شبکه های اجتماعی

vaishnaw: اقدامات فوری دولت تضمین کرد که استارت آپ های هندی تحت تأثیر بحران SVB قرار نخواهند گرفت: آشوینی وایشناو

اقدام فوری دولت برای کمک به استارت‌آپ‌های هندی پس از آن بانک سیلیکون ولی (SVB) فروپاشی تضمین کرد که آنها تحت تأثیر “بحران جزئی” قرار نگرفتند، وزیر اتحادیه آشوینی وایشناو روز دوشنبه گفت. او همچنین به کل جامعه استارتاپی توصیه کرد که به بخش بانکداری هند به عنوان شریک مورد اعتماد خود فکر کنند.

وایشناووزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات همچنین به گام های سریع برداشته شده اشاره کرد هندوستان در مناطق از هوش مصنوعی (AI) و محاسبات کوانتومی.

صحبت کردن در انجمن جهانی هند وزیر گفت: در حالی که زمانی هند فقط به عنوان مصرف کننده فناوری دیده می شد، امروز “بسیاری از توسعه دهندگان جهانی دوست دارند که شرکت های نوپا، کارآفرینان و دانشگاهیان هندی را به عنوان شریک خود داشته باشند، زیرا فناوری توسعه می یابد”.

او گفت: «… در این دو فناوری، ما می خواهیم از استعدادهای هندی برای توسعه راه حل هایی برای هند و جهان استفاده کنیم.

وزیر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا هند می تواند چیزی معادل ChatGPT تولید کند، گفت: “چند هفته صبر کنید تا اعلامیه بزرگی منتشر شود.”

وزیر گفت برای اقتصاد جهانی داشتن شریک قابل اعتمادی مانند هند مهم است.

وایشناو گفت که در سراسر جهان این احساس وجود دارد که هند باید به عنوان یک مقصد کلیدی تولید نیمه هادی ها ظاهر شود و افزود که دولت “صادقانه و با پشتکار” کار می کند تا اطمینان حاصل کند که یک اکوسیستم نیمه هادی پر جنب و جوش در کشور ایجاد می شود.

وزیر همچنین گفت که پس از فروپاشی SVB، دولت وارد عمل شد تا استارت‌آپ‌های هندی را که دارای وجوه یا سپرده در بانک بودند، در اختیار بگیرد.

او می‌گوید: «نحوه واکنش ما به آن بحران جزئی این است که بلافاصله با کل جامعه نوپا درگیر شدیم و مطمئن شدیم که هر سپرده‌ای که می‌خواهند به بانک‌های هند منتقل شود… کل فرآیند با همکاری بین بازوهای مختلف دولت به‌طور بی‌نقصی اجرا شد.» گفت.

وزیر بانکداری هند را انعطاف پذیر و دارای ترازنامه سالم توصیف کرد و گفت که هیچ یک راه اندازی هم تحت تأثیر “بحران جزئی” قرار نگرفت.

“ما از همه استارت آپ ها درخواست کرده ایم، به فکر قرار دادن وجوه خود در هیچ بانکی در هیچ کجا نباشید… وجوه خود را در هند قرار دهید. و من از جامعه جهانی استارت آپ نیز درخواست خواهم کرد، هند را به عنوان بخش بانکی مورد اعتماد خود در نظر بگیرید. ،” او گفت.

Vaishnaw از کارآفرینان و نوآوران جهانی در سراسر بخش ها خواست تا از برتری هند برای توسعه فناوری قابل اعتماد برای کشور و جهان استفاده کنند.

Vaishnaw گفت که پشته 4G/5G هند در طول آزمایش نتایج برجسته ای را نشان داده است.

او گفت: “راه اندازی آغاز شده است. از سپتامبر آینده، ما روزانه 300 سایت از مجموعه فناوری مخابراتی خود هند را راه اندازی خواهیم کرد.”

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا