنوان محصول شما باید کمتر از 34 کاراکتر باشد. در غیر این صورت، آنها قطع می شوند. شما باید اطلاعات اولیه را در مورد محصول درج کنید تا به مصرف کنندگان اطلاع دهید که چیست.

شرح شما می تواند طولانی تر باشد، بنابراین از این فضا برای گنجاندن تمام جزئیاتی که از عنوان حذف کرده اید استفاده کنید.

توجه داشته باشید: پیوندهای موجود در توضیحات محصول در TikTok قابل کلیک نیستند.

2. به مخاطبان خود درباره فروشگاه TikTok خود بگویید

به محض اینکه به فروشگاه TikTok خود دسترسی پیدا کردید، به همه بگویید.

چند TikToks ایجاد کنید به مخاطبان خود نشان می دهد که برگه خرید شما کجاست و نحوه خرید محصولات خود

3. محصولات خود را تبلیغ کنید

هنگامی که فروشگاه شما راه اندازی شد و مردم از محصولات شما مطلع شدند، شروع به تبلیغ آنها کنید! آنها را در پست های خود ذکر کنید، آنها را در جریان های زنده خود به نمایش بگذارید، و فریادهای محصول جدید را به بیو خود اضافه کنید.

اگر می خواهید مطمئن شوید که مردم متوجه محصولات شما می شوند، از خلاقیت در تبلیغات خود نترسید. نیازی به پلاگین های خسته کننده یا توضیحات محصول خسته کننده نیست – موارد موجود را ذکر کنید و کمی طنز نیز ارائه دهید!

می توانید صفحه ای از کتاب بازی The Ordinary Store را بردارید. این برند مراقبت از پوست مرتباً محصولات خود را با استفاده از صداهای پرطرفدار تبلیغ می‌کند، مانند این صدا که صدای The Office را ارائه می‌کند.

4. با اینفلوئنسرها شریک شوید

TikTok چیزی بیش از یک پلتفرم رسانه اجتماعی دیگر است – به آن یک پدیده فرهنگی لقب داده شده است.

اگر در روندهای منحصر به فرد، خرده فرهنگ ها و جوک های درونی آن به خوبی آشنا نیستید، شاید بهتر باشد مسیر خلاقانه را به کسی بسپارید که در این پلتفرم زندگی می کند و نفس می کشد. به خصوص زمانی که محصولی را تبلیغ می کنید و ریسک آن بالا است (معروف می شود یا می توانید پول زیادی به دست آورید یا محتوای شما در الگوریتم TikTok گم شود).

هنگامی که تأثیرگذار مناسب برای برند خود را پیدا کنید، می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد. با سازندگان TikTok که واقعاً آنچه را که می فروشید احساس می کنند شریک شوید.

بسیاری از برندها مخاطبان جدید را جذب می کنند و با دادن آزادی خلاقانه به سازندگان برای بیان خود به شیوه خود، محصولات را به فروش می رسانند.

5. معتبر باشید

این نکته برای سازندگان است. برای ایجاد اعتماد بین مخاطبان خود، فقط محصولاتی را تبلیغ کنید که واقعاً استفاده می کنید و دوست دارید. محصولات هرزنامه و فروشگاه های TikTok زیادی وجود دارد و برخی از کاربران مراقب هستند که به چه کسی اعتماد کنند.

برای ایجاد اعتبار، مهم است که در مورد آنچه به صفحه ویترین خود اضافه می کنید، انتخابی باشید. خالق کلویی آنلا مثال خوبی برای این موضوع است.

او به طور مرتب توصیه های آرایشی و روتین های زیبایی را در صفحه خود به اشتراک می گذارد. بنابراین، منطقی است که صفحه ویترین فروشگاه TikTok او شامل بسیاری از محصولات آرایشی و زیبایی است که خودش از آنها استفاده می کند.

صفحه ویترین فروشگاه TikTok کلویی آنلا

منبع: کلویی آنلا در TikTok

با استفاده از ناب فالوور، حضور TikTok خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود افزایش دهید. پست‌ها را برای بهترین زمان‌ها برنامه‌ریزی و منتشر کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید و عملکرد را اندازه‌گیری کنید – همه از یک داشبورد با کاربری آسان. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

با فایل هایی از کالین کریستیسون.

آیا بازدیدهای TikTok بیشتری می خواهید؟

پست‌ها را برای بهترین زمان‌ها برنامه‌ریزی کنید، آمار عملکرد را مشاهده کنید و روی ویدیوها در ناب فالوور نظر دهید.

قبل از اینکه TikTok ابزار تجارت بومی خود را عرضه کند، خرید TikTok به صورت ارگانیک انجام می شد. سازندگان محصولات را در فیدهای خود ذکر کردند و بینندگان سایت‌های تجارت الکترونیک و فروشگاه‌های محلی را تمیز کردند. نفوذ قدرتمند TikTok بر تجارت حتی منجر به ایجاد هشتگ محبوب #TikTokMadeMeBuyIt شد.

اما در سپتامبر 2023، TikTok با اعلام این خبر آن را رسمی کرد فروشگاه TikTok. تجربه طولانی‌مدت‌انتظار تجارت اجتماعی، خرید درون‌برنامه‌ای و کشف ساده محصول را به پلتفرم می‌آورد.

اکنون، می‌توانید بدون خروج از برنامه در TikTok خرید کنید – و بسیاری از مردم این کار را انجام می‌دهند! از هر چهار کاربر، سه کاربر احتمالاً هنگام استفاده از TikTok چیزی می‌خرند.

اگر آماده شروع فروش در شبکه های اجتماعی هستید، این مراحل را دنبال کنید تا فروشگاه TikTok خود را راه اندازی کنید.

پاداش: دریافت رایگان چک لیست رشد TikTok از Tiffy Chen خالق معروف TikTok که به شما نشان می دهد چگونه با تنها 3 نور استودیو و iMovie 1.6 میلیون دنبال کننده به دست آورید.

فروشگاه TikTok چیست؟

فروشگاه TikTok یک ویژگی خرید است که مستقیماً در برنامه TikTok قابل دسترسی است.

این به تاجران، برندها و سازندگان اجازه می‌دهد محصولات را مستقیماً در TikTok از طریق ویدیوهای درون‌فید، TikTok Lives، صفحه فروشگاه شما و برگه فروشگاه این پلتفرم نمایش داده و بفروشند.

برای مصرف کنندگان، برگه فروشگاه یک بازار متمرکز را برای مرور و خرید محصولات ارائه می دهد.

برگه فروشگاه TikTok
Inpost CTA Planner

شماره 1 ابزار رسانه های اجتماعی

ايجاد كردن. برنامه. انتشار. مشغول کردن. اندازه گرفتن. پیروزی.

آزمایشی 30 روزه رایگان

چه کسی می تواند از خرید TikTok استفاده کند؟

اگر می خواهید یک فروشگاه TikTok ایجاد کنید، ابتدا باید ببینید آیا دسترسی دارید یا خیر.

فروشگاه TikTok در حال حاضر برای فروشندگان در اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، تایلند، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا و ویتنام در دسترس است. (با عرض پوزش، کانادا.)

تا زمانی که در هر یک از کشورهای واجد شرایط قرار دارید، می‌توانید فروشگاه TikTok را تحت یکی از دسته‌های زیر راه‌اندازی کنید: فروشنده، سازنده یا شریک. بیایید وارد تفاوت ها شویم.

فروشندگان

فروشندگان فروشگاه TikTok باید بتواند هویت خود را با ارائه گواهی تاسیس، گواهینامه رانندگی یا گذرنامه و چهار رقم آخر شناسه مالیاتی خود علاوه بر حساب TikTok، شماره تلفن و ایمیل خود تأیید کند.

اگر همه مدارک را برای رعایت معیارها دارید، می توانید برای فروشنده فروشگاه TikTok درخواست دهید.

توجه داشته باشید: بازرگانانی که می‌خواهند از مرکز فروش TikTok به‌عنوان پلتفرم تجاری همه‌جانبه خود استفاده کنند، باید بتوانند با ارائه شماره تلفن، ایمیل، و آدرس خیابان خود برای مکان انبار یا محل تحویل، مکان کسب‌وکار خود را تأیید کنند.

سازندگان

اگر خالق هستید، می توانید از طریق آن کمیسیون دریافت کنید وابسته به فروشگاه TikTok. این به شما امکان می دهد به محصولات موجود در ویدیوها و Lives خود پیوند دهید و آنها را در نمایه خود با یک صفحه ویترین به نمایش بگذارید. به ازای هر فروش که ایجاد می کنید، کمیسیون دریافت خواهید کرد.

برای واجد شرایط بودن برای راه اندازی فروشگاه TikTok به عنوان یک سازنده، باید:

  • حسابی در وضعیت خوبی داشته باشید
  • دستورالعمل های انجمن TikTok را دنبال کنید
  • بیش از 5000 دنبال کننده داشته باشید
  • حداقل 18 سال سن داشته باشید

اگر تمام معیارها را دارید، می توانید برای ایجاد یک فروشگاه TikTok درخواست دهید.

شرکا

در نهایت، شما همچنین می توانید برای a شریک فروشگاه TikTok. شرکا، مشاغلی هستند که خدمات یا برنامه های تجارت الکترونیک حرفه ای را به فروشندگان و سازندگان ارائه می دهند.

از اینجا می‌توانید به برنامه شریک فروشگاه TikTok بپیوندید.

Artboard 25 2

در TikTok بهتر شوید – با ناب فالوور.

به محض ثبت‌نام به بوت کمپ‌های هفتگی رسانه‌های اجتماعی اختصاصی که توسط کارشناسان TikTok میزبانی می‌شوند، با نکاتی در مورد نحوه انجام موارد زیر دسترسی داشته باشید:

  • فالوورهای خود را افزایش دهید
  • مشارکت بیشتری داشته باشید
  • وارد صفحه برای شما شوید
  • و بیشتر!

آن را به صورت رایگان امتحان کنید

فروشگاه TikTok چگونه کار می کند؟

به عنوان یک مصرف کننده، ویژگی‌های TikTok Shop کشف، تحقیق و خرید محصول را در لحظه مشاهده آن در فید آسان می‌کند..

در واقع، 70 درصد از کاربران TikTok برندها و محصولات جدیدی را در این پلتفرم کشف می کنند. کاربران می توانند مستقیماً از یک ویدیوی درون فید، صفحه فروشنده یا برگه فروشگاه خرید کنند.

به عنوان یک برند یا خالق، این بدان معنی است که می توانید محصولات خود را به طور یکپارچه تبلیغ کنید و فروش را در یک برنامه افزایش دهید.

همچنین گزینه ای برای فروش زنده وجود دارد. در خرید زنده TikTok، بازرگانان یا سازندگان یک جریان زنده برای نمایش و فروش محصولات پخش می‌کنند.

بینندگان می‌توانند مجدداً بدون خروج از برنامه هماهنگ شوند، مواردی را به سبد خرید TikTok خود اضافه کنند و محصولات را خریداری کنند.

نحوه شروع فروش در فروشگاه TikTok

اگر واجد شرایط هستید، مراحل زیر را برای ایجاد فروشگاه TikTok دنبال کنید.

یا می‌توانید این آموزش سریع از Bryan Guerra را تماشا کنید تا بصری مراحل را طی کنید:

مرحله 1: اگر واجد شرایط هستید، ثبت نام کنید

اگر به فکر راه اندازی فروشگاه TikTok خود هستید، احتمالاً فروشنده هستید. فروشندگان می توانند برای ثبت نام به عنوان یک تاجر به مرکز فروش TikTok مراجعه کنند.

می توانید با شماره تلفن یا ایمیل خود ثبت نام کنید یا اگر قبلاً حساب TikTok خود را دارید وارد شوید.

صفحه ثبت نام برای فروشگاه TikTok

مرحله 2: اطلاعات خود را تأیید کنید

در مرحله بعد، باید هویت خود را تأیید کنید و اطلاعات کسب و کار خود را تأیید کنید.

پس از افزودن نام فروشگاه و انتخاب نوع کسب و کار خود (شرکت یا کسب و کار شخصی)، باید اسناد خود را برای تأیید اطلاعات خود بارگذاری کنید.

هنوز هم روند ایجاد فروشگاه TikTok را نشان می دهد

منبع: برایان گوئرا در یوتیوب

اگر یک کسب و کار شخصی هستید، تصویری از گذرنامه، شناسه ملی یا گواهینامه رانندگی خود را آپلود خواهید کرد.

اگر شرکتی هستید که فروشگاهی را باز می‌کنید، باید یک مدرک شناسایی صادرشده توسط دولت و یک مجوز کسب‌وکار، ثبت‌نام یا سندی مشابه برای تأیید صلاحیت کسب‌وکار خود بارگذاری کنید.

مهم است که توجه داشته باشید که فقط می توانید باز کنید یکی فروشگاه TikTok برای هر هویت.

مرحله 3: محصولات را اضافه کنید

پس از آپلود تمام اسناد لازم، می توانید محصولات خود را اضافه کرده و حساب بانکی خود را پیوند دهید. تبریک می گویم! شما رسما یک تاجر TikTok هستید.

از اینجا، می‌توانید به افزودن محصولات جدید به فروشگاه TikTok خود در مرکز فروش ادامه دهید.

شما می‌توانید فروشگاه، موجودی، سفارش‌ها، تبلیغات، مشارکت سازنده و خدمات مشتری خود را در مرکز فروشنده مدیریت کنید.

مرحله 4: فروشگاه خود را تبلیغ کنید

اکنون که فروشگاه شما راه اندازی شده است، وقت آن است که محصولات خود را تبلیغ کنید.

با افزودن لینک به محصولات خود در ویدیوهای خود و ذکر ارگانیک محصولات شروع کنید.

این ویدیو از OLIPOP یک آموزش دستور پخت موکتل با استفاده از یکی از طعم های نوشابه آن است. این برند به جای اینکه مستقیماً محصول را تحت فشار قرار دهد، نحوه استفاده از آن را به بینندگان نشان می‌دهد و پیوندهایی به فروشگاه اضافه می‌کند.

همچنین می‌توانید ویدیوهایی را آزمایش کنید که مستقیماً بینندگان را تشویق می‌کند تا از فروشگاه شما دیدن کنند.

تعادل در اینجا کلیدی است. شما نمی خواهید با وصل کردن مداوم فروشگاه خود اعتماد یا علاقه مخاطبان خود را از دست بدهید.

5 نکته برای افزایش فروش با فروشگاه TikTok

خرید TikTok کمی شبیه خرید اینستاگرام یا خرید از سایر پلتفرم های اجتماعی است. اگر برای شروع آماده هستید، با رعایت نکات زیر، برنامه ای برای فروش محصولات خود ایجاد کنید.

1. کاتالوگ محصولات خود را برای TikTok بهینه کنید

ویترین فروشگاه TikTok شما برگه خرید در حساب شما است. شما می خواهید آن را برای جذب مشتری بهینه کنید. هیچ کس یک فروشگاه کثیف را دوست ندارد. همین امر در مورد کاتالوگ محصولات شما نیز صدق می کند.

هنگامی که تصاویر محصول خود را اضافه می کنید، روی کیفیت و سبک تمرکز کنید. شما می خواهید آنها برای مصرف کنندگان جذاب به نظر برسند – شما ابتدا با چشمان خود غذا می خورید، درست است؟

با سازگاری با بقیه زیبایی‌شناسی TikTok، عکس‌های محصول خود را به‌راحتی به‌عنوان نام تجاری خود شناسایی کنید..

صفحه فروشگاه فروشگاه معمولی برند مراقبت از پوست چگونه به نظر می رسد. تمیز و ساده است که با بقیه برند و محتوا همخوانی دارد.

نمایه TikTok فروشگاه معمولی، نماد کیسه خرید را نشان می دهد که برگه فروشگاه را نشان می دهد.

عنوان محصول شما باید کمتر از 34 کاراکتر باشد. در غیر این صورت، آنها قطع می شوند. شما باید اطلاعات اولیه را در مورد محصول درج کنید تا به مصرف کنندگان اطلاع دهید که چیست.

شرح شما می تواند طولانی تر باشد، بنابراین از این فضا برای گنجاندن تمام جزئیاتی که از عنوان حذف کرده اید استفاده کنید.

توجه داشته باشید: پیوندهای موجود در توضیحات محصول در TikTok قابل کلیک نیستند.

2. به مخاطبان خود درباره فروشگاه TikTok خود بگویید

به محض اینکه به فروشگاه TikTok خود دسترسی پیدا کردید، به همه بگویید.

چند TikToks ایجاد کنید به مخاطبان خود نشان می دهد که برگه خرید شما کجاست و نحوه خرید محصولات خود

3. محصولات خود را تبلیغ کنید

هنگامی که فروشگاه شما راه اندازی شد و مردم از محصولات شما مطلع شدند، شروع به تبلیغ آنها کنید! آنها را در پست های خود ذکر کنید، آنها را در جریان های زنده خود به نمایش بگذارید، و فریادهای محصول جدید را به بیو خود اضافه کنید.

اگر می خواهید مطمئن شوید که مردم متوجه محصولات شما می شوند، از خلاقیت در تبلیغات خود نترسید. نیازی به پلاگین های خسته کننده یا توضیحات محصول خسته کننده نیست – موارد موجود را ذکر کنید و کمی طنز نیز ارائه دهید!

می توانید صفحه ای از کتاب بازی The Ordinary Store را بردارید. این برند مراقبت از پوست مرتباً محصولات خود را با استفاده از صداهای پرطرفدار تبلیغ می‌کند، مانند این صدا که صدای The Office را ارائه می‌کند.

4. با اینفلوئنسرها شریک شوید

TikTok چیزی بیش از یک پلتفرم رسانه اجتماعی دیگر است – به آن یک پدیده فرهنگی لقب داده شده است.

اگر در روندهای منحصر به فرد، خرده فرهنگ ها و جوک های درونی آن به خوبی آشنا نیستید، شاید بهتر باشد مسیر خلاقانه را به کسی بسپارید که در این پلتفرم زندگی می کند و نفس می کشد. به خصوص زمانی که محصولی را تبلیغ می کنید و ریسک آن بالا است (معروف می شود یا می توانید پول زیادی به دست آورید یا محتوای شما در الگوریتم TikTok گم شود).

هنگامی که تأثیرگذار مناسب برای برند خود را پیدا کنید، می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد. با سازندگان TikTok که واقعاً آنچه را که می فروشید احساس می کنند شریک شوید.

بسیاری از برندها مخاطبان جدید را جذب می کنند و با دادن آزادی خلاقانه به سازندگان برای بیان خود به شیوه خود، محصولات را به فروش می رسانند.

5. معتبر باشید

این نکته برای سازندگان است. برای ایجاد اعتماد بین مخاطبان خود، فقط محصولاتی را تبلیغ کنید که واقعاً استفاده می کنید و دوست دارید. محصولات هرزنامه و فروشگاه های TikTok زیادی وجود دارد و برخی از کاربران مراقب هستند که به چه کسی اعتماد کنند.

برای ایجاد اعتبار، مهم است که در مورد آنچه به صفحه ویترین خود اضافه می کنید، انتخابی باشید. خالق کلویی آنلا مثال خوبی برای این موضوع است.

او به طور مرتب توصیه های آرایشی و روتین های زیبایی را در صفحه خود به اشتراک می گذارد. بنابراین، منطقی است که صفحه ویترین فروشگاه TikTok او شامل بسیاری از محصولات آرایشی و زیبایی است که خودش از آنها استفاده می کند.

صفحه ویترین فروشگاه TikTok کلویی آنلا

منبع: کلویی آنلا در TikTok

با استفاده از ناب فالوور، حضور TikTok خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود افزایش دهید. پست‌ها را برای بهترین زمان‌ها برنامه‌ریزی و منتشر کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید و عملکرد را اندازه‌گیری کنید – همه از یک داشبورد با کاربری آسان. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

با فایل هایی از کالین کریستیسون.

آیا بازدیدهای TikTok بیشتری می خواهید؟

پست‌ها را برای بهترین زمان‌ها برنامه‌ریزی کنید، آمار عملکرد را مشاهده کنید و روی ویدیوها در ناب فالوور نظر دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا