شبکه های اجتماعی

چین به غول های اینترنتی محلی دستور می دهد که از ChatGPT استفاده نکنند

چین رسانه ها گزارش دادند که ChatGPT، چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی توسط OpenAI متعلق به مایکروسافت که به یک خشم تبدیل شده است، انتقاد کرد و گفت که در حال انتشار “اطلاعات نادرست” دولت ایالات متحده است و به شرکت های اینترنتی هدایت می کند که از آن در برنامه های خود استفاده نکنند.

تنظیم کننده های چینی گفتند تنسنت و گروه مورچه، زیرمجموعه فین تک گروه علی بابا، خدمات ChatGPT را به عموم ارائه نمی دهد نیکی آسیا.

هشدار فزاینده ای در پکن در مورد پاسخ های بدون سانسور چت ربات مجهز به هوش مصنوعی به پرسش های کاربران وجود دارد.

در این گزارش به نقل از منابع آمده است که به Tencent و Ant Group دستور داده شده است که از ChatGPY “چه به طور مستقیم یا از طریق اشخاص ثالث” استفاده نکنند.

در این گزارش آمده است که سرکوب ChatGPT توسط پکن برای بسیاری در صنعت فناوری چین تعجب آور نبود.

از آنجایی که جهان به ChatGPT دست و پنجه نرم می کند، کارشناسان بر این باورند که توسعه رقیب چینی آن مطمئناً مانند شرکت های بزرگ اینترنتی مانند علی بابا و تنسنت، با سانسور، هزینه و چالش های داده مواجه خواهد شد.

به گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، مقاله سفید اخیر منتشر شده توسط دفتر فناوری شهرداری پکن به شرکت های محلی در توسعه رقبای ChatGPT پشتیبانی می کند.

این گزارش خاطرنشان کرد: «اما این به دلیل تفاوت‌ها در ساختار زبان‌های انگلیسی و چینی، فشار هزینه‌ها، در دسترس بودن مجموعه داده‌ها و آخرین اما نه کم‌اهمیت – موضوع خاردار سانسور در چین، گفتن آن آسان‌تر از انجام خواهد بود». .

حکم چین حزب کمونیست همواره جریان مباحث سیاسی و اجتماعی در داخل کشور را کنترل کرده است.

این محدودیت ها مجموعه داده هایی را که دانشمندان برای آموزش مدل های چت هوش مصنوعی استفاده می کنند، محدود می کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا