بازی

تریلر گیم‌پلی Resident Evil Village VR آن را شبیه یک FPS پر هیجان می‌سازد

کاوش در قلعه دیمیترسکو در VR بیشتر شبیه Call of Duty است تا Resident Evil.


تنها یک هفته قبل از عرضه، Resident Evil Village VR بالاخره اولین تریلر گیم‌پلی خود را منتشر کرد که نشان می‌دهد نسخه PS VR2 این بازی یک ماجراجویی اکشن‌محورتر خواهد بود.


زمانی که Resident Evil Village برای اولین بار راه اندازی شد، یکی از شکایات رایج علیه آن (مخصوصاً از طرف طرفداران Resident Evil 7) این بود که به اندازه کافی ترسناک نبود و بیشتر روی اکشن تمرکز داشت. خوب، اگر این همان احساسی است که در مورد Village دارید، آماده باشید تا دوباره همه آن را احساس کنید، زیرا اولین تریلر گیم‌پلی نسخه PS VR2 بازی، آن را حتی بیشتر شبیه یک FPS پر هیجان به نظر می‌رساند.

مطالب مرتبط: Shadows Of Rose’s House Beneviento Rehash ترس های خود را به دست نمی آورد

گیمر ویدیوی روز

حالت VR Resident Evil Village در ماه ژوئن اعلام شد، اما این تریلر گیم‌پلی اولین باری است که ما به صورت عملی به آن نگاه می‌کنیم. «اکشن» کلمه کلیدی در اینجا است، زیرا اولین تریلر گیم پلی بیشتر اتان را نشان می دهد که از انواع اسلحه ها استفاده می کند و به تمام مشکلاتش شلیک می کند. Village همیشه بیشتر بر روی عمل متمرکز بود تا بقا، اما مطمئناً در VR بارزتر به نظر می رسد.

یکی از راه‌هایی که تمرکز جدید روی gunplay در این تریلر نشان داده می‌شود، اضافه شدن یک میدان تیراندازی به بازی است که در نسخه اصلی وجود نداشت. این احتمالاً بازیکنان را به تیراندازی با چشم و ویژگی‌های ردیابی انگشت PS VR2 عادت می‌دهد، اما همچنین باعث می‌شود Village این بار به FPS بسیار نزدیک‌تر به نظر برسد تا یک ترسناک بقا. حداقل تریلر برخی از کارهای غیرقابل تیراندازی را نشان می دهد که می توانید انجام دهید، مانند ذخیره اقلام در کت اتان و ریختن گیاهان سبز روی دست او. اگر اسلحه ها کمی زیاد شد، همیشه می توانید لیکن ها را مشت کنید.

خارج از نسخه VR Village، Resident Evil 4 Remake بازی بزرگ بعدی این سری از Capcom است. تصاویر اخیر گیم پلی نشان می دهد که این بازی دارای تعدادی ویژگی جدید است، از جمله مفاهیم برش از نسخه اصلی بازی که به بازسازی اضافه شده است. Dataminers همچنین شواهدی از یک پورت PC VR برای Village پیدا کردند، اما از آن زمان تاکنون هیچ پیشرفتی روی آن صورت نگرفته است.

بعدی: در دفاع از سرم های تفتیش عقاید عصر اژدها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا