شبکه های اجتماعی

چگونه در TikTok در سال 2024 دنبال کننده داشته باشیم: 22 نکته اثبات شده

Summarize this content to 300 words in Persian Lang

در حالی که این را می گوییم، دست شما را می گیریم: جذب فالوورهای بیشتر یکی از سخت ترین کارها در TikTok است. هر ویدیویی می‌تواند به سرعت افزایش یابد و لایک‌ها، نظرات و اشتراک‌گذاری‌ها اعلان‌های شما را پر کنند. اما اگر آن نماها را به دنبال کننده تبدیل نکنید، احتمال اینکه در ورطه پیمایش گم شوید وجود دارد.

برای افزایش تعداد فالوورهای TikTok و آموزش الگوریتم قادر متعال که رئیس است، به یک استراتژی قوی نیاز دارید. و این دقیقاً همان چیزی است که این پست وبلاگ در مورد آن است. این 22 نکته (به همراه مثال) به شما کمک می کند تا مخاطبانی از حامیان وفادار را جمع آوری کنید. دنبال می کنی؟ بیا بریم.

پاداش: دریافت رایگان چک لیست رشد TikTok از Tiffy Chen خالق معروف TikTok که به شما نشان می دهد چگونه با تنها 3 نور استودیو و iMovie 1.6 میلیون دنبال کننده به دست آورید.

فهرست مطالب

چرا تعداد فالوورهای TikTok اهمیت دارد؟

TikTok توسط یک الگوریتم اداره می‌شود: مجموعه‌ای از معیارها و سیستم‌های رتبه‌بندی که تعیین می‌کنند کاربر چه چیزی را سرگرم‌کننده‌تر خواهد دید. و کار می کند— 40 درصد از کاربران این برنامه می گویند که صفحه برای شما (FYP) آنها بسیار یا بسیار جالب است.

به همین دلیل، کاربران کنترل آگاهانه زیادی بر آنچه در TikTok می بینند ندارند. تماشای یک ویدیو برای یک ثانیه بیشتر می تواند به این معنی باشد که محتوای همان حساب بعداً دوباره ظاهر می شود. همانطور که پیمایش بی‌دیده از کنار یک ویدیو ممکن است به این معنی باشد که دیگر هرگز آن سازنده را نخواهید دید.

می‌توانید یک TikTok را لایک کنید، نظر بدهید، یا به اشتراک بگذارید تا به الگوریتمی که به آن علاقه دارید نشان دهید، اما تنها راه برای گفتن با صدای بلند و واضح به TikTok، «می‌خواهم ویدیوهای بیشتری از این سازنده را ببینم» این است که دنبال کنید. یک نمایه TikTok

به همین دلیل است که تعداد فالوورهای TikTok اهمیت دارد. به دنبال کنندگان محتوای TikTok شما مرتباً نشان داده می شود، و افزایش تعداد مخاطبان به الگوریتم می گوید که ویدیوهای شما ارزش تماشا را دارند.

انتشار یک ویدیو به صورت ویروسی برای آگاهی از نام تجاری شما عالی است، اما تبدیل این بازدیدها به دنبال کننده جایی است که کسب و کار واقعی است – مخاطبی قابل اعتماد برای درگیر شدن بارها و بارها با محتوای شما.

22 راه برای جذب فالوورهای بیشتر در TikTok

1. بدانید که می خواهید به چه کسی برسید

هنگامی که از TikTok برای تجارت استفاده می کنید، ضروری است که بدانید بازار هدف شما چه کسی است. مخاطبان هدف شما باید افرادی باشند که به صنعت شما علاقه مند هستند، با محصول یا خدمات شما درگیر هستند و به کاری که انجام می دهید علاقه مند هستند.

به عبارت دیگر افرادی که این کار را خواهند کرد خواستن به دنبال شما

با یک حساب تأیید شده Taylor Swift TikTok، Taylor Nation مطمئناً مخاطبان خود را می شناسد – ویدیوهایی مانند تصویر بالا ثابت می کنند که آنها تمایلات طرفداران را برای جستجوی پیام های مخفی در همه چیز درک می کنند.

نکته حرفه ای: اگر تا به حال در مورد مخاطبان هدف خود احساس ناراحتی یا سردرگمی می کنید، ما یک راهنمای گام به گام رایگان برای یافتن بازار هدف خود و چند نمونه از برندهای برتر جهان داریم.

2. جایگاه خود را پیدا کنید

این با تسلط بر بازار هدف شما همراه است. تقریباً هر حساب موفق TikTok در یک جایگاه خاص یا حوزه خاص مورد علاقه پیشرفت کرده است. پیروان آنها متشکل از افرادی هستند که به آن جایگاه علاقه دارند.

برای مثال پرستار جان، خالق اصلی را در نظر بگیرید. همه ویدیوهای او به نوعی به پرستاری مربوط می‌شوند و اغلب قسمت‌های تیره‌تر این حرفه را روشن می‌کنند (به عنوان مثال، انجام CPR به ضرب آهنگ آخرین موفقیت سابرینا کارپنتر).

3. اغلب پست کنید

TikTok به کاربران توصیه می‌کند که اغلب چهار بار در روز پست کنند، و خاطرنشان می‌کند که محدودیتی برای تعداد پست‌هایی که سازندگان و کسب‌وکارهای کوچک منتشر می‌کنند وجود ندارد.

اما چون جرات داریم به شما اهداف دست یافتنی بدهیم، ناب فالوور توصیه می کند 3 تا 5 بار در هفته پست کنید.

در حالی که ویدیوهای TikTok با کیفیت بالا مهم هستند، TikTok واقعاً یک بازی اعداد است – این پلتفرم حدود 2 میلیارد کاربر دارد که محتوا را تولید می کنند و با عصبانیت در آن پیمایش می کنند، و بخشی از جذب دنبال کنندگان جدید تضمین می کند که شما به طور مداوم ویدیوها را منتشر می کنید.

با ناب فالوور می‌توانید پست‌های خود را از قبل برنامه‌ریزی کنید و از بهترین زمان‌ها برای ارسال در TikTok استفاده کنید تا مطمئن شوید محتوای شما به بیشترین کاربران می‌رسد.

4. از صداهای پرطرفدار استفاده کنید

صداهای پرطرفدار راه دیگری برای نشان دادن به موقع بودن و ارزش رتبه‌بندی ویدیوی شما به الگوریتم TikTok است. استفاده از آهنگ‌ها و صداهای پرطرفدار در این پلتفرم باعث می‌شود که ویدیوی شما در صفحات For You بیشتری نمایش داده شود و منجر به تعامل بیشتر و دنبال‌کنندگان بیشتر شود.

علاوه بر خنده‌دار و قابل ربط بودن، تیک‌تاک هانا هوکیت از آهنگی استفاده می‌کند که «اسپرسو» سابرینا کارپنتر در آن ترند است.

5. از تجزیه و تحلیل خود بیاموزید

TikTok تجزیه و تحلیل هایی را برای سازندگان و مشاغل ارائه می دهد و برنامه هایی مانند ناب فالوور می توانند به شما در تفسیر آنها کمک کنند. می توانید از تجزیه و تحلیل TikTok خود برای مشاهده عملکرد ویدیوهای خود استفاده کنید و توجه ویژه ای به این که کدام نوع محتوا باعث افزایش فالوور می شود، داشته باشید.

هنگامی که متوجه شدید چه نوع محتوایی باعث افزایش مخاطبان شما می شود، به آن متمایل شوید. ویدیوهای خود را روی موضوعات، گرایش ها و ایده ها با نتایج آزمایش شده و واقعی متمرکز کنید.

HS ProductImage Analytics 1

# 1 ابزار تجزیه و تحلیل برای رشد

گزارش های زیبا اطلاعات روشن. بینش‌های عملی برای کمک به رشد سریع‌تر.

استفاده آزمایشی رایگان 30 روزه را شروع کنید

6. دوخت و دوتایی ویدیوهای دیگر

ویژگی‌های دوخت و دوتایی TikTok شما را قادر می‌سازد تا فراتر از بخش نظرات با دیگر سازندگان تعامل داشته باشید. و اغلب، دوختن یا دوتایی کردن یک ویدیوی محبوب منجر به بازدید و تعامل بیشتر می شود (معمولاً فالوورهای بیشتری نیز).

و گاهی اوقات، یک دوخت یا دوتایی می تواند به هشتگ یا هشتگ مارک خود تبدیل شود.

Smac، خالق TikTok، با تقلید از ویدیوهای پرس هیدرولیک خود، طرفداران زیادی به دست آورده است. اگر این به شما نشان ندهد که دنیای بخیه ها و دوئت ها چقدر نامحدود است، هیچ چیز این کار را نخواهد کرد.

7. کاربران را تشویق کنید تا در مورد ویدیوهای شما نظر دهند

یکی از مهم ترین سیگنال های رتبه بندی الگوریتم TikTok نظرات هستند. این پلتفرم از نظرات برای تعیین میزان مرتبط بودن یک ویدیو، نوع کاربرانی که ویدیو را می پسندند، در کدام صفحه برای شما برای نمایش ویدیو و موارد دیگر استفاده می کند.

ترجمه: هرچه نظرات بیشتری ویدیوی شما دریافت کند، شانس بهتری برای عملکرد خوب آن دارد و به نوبه خود باعث می‌شود کاربران بیشتری روی دکمه دنبال کردن کلیک کنند.

بنابراین، چرا مخاطبان خود را تشویق نمی کنید که در مورد ویدیوهای شما نظر دهند؟ ببینید این کاربر TikTok چگونه از بینندگان می‌خواهد که بخش نظرات خود را شبیه به تاریخچه گوگل یک گربه نشان دهند.

8. از هشتگ های مرتبط استفاده کنید

TikTok تا حدی از هشتگ ها برای تعیین اینکه یک ویدیو در مورد چیست استفاده می کند. استفاده از #booktok، #bookworm و #bookrecommendations کافی است تا TikTok بداند که محتوای شما مربوط به کتاب است و باید در صفحات For You افرادی که علاقه مند به مطالعه هستند نشان داده شود.

زدن هشتگ های مناسب به ویدیوی شما کمک می کند تا در جستجوهای مناسب ظاهر شود. به عنوان مثال، ببینید که چگونه این TikTok هشتگ‌های پرطرفدار مانند #howtostyle، #outfitinspo و #makeover را برای پر کردن در جستجوهای مرتبط ارائه می‌کند.

طراحی با چرخ فلک کنزی تیکتوک

منبع: مک کنزی ولش

هرچه هشتگ های شما مرتبط تر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که مخاطبان هدف شما را پیدا کنند و شما را دنبال کنند.

Psst: اگر برای ایجاد هشتگ نیاز به کمک دارید، ابزار هوش مصنوعی Owlywriter ناب فالوور می تواند به شما کمک کند.

OwlyWriter AI blog CTA

پست های عالی را در چند ثانیه بسازید

هوش مصنوعی OwlyWriter فوراً برای هر شبکه رسانه‌های اجتماعی ایده‌ها و شرح‌ها تولید می‌کند. به طور جدی آسان است.

استفاده آزمایشی رایگان 30 روزه را شروع کنید

9. پست در زمان های استراتژیک

طبق داده های ما، بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok پنجشنبه ساعت 7 بعد از ظهر است. با این حال، دوشنبه در ساعت 10 شب و شنبه در ساعت 11 صبح نیز زمان های ایده آلی برای ارسال پست هستند.

بهترین زمان برای ارسال در TikTok

و در حالی که پست کردن در آن زمان‌ها بهترین مزیت را برای دیده شدن به ویدیوی شما می‌دهد، بعد از ساعت 5 بعدازظهر در یک روز هفته و ظهر در آخر هفته زمان ایده‌آلی برای دیدن نیست. کار کردن.

با یک برنامه زمان بندی مانند ناب فالوور می توانید پست های خود را از قبل برای انتشار در بهترین زمان برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید. به این ترتیب، ویدیوی شما حداکثر میزان دسترسی را به همراه خواهد داشت، به علاوه فالوورهای بیشتری در طول مسیر.

تقویم برنامه ریز بصری ناب فالوور

10. در چالش های پرطرفدار شرکت کنید

TikTok همه چیز در مورد روندهای سریع و به موقع است و پریدن روی یک رقص داغ، صدا یا جنون می تواند برند شما را به وضعیت ویروسی برساند (در طول مسیر تعدادی دنبال کننده جدید براق پیدا کنید).

یکی از جذاب ترین روندهای سال 2024 این است که مردم “سگ های بد” خود را در معرض دید جهانیان قرار می دهند.

با این حال، از آنجایی که روندها با سرعت رعد و برق تغییر می کنند، بهترین راه برای یافتن موارد پرطرفدار در TikTok این است که در پلتفرم مرور کنید و ویدیوهایی را که اغلب می بینید یادداشت کنید یا وبلاگ های تنظیم شده مانند ناب فالوور را بخوانید که روندها را برای شما مشخص می کند.

11. حس شوخ طبعی داشته باشید

مطمئناً TikTok می‌تواند آموزشی و آموزنده باشد، اما همچنین بسیار بازیگوش است—پس کمی احمقانه رفتار کنید. برخی از بهترین محتوای ویروسی در این پلتفرم از برندهایی هستند که از استفاده از طنز در بازاریابی رسانه های اجتماعی خود نمی ترسند.

حساب بازی‌های المپیک 2024 پاریس یک مثال عالی است، فقط نگاهی بیندازید که چگونه آنها روند “شاهزاده خانم مسافر” را در خود جای داده‌اند.

استفاده از حساب TikTok برند خود صرفاً برای تبلیغات احتمالاً فالوورهای زیادی برای شما به دست نمی آورد. وقتی صحبت از حساب‌هایی که دنبال می‌کنند، کاربران به دنبال ارزش و سرگرمی هستند، بنابراین از شوخی کردن نترسید.

12. به نظرات پاسخ دهید

کهنه‌کاران TikTok می‌دانند که گاهی اوقات بهترین اقدام در خود ویدیو نیست. این در مکالمه ای است که در اطراف ویدیو اتفاق می افتد. بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ TikTok که قبلاً به آن اشاره کردیم؟ نظرات حتی بهتر است.

بخش نظرات المپیک پاریس
منبع: Tiktok

پاسخ‌های سطح المپیک به نظرات کاملاً بی‌نقص و بسیار خنده‌دار هستند و بیشتر نشان می‌دهند که برند چقدر شماره‌گیری شده است.

تعامل یکی از بزرگترین نقاط قوت TikTok است – برخلاف تماشای یک فیلم یا برنامه تلویزیونی، مخاطبان می توانند در سطح شخصی با سازندگان درگیر شوند. پاسخ دادن به نظرات در مورد ویدیوهای خود به مخاطبان خود نشان می دهد که به شما اهمیت می دهید و به ایجاد ارتباط کمک می کند که به آنها انگیزه می دهد تا شما را دنبال کنند.

13. با TikTok دیگری به نظرات پاسخ دهید

به جای پاسخ دادن به یک نظر، می توانید آن نظر را به یک TikTok خودش تبدیل کنید.

این کار به دو صورت کار می کند: اول اینکه مخاطبان شما را تشویق می کند تا با ویدیوی شما تعامل داشته باشند (به این امید که نظر آنها در ویدیوی بعدی مورد استفاده قرار گیرد) و دوم اینکه مخاطبان شما را تشویق می کند تا شما را دنبال کنند (تا ببینند کدام نظرات در مورد استفاده قرار می گیرند. یک ویدیوی آینده).

بررسی کنید که سازنده TikTok چگونه این فرمول را ثابت کرده است.

این هنرمند پشته هایی از گربه ها را ترسیم می کند و درخواست های کاربران را برای ساختن شمع گربه می گیرد. دنبال‌کنندگان می‌توانند رشد نقاشی را ببینند و ایده‌هایی را برای گربه‌شان مطرح کنند.

14. TikTok خود را در پلتفرم های دیگر تبلیغ کنید

وقت آن است که به یک استاد تبلیغات متقابل تبدیل شوید. اگر از دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک یا لینکدین استفاده می کنید، مطمئن شوید که به مخاطبان خود اطلاع می دهید که از TikTok نیز استفاده می کنید.

نماد TikTok را در وب سایت خود و در خبرنامه ایمیل خود قرار دهید. اگر از YouTube استفاده می کنید یا پادکست ضبط می کنید، TikTok خود را در آن پلتفرم ها نیز تبلیغ کنید.

همپوشانی مخاطب TikTokمنبع: ما اجتماعی هستیم

چرا؟ بر اساس گزارش جهانی We Are Social در سال 2024، تنها 0.1 درصد از کاربران TikTok منحصر به این پلتفرم هستند. بقیه نیز در سایر برنامه های رسانه های اجتماعی هستند (برای مثال بیش از 80٪ در فیس بوک و اینستاگرام هستند).

بنابراین دسته TikTok خود را از پشت بام ها فریاد بزنید، آن را در یک حلقه اینستاگرام یا توییت قرار دهید—این بهترین راه برای اطمینان از اینکه مخاطبان درگیر شما می دانند راه های بیشتری برای دنبال کردن شما وجود دارد.

15. از تبلیغات TikTok استفاده کنید

به همان اندازه که رشد ارگانیک TikTok شما عالی است، گاهی اوقات بهترین راه برای تقویت برند خود در TikTok این است که کیف پول خود را باز کنید. خرید آگهی TikTok تقریباً افزایش بازدیدها، لایک‌ها، نظرات، اشتراک‌گذاری‌ها و دنبال‌کردن‌ها (همه آن معیارهای آبدار) را تضمین می‌کند.

به این دلیل که تبلیغات TikTok به شما امکان می دهد اهداف کمپین را تعیین کنید و مخاطبان خود را بر اساس مکان، جنسیت، سن، علایق و موارد دیگر هدف قرار دهید. به‌جای اینکه ویدیوی خود را در فضای خالی قرار دهید، تبلیغ شما به طور خاص برای افرادی است که احتمالاً محتوای شما را جالب می‌دانند.

چرخ فلک Le Creuset tiktok

منبع: Le Creuset

این تبلیغ Le Creuset قطعاً به مخاطبان مناسبی رسید – نظرات پر از افرادی است که به رنگ های فر هلندی علاقه زیادی دارند.

Le Creuset چگونه به بخش
منبع: TikTok

نکته حرفه ای: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی کمپین تبلیغاتی TikTok، راهنمای کامل تبلیغات TikTok ما را بخوانید.

16. با سازندگان یا تأثیرگذاران شریک شوید

فالوورهای زیادی برای رفتن وجود دارد. همکاری با سازندگان تأثیرگذار، برند شما را در معرض دید مخاطبانشان (و آنها برای شما) قرار می دهد.

این یک مشارکت دوجانبه سودمند است که باید برای شما دنبال کنندگان تازه ای به دست آورد که قبلاً محتوای شما را دوست دارند – تا زمانی که با درست تأثیرگذار

در مورد کسانی که با آنها همکاری می کنید، انتخابی باشید مطمئن شوید که کمپین بازاریابی تأثیرگذار شما ارزش آن را دارد. با اینفلوئنسرهایی که عقاید اصلی برند شما را به اشتراک می گذارند و افرادی که در یک جایگاه مشابه کار می کنند شریک شوید.

برای مثال، یک شرکت اسباب‌بازی با سازنده‌ای که اخیراً بچه‌دار شده است، شریک می‌شود.

17. با برندهای دیگر شریک شوید

به جای شراکت با یک خالق، فیلمنامه را ورق بزنید و با یک برند همکاری کنید. باز هم، شراکت باید برای دو طرف سودمند باشد و هر برندی در معرض دید مخاطبان برند دیگر قرار بگیرد (و امیدوارم پیروانی از آن‌ها داشته باشند).

این همکاری بین نام تجاری نوشابه‌های غیرالکلی Poppi و فروشگاه شیرینی پزی PopUp Bagels نشان می‌دهد که چگونه انجام می‌شود.

این دو برند استراتژی بازاریابی مشابهی دارند و هر دو در TikTok فعال هستند، بنابراین یک مشارکت برای هر دو برند سودآور بود (و از دو مورد مورد علاقه بشریت: غذا و نوشیدنی سرمایه گذاری می کند).

18. محتوای به موقع تولید کنید

پرش از روندهای TikTok می تواند سخت باشد، به خصوص زمانی که آنها به سرعت تغییر می کنند – برای مثال، این احتمال وجود دارد که پرش در روند کاملاً پوشیده از استخر که اکنون به آن اشاره می کنیم، در زمانی که شما این مطلب را می خوانید، یک خبر قدیمی باشد.

اما استفاده از تقویم محتوای رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به شما در برنامه‌ریزی از قبل برای اطمینان از به موقع بودن TikToks کمک کند. ارجاع دادن به فصل‌ها، تعطیلات و رویدادهای پرطرفدار راهی عالی برای ریشه‌یابی به موقع ویدیوهای شما و نشان دادن به کاربران (و الگوریتم) مرتبط و به روز بودن محتوای شما است.

ممکن است یک TikTok درباره تمیز کردن بهاری بسازید یا در ماه اکتبر چیزی درباره هالووین بسازید. از موارد به موقعی که مردم قبلاً در مورد آنها صحبت می کنند استفاده کنید تا به ویدیوهای خود رونق بیشتری ببخشید.

19. محتوای مفید بسازید

TikTok مکانی عالی برای یادگیری چیزهای جدید است، به ویژه “هک های زندگی” (این ترفند لایه برداری انبه زندگی ما را تغییر داده است).

ویدیوهای جذابی ایجاد کنید که برای بینندگان شما مفید و در نتیجه ارزشمند هستند، آنها را ترغیب می کند تا شما را دنبال کنند تا بیشتر بدانند.

این ویدیو را از یان فوجیموتو در مورد اینکه با روغن سرخ شده باقی مانده چه کار کنیم، بگیرید.

سازنده یک سوال متداول (“با باقی مانده روغن سرخ کردنی خود چه کنم”) مطرح کرد و یک TikTok کوتاه، شیرین و آموزنده در مورد آن تهیه کرد.

این ویدیو تقریباً 3000 سیو دارد و ثابت می کند که این آموزش کوچک چیزی است که بینندگان ارزش بازگشت به آن را دارد. و به همین دلیل، احتمالاً بسیاری نیز این خالق را ارزش دنبال کردن می دانند.

20. یک سری ایجاد کنید

ما کنترل زیادی روی صفحات For You خود نداریم (این به الگوریتم TikTok بستگی دارد). در واقع، دنبال کردن یک حساب کاربری یکی از تنها راه هایی است که کاربر می تواند مطمئن شود که آن حساب را دوباره می بیند.

با ایجاد یک مجموعه، بینندگان خود را تشویق کنید که شما را دنبال کنند: دو یا چند ویدیو که داستان، موضوع یا روند یکسانی را پوشش می‌دهند.

وقتی کاربران شما را دنبال می کنند، شانس بسیار بیشتری برای دیدن قسمت دوم (و سوم و چهارم) خواهند داشت. بررسی کنید که این TikTokers محبوب چگونه استراتژی سری ویدیویی خود را ارتقا داده اند.

سازندگان نه تنها یک سریال را در چندین قسمت پست کردند، بلکه هر قسمت را به نوبت در حساب جداگانه خود پست کردند. به این ترتیب هرکسی که می خواهد لیست کاملی از “محصولات دکوراسیون خانه” را داشته باشد، از هر دوی آنها خواسته می شود. ما می بینیم که شما در آنجا چه کردید.

21. آزمایش کنید

هیچ دستور العملی برای جذب فالوورهای بیشتر در TikTok وجود ندارد (حتی اگر ما در اینجا بهترین کار را انجام دادیم). بنابراین چه یک حرفه‌ای TikTok هستید یا هنوز در حال یافتن شیار خود در پلتفرم هستید، آزمایش کردن ضروری است.

فرمت‌های ویدیویی جدید را امتحان کنید، روندهای جدید را آزمایش کنید و فرصت‌های همکاری جدید و راه‌های ارتباط با جامعه خود را کشف کنید.

آیا این ویدیو از یک نمایندگی خودرو تضمین شده بود که عملکرد خوبی داشته باشد؟ نه، اما به هر حال آن را امتحان کردند.

نتیجه؟ تقریباً چهار میلیون بازدید و هزاران نظر – بسیاری از آنها سؤالات واقعی در مورد اتومبیل ها هستند.

آزمایش با انواع جدیدی از ویدیوها، برند شما را در معرض مخاطبان جدیدی قرار می‌دهد و تعدادی دنبال‌کننده را در طول مسیر جذب می‌کند. به‌علاوه، به دنبال‌کنندگان فعلی شما کمک می‌کند در مورد محتوای شما درگیر و هیجان‌زده بمانند.

22. معتبر باشید

همه چیزهایی را که درباره پرش از روندها، به موقع بودن، استفاده از هشتگ ها و همه چیز به شما گفته ایم، به خاطر دارید؟ نکته اینجاست: بدون محتوای معتبر و واقعی، هیچ یک از آن چیزها مهم نیست.

ویدیوهایی که جنبه صادقانه‌تری از شما را نشان می‌دهند (خواه یک حساب شخصی، صرفاً برای سرگرمی یا حساب تجاری برند شما) باعث ایجاد ارتباط شخصی با مخاطبان شما می‌شود. ببینید که چگونه این سری TikTok نشان می‌دهد که آسیب‌پذیری و لیست‌های پخش Hannah Montana چقدر می‌توانند موثر باشند.

هیچ فرمول مشخصی برای اصالت وجود ندارد، اما مخاطبان مدرن آن را میل می کنند (به ویژه Gen Zers). بنابراین اطمینان حاصل کنید که در هنگام تدوین استراتژی TikTok خود با خودتان صادق هستید—هیچ چیز به اندازه اشتیاق واقعی ارزش پیگیری ندارد.

با استفاده از ناب فالوور، حضور TikTok خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود افزایش دهید. پست‌ها را برای بهترین زمان‌ها برنامه‌ریزی و منتشر کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید و عملکرد را اندازه‌گیری کنید – همه از یک داشبورد با کاربری آسان. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

با ناب فالوور در TikTok سریعتر رشد کنید

پست ها را برنامه ریزی کنید، از تجزیه و تحلیل بیاموزید، و به نظرات پاسخ دهید همه در یک مکان.

در حالی که این را می گوییم، دست شما را می گیریم: جذب فالوورهای بیشتر یکی از سخت ترین کارها در TikTok است. هر ویدیویی می‌تواند به سرعت افزایش یابد و لایک‌ها، نظرات و اشتراک‌گذاری‌ها اعلان‌های شما را پر کنند. اما اگر آن نماها را به دنبال کننده تبدیل نکنید، احتمال اینکه در ورطه پیمایش گم شوید وجود دارد.

برای افزایش تعداد فالوورهای TikTok و آموزش الگوریتم قادر متعال که رئیس است، به یک استراتژی قوی نیاز دارید. و این دقیقاً همان چیزی است که این پست وبلاگ در مورد آن است. این 22 نکته (به همراه مثال) به شما کمک می کند تا مخاطبانی از حامیان وفادار را جمع آوری کنید. دنبال می کنی؟ بیا بریم.

پاداش: دریافت رایگان چک لیست رشد TikTok از Tiffy Chen خالق معروف TikTok که به شما نشان می دهد چگونه با تنها 3 نور استودیو و iMovie 1.6 میلیون دنبال کننده به دست آورید.

چرا تعداد فالوورهای TikTok اهمیت دارد؟

TikTok توسط یک الگوریتم اداره می‌شود: مجموعه‌ای از معیارها و سیستم‌های رتبه‌بندی که تعیین می‌کنند کاربر چه چیزی را سرگرم‌کننده‌تر خواهد دید. و کار می کند— 40 درصد از کاربران این برنامه می گویند که صفحه برای شما (FYP) آنها بسیار یا بسیار جالب است.

به همین دلیل، کاربران کنترل آگاهانه زیادی بر آنچه در TikTok می بینند ندارند. تماشای یک ویدیو برای یک ثانیه بیشتر می تواند به این معنی باشد که محتوای همان حساب بعداً دوباره ظاهر می شود. همانطور که پیمایش بی‌دیده از کنار یک ویدیو ممکن است به این معنی باشد که دیگر هرگز آن سازنده را نخواهید دید.

می‌توانید یک TikTok را لایک کنید، نظر بدهید، یا به اشتراک بگذارید تا به الگوریتمی که به آن علاقه دارید نشان دهید، اما تنها راه برای گفتن با صدای بلند و واضح به TikTok، «می‌خواهم ویدیوهای بیشتری از این سازنده را ببینم» این است که دنبال کنید. یک نمایه TikTok

به همین دلیل است که تعداد فالوورهای TikTok اهمیت دارد. به دنبال کنندگان محتوای TikTok شما مرتباً نشان داده می شود، و افزایش تعداد مخاطبان به الگوریتم می گوید که ویدیوهای شما ارزش تماشا را دارند.

انتشار یک ویدیو به صورت ویروسی برای آگاهی از نام تجاری شما عالی است، اما تبدیل این بازدیدها به دنبال کننده جایی است که کسب و کار واقعی است – مخاطبی قابل اعتماد برای درگیر شدن بارها و بارها با محتوای شما.

22 راه برای جذب فالوورهای بیشتر در TikTok

1. بدانید که می خواهید به چه کسی برسید

هنگامی که از TikTok برای تجارت استفاده می کنید، ضروری است که بدانید بازار هدف شما چه کسی است. مخاطبان هدف شما باید افرادی باشند که به صنعت شما علاقه مند هستند، با محصول یا خدمات شما درگیر هستند و به کاری که انجام می دهید علاقه مند هستند.

به عبارت دیگر افرادی که این کار را خواهند کرد خواستن به دنبال شما

با یک حساب تأیید شده Taylor Swift TikTok، Taylor Nation مطمئناً مخاطبان خود را می شناسد – ویدیوهایی مانند تصویر بالا ثابت می کنند که آنها تمایلات طرفداران را برای جستجوی پیام های مخفی در همه چیز درک می کنند.

نکته حرفه ای: اگر تا به حال در مورد مخاطبان هدف خود احساس ناراحتی یا سردرگمی می کنید، ما یک راهنمای گام به گام رایگان برای یافتن بازار هدف خود و چند نمونه از برندهای برتر جهان داریم.

2. جایگاه خود را پیدا کنید

این با تسلط بر بازار هدف شما همراه است. تقریباً هر حساب موفق TikTok در یک جایگاه خاص یا حوزه خاص مورد علاقه پیشرفت کرده است. پیروان آنها متشکل از افرادی هستند که به آن جایگاه علاقه دارند.

برای مثال پرستار جان، خالق اصلی را در نظر بگیرید. همه ویدیوهای او به نوعی به پرستاری مربوط می‌شوند و اغلب قسمت‌های تیره‌تر این حرفه را روشن می‌کنند (به عنوان مثال، انجام CPR به ضرب آهنگ آخرین موفقیت سابرینا کارپنتر).

3. اغلب پست کنید

TikTok به کاربران توصیه می‌کند که اغلب چهار بار در روز پست کنند، و خاطرنشان می‌کند که محدودیتی برای تعداد پست‌هایی که سازندگان و کسب‌وکارهای کوچک منتشر می‌کنند وجود ندارد.

اما چون جرات داریم به شما اهداف دست یافتنی بدهیم، ناب فالوور توصیه می کند 3 تا 5 بار در هفته پست کنید.

در حالی که ویدیوهای TikTok با کیفیت بالا مهم هستند، TikTok واقعاً یک بازی اعداد است – این پلتفرم حدود 2 میلیارد کاربر دارد که محتوا را تولید می کنند و با عصبانیت در آن پیمایش می کنند، و بخشی از جذب دنبال کنندگان جدید تضمین می کند که شما به طور مداوم ویدیوها را منتشر می کنید.

با ناب فالوور می‌توانید پست‌های خود را از قبل برنامه‌ریزی کنید و از بهترین زمان‌ها برای ارسال در TikTok استفاده کنید تا مطمئن شوید محتوای شما به بیشترین کاربران می‌رسد.

فعالیت دنبال کنندگان TikTok ساعت به ساعت

4. از صداهای پرطرفدار استفاده کنید

صداهای پرطرفدار راه دیگری برای نشان دادن به موقع بودن و ارزش رتبه‌بندی ویدیوی شما به الگوریتم TikTok است. استفاده از آهنگ‌ها و صداهای پرطرفدار در این پلتفرم باعث می‌شود که ویدیوی شما در صفحات For You بیشتری نمایش داده شود و منجر به تعامل بیشتر و دنبال‌کنندگان بیشتر شود.

علاوه بر خنده‌دار و قابل ربط بودن، تیک‌تاک هانا هوکیت از آهنگی استفاده می‌کند که «اسپرسو» سابرینا کارپنتر در آن ترند است.

5. از تجزیه و تحلیل خود بیاموزید

TikTok تجزیه و تحلیل هایی را برای سازندگان و مشاغل ارائه می دهد و برنامه هایی مانند ناب فالوور می توانند به شما در تفسیر آنها کمک کنند. می توانید از تجزیه و تحلیل TikTok خود برای مشاهده عملکرد ویدیوهای خود استفاده کنید و توجه ویژه ای به این که کدام نوع محتوا باعث افزایش فالوور می شود، داشته باشید.

هنگامی که متوجه شدید چه نوع محتوایی باعث افزایش مخاطبان شما می شود، به آن متمایل شوید. ویدیوهای خود را روی موضوعات، گرایش ها و ایده ها با نتایج آزمایش شده و واقعی متمرکز کنید.

HS ProductImage Analytics 1

# 1 ابزار تجزیه و تحلیل برای رشد

گزارش های زیبا اطلاعات روشن. بینش‌های عملی برای کمک به رشد سریع‌تر.

استفاده آزمایشی رایگان 30 روزه را شروع کنید

6. دوخت و دوتایی ویدیوهای دیگر

ویژگی‌های دوخت و دوتایی TikTok شما را قادر می‌سازد تا فراتر از بخش نظرات با دیگر سازندگان تعامل داشته باشید. و اغلب، دوختن یا دوتایی کردن یک ویدیوی محبوب منجر به بازدید و تعامل بیشتر می شود (معمولاً فالوورهای بیشتری نیز).

و گاهی اوقات، یک دوخت یا دوتایی می تواند به هشتگ یا هشتگ مارک خود تبدیل شود.

Smac، خالق TikTok، با تقلید از ویدیوهای پرس هیدرولیک خود، طرفداران زیادی به دست آورده است. اگر این به شما نشان ندهد که دنیای بخیه ها و دوئت ها چقدر نامحدود است، هیچ چیز این کار را نخواهد کرد.

7. کاربران را تشویق کنید تا در مورد ویدیوهای شما نظر دهند

یکی از مهم ترین سیگنال های رتبه بندی الگوریتم TikTok نظرات هستند. این پلتفرم از نظرات برای تعیین میزان مرتبط بودن یک ویدیو، نوع کاربرانی که ویدیو را می پسندند، در کدام صفحه برای شما برای نمایش ویدیو و موارد دیگر استفاده می کند.

ترجمه: هرچه نظرات بیشتری ویدیوی شما دریافت کند، شانس بهتری برای عملکرد خوب آن دارد و به نوبه خود باعث می‌شود کاربران بیشتری روی دکمه دنبال کردن کلیک کنند.

بنابراین، چرا مخاطبان خود را تشویق نمی کنید که در مورد ویدیوهای شما نظر دهند؟ ببینید این کاربر TikTok چگونه از بینندگان می‌خواهد که بخش نظرات خود را شبیه به تاریخچه گوگل یک گربه نشان دهند.

8. از هشتگ های مرتبط استفاده کنید

TikTok تا حدی از هشتگ ها برای تعیین اینکه یک ویدیو در مورد چیست استفاده می کند. استفاده از #booktok، #bookworm و #bookrecommendations کافی است تا TikTok بداند که محتوای شما مربوط به کتاب است و باید در صفحات For You افرادی که علاقه مند به مطالعه هستند نشان داده شود.

زدن هشتگ های مناسب به ویدیوی شما کمک می کند تا در جستجوهای مناسب ظاهر شود. به عنوان مثال، ببینید که چگونه این TikTok هشتگ‌های پرطرفدار مانند #howtostyle، #outfitinspo و #makeover را برای پر کردن در جستجوهای مرتبط ارائه می‌کند.

طراحی با چرخ فلک کنزی تیکتوک

منبع: مک کنزی ولش

هرچه هشتگ های شما مرتبط تر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که مخاطبان هدف شما را پیدا کنند و شما را دنبال کنند.

Psst: اگر برای ایجاد هشتگ نیاز به کمک دارید، ابزار هوش مصنوعی Owlywriter ناب فالوور می تواند به شما کمک کند.

OwlyWriter AI blog CTA

پست های عالی را در چند ثانیه بسازید

هوش مصنوعی OwlyWriter فوراً برای هر شبکه رسانه‌های اجتماعی ایده‌ها و شرح‌ها تولید می‌کند. به طور جدی آسان است.

استفاده آزمایشی رایگان 30 روزه را شروع کنید

9. پست در زمان های استراتژیک

طبق داده های ما، بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok پنجشنبه ساعت 7 بعد از ظهر است. با این حال، دوشنبه در ساعت 10 شب و شنبه در ساعت 11 صبح نیز زمان های ایده آلی برای ارسال پست هستند.

بهترین زمان برای ارسال در TikTok

و در حالی که پست کردن در آن زمان‌ها بهترین مزیت را برای دیده شدن به ویدیوی شما می‌دهد، بعد از ساعت 5 بعدازظهر در یک روز هفته و ظهر در آخر هفته زمان ایده‌آلی برای دیدن نیست. کار کردن.

با یک برنامه زمان بندی مانند ناب فالوور می توانید پست های خود را از قبل برای انتشار در بهترین زمان برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید. به این ترتیب، ویدیوی شما حداکثر میزان دسترسی را به همراه خواهد داشت، به علاوه فالوورهای بیشتری در طول مسیر.

تقویم برنامه ریز بصری ناب فالوور

10. در چالش های پرطرفدار شرکت کنید

TikTok همه چیز در مورد روندهای سریع و به موقع است و پریدن روی یک رقص داغ، صدا یا جنون می تواند برند شما را به وضعیت ویروسی برساند (در طول مسیر تعدادی دنبال کننده جدید براق پیدا کنید).

یکی از جذاب ترین روندهای سال 2024 این است که مردم “سگ های بد” خود را در معرض دید جهانیان قرار می دهند.

با این حال، از آنجایی که روندها با سرعت رعد و برق تغییر می کنند، بهترین راه برای یافتن موارد پرطرفدار در TikTok این است که در پلتفرم مرور کنید و ویدیوهایی را که اغلب می بینید یادداشت کنید یا وبلاگ های تنظیم شده مانند ناب فالوور را بخوانید که روندها را برای شما مشخص می کند.

11. حس شوخ طبعی داشته باشید

مطمئناً TikTok می‌تواند آموزشی و آموزنده باشد، اما همچنین بسیار بازیگوش است—پس کمی احمقانه رفتار کنید. برخی از بهترین محتوای ویروسی در این پلتفرم از برندهایی هستند که از استفاده از طنز در بازاریابی رسانه های اجتماعی خود نمی ترسند.

حساب بازی‌های المپیک 2024 پاریس یک مثال عالی است، فقط نگاهی بیندازید که چگونه آنها روند “شاهزاده خانم مسافر” را در خود جای داده‌اند.

استفاده از حساب TikTok برند خود صرفاً برای تبلیغات احتمالاً فالوورهای زیادی برای شما به دست نمی آورد. وقتی صحبت از حساب‌هایی که دنبال می‌کنند، کاربران به دنبال ارزش و سرگرمی هستند، بنابراین از شوخی کردن نترسید.

12. به نظرات پاسخ دهید

کهنه‌کاران TikTok می‌دانند که گاهی اوقات بهترین اقدام در خود ویدیو نیست. این در مکالمه ای است که در اطراف ویدیو اتفاق می افتد. بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ TikTok که قبلاً به آن اشاره کردیم؟ نظرات حتی بهتر است.

بخش نظرات المپیک پاریس
منبع: Tiktok

پاسخ‌های سطح المپیک به نظرات کاملاً بی‌نقص و بسیار خنده‌دار هستند و بیشتر نشان می‌دهند که برند چقدر شماره‌گیری شده است.

تعامل یکی از بزرگترین نقاط قوت TikTok است – برخلاف تماشای یک فیلم یا برنامه تلویزیونی، مخاطبان می توانند در سطح شخصی با سازندگان درگیر شوند. پاسخ دادن به نظرات در مورد ویدیوهای خود به مخاطبان خود نشان می دهد که به شما اهمیت می دهید و به ایجاد ارتباط کمک می کند که به آنها انگیزه می دهد تا شما را دنبال کنند.

13. با TikTok دیگری به نظرات پاسخ دهید

به جای پاسخ دادن به یک نظر، می توانید آن نظر را به یک TikTok خودش تبدیل کنید.

این کار به دو صورت کار می کند: اول اینکه مخاطبان شما را تشویق می کند تا با ویدیوی شما تعامل داشته باشند (به این امید که نظر آنها در ویدیوی بعدی مورد استفاده قرار گیرد) و دوم اینکه مخاطبان شما را تشویق می کند تا شما را دنبال کنند (تا ببینند کدام نظرات در مورد استفاده قرار می گیرند. یک ویدیوی آینده).

بررسی کنید که سازنده TikTok چگونه این فرمول را ثابت کرده است.

این هنرمند پشته هایی از گربه ها را ترسیم می کند و درخواست های کاربران را برای ساختن شمع گربه می گیرد. دنبال‌کنندگان می‌توانند رشد نقاشی را ببینند و ایده‌هایی را برای گربه‌شان مطرح کنند.

14. TikTok خود را در پلتفرم های دیگر تبلیغ کنید

وقت آن است که به یک استاد تبلیغات متقابل تبدیل شوید. اگر از دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک یا لینکدین استفاده می کنید، مطمئن شوید که به مخاطبان خود اطلاع می دهید که از TikTok نیز استفاده می کنید.

نماد TikTok را در وب سایت خود و در خبرنامه ایمیل خود قرار دهید. اگر از YouTube استفاده می کنید یا پادکست ضبط می کنید، TikTok خود را در آن پلتفرم ها نیز تبلیغ کنید.

همپوشانی مخاطب TikTokمنبع: ما اجتماعی هستیم

چرا؟ بر اساس گزارش جهانی We Are Social در سال 2024، تنها 0.1 درصد از کاربران TikTok منحصر به این پلتفرم هستند. بقیه نیز در سایر برنامه های رسانه های اجتماعی هستند (برای مثال بیش از 80٪ در فیس بوک و اینستاگرام هستند).

بنابراین دسته TikTok خود را از پشت بام ها فریاد بزنید، آن را در یک حلقه اینستاگرام یا توییت قرار دهید—این بهترین راه برای اطمینان از اینکه مخاطبان درگیر شما می دانند راه های بیشتری برای دنبال کردن شما وجود دارد.

15. از تبلیغات TikTok استفاده کنید

به همان اندازه که رشد ارگانیک TikTok شما عالی است، گاهی اوقات بهترین راه برای تقویت برند خود در TikTok این است که کیف پول خود را باز کنید. خرید آگهی TikTok تقریباً افزایش بازدیدها، لایک‌ها، نظرات، اشتراک‌گذاری‌ها و دنبال‌کردن‌ها (همه آن معیارهای آبدار) را تضمین می‌کند.

به این دلیل که تبلیغات TikTok به شما امکان می دهد اهداف کمپین را تعیین کنید و مخاطبان خود را بر اساس مکان، جنسیت، سن، علایق و موارد دیگر هدف قرار دهید. به‌جای اینکه ویدیوی خود را در فضای خالی قرار دهید، تبلیغ شما به طور خاص برای افرادی است که احتمالاً محتوای شما را جالب می‌دانند.

چرخ فلک Le Creuset tiktok

منبع: Le Creuset

این تبلیغ Le Creuset قطعاً به مخاطبان مناسبی رسید – نظرات پر از افرادی است که به رنگ های فر هلندی علاقه زیادی دارند.

Le Creuset چگونه به بخش
منبع: TikTok

نکته حرفه ای: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی کمپین تبلیغاتی TikTok، راهنمای کامل تبلیغات TikTok ما را بخوانید.

16. با سازندگان یا تأثیرگذاران شریک شوید

فالوورهای زیادی برای رفتن وجود دارد. همکاری با سازندگان تأثیرگذار، برند شما را در معرض دید مخاطبانشان (و آنها برای شما) قرار می دهد.

این یک مشارکت دوجانبه سودمند است که باید برای شما دنبال کنندگان تازه ای به دست آورد که قبلاً محتوای شما را دوست دارند – تا زمانی که با درست تأثیرگذار

در مورد کسانی که با آنها همکاری می کنید، انتخابی باشید مطمئن شوید که کمپین بازاریابی تأثیرگذار شما ارزش آن را دارد. با اینفلوئنسرهایی که عقاید اصلی برند شما را به اشتراک می گذارند و افرادی که در یک جایگاه مشابه کار می کنند شریک شوید.

برای مثال، یک شرکت اسباب‌بازی با سازنده‌ای که اخیراً بچه‌دار شده است، شریک می‌شود.

17. با برندهای دیگر شریک شوید

به جای شراکت با یک خالق، فیلمنامه را ورق بزنید و با یک برند همکاری کنید. باز هم، شراکت باید برای دو طرف سودمند باشد و هر برندی در معرض دید مخاطبان برند دیگر قرار بگیرد (و امیدوارم پیروانی از آن‌ها داشته باشند).

این همکاری بین نام تجاری نوشابه‌های غیرالکلی Poppi و فروشگاه شیرینی پزی PopUp Bagels نشان می‌دهد که چگونه انجام می‌شود.

این دو برند استراتژی بازاریابی مشابهی دارند و هر دو در TikTok فعال هستند، بنابراین یک مشارکت برای هر دو برند سودآور بود (و از دو مورد مورد علاقه بشریت: غذا و نوشیدنی سرمایه گذاری می کند).

18. محتوای به موقع تولید کنید

پرش از روندهای TikTok می تواند سخت باشد، به خصوص زمانی که آنها به سرعت تغییر می کنند – برای مثال، این احتمال وجود دارد که پرش در روند کاملاً پوشیده از استخر که اکنون به آن اشاره می کنیم، در زمانی که شما این مطلب را می خوانید، یک خبر قدیمی باشد.

اما استفاده از تقویم محتوای رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به شما در برنامه‌ریزی از قبل برای اطمینان از به موقع بودن TikToks کمک کند. ارجاع دادن به فصل‌ها، تعطیلات و رویدادهای پرطرفدار راهی عالی برای ریشه‌یابی به موقع ویدیوهای شما و نشان دادن به کاربران (و الگوریتم) مرتبط و به روز بودن محتوای شما است.

ممکن است یک TikTok درباره تمیز کردن بهاری بسازید یا در ماه اکتبر چیزی درباره هالووین بسازید. از موارد به موقعی که مردم قبلاً در مورد آنها صحبت می کنند استفاده کنید تا به ویدیوهای خود رونق بیشتری ببخشید.

19. محتوای مفید بسازید

TikTok مکانی عالی برای یادگیری چیزهای جدید است، به ویژه “هک های زندگی” (این ترفند لایه برداری انبه زندگی ما را تغییر داده است).

ویدیوهای جذابی ایجاد کنید که برای بینندگان شما مفید و در نتیجه ارزشمند هستند، آنها را ترغیب می کند تا شما را دنبال کنند تا بیشتر بدانند.

این ویدیو را از یان فوجیموتو در مورد اینکه با روغن سرخ شده باقی مانده چه کار کنیم، بگیرید.

سازنده یک سوال متداول (“با باقی مانده روغن سرخ کردنی خود چه کنم”) مطرح کرد و یک TikTok کوتاه، شیرین و آموزنده در مورد آن تهیه کرد.

این ویدیو تقریباً 3000 سیو دارد و ثابت می کند که این آموزش کوچک چیزی است که بینندگان ارزش بازگشت به آن را دارد. و به همین دلیل، احتمالاً بسیاری نیز این خالق را ارزش دنبال کردن می دانند.

20. یک سری ایجاد کنید

ما کنترل زیادی روی صفحات For You خود نداریم (این به الگوریتم TikTok بستگی دارد). در واقع، دنبال کردن یک حساب کاربری یکی از تنها راه هایی است که کاربر می تواند مطمئن شود که آن حساب را دوباره می بیند.

با ایجاد یک مجموعه، بینندگان خود را تشویق کنید که شما را دنبال کنند: دو یا چند ویدیو که داستان، موضوع یا روند یکسانی را پوشش می‌دهند.

وقتی کاربران شما را دنبال می کنند، شانس بسیار بیشتری برای دیدن قسمت دوم (و سوم و چهارم) خواهند داشت. بررسی کنید که این TikTokers محبوب چگونه استراتژی سری ویدیویی خود را ارتقا داده اند.

سازندگان نه تنها یک سریال را در چندین قسمت پست کردند، بلکه هر قسمت را به نوبت در حساب جداگانه خود پست کردند. به این ترتیب هرکسی که می خواهد لیست کاملی از “محصولات دکوراسیون خانه” را داشته باشد، از هر دوی آنها خواسته می شود. ما می بینیم که شما در آنجا چه کردید.

21. آزمایش کنید

هیچ دستور العملی برای جذب فالوورهای بیشتر در TikTok وجود ندارد (حتی اگر ما در اینجا بهترین کار را انجام دادیم). بنابراین چه یک حرفه‌ای TikTok هستید یا هنوز در حال یافتن شیار خود در پلتفرم هستید، آزمایش کردن ضروری است.

فرمت‌های ویدیویی جدید را امتحان کنید، روندهای جدید را آزمایش کنید و فرصت‌های همکاری جدید و راه‌های ارتباط با جامعه خود را کشف کنید.

آیا این ویدیو از یک نمایندگی خودرو تضمین شده بود که عملکرد خوبی داشته باشد؟ نه، اما به هر حال آن را امتحان کردند.

نتیجه؟ تقریباً چهار میلیون بازدید و هزاران نظر – بسیاری از آنها سؤالات واقعی در مورد اتومبیل ها هستند.

آزمایش با انواع جدیدی از ویدیوها، برند شما را در معرض مخاطبان جدیدی قرار می‌دهد و تعدادی دنبال‌کننده را در طول مسیر جذب می‌کند. به‌علاوه، به دنبال‌کنندگان فعلی شما کمک می‌کند در مورد محتوای شما درگیر و هیجان‌زده بمانند.

22. معتبر باشید

همه چیزهایی را که درباره پرش از روندها، به موقع بودن، استفاده از هشتگ ها و همه چیز به شما گفته ایم، به خاطر دارید؟ نکته اینجاست: بدون محتوای معتبر و واقعی، هیچ یک از آن چیزها مهم نیست.

ویدیوهایی که جنبه صادقانه‌تری از شما را نشان می‌دهند (خواه یک حساب شخصی، صرفاً برای سرگرمی یا حساب تجاری برند شما) باعث ایجاد ارتباط شخصی با مخاطبان شما می‌شود. ببینید که چگونه این سری TikTok نشان می‌دهد که آسیب‌پذیری و لیست‌های پخش Hannah Montana چقدر می‌توانند موثر باشند.

هیچ فرمول مشخصی برای اصالت وجود ندارد، اما مخاطبان مدرن آن را میل می کنند (به ویژه Gen Zers). بنابراین اطمینان حاصل کنید که در هنگام تدوین استراتژی TikTok خود با خودتان صادق هستید—هیچ چیز به اندازه اشتیاق واقعی ارزش پیگیری ندارد.

با استفاده از ناب فالوور، حضور TikTok خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود افزایش دهید. پست‌ها را برای بهترین زمان‌ها برنامه‌ریزی و منتشر کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید و عملکرد را اندازه‌گیری کنید – همه از یک داشبورد با کاربری آسان. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

با ناب فالوور در TikTok سریعتر رشد کنید

پست ها را برنامه ریزی کنید، از تجزیه و تحلیل بیاموزید، و به نظرات پاسخ دهید همه در یک مکان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا