شبکه های اجتماعی

10 ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای نتایج بهتر در سال 2024

Summarize this content to 300 words in Persian Lang

ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام می توانند به شما کمک کنند تا یک استراتژی متوسط ​​اینستاگرام را به یک استراتژی برنده تبدیل کنید.

ردیابی تجزیه و تحلیل اینستاگرام تنها راه برای ایجاد یک استراتژی موثر در اینستاگرام است. اگر داده ها را ردیابی نمی کنید، فقط در مورد آنچه کار می کند حدس می زنید. ممکن است فقط بر اساس شهود خود شانس بیاورید و به موفقیت دست پیدا کنید – اما بدون اعداد و ارقام پشتیبان کارتان، هرگز نمی توانید آزمایش کنید، اصلاح کنید یا رشد کنید.

همه تصمیمات بازاریابی خوب از داده‌های خوب ناشی می‌شوند – و داده‌های زیادی در دسترس است که به شما می‌گوید چه چیزی در اینستاگرام کار می‌کند (و چه چیزی نیست) و ایده‌هایی را برای استراتژی‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی جدید که ممکن است بخواهید امتحان کنید الهام می‌بخشد.

اینستاگرام 1.39 میلیارد کاربر دارد که به طور متوسط ​​11.7 ساعت در ماه از این برنامه استفاده می کنند. تقریباً دو سوم (62.3٪) از آنها از برنامه برای دنبال کردن یا تحقیق در مورد مارک ها و محصولات استفاده می کنند. اما محتوای بسیار زیادی در آن زمان برای جلب توجه آنها رقابت می کند.

بنابراین، معیارهای کلیدی اینستاگرام را که برای اصلاح استراتژی خود نیاز دارید، از کجا پیدا می کنید؟ ما 10 بهترین ابزار را برای ردیابی بی دردسر در سال 2024 انتخاب کرده ایم.

# 1 ابزار تجزیه و تحلیل برای رشد

گزارش های زیبا داده ها را پاک کنید بینش‌های عملی برای کمک به رشد سریع‌تر.

آزمایش 30 روزه رایگان را شروع کنید

چرا به ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام نیاز دارید؟

ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام به شما کمک می کند تا گزارش عملکرد ایجاد کنید تا با تیم، سهامداران و رئیس خود به اشتراک بگذارید – تا بفهمید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نه. آنها همچنین داده های تاریخی مورد نیاز برای ارزیابی استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را در هر دو سطح کلان و خرد ارائه می دهند.

ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام می توانند به شما در پاسخ به سوالاتی مانند موارد زیر کمک کنند:

  • آیا ارزش آن را دارد که کسب و کار من به پست کردن حلقه ها ادامه دهم؟
  • داستان های برتر امسال ما چه بود؟
  • آیا ماه آینده باید بیشتر در فید اینستاگرام خود پست بگذاریم؟
  • فالوورهای من دوست دارند روی چه نوع پست هایی نظر بدهند؟

… و بسیاری دیگر.

10 بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای سال 2024

تجزیه و تحلیل برای اینستاگرام بسیار فراتر از داده های ارائه شده در برنامه تجزیه و تحلیل اصلی اینستاگرام است. در اینجا بهترین گزینه‌های ما برای ابزارهای قوی‌تر تجزیه و تحلیل اینستاگرام است که جزئیات و انعطاف‌پذیری لازم برای تجزیه و تحلیل حرفه‌ای اینستاگرام را ارائه می‌دهد.

1. هوت سوئیت

مزایای کلیدی: داده های عملکرد از اینستاگرام و همه شبکه های اجتماعی بزرگ دیگر در یک مکان با گزارش های قابل درک

سطح مهارت: مبتدی تا متوسط

بهترین برای: صاحبان مشاغلی که رسانه های اجتماعی خود را اداره می کنند، بازاریابان رسانه های اجتماعی انفرادی در مشاغل کوچک تا متوسط، تیم های بازاریابی در سازمان های بزرگتر

تجزیه و تحلیل ناب فالوور: 3 صفحه نمایش معیارهای مختلف عملکرد در سراسر شبکه های اجتماعی در داشبورد ناب فالوور

ناب فالوور Analytics تصویر کاملی از تمام تلاش‌های رسانه‌های اجتماعی شما ارائه می‌دهد، بنابراین لازم نیست هر پلتفرم و حساب را به صورت جداگانه بررسی کنید – و همه مهم‌ترین معیارهای رسانه‌های اجتماعی را ردیابی می‌کند.

معیارهای پست رسانه های اجتماعی:

  • کلیک می کند
  • نظرات
  • رسیدن
  • نرخ مشارکت
  • برداشت ها
  • سهام
  • ذخیره می کند
  • بازدیدهای ویدیویی
  • دسترسی ویدیویی
  • و بیشتر

معیارهای نمایه:

  • رشد فالوور در طول زمان
  • نرخ بازخورد منفی
  • بازدید از پروفایل
  • واکنش ها
  • نرخ مشارکت کلی
  • و بیشتر

با این مجموعه وسیعی از معیارهای موجود برای ردیابی، شما قادر خواهید بود عملکرد پست‌های اینستاگرام، استوری‌ها، حلقه‌ها و حتی تبلیغات شما را در یک نگاه ببینید.

بهترین زمان برای ارسال توصیه ها

آیا تا به حال شده است که زمان زیادی را صرف نوشتن و طراحی یک پست اجتماعی کنید تا آن را کاملاً صاف کنید؟ دلایل زیادی می تواند برای آن وجود داشته باشد. اما یکی از رایج ترین دلایلی که این اتفاق می افتد این است ارسال در زمان نامناسب. درست است، زمانی که مخاطبان هدف شما آنلاین نیستند یا علاقه ای به تعامل با شما ندارند، پست می گذارید.

به همین دلیل است که ما بهترین زمان برای انتشار ابزار یکی از محبوب ترین ویژگی های ناب فالوور Analytics است. به داده‌های رسانه‌های اجتماعی تاریخی منحصربفرد شما نگاه می‌کند و بر اساس سه هدف مختلف، بهینه‌ترین زمان‌ها را برای پست کردن توصیه می‌کند:

  1. نامزدی
  2. برداشت ها
  3. کلیک های پیوند
بهترین زمان برای انتشار - فیس بوک Heatmap

اکثر ابزارهای تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی فقط زمان ارسال پست را بر اساس معیارهای تعامل توصیه می کنند. یا از داده های معیارهای جهانی به جای سابقه عملکرد منحصر به فرد شما استفاده می کنند.

کارهای جالب دیگری که می توانید با ناب فالوور Analytics انجام دهید:

  • الگوهای گزارش را فقط برای نقاط داده و معیارهایی که به آنها اهمیت می دهید سفارشی کنید
  • عملکرد رقیب را دنبال کنید و آن را با عملکرد خود اندازه بگیرید
  • نتایج خود را با معیارهای صنعت مقایسه کنید
  • بهره‌وری تیم اجتماعی خود را ردیابی کنید (زمان پاسخ‌دهی و زمان حل برای پست‌ها، اشاره‌ها و نظرات اختصاص داده شده)
  • اشاره ها، نظرات و برچسب های مربوط به کسب و کار خود را کنترل کنید تا از بلایای روابط عمومی قبل از وقوع جلوگیری کنید

2. بینش اینستاگرام

مزایای کلیدی: رایگان برای تمام حساب‌های پروفایل تجاری اینستاگرام، که مستقیماً در برنامه موبایل اینستاگرام در دسترس است

سطح مهارت: مبتدی

بهترین برای: دریافت اطلاعات سطح بالا در حال حرکت

حساب‌های سازنده و کسب‌وکار به ابزارهای کسب و کار بومی اینستاگرام مانند Insights دسترسی دارند. از برگه Insights، می‌توانید درباره افرادی که شما را دنبال می‌کنند، زمانی که بیشترین فعالیت را دارند و نوع محتوایی که بیشترین محبوبیت را دارد، بیاموزید. برخی از داده ها پس از 90 روز ناپدید می شوند، بنابراین ابزارهای رایگان تجزیه و تحلیل اینستاگرام زیر را برای گزارش دقیق تر در نظر بگیرید.

بینش اینستاگرام برای بنیاد دیوید سوزوکی

3. بعدا

مزایای کلیدی: راه حل های ساده و کاربر پسند برای ردیابی عملکرد اولیه

سطح مهارت: مبتدی تا متوسط

بهترین برای: صاحبان مشاغلی که رسانه های اجتماعی خود را اداره می کنند، مدیران رسانه های اجتماعی انفرادی در مشاغل کوچک تا متوسط

Later یک پلت فرم مدیریت رسانه های اجتماعی مشابه ناب فالوور است (می توانید Later و ناب فالوور را در اینجا مقایسه کنید). دارای ویژگی‌های مختلفی است، از تجزیه و تحلیل گرفته تا ابزارهای زمان‌بندی، اما واقعاً به‌عنوان پلتفرمی برای برندهای کوچک‌تر و سازندگانی که دوست دارند محتوای رسانه‌های اجتماعی را قبل از پست کردن، تجسم و پیش‌نمایش کنند، می‌درخشد.

بعداً ابزار رسانه های اجتماعی

منبع: بعدا

در حالی که Later همچنین می تواند به شما در اندازه گیری عملکرد محتوای اینستاگرام و بهینه سازی زمان ارسال کمک کند، این پلتفرم فاقد برخی ویژگی های تجزیه و تحلیل پیشرفته تر مانند تجزیه و تحلیل رقابتی و محک زدن صنعت است.

4. بافر

مزایای کلیدی: راه حل های ساده برای ردیابی عملکرد اصلی اینستاگرام، طرح رایگان

سطح مهارت: مبتدی تا متوسط

بهترین برای: صاحبان مشاغلی که رسانه های اجتماعی خود را اداره می کنند، مدیران رسانه های اجتماعی انفرادی در مشاغل کوچک تا متوسط، آژانس ها

Buffer یکی دیگر از برنامه‌ریزی‌های رسانه‌های اجتماعی است که با ابزارهایی همراه است که به شما کمک می‌کند حضور خود را در رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید. این به شما امکان می دهد پست ها را در اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، تیک تاک، لینکدین، یوتیوب و ماستودون زمان بندی کنید.

بافر یک ابزار زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی با تجزیه و تحلیل است که بهترین روز برای ارسال، بهترین نوع پست و بهترین فرکانس ارسال را برای حساب شما نشان می‌دهد.

منبع: بافر

اما وقتی صحبت از تجزیه و تحلیل به میان می آید، بافر از نظر ویژگی ها نسبتاً سبک است. تجزیه و تحلیل برای همه پلتفرم‌ها ارائه نمی‌کند و ویژگی‌های شنیداری اجتماعی، ردیابی محتوای پولی، یا معیارهای رقابتی را ارائه نمی‌دهد. با این حال، داشبورد کاربرپسند Buffer ساده و سرراست است و برای مدیران رسانه‌های اجتماعی که فقط می‌خواهند وارد شوند، برنامه‌ریزی کنند و خارج شوند، عالی است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مقایسه این پلتفرم‌ها، راهنمای ما در مورد ناب فالوور در مقابل بافر را حتما بخوانید.

5. Sprout Social

مزایای کلیدی: گزارش گیری عمیق در شبکه های اجتماعی

سطح مهارت: مبتدی تا متوسط

بهترین برای: تیم های بازاریابی در سازمان های بزرگتر

Sprout Social یکی دیگر از رقبای برتر در نبرد ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی است و ممکن است ارزش توجه شما را داشته باشد. Sprout با ارائه برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل برای همه پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی، می تواند به شما در برنامه ریزی و اجرای استراتژی اینستاگرام – و رسانه های اجتماعی گسترده تر – کمک کند.

برنامه ریزی یک پست رسانه اجتماعی با استفاده از sprout social

منبع: Sprout Social

مانند ناب فالوور، Sprout یک داشبورد تجزیه و تحلیل با امکانات کامل ارائه می‌کند که جزئیاتی را در مورد پست‌های پولی و ارگانیک شما ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که چه زمانی انواع محتوای مختلف را برای بهترین نتایج منتشر کنید. همچنین می‌توانید به راحتی گزارش‌ها را از داشبورد Sprout برچسب‌گذاری کرده و دانلود کنید.

Sprout بسیار گرانتر از ناب فالوور است، اما ناب فالوور ویژگی ها و ادغام های بیشتری را ارائه می دهد. ناب فالوور و Sprout را با هم مقایسه کنید تا ببینید کدام یک برای شما بهتر است.

6. ناب فالوور Insights

مزایای کلیدی: احساسات برند و جمعیت شناسی مشتری را در زمان واقعی، در کنار سایر داده های عملکرد رسانه های اجتماعی خود تجزیه و تحلیل کنید

سطح مهارت: متوسط ​​تا پیشرفته

بهترین برای: متخصصان رسانه های اجتماعی، تیم های روابط عمومی و ارتباطات، تیم های رسانه های اجتماعی کوچک تا بزرگ

ناب فالوور Insights یک ابزار قدرتمند گوش دادن اجتماعی در سطح سازمانی است که به عنوان یک ابزار تجزیه و تحلیل دو برابر می شود.

این فراتر از ناب فالوور Analytics است، اشاره‌های اجتماعی کسب‌شده شما را ردیابی می‌کند تا بتوانید احساسات اجتماعی را اندازه‌گیری کنید و تجربه مشتری را بهبود بخشید.

داشبورد احساسات برند در ناب فالوور Insights نشان دهنده افزایش احساسات منفی است

همچنین بینش مخاطبان و اطلاعات جمعیتی مانند جنسیت، مکان و زبان را تجزیه و تحلیل می کند. می توانید جمعیت شناسی را در سراسر شبکه ها مقایسه کنید یا به تصویر کلی مخاطبان خود برای همه شبکه ها روی هم نگاه کنید.

این ابزاری است که واقعاً چیزهای زیادی در مورد جمعیت شناسی مخاطبان شما و احساس آنها در مورد شما به شما می گوید. این می تواند به شما بگوید که افزایش در منشن ها یک پیروزی است یا یک فاجعه. و می تواند به شما کمک کند تا به ترتیب از هر کدام استفاده کنید یا از آن اجتناب کنید.

7. Panoramiq Insights

Panoramiq Insights تجزیه و تحلیل قدرتمند اینستاگرام را به داشبورد ناب فالوور شما اضافه می کند. این برنامه به شما امکان می دهد فعالیت حساب، جمعیت فالوورها را تجزیه و تحلیل کنید (برای هدف قرار دادن کمپین ها بسیار مفید است!)، و موفقیت پست ها و استوری های خود را اندازه گیری کنید.

حساب اینستاگرام Panoramiq Insights و تجزیه و تحلیل فالوور برای Synaptive Technologies

منبع: دایرکتوری برنامه ناب فالوور

8. Panoramiq Multiview

همانطور که از نام آن پیداست، این ابزار کسب و کار اینستاگرام به شما یک نمای پانوراما از نحوه تعامل افراد با حساب شما می دهد. به علاوه، به دلیلی به آن مولتی ویو می‌گویند: افزودن Panoramiq Multiview به داشبورد ناب فالوور به شما امکان می‌دهد ذکرها، نظرات و برچسب‌ها را در یک جریان نظارت کنید و به آنها پاسخ دهید. حتی می توانید چندین پروفایل اینستاگرام را به یک جریان اضافه کنید تا تعامل اینستاگرام خود را ساده تر کنید.

9. منشنلیتیک ها

ردیابی نام شرکت، رقبا و کلمات کلیدی خود را به صورت خودکار انجام دهید. این ابزار با اینستاگرام، توییتر، فیس بوک، یوتیوب، پینترست و سایر منابع وب مانند وبلاگ ها سازگار است. این بدان معناست که می‌توانید ببینید که اینستاگرام در کجای تصویر بزرگ‌تر قرار می‌گیرد و کجا بیشتر از برند شما نام برده می‌شود. و می توانید همه آن را با ناب فالوور همگام کنید.

10. فلانکس

اگر بازاریابی اینفلوئنسر بخشی از استراتژی شما است، می‌خواهید یک رقیب خاص را تجزیه و تحلیل کنید، یا به سادگی می‌خواهید به افراد مشهور سر بزنید، محاسبه‌گر تعامل اینستاگرام Phlanx بینش‌های مفیدی از کل فالوورها، نرخ تعامل و میانگین لایک‌ها و نظرات پست‌ها به شما می‌دهد.

شما نمی توانید دوره زمانی خاصی را انتخاب کنید، اما این هنوز یک ابزار اساسی خوب برای درک عملکرد سایر حساب ها در اینستاگرام است. به عنوان مثال، می تواند به شما بگوید که تیلور سویفت با وجود خاموش بودن نظرات، نرخ تعامل چشمگیر 2.23٪ را دریافت می کند.

میانگین تعاملات در هر پست برای Taylor Swift در ماشین حساب تعامل اینستاگرام

منبع: Phlanx

قالب گزارش تحلیلی رایگان اینستاگرام

داده های تجزیه و تحلیل اینستاگرام زمانی بیشترین کاربرد را دارند که در گزارشی جمع آوری شوند که به شما امکان می دهد نتایج را مقایسه کنید و روندها را مشاهده کنید. ما یک الگوی گزارش تحلیلی رایگان اینستاگرام ایجاد کرده‌ایم که می‌توانید از آن برای پر کردن داده‌های خود و به اشتراک گذاشتن یافته‌های خود استفاده کنید.

اگر ترجیح می دهید گزارش های تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود را به صورت خودکار دریافت کنید، تجزیه و تحلیل اینستاگرام را که در ناب فالوور تعبیه شده است، بررسی کنید. سه قالب گزارش تحلیلی اینستاگرام در تجزیه و تحلیل ناب فالوور تعبیه شده است که به شما امکان می دهد به طور خودکار در مورد تعامل، مخاطبان یا عملکرد پست خود گزارش دهید.

پاداش: یک الگوی گزارش تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی رایگان دریافت کنید که مهم ترین معیارهای ردیابی برای هر شبکه را به شما نشان می دهد.

با ناب فالوور در زمان مدیریت حضور خود در اینستاگرام صرفه جویی کنید: پست ها، حلقه ها و استوری ها را زودتر از موعد زمان بندی کنید و با استفاده از مجموعه جامع ابزارهای تحلیل رسانه های اجتماعی ما، بر تلاش های بازاریابی خود نظارت کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

تمام تحلیل های رسانه های اجتماعی شما در یک مکان. از ناب فالوور استفاده کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند و کجا می توان عملکرد را بهبود بخشید.

ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام می توانند به شما کمک کنند تا یک استراتژی متوسط ​​اینستاگرام را به یک استراتژی برنده تبدیل کنید.

ردیابی تجزیه و تحلیل اینستاگرام تنها راه برای ایجاد یک استراتژی موثر در اینستاگرام است. اگر داده ها را ردیابی نمی کنید، فقط در مورد آنچه کار می کند حدس می زنید. ممکن است فقط بر اساس شهود خود شانس بیاورید و به موفقیت دست پیدا کنید – اما بدون اعداد و ارقام پشتیبان کارتان، هرگز نمی توانید آزمایش کنید، اصلاح کنید یا رشد کنید.

همه تصمیمات بازاریابی خوب از داده‌های خوب ناشی می‌شوند – و داده‌های زیادی در دسترس است که به شما می‌گوید چه چیزی در اینستاگرام کار می‌کند (و چه چیزی نیست) و ایده‌هایی را برای استراتژی‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی جدید که ممکن است بخواهید امتحان کنید الهام می‌بخشد.

اینستاگرام 1.39 میلیارد کاربر دارد که به طور متوسط ​​11.7 ساعت در ماه از این برنامه استفاده می کنند. تقریباً دو سوم (62.3٪) از آنها از برنامه برای دنبال کردن یا تحقیق در مورد مارک ها و محصولات استفاده می کنند. اما محتوای بسیار زیادی در آن زمان برای جلب توجه آنها رقابت می کند.

بنابراین، معیارهای کلیدی اینستاگرام را که برای اصلاح استراتژی خود نیاز دارید، از کجا پیدا می کنید؟ ما 10 بهترین ابزار را برای ردیابی بی دردسر در سال 2024 انتخاب کرده ایم.

HS ProductImage Analytics 1

# 1 ابزار تجزیه و تحلیل برای رشد

گزارش های زیبا داده ها را پاک کنید بینش‌های عملی برای کمک به رشد سریع‌تر.

آزمایش 30 روزه رایگان را شروع کنید

چرا به ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام نیاز دارید؟

ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام به شما کمک می کند تا گزارش عملکرد ایجاد کنید تا با تیم، سهامداران و رئیس خود به اشتراک بگذارید – تا بفهمید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نه. آنها همچنین داده های تاریخی مورد نیاز برای ارزیابی استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را در هر دو سطح کلان و خرد ارائه می دهند.

ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام می توانند به شما در پاسخ به سوالاتی مانند موارد زیر کمک کنند:

  • آیا ارزش آن را دارد که کسب و کار من به پست کردن حلقه ها ادامه دهم؟
  • داستان های برتر امسال ما چه بود؟
  • آیا ماه آینده باید بیشتر در فید اینستاگرام خود پست بگذاریم؟
  • فالوورهای من دوست دارند روی چه نوع پست هایی نظر بدهند؟

… و بسیاری دیگر.

10 بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای سال 2024

تجزیه و تحلیل برای اینستاگرام بسیار فراتر از داده های ارائه شده در برنامه تجزیه و تحلیل اصلی اینستاگرام است. در اینجا بهترین گزینه‌های ما برای ابزارهای قوی‌تر تجزیه و تحلیل اینستاگرام است که جزئیات و انعطاف‌پذیری لازم برای تجزیه و تحلیل حرفه‌ای اینستاگرام را ارائه می‌دهد.

1. هوت سوئیت

مزایای کلیدی: داده های عملکرد از اینستاگرام و همه شبکه های اجتماعی بزرگ دیگر در یک مکان با گزارش های قابل درک

سطح مهارت: مبتدی تا متوسط

بهترین برای: صاحبان مشاغلی که رسانه های اجتماعی خود را اداره می کنند، بازاریابان رسانه های اجتماعی انفرادی در مشاغل کوچک تا متوسط، تیم های بازاریابی در سازمان های بزرگتر

تجزیه و تحلیل ناب فالوور: 3 صفحه نمایش معیارهای مختلف عملکرد در سراسر شبکه های اجتماعی در داشبورد ناب فالوور

ناب فالوور Analytics تصویر کاملی از تمام تلاش‌های رسانه‌های اجتماعی شما ارائه می‌دهد، بنابراین لازم نیست هر پلتفرم و حساب را به صورت جداگانه بررسی کنید – و همه مهم‌ترین معیارهای رسانه‌های اجتماعی را ردیابی می‌کند.

معیارهای پست رسانه های اجتماعی:

  • کلیک می کند
  • نظرات
  • رسیدن
  • نرخ مشارکت
  • برداشت ها
  • سهام
  • ذخیره می کند
  • بازدیدهای ویدیویی
  • دسترسی ویدیویی
  • و بیشتر

معیارهای نمایه:

  • رشد فالوور در طول زمان
  • نرخ بازخورد منفی
  • بازدید از پروفایل
  • واکنش ها
  • نرخ مشارکت کلی
  • و بیشتر

با این مجموعه وسیعی از معیارهای موجود برای ردیابی، شما قادر خواهید بود عملکرد پست‌های اینستاگرام، استوری‌ها، حلقه‌ها و حتی تبلیغات شما را در یک نگاه ببینید.

بهترین زمان برای ارسال توصیه ها

آیا تا به حال شده است که زمان زیادی را صرف نوشتن و طراحی یک پست اجتماعی کنید تا آن را کاملاً صاف کنید؟ دلایل زیادی می تواند برای آن وجود داشته باشد. اما یکی از رایج ترین دلایلی که این اتفاق می افتد این است ارسال در زمان نامناسب. درست است، زمانی که مخاطبان هدف شما آنلاین نیستند یا علاقه ای به تعامل با شما ندارند، پست می گذارید.

به همین دلیل است که ما بهترین زمان برای انتشار ابزار یکی از محبوب ترین ویژگی های ناب فالوور Analytics است. به داده‌های رسانه‌های اجتماعی تاریخی منحصربفرد شما نگاه می‌کند و بر اساس سه هدف مختلف، بهینه‌ترین زمان‌ها را برای پست کردن توصیه می‌کند:

  1. نامزدی
  2. برداشت ها
  3. کلیک های پیوند
بهترین زمان برای انتشار - فیس بوک Heatmap

اکثر ابزارهای تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی فقط زمان ارسال پست را بر اساس معیارهای تعامل توصیه می کنند. یا از داده های معیارهای جهانی به جای سابقه عملکرد منحصر به فرد شما استفاده می کنند.

کارهای جالب دیگری که می توانید با ناب فالوور Analytics انجام دهید:

  • الگوهای گزارش را فقط برای نقاط داده و معیارهایی که به آنها اهمیت می دهید سفارشی کنید
  • عملکرد رقیب را دنبال کنید و آن را با عملکرد خود اندازه بگیرید
  • نتایج خود را با معیارهای صنعت مقایسه کنید
  • بهره‌وری تیم اجتماعی خود را ردیابی کنید (زمان پاسخ‌دهی و زمان حل برای پست‌ها، اشاره‌ها و نظرات اختصاص داده شده)
  • اشاره ها، نظرات و برچسب های مربوط به کسب و کار خود را کنترل کنید تا از بلایای روابط عمومی قبل از وقوع جلوگیری کنید

2. بینش اینستاگرام

مزایای کلیدی: رایگان برای تمام حساب‌های پروفایل تجاری اینستاگرام، که مستقیماً در برنامه موبایل اینستاگرام در دسترس است

سطح مهارت: مبتدی

بهترین برای: دریافت اطلاعات سطح بالا در حال حرکت

حساب‌های سازنده و کسب‌وکار به ابزارهای کسب و کار بومی اینستاگرام مانند Insights دسترسی دارند. از برگه Insights، می‌توانید درباره افرادی که شما را دنبال می‌کنند، زمانی که بیشترین فعالیت را دارند و نوع محتوایی که بیشترین محبوبیت را دارد، بیاموزید. برخی از داده ها پس از 90 روز ناپدید می شوند، بنابراین ابزارهای رایگان تجزیه و تحلیل اینستاگرام زیر را برای گزارش دقیق تر در نظر بگیرید.

بینش اینستاگرام برای بنیاد دیوید سوزوکی

3. بعدا

مزایای کلیدی: راه حل های ساده و کاربر پسند برای ردیابی عملکرد اولیه

سطح مهارت: مبتدی تا متوسط

بهترین برای: صاحبان مشاغلی که رسانه های اجتماعی خود را اداره می کنند، مدیران رسانه های اجتماعی انفرادی در مشاغل کوچک تا متوسط

Later یک پلت فرم مدیریت رسانه های اجتماعی مشابه ناب فالوور است (می توانید Later و ناب فالوور را در اینجا مقایسه کنید). دارای ویژگی‌های مختلفی است، از تجزیه و تحلیل گرفته تا ابزارهای زمان‌بندی، اما واقعاً به‌عنوان پلتفرمی برای برندهای کوچک‌تر و سازندگانی که دوست دارند محتوای رسانه‌های اجتماعی را قبل از پست کردن، تجسم و پیش‌نمایش کنند، می‌درخشد.

بعداً ابزار رسانه های اجتماعی

منبع: بعدا

در حالی که Later همچنین می تواند به شما در اندازه گیری عملکرد محتوای اینستاگرام و بهینه سازی زمان ارسال کمک کند، این پلتفرم فاقد برخی ویژگی های تجزیه و تحلیل پیشرفته تر مانند تجزیه و تحلیل رقابتی و محک زدن صنعت است.

4. بافر

مزایای کلیدی: راه حل های ساده برای ردیابی عملکرد اصلی اینستاگرام، طرح رایگان

سطح مهارت: مبتدی تا متوسط

بهترین برای: صاحبان مشاغلی که رسانه های اجتماعی خود را اداره می کنند، مدیران رسانه های اجتماعی انفرادی در مشاغل کوچک تا متوسط، آژانس ها

Buffer یکی دیگر از برنامه‌ریزی‌های رسانه‌های اجتماعی است که با ابزارهایی همراه است که به شما کمک می‌کند حضور خود را در رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید. این به شما امکان می دهد پست ها را در اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، تیک تاک، لینکدین، یوتیوب و ماستودون زمان بندی کنید.

بافر یک ابزار زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی با تجزیه و تحلیل است که بهترین روز برای ارسال، بهترین نوع پست و بهترین فرکانس ارسال را برای حساب شما نشان می‌دهد.

منبع: بافر

اما وقتی صحبت از تجزیه و تحلیل به میان می آید، بافر از نظر ویژگی ها نسبتاً سبک است. تجزیه و تحلیل برای همه پلتفرم‌ها ارائه نمی‌کند و ویژگی‌های شنیداری اجتماعی، ردیابی محتوای پولی، یا معیارهای رقابتی را ارائه نمی‌دهد. با این حال، داشبورد کاربرپسند Buffer ساده و سرراست است و برای مدیران رسانه‌های اجتماعی که فقط می‌خواهند وارد شوند، برنامه‌ریزی کنند و خارج شوند، عالی است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مقایسه این پلتفرم‌ها، راهنمای ما در مورد ناب فالوور در مقابل بافر را حتما بخوانید.

5. Sprout Social

مزایای کلیدی: گزارش گیری عمیق در شبکه های اجتماعی

سطح مهارت: مبتدی تا متوسط

بهترین برای: تیم های بازاریابی در سازمان های بزرگتر

Sprout Social یکی دیگر از رقبای برتر در نبرد ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی است و ممکن است ارزش توجه شما را داشته باشد. Sprout با ارائه برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل برای همه پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی، می تواند به شما در برنامه ریزی و اجرای استراتژی اینستاگرام – و رسانه های اجتماعی گسترده تر – کمک کند.

برنامه ریزی یک پست رسانه اجتماعی با استفاده از sprout social

منبع: Sprout Social

مانند ناب فالوور، Sprout یک داشبورد تجزیه و تحلیل با امکانات کامل ارائه می‌کند که جزئیاتی را در مورد پست‌های پولی و ارگانیک شما ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که چه زمانی انواع محتوای مختلف را برای بهترین نتایج منتشر کنید. همچنین می‌توانید به راحتی گزارش‌ها را از داشبورد Sprout برچسب‌گذاری کرده و دانلود کنید.

Sprout بسیار گرانتر از ناب فالوور است، اما ناب فالوور ویژگی ها و ادغام های بیشتری را ارائه می دهد. ناب فالوور و Sprout را با هم مقایسه کنید تا ببینید کدام یک برای شما بهتر است.

6. ناب فالوور Insights

مزایای کلیدی: احساسات برند و جمعیت شناسی مشتری را در زمان واقعی، در کنار سایر داده های عملکرد رسانه های اجتماعی خود تجزیه و تحلیل کنید

سطح مهارت: متوسط ​​تا پیشرفته

بهترین برای: متخصصان رسانه های اجتماعی، تیم های روابط عمومی و ارتباطات، تیم های رسانه های اجتماعی کوچک تا بزرگ

ناب فالوور Insights یک ابزار قدرتمند گوش دادن اجتماعی در سطح سازمانی است که به عنوان یک ابزار تجزیه و تحلیل دو برابر می شود.

این فراتر از ناب فالوور Analytics است، اشاره‌های اجتماعی کسب‌شده شما را ردیابی می‌کند تا بتوانید احساسات اجتماعی را اندازه‌گیری کنید و تجربه مشتری را بهبود بخشید.

داشبورد احساسات برند در ناب فالوور Insights نشان دهنده افزایش احساسات منفی است

همچنین بینش مخاطبان و اطلاعات جمعیتی مانند جنسیت، مکان و زبان را تجزیه و تحلیل می کند. می توانید جمعیت شناسی را در سراسر شبکه ها مقایسه کنید یا به تصویر کلی مخاطبان خود برای همه شبکه ها روی هم نگاه کنید.

این ابزاری است که واقعاً چیزهای زیادی در مورد جمعیت شناسی مخاطبان شما و احساس آنها در مورد شما به شما می گوید. این می تواند به شما بگوید که افزایش در منشن ها یک پیروزی است یا یک فاجعه. و می تواند به شما کمک کند تا به ترتیب از هر کدام استفاده کنید یا از آن اجتناب کنید.

7. Panoramiq Insights

Panoramiq Insights تجزیه و تحلیل قدرتمند اینستاگرام را به داشبورد ناب فالوور شما اضافه می کند. این برنامه به شما امکان می دهد فعالیت حساب، جمعیت فالوورها را تجزیه و تحلیل کنید (برای هدف قرار دادن کمپین ها بسیار مفید است!)، و موفقیت پست ها و استوری های خود را اندازه گیری کنید.

حساب اینستاگرام Panoramiq Insights و تجزیه و تحلیل فالوور برای Synaptive Technologies

منبع: دایرکتوری برنامه ناب فالوور

8. Panoramiq Multiview

همانطور که از نام آن پیداست، این ابزار کسب و کار اینستاگرام به شما یک نمای پانوراما از نحوه تعامل افراد با حساب شما می دهد. به علاوه، به دلیلی به آن مولتی ویو می‌گویند: افزودن Panoramiq Multiview به داشبورد ناب فالوور به شما امکان می‌دهد ذکرها، نظرات و برچسب‌ها را در یک جریان نظارت کنید و به آنها پاسخ دهید. حتی می توانید چندین پروفایل اینستاگرام را به یک جریان اضافه کنید تا تعامل اینستاگرام خود را ساده تر کنید.

9. منشنلیتیک ها

ردیابی نام شرکت، رقبا و کلمات کلیدی خود را به صورت خودکار انجام دهید. این ابزار با اینستاگرام، توییتر، فیس بوک، یوتیوب، پینترست و سایر منابع وب مانند وبلاگ ها سازگار است. این بدان معناست که می‌توانید ببینید که اینستاگرام در کجای تصویر بزرگ‌تر قرار می‌گیرد و کجا بیشتر از برند شما نام برده می‌شود. و می توانید همه آن را با ناب فالوور همگام کنید.

10. فلانکس

اگر بازاریابی اینفلوئنسر بخشی از استراتژی شما است، می‌خواهید یک رقیب خاص را تجزیه و تحلیل کنید، یا به سادگی می‌خواهید به افراد مشهور سر بزنید، محاسبه‌گر تعامل اینستاگرام Phlanx بینش‌های مفیدی از کل فالوورها، نرخ تعامل و میانگین لایک‌ها و نظرات پست‌ها به شما می‌دهد.

شما نمی توانید دوره زمانی خاصی را انتخاب کنید، اما این هنوز یک ابزار اساسی خوب برای درک عملکرد سایر حساب ها در اینستاگرام است. به عنوان مثال، می تواند به شما بگوید که تیلور سویفت با وجود خاموش بودن نظرات، نرخ تعامل چشمگیر 2.23٪ را دریافت می کند.

میانگین تعاملات در هر پست برای Taylor Swift در ماشین حساب تعامل اینستاگرام

منبع: Phlanx

قالب گزارش تحلیلی رایگان اینستاگرام

داده های تجزیه و تحلیل اینستاگرام زمانی بیشترین کاربرد را دارند که در گزارشی جمع آوری شوند که به شما امکان می دهد نتایج را مقایسه کنید و روندها را مشاهده کنید. ما یک الگوی گزارش تحلیلی رایگان اینستاگرام ایجاد کرده‌ایم که می‌توانید از آن برای پر کردن داده‌های خود و به اشتراک گذاشتن یافته‌های خود استفاده کنید.

اگر ترجیح می دهید گزارش های تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود را به صورت خودکار دریافت کنید، تجزیه و تحلیل اینستاگرام را که در ناب فالوور تعبیه شده است، بررسی کنید. سه قالب گزارش تحلیلی اینستاگرام در تجزیه و تحلیل ناب فالوور تعبیه شده است که به شما امکان می دهد به طور خودکار در مورد تعامل، مخاطبان یا عملکرد پست خود گزارش دهید.

پاداش: یک الگوی گزارش تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی رایگان دریافت کنید که مهم ترین معیارهای ردیابی برای هر شبکه را به شما نشان می دهد.

با ناب فالوور در زمان مدیریت حضور خود در اینستاگرام صرفه جویی کنید: پست ها، حلقه ها و استوری ها را زودتر از موعد زمان بندی کنید و با استفاده از مجموعه جامع ابزارهای تحلیل رسانه های اجتماعی ما، بر تلاش های بازاریابی خود نظارت کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

تمام تحلیل های رسانه های اجتماعی شما در یک مکان. از ناب فالوور استفاده کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند و کجا می توان عملکرد را بهبود بخشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا