ارز دیجیتال

Do Kwon میلیون ها وجوه غیرقانونی را به BTC تبدیل کرد، Robinhood برای پرداخت 10.2 میلیون دلار جریمه، پنجره بازپرداخت اعتباردهندگان Mt Gox اکنون باز است

دو کوون، بنیانگذار Terra. منبع: اسکرین شات ویدیو، Terra / Youtube

خلاصه روزانه و به اندازه اخبار مربوط به دارایی های رمزنگاری شده و بلاک چین را دریافت کنید – با بررسی داستان هایی که در زیر رادار اخبار ارزهای دیجیتال امروزی هستند.
__________

اخبار حقوقی

  • دادستان های کره جنوبی 314.2 میلیون دلار دارایی غیرقانونی مرتبط با آن را شناسایی کردند آزمایشگاه های Terraform یکی از بنیانگذاران دو کوون و همکارانش که از این تعداد 69 میلیون دلار مستقیماً به کوون مرتبط است. به گزارش KBS، با این حال، او بیشتر وجوه غیرقانونی را با استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال خارج از کشور به بیت‌کوین تبدیل کرد، بنابراین دارایی‌های مرتبط با او قابل بازیابی یا تحت صلاحیت کره جنوبی نیستند.
  • پلت فرم تجارت آنلاین بزرگ ایالات متحده رابین هود ایالات متحده تا 10.2 میلیون دلار جریمه برای نقص های عملیاتی و فنی که به سرمایه گذاران خیابان اصلی آسیب رسانده است، پرداخت خواهد کرد. دپارتمان حفاظت مالی و نوآوری کالیفرنیا (DFPI) اعلام کرد. DFPI به حل و فصل چند ایالتی که پس از الف انجمن مدیران اوراق بهادار آمریکای شمالی تحقیقات (NASAA) در مورد قطعی پلت فرم در مارس 2020.
  • مهلت برای کوه گوکس طبق نامه 7 آوریل از امین صرافی، طلبکاران برای ارائه اطلاعات بازپرداخت خود به پایان رسیده است، و پنجره بازپرداختی را باز می کند. متولی با هماهنگی با چندین مؤسسه مالی از جمله صرافی‌های رمزنگاری که پرداخت‌ها را دریافت و بین طلبکاران توزیع می‌کنند، آمادگی‌های لازم را برای بازپرداخت انجام خواهد داد. در این بیانیه آمده است: «با توجه به این موضوع، انتظار می رود مدتی طول بکشد تا بازپرداخت آغاز شود.

اخبار سیاسی

  • یکی از نامزدهای پست نخست وزیری تایلند، سرتا تاویسین، به هر شهروند قول داده است که در صورت تشکیل دولت پس از انتخابات سراسری در ماه مه، 10000 بات تایلند (300 دلار) به ارز دیجیتال دریافت کند. به گزارش بانکوک پست، غول املاک و مستغلات وعده بسته محرک اقتصادی به سبک درآمد پایه را از طریق «ارز دیجیتال» در صورت پیروزی حزب Pheu Thai در انتخابات داده است.

اخبار دیفای

  • ZkSync، یک راه حل مقیاس بندی لایه 2 ZK-Rollup که توسط آزمایشگاه ماده، گفت با اشاره به ETH 921 که در قرارداد هوشمندی که توسط تیمی به نام استفاده می‌شود، «راه‌حلی زیبا» برای باز کردن قفل قرارداد منجمد یافته است. گوهلیک در شبکه Era خود، پس از اینکه این تیم برای پشتیبانی تماس گرفت. ZkSync گفت: “این به حداقل تغییرات در اندازه گیری گاز پروتکل نیاز دارد، اما امکان بازیابی کامل وجوه را فراهم می کند.” و افزود که وجوه امن هستند.

اخبار امنیتی

  • شرکت امنیت رمزنگاری CertiK یافت که عوامل مخرب 320332058 دلار از پروتکل های Web3 در سه ماهه اول سال جاری تخلیه کردند. طبق گزارش Hack3d سه ماهه اول سال مالی 23، این بیش از یک سوم از 950 میلیون دلار از دست رفته در سه ماهه چهارم سال گذشته و یک چهارم 1.3 میلیارد دلار از دست رفته در سه ماهه اول 2022 است. 197 میلیون دلار سنگین است. اویلر فاینانس اکسپلویت به تنهایی بیش از 60 درصد از ارزش سرقت شده در سه ماهه اول 2023 را نشان می دهد.
  • گزارش جدید توسط وزارت خزانه داری ایالات متحده بررسی می کند که چگونه بازیگران غیرقانونی از آنچه معمولاً به عنوان خدمات مالی غیرمتمرکز (DeFi) نامیده می شود و همچنین آسیب پذیری های منحصر به فرد خدمات DeFi سوء استفاده می کنند. این نشان داد که بازیگران بد – از جمله مجرمان سایبری باج افزار، سارقان، کلاهبرداران و هکرهای کره شمالی – از خدمات DeFi در فرآیند انتقال و شستشوی درآمدهای غیرقانونی استفاده می‌کنند، از آسیب‌پذیری‌ها در ایالات متحده و خارجی AML/CFT نظارتی، نظارتی و اجرایی استفاده می‌کنند. رژیم‌ها و همچنین فناوری زیربنای خدمات DeFi. به طور خاص، این ارزیابی نشان می‌دهد که مهم‌ترین ریسک مالی غیرقانونی فعلی در این حوزه مربوط به خدمات DeFi است که با تعهدات موجود AML/CFT مطابقت ندارد.

اخبار معدن

  • شرکت استخراج رمزارز ریخته گری، متعلق به کنگلومرای جنگنده گروه ارز دیجیتال، قرار است برای خدمات استخراج بیت کوین خود از کاربران هزینه دریافت کند. به گفته بلومبرگ، Foundry USA از 19 آوریل تا 22 آوریل شروع به اخذ هزینه استخری از اعضا خواهد کرد و می گوید که طبق اطلاعیه ای که در 6 آوریل به مشتریان ارسال کرد، هزینه های طبقه بندی شده را اعمال خواهد کرد. طبقات قیمت گذاری برای هر سه ماهه بر اساس خواهد بود. در مورد میانگین هش ریت سه ماهه قبل، گفته شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا