بازی

عرشه فرمانده لانه مخفی جدید MTG امسال با “از ناز تا بی رحم” عرضه می شود

Wizards of the Coast اخیراً اعلام کرده است که یک عرشه کاملاً جدید Magic: The Gathering Secret Lair Commander را منتشر کرده است که به اندازه کافی با عنوان از زیبا تا بی رحم نام دارد. این مجموعه 100 کارتی با پنج کارت فویل دو رو همراه با آثار هنری نسبتاً خیره کننده Nana Qi و Godmachine ارائه می شود. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، یک طرف خوب است و طرف دیگر شیطان است.


از Cute to Brute در 8 مه 2023 عرضه می‌شود. این عرشه شامل پنج کارت فویل دو رو است که دارای آثار هنری از جلوی Nana Qi و آثار هنری پشت صورت Godmachine است. پنج کارت مورد بحث عبارتند از: Archangel Avacyn، Bloodline Keeper، Esika God of the Tree، Nicol Bolas the Ravager و Westvale Abbey.

مطالب مرتبط: اگر کارت های باربی MTG را دریافت نکنیم، چه چیزی فراتر از جهان هاست؟

علاوه بر این، عرشه شامل 42 چاپ مجدد دو وجهی، 53 چاپ مجدد یک رو، 15 توکن دو رو و پنج کارت نمایش دو رو خواهد بود. در حالی که اینها در واقع “قانونی در بازی فرماندهی مجاز” نیستند، کارت های نمایشگر “روی یک مقوای ضخیم تر چاپ می شوند”، به عبارت دیگر “برای خودنمایی و جشن گرفتن عرشه خود عالی هستند.”

لیست کامل این مجموعه قبلا توسط Wizards of the Coast منتشر شده است. علاوه بر چند مورد دیگر، این شامل طیف گسترده‌ای از موجودات، سرزمین‌ها، افسون‌ها، جادوها، لحظه‌ها، مسافران هواپیما، و مصنوعات است. قابل توجه ترین موارد شامل Esika God of the Tree و Valki God of Lies به همراه Sisay Weatherlight Captain، Rhys the Redeemed و Arlinn Kord هستند.

From Cute to Brute یک «محصول با چاپ محدود در دسترس است تا زمانی که ذخایر تمام می شود»، به این معنی که بازیکنان MTG باید سریع عمل کنند، زیرا این مجموعه بسیار پرطرفدار مطمئناً به زودی پس از عرضه به فروش می رسد. Nana Qi و Godmachine هر دو به دلیل کارهای استثنایی خود در جامعه MTG شناخته شده هستند و طرفداران مدت زیادی است که مشتاقانه منتظر این کارت های جدید هستند.

Wizards of the Coast در طول چند سال گذشته محصولات جدید و متنوعی را برای MTG منتشر کرده است. با توجه به محبوبیت فرمت Commander که همچنان رو به افزایش است، انتشار یک عرشه Commander جدید واقعاً جای تعجب ندارد، اما From Cute to Brute همچنان یک مکمل خوب برای مجموعه است. طرفداران بازی همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای بازی هستند و از زیبا تا خشن بدون شک دسته‌ای از کارت‌های تازه را در اختیار آنها قرار می‌دهند تا به مجموعه خود اضافه کنند.

NEXT: زمان‌بندی انتشار بازی می مملو از بازی‌هایی است که Tears Of The Kingdom نامیده نمی‌شوند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا