ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت آربیتروم با افزایش 37 درصدی ARB در یک هفته – هدف بعدی ARB کجاست؟

وب سایت تصمیم گیری

Arbitrum (ARB)، توکنی که به سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) که پروتکل بلاک چین Arbitrum را اجرا می‌کند، قدرت می‌دهد، از اوج‌های اخیر خود به سمت شمال از سطح 1.70 دلار عقب‌نشینی کرده و آخرین معامله در 1.62 دلار بود که حدود 4 درصد کاهش داشت. روز دوشنبه طبق داده های TradingView.

با این حال، طبق CoinGecko، آربیتروم در هفت روز گذشته همچنان حدود 32 درصد رشد داشته است، که آن را به بهترین عملکرد در بین 50 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار تبدیل می‌کند، با پیش‌بینی‌های قیمتی که هنوز هم عمدتاً خوش‌بینانه هستند.

پنج شنبه و جمعه گذشته، Arbitrum افزایش یافت و در کمتر از دو روز از حدود 1.20 دلار به بالای 1.70 دلار رسید.

این رالی با شکست صعودی یک روند نزولی آغاز شد که مجموعه‌ای از اوج‌ها را به ماه مارس مرتبط می‌کرد.

1681778278 798 پیش‌بینی قیمت آربیتروم با افزایش 37 درصدی ARB در یک

بلاک چین Arbitrum یک راه حل مقیاس بندی لایه 2 است که در بالای شبکه اتریوم ساخته شده است و هدف آن کاهش هزینه تراکنش ها و افزایش توان عملیاتی است.

Arbitrum رسماً با ایردراپ توکن ARB خود در 23 به DAO تبدیل شد.rd ماه مارس

بیشتر بخوانید: پیشنهاد بازگشت 700 میلیون ARB Arbitrum با شکست مواجه شد و توسط Whale یک “بازی قدرت” تلقی شد – این چیزی است که اتفاق افتاد

هدف بعدی قیمت آربیتروم (ARB) کجاست؟

این واقعیت که آربیتروم در بالاترین حد خود در ماه مارس در منطقه 1.60 دلار حمایت قابل قبولی پیدا کرده است، نشان می دهد که روند صعودی که در اواسط هفته گذشته آغاز شد، دارای پاهایی است.

اما فقدان داده‌های مربوط به قیمت به بعد از اواسط مارس، مشخص کردن سری بعدی اهداف ARB را دشوار می‌کند.

در واقع، اگر ARB به افزایش خود ادامه دهد، در وضعیت کشف قیمت قرار خواهد گرفت و شرایط معاملاتی احتمالاً بسیار نوسان خواهد داشت.

یکی از راه‌های فکر کردن در مورد اهداف قیمتی، هدف قرار دادن قیمت‌هایی است که با سرمایه‌های بازار خاصی مطابقت دارند.

به عنوان مثال، با قیمت فعلی کمی بالاتر از 1.60 دلار، ARB دارای ارزش بازار کمی بیش از 2 میلیارد دلار است.

با توجه به عرضه فعلی 1.275 میلیارد توکن، برای رسیدن به ارزش بازار 3 میلیارد دلاری، ARB باید به قیمت 2.35 دلار برسد.

در نتیجه، 2.35 دلار ممکن است سطحی باشد که برخی گاوها هدف آن هستند.

روش دیگری که گاوها ممکن است برای ایجاد اهداف قیمتی صعودی استفاده کنند، ممکن است 1) در نظر گرفتن اعداد گرد مهم از نظر روانی و 2) در نظر گرفتن سطوح کلیدی فیبوناچی.

با توجه به اولی، بسیاری از گاوها احتمالاً آزمایش 2.0 دلار برای هر توکن، سپس 2.5 دلار و 3.0 دلار و غیره را هدف قرار خواهند داد.

اعداد گرد دارای تاریخچه طولانی از اهمیت در ارزهای دیجیتال هستند – برای مثال، گاوهای بیت کوین مدت ها منتظر بودند تا بیت کوین به 100000 دلار برسد (که ممکن است در اواخر این چرخه بازار صعودی انجام شود).

بنابراین، گاوهای بلندمدت ARB ممکن است در سال های آینده 10 دلار را هدف قرار دهند.

با توجه به سطوح کلیدی فیبوناچی، اصلاح فیبوناچی از پایین‌ترین سطح اخیر به اوج‌های اخیر را می‌توان به سمت بالا افزایش داد تا سطوح اصلاحی 161.8% و 261.8% را در 2.13 دلار و 2.78 دلار نشان دهد.

1681778278 273 پیش‌بینی قیمت آربیتروم با افزایش 37 درصدی ARB در یک

برخی گاوها ممکن است این سطوح را به عنوان اهداف قیمتی اختصاص دهند.

تصمیم را از اینجا بخرید

جایگزین هایی برای در نظر گرفتن (ARB)

در حالی که آربیتروم مطمئناً چشم‌انداز مثبتی برای هفته‌ها و ماه‌های آینده دارد، با توجه به اینکه توکن در حال حاضر در یک روند صعودی است، سرمایه‌گذاران کریپتو همیشه باید به دنبال تنوع بخشیدن به دارایی‌های خود باشند.

و یک سکه در جامعه رمزنگاری و همچنین در Cryptonews.com، جایی که تحلیلگران آن را به عنوان یکی از بهترین پیش فروش ها برای سرمایه گذاری در سال 2023 رتبه بندی کرده اند، سر و صدای زیادی ایجاد کرده است.

این پروژه مهیج رمزنگاری جدید Deelance نام دارد – استارت‌آپ web3 در حال ساخت یک متاورس مبتنی بر NFT است که کار از راه دور را تسهیل می‌کند و در عین حال به عنوان یک پلتفرم استخدام دو برابر می‌شود.

تحلیلگران فکر می‌کنند که رمز ارزهای بومی دیلنس DLANCE می‌تواند در سال‌های آینده عملکرد بسیار خوبی داشته باشد، زیرا امواج دوگانه 1) انتقال مداوم به کار از راه دور و 2) پذیرش بیشتر فناوری کریپتو و متاورس را دارد.

و توکن‌های DLANCE این استارت‌آپ در پیش‌فروش از قفسه‌ها خارج شده‌اند. تنها در چند هفته از راه اندازی پیش فروش، DLANCE بیش از 240000 دلار جمع آوری کرده است.

سرمایه گذاران باید سریع حرکت کنند زیرا قیمت توکن به زودی از سطح فعلی 0.025 دلار به 0.029 دلار افزایش می یابد.

DLANCE در اواخر سال جاری در صرافی‌ها با قیمت 0.53 دلار فهرست می‌شود، به این معنی که سرمایه‌گذارانی که اکنون وارد می‌شوند می‌توانند روی سودهای کاغذی شمال 100 درصدی قرار بگیرند.

از DeeLance در اینجا دیدن کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا