شبکه های اجتماعی

10 مورد از بهترین ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی برای سال 2024

Summarize this content to 300 words in Persian Lang

ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی بهترین راه برای یافتن آنچه مردم در مورد برند شما می گویند – و محصول شما، رقبای شما، صنعت شما، تبلیغ Super Bowl شما، زمان انتظار خدمات مشتری شما، طلسم جدید شما… اگر مخاطبان شما در مورد چیزی نظر دارند، ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی شما باید بتواند آن را انتخاب کند.

به این دلیل که نرم افزار نظارت بر رسانه های اجتماعی، بینش های رقابتی و مخاطبان را برای برندهایی که می خواهند به آن توجه کنند، جمع آوری و ارائه می کند.

در این پست، برخی از بهترین ابزارهای ردیابی رسانه‌های اجتماعی در بازار را بررسی می‌کنیم و برخی از بهترین شیوه‌های ردیابی رسانه‌های اجتماعی را پوشش می‌دهیم تا بتوانید به مکالماتی که در حال حاضر در حال انجام است بپیوندید.

جایزه: دانلود راهنمای رایگان برای یادگیری نحوه استفاده از نظارت رسانه های اجتماعی برای افزایش فروش و تبدیل امروز. بدون ترفند یا راهنمایی خسته کننده – فقط دستورالعمل های ساده و آسان برای دنبال کردن که واقعا کار می کنند.

فهرست مطالب

نظارت بر رسانه های اجتماعی چیست؟

نظارت بر رسانه های اجتماعی فرآیند شناسایی مکالمات رسانه های اجتماعی در مورد یک شرکت، فرد، محصول یا برند است.

نظارت بر رسانه‌های اجتماعی شامل ردیابی هشتگ‌ها، کلمات کلیدی و اشاره‌های مرتبط با برند شما است تا از مخاطبان و صنعت خود مطلع شوید.

نظارت بر داده‌های رسانه‌های اجتماعی می‌تواند اطلاعات کمی (معیارها و تحلیل‌ها) و کیفی (الهام‌بخش پست‌ها و استراتژی‌ها) به دست آورد. اطلاعاتی در رسانه های اجتماعی دریافت خواهید کرد که می تواند به شما در تعیین مواردی مانند:

  • سهم اجتماعی صدا. چند درصد از مکالمه در مورد شماست، برخلاف رقبایتان؟
  • تحلیل احساسات اجتماعی. حال و هوای گفتگو چیست؟
  • ROI اجتماعی. سرمایه گذاری شما در حوزه اجتماعی چگونه نتیجه می دهد؟
  • هشتگ ها و کلمات کلیدی مرتبط. به عنوان مثال، کدام هشتگ های اینستاگرام یا کلمات کلیدی یوتیوب ممکن است به شما در گسترش دسترسی شما در آینده کمک کند؟
  • روندها. مخاطبان شما در مورد چه چیزی صحبت می کنند؟ کدام ایده‌ها، زیبایی‌شناسی یا میم‌های جدید ظاهر می‌شوند؟ آیا پلتفرم ها ابزار و خدمات جدیدی ارائه می دهند؟

توجه داشته باشید: احتمالاً در مورد گوش دادن به رسانه های اجتماعی نیز شنیده اید، که گام بعدی پس از نظارت بر رسانه های اجتماعی است. گوش دادن اجتماعی نه تنها شامل جمع آوری و تجزیه و تحلیل معیارها، بلکه انجام عمل می شود.

هنوز سوالی دارید؟ مقایسه کامل ما از گوش دادن اجتماعی در مقابل نظارت اجتماعی را بررسی کنید.

چرا باید از ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی استفاده کنید؟

این روزها باید انگشت خود را روی نبض نگه دارید. ابزارهای نظارت بر رسانه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کنند تا از اطلاعات مهم مطلع باشید تا بتوانید خود را آنلاین با بهترین عملکرد خود معرفی کنید.

در اینجا چند دلیل دیگر برای نظارت بر رسانه های اجتماعی وجود دارد:

شهروند اجتماعی خوب بودن

برای برندها، نظارت اجتماعی بخش مهمی از شهروند اجتماعی خوب بودن، تصمیم گیری آگاهانه تر و موفقیت در دوره اجتماعی است.

درک اینکه مخاطب شما چه می خواهد

شما نمی توانید برای مشتری جدیدی که به تازگی وارد درب شده است، به یک فروش پرفشار (یا سخنرانی آموزنده، یا حتی یک برنامه روتین ایستاده) بپردازید. شما ابتدا گوش می دهید و می فهمید که آنها به دنبال چه هستند یا چرا در دفتر شما هستند. پلتفرم‌های نظارت بر رسانه‌های اجتماعی به شما در انجام این کار کمک می‌کنند.

مرتبط ماندن

در رسانه های اجتماعی، توجه به آنچه که مردم می گویند برای مرتبط بودن و جذاب بودن و جلوگیری از اشتباهات غیرمجاز ضروری است.

تحلیل رقابتی

داشتن دیدگاهی نسبت به استراتژی‌های رقیب، بازخورد مشتری و موقعیت بازار به شما کمک می‌کند تا موقعیت‌های پیشنهادی خود را به طور موثرتری ارائه دهید.

Inpost CTA Planner

شماره 1 ابزار رسانه های اجتماعی

ايجاد كردن. برنامه. انتشار. مشغول کردن. اندازه گرفتن. پیروزی.

آزمایشی 30 روزه رایگان

10 ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی برند

لازم نیست خودتان کار پا را انجام دهید. نظارت دستی رسانه های اجتماعی شما است مسیر برای مدیران رسانه های اجتماعی متوسط ​​خیلی زیاد است. خوشبختانه، ما بهترین برنامه های نظارت بر رسانه های اجتماعی خود را با شما به اشتراک می گذاریم.

در اینجا ده مورد از بهترین ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی آورده شده است.

1. هوت سوئیت

ناب فالوور یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی است که تقریباً برای هر کاری که یک مدیر رسانه اجتماعی انجام می دهد – از تولید محتوا، از طریق زمان بندی و تجزیه و تحلیل، تا گوش دادن به شبکه های اجتماعی، ویژگی هایی را شامل می شود.

ناب فالوور Listening در هر طرح ناب فالوور (و آزمایشی رایگان!) گنجانده شده است. از جستجوی سریع برای کشف هشتگ‌ها، مارک‌ها و رویدادهای پرطرفدار در هر نقطه از جهان استفاده کنید، یا برای اطلاعات شخصی‌شده درباره برندتان عمیق‌تر شوید.

می‌توانید آنچه را که مردم در مورد شما، رقبای برتر، محصولاتتان می‌گویند، پیگیری کنید – حداکثر تا دو کلمه کلیدی که هر چیزی را در 7 روز گذشته ردیابی می‌کنند.

فالوور Listening Quick Search 10

به علاوه، می‌توانید از جستجوی سریع برای تجزیه و تحلیل مواردی مانند:

  • معیارهای کلیدی آیا این هفته افراد بیشتری در مورد شما صحبت می کنند؟ حال و هوای پست های آنها چیست؟ ناب فالوور Listening فقط آنچه را که مردم می گویند ردیابی نمی کند – از تجزیه و تحلیل احساسات پیشرفته استفاده می کند تا به شما بگوید واقعاً چه احساسی دارند.
  • مضامین برتر مردم چگونه در مورد شما صحبت می کنند؟ محبوب ترین پست های مثبت و منفی در مورد چیست؟ در کدام مکالمات دیگر حضور دارید؟
  • نتایج. برای ورود به جزئیات آماده اید؟ برگه نتایج منتخبی از پست‌های محبوب مرتبط با عبارات جستجوی شما را به شما نشان می‌دهد – می‌توانید بر اساس احساسات، کانال و موارد دیگر فیلتر کنید.
فالوور Listening Quick Search Key Metrics 13

و اگر می‌خواهید گوش دادن اجتماعی را به سطح بعدی ببرید، گوش دادن ارتقا یافته ما می‌تواند احساسات شما را در طول زمان، تأثیرگذاران برتر در فضای شما، جمعیت شناسی مخاطبان و موارد دیگر به شما نشان دهد.

Listening powered by Talkwalker Sentiment over time 4

به یک نسخه ی نمایشی رایگان علاقه مندید؟ همین الان یکی را رزرو کنید

ببینید که چگونه از این ویژگی ها در اینجا در ناب فالوور استفاده می کنیم:

ویژگی های کلیدی:

  • ناب فالوور Listening برای نظارت آسان اجتماعی
  • ناب فالوور Analytics برای بینش رقابتی
  • معیارهای صنعت برای اطلاعات گسترده تر و خاص صنعت

قیمت: برنامه ها از 99 دلار در ماه برای حداکثر 10 نمایه شروع می شوند. ناب فالوور را با یک دوره آزمایشی نامحدود 30 روزه امتحان کنید.

بهترین برای: بازاریابان به دنبال نظارت اولیه و ابزارهای پیشرفته گوش دادن اجتماعی در تمام پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی هستند.

چه چیزی را نظارت می کند؟ همه پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی

پولی یا رایگان: برنامه ها از 99 دلار در ماه برای حداکثر 10 پروفایل شروع می شود. ناب فالوور را با یک دوره آزمایشی نامحدود 30 روزه امتحان کنید.

2. Talkwalker توسط ناب فالوور

Talkwalker بیش از 50 فیلتر را برای نظارت بر مکالمات در 150 میلیون منبع داده، از جمله وبلاگ ها، انجمن ها، ویدئوها، سایت های خبری، سایت های بررسی و شبکه های اجتماعی ارائه می دهد. همانطور که ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی پیش می روند، این یکی از قدرتمندترین است.

به علاوه، در داشبورد ناب فالوور شما موجود است!

می‌توانید از Talkwalker برای تجزیه و تحلیل تعامل، دسترسی، نظرات، احساسات برند، تأثیرگذاران مهم، خوشه‌های گفتگو و موارد دیگر استفاده کنید.

Talkwalker به ویژه برای تشخیص اوج فعالیت در مکالمات در مورد برند شما مفید است. این می تواند به شما کمک کند تا بهترین زمان برای پست کردن برندتان در رسانه های اجتماعی را تعیین کنید.

امتیاز: AMA ما را با Talkwalker در اینجا تماشا کنید تا بیشتر بدانید.

نمودار Talkwalker متعلق به در مقابل کسب درآمد و مشارکت

منبع: سخنگو

ویژگی های کلیدی:

  • بیش از 50 فیلتر برای نظارت دقیق
  • تعامل، دسترسی و احساسات را تجزیه و تحلیل می کند
  • دسترسی به 150 میلیون منبع داده

قیمت: برای کسب اطلاعات بیشتر یک نسخه آزمایشی رایگان رزرو کنید.

بهترین برای: مدیران رسانه های اجتماعی به نظارت و تجزیه و تحلیل جامع در پلتفرم های دیجیتال مختلف از جمله وبلاگ ها، انجمن ها و شبکه های اجتماعی نیاز دارند.

3. Agorapulse

Agorapulse به مدیران رسانه های اجتماعی کمک می کند تا نظارت خود را بر ذکرهای اجتماعی حفظ کنند. همچنین ویژگی هایی را ارائه می دهد که نظارت و گوش دادن به مکالمات مربوطه را ساده می کند.

Agorapulse به شما امکان می دهد مکالمات و فعالیت های رقیب را سازماندهی کنید و نام های منفی رقبا را دنبال کنید.

در حالی که ابزار کاملاً قوی است، فاقد ویژگی های خاصی است. برای مثال نمی‌توانید کشورها، زبان‌های خاصی را فیلتر کنید یا محتوایی را که از کلمات کلیدی خاصی استفاده می‌کند حذف کنید.

همچنین نمی‌توانید به داده‌های تاریخی در چت‌های هم‌تیمی دسترسی داشته باشید یا متن را در زیرنویس‌های ارسال‌شده ویرایش کنید.

تنظیمات پروفایل های اجتماعی Agorapulse

منبع: آگوراپالس

ویژگی های کلیدی:

  • فیدهای نظارتی قابل تنظیم برای فیلتر کردن عبارات و سیستم عامل های خاص
  • مکالمات مشتری و فعالیت رقبا را سازماندهی و برچسب گذاری کنید

قیمت: آزمایشی رایگان 30 روزه، سپس برنامه‌ها از 49 دلار برای هر کاربر/ماه شروع می‌شوند (صورت‌حساب سالانه با هزینه اضافی برای هر نمایه اضافی). آنها تا 119 دلار به ازای هر کاربر در ماه بالا می روند.

بهترین برای: برندهایی که به دنبال ساده‌سازی استراتژی‌های نظارت و گوش دادن به رسانه‌های اجتماعی خود هستند، به‌ویژه آنهایی که با حجم بالایی از اعلان‌ها و اشاره‌ها سروکار دارند.

4. منشنلیتیک ها

Mentionlytics یک ابزار حرفه ای است که برای نظارت جامع در تمام پلتفرم های اجتماعی و وب گسترده تر طراحی شده است.

یک ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی برند چند زبانه است که ذکرها، کلمات کلیدی و احساسات را به چندین زبان ردیابی می کند و به مخاطبان جهانی ارائه می دهد.

برای مدیران رسانه های اجتماعی که مشتریانی در سراسر جهان دارند و مخاطبانی که به چندین زبان صحبت می کنند، این برنامه به شما کمک می کند تا تصویر بزرگ را ببینید.

منشنلیتیک ها در تحلیل صدا و احساسات سهم دارند

منبع: منشنلیتیک ها

ویژگی های کلیدی:

  • پشتیبانی چند زبانه
  • ذکرها، کلمات کلیدی و احساسات را دنبال می کند
  • تجزیه و تحلیل احساسات پیشرفته احساسات را در هر ذکر تشخیص می دهد
  • قابلیت فیلتر کردن بر اساس کلمه کلیدی، منبع، احساسات، کشور، زبان و موارد دیگر
  • با ناب فالوور ادغام می شود. به ذکرهایی که مستقیماً از داشبورد شما کشف شده اند اختصاص دهید و به آنها پاسخ دهید

قیمت: آزمایشی رایگان، سپس برنامه ها از 41 دلار در ماه شروع می شود.

بهترین برای: حرفه ای ها به یک ابزار نظارت کامل نیاز دارند که از چندین زبان در همه سیستم عامل های اجتماعی پشتیبانی کند.

5. شهرت شناسی

برای کسب و کارهایی که با مشتری روبرو هستند، یک بررسی بد می تواند یک ضربه واقعی باشد اگر به درستی و سریع با آن برخورد نشود. Reputology به شما امکان می‌دهد تا سایت‌های بررسی اصلی مانند بررسی‌های Yelp، Google و Facebook را نظارت کنید. دقیقاً برای ردیابی رسانه های اجتماعی استفاده نمی شود، اما به اندازه کافی نزدیک و مفید است که در این لیست قرار گیرد.

می توانید فعالیت را در چندین ویترین فروشگاه و مکان ردیابی کنید و با استفاده از پیوندهای سریع پاسخ دهید. این بررسی‌ها را در یک داشبورد ادغام می‌کند تا به مدیران رسانه‌های اجتماعی کمک کند سازماندهی شوند و برای حفظ شهرت مثبت پاسخ‌های سریع بدهند.

ویژگی های کلیدی:

  • داشبورد متمرکز برای سایت های بررسی عمده
  • فعالیت را در چندین مکان ردیابی می کند
  • پیوندهای سریع برای زمان پاسخگویی بهتر

قیمت: آزمایشی رایگان، سپس مکان های مجرد 29-49 دلار در ماه هستند، مکان های چندگانه هستند

10-49 دلار در ماه/محل، و قیمت آژانس 10-49 دلار در ماه/محل است.

بهترین برای: کسب‌وکارها بر مدیریت شهرت آنلاین خود از طریق بررسی در پلتفرم‌های اصلی تمرکز کردند.

6. فدیکا

فدیکا برای کمک به کسب و کارها طراحی شده است تا استراتژی رسانه های اجتماعی خود را تنظیم کنند. این به شما کمک می کند تا حساب های همراستا با جمعیت هدف شما را شناسایی کرده و با آنها تعامل داشته باشید. برای حرفه ای ها، این یکی از ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی متمرکز بر جمعیت شناسی است.

فدیکا می توان محتوا را در چندین پلتفرم اجتماعی منتشر کنید، اما معیارهای عملکرد محتوا یا تجزیه و تحلیل خاص کمپین را ندارد. همچنین فاقد ویژگی‌های تجزیه و تحلیل روند، مدیریت گردش کار و مدیریت تقویم است – اما Fedica با ناب فالوور یکپارچه می‌شود، بنابراین می‌توانید از این دو ابزار در ترکیب استفاده کنید.

با تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی و ویژگی‌های پیشرفته گوش دادن اجتماعی، فدیکا می‌تواند به شما کمک کند پیام‌های خود را تقویت کنید و به طور مؤثرتری با بخش‌های مختلف مخاطب تعامل برقرار کنید.

پیروان فدیکا تقسیم بندی و جمعیت شناسی را مرور می کنند

منبع: فدیکا

ویژگی های کلیدی:

  • کشف حساب‌هایی که با جمعیت‌شناسی هدف مطابقت دارند تا مخاطبان مرتبط ایجاد کنند
  • تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود مشارکت مخاطبان بخش
  • گوش دادن اجتماعی پیشرفته برای هشتگ‌ها، کلیدواژه‌ها و دسترسی به پست با تجزیه و تحلیل‌های جمعیت‌شناختی
  • هشدارهای ایمیل برای ذکر نام تجاری، اعلان‌های کلیدواژه و موضوعات پرطرفدار بر اساس جغرافیا

قیمت: 7 دلار در ماه / کاربر. نسخه آزمایشی رایگان و رایگان موجود است.

بهترین برای: کسب و کارهایی که به دنبال بهینه سازی حضور خود در رسانه های اجتماعی با هدف قرار دادن و درگیر شدن با جمعیت شناسی خاص هستند. برای مدیران رسانه‌های اجتماعی که می‌خواهند پیام‌های خود را تقویت کنند، اما نیازی به برندسازی سفارشی یا تجزیه و تحلیل کمپین عمیق ندارند، خوب است.

7. Reddit توسط Synaptive

با 70 میلیون کاربر فعال روزانه، Reddit یک پلت فرم اجتماعی است که اغلب نادیده گرفته می شود که در آن مکالمات عمیق و صادقانه است. این ابزار مکالمات را برای کلمات کلیدی خاص نظارت می کند و آن را به منبعی ارزشمند برای درک عمیق و واقعی بحث های کاربر تبدیل می کند.

مدیران رسانه های اجتماعی بهتر است به آنچه در Reddit گفته می شود توجه کنند. این می تواند شما را به احساسات عمومی و روندهای آینده راهنمایی کند.

Panoramiq Reddit توسط Synaptive

منبع: Synaptive

ویژگی های کلیدی:

  • جستجوی چند کلمه کلیدی
  • پست های مورد علاقه را انتخاب کنید و پست ها را به عنوان خوانده شده یا خوانده نشده علامت بزنید
  • یادداشت ها را به پست های مورد علاقه اضافه کنید

قیمت: 6 دلار در ماه یا رایگان برای کاربران ناب فالوور Enterprise

بهترین برای: بازاریابانی که به دنبال نظارت یا تعامل با مکالمات منحصر به فرد و اغلب عمیق Reddit هستند.

8. دیجیمینگ

نمودار مبتذل اشاره ها و تعاملات اجتماعی در فرانسه

منبع: Digimind

Digimind نظارت بر رسانه های اجتماعی را به 850 میلیون منبع، از جمله وبلاگ ها، انجمن ها، و منابع آفلاین و همچنین پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی گسترش می دهد. این در بیش از 200 زبان کار می کند و دارای ترجمه خودکار است.

این ابزار گوش دادن اجتماعی، هوش مصنوعی را برای تجزیه و تحلیل روندها در ذکرها و تجزیه و تحلیل احساسات ترکیب می کند.

قیمت: قیمت در صورت درخواست موجود است.

بهترین برای: تیم های بازاریابی علاقه مند به نظارت بر برند به منظور جمع آوری بینش های مصرف کننده و رقابتی.

9. Sprout Social

کافی شاپ های تحلیل رقابتی Sprout Social

منبع: جوانه اجتماعی

Sprout Social به شما کمک می کند مکالمات مربوط به نام تجاری خود را ردیابی کنید، جمعیت شناسی مخاطبان خود را درک کنید و تأثیرگذاران مهم در جایگاه خود را شناسایی کنید. هشتگ و نظارت بر ذکر به همراه تجزیه و تحلیل احساسات در راه حل پخته می شوند. نظارت اجتماعی دقیق تر با یک افزونه در دسترس است.

ببینید Sprout Social چگونه با ناب فالوور مقایسه می شود.

قیمت گذاری: شروع از 249 دلار در ماه؛ 30 روز آزمایشی رایگان.

بهترین برای: تیم های اجتماعی بزرگتر با بودجه بیشتر.

10. ذکر کنید

اشاره

منبع: اشاره

Mention بیش از یک میلیارد منبع داده را در سراسر وب، از جمله X (تویتر)، فیس بوک و اینستاگرام ردیابی می کند. می‌توانید فیلترهایی را ایجاد کرده و ذخیره کنید تا پیدا کردن چیزی که به دنبال آن هستید آسان‌تر شود.

این ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی شامل تجزیه و تحلیل احساسات و گزارش تصویری است. می توانید نام تجاری خود یا هر موضوعی را تا دو سال گذشته دنبال کنید و هشدارهایی را برای فعالیت غیرمعمول تنظیم کنید.

قیمت گذاری: شروع از 41 دلار در ماه؛ آزمایشی 14 روزه رایگان.

بهترین برای: یادگیرندگان بصری و بازاریابان پرمشغله به دنبال یک راه حل ساده برای نظارت هستند.

بهترین شیوه های نظارت بر رسانه های اجتماعی

به تمام زبان هایی که مشتریان شما صحبت می کنند نظارت کنید

برای آمریکایی‌های شمالی که به یک زبان کار می‌کردند، می‌توان این یکی را به راحتی نادیده گرفت. اما اگر شرکت شما به تازگی یک استارت آپ را در مونترال خریداری کرده است، به یاد داشته باشید که جستجو را با استفاده از کلمات و عبارات فرانسوی، انگلیسی (و Franglais??) تنظیم کنید.

در همین حال، اگر مشتری جدید شما کارهای زیادی را به زبانی انجام می دهد که شما بلد نیستید، با تیم محلی کار کنید تا نحوه املای “دوست دارم” را در ویتنامی یا “بدترین” را در روسی پیدا کنید.

بسته به اندازه و اهمیت نسبی مخاطب خود، ممکن است بخواهید از ابزار نظارت اجتماعی مخصوص زبان استفاده کنید. به عنوان مثال، Crowd Analyzer در نظارت اجتماعی به زبان عربی برتر است.

بسیاری از سرویس‌های نظارت بر رسانه‌های اجتماعی (ahem, ناب فالوور) به شما امکان می‌دهند مجوزها را با اعضای تیم به اشتراک بگذارید تا بتوانید در جایی که به آن نیاز دارید کمک بگیرید، مثلاً از همکاران فرانسوی یا اسپانیایی خود.

در حین نظارت، استراتژی هشتگ و کلمه کلیدی خود را تغذیه کنید

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که چه هشتگی را به پست اینستاگرام اضافه کنید؟ یا زمانی که فکر می کنید اگر کلمه کلیدی مناسب برای ویدیوی YouTube خود را پیدا نکنید، چه اتفاقی برای بازدیدهای شما می افتد، با وحشت مکث می کنید؟ نظارت اجتماعی می تواند کمک کند.

دانستن زبانی که دنبال کنندگان شما صحبت می کنند (به عنوان مثال، آیا مردم در مورد “باغبانی کانتینری” یا “گیاهان بالکن” صحبت می کنند؟) تضمین می کند که می توانید به آنها کمک کنید تا محتوای خود را پیدا کنند.

اینفلوئنسرها و حامیان برندی را که ممکن است بخواهید با آنها شریک شوید، شناسایی کنید

راه هوشمند دیگری برای ارتقاء سطح نظارت اجتماعی شما؟ مراقب تکرار متخلفان باشید. در حین پیمایش، به افرادی که بارها و بارها با برند شما درگیر هستند یا از آنها نام می برند توجه کنید.

اگر کسی همیشه کار شما را تحسین می کند و طرفداران خاص خود را دارد، می توانید آنها را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی تأثیرگذار خود در نظر بگیرید.

انتخاب ابزاری که بتواند ریاضیات پیچیده ای را انجام دهد تا بفهمد بزرگترین طرفداران شما چه کسانی هستند، یک برد آسان است.

برای فعالیت غیرمعمول هشدارها را تنظیم کنید

اگر زمانی که تبلیغ تلویزیونی جدید شما منتشر می شود یا رقیب شما محصول جدید و وحشتناکی را عرضه می کند، احساسات شما به هم می ریزد، تیم اجتماعی باید جزو اولین کسانی باشد که از این موضوع مطلع می شود. ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی برای مدیریت شهرت برند ضروری هستند.

یک بحران رسانه های اجتماعی (یا فقط یک بحران معمولی روابط عمومی) می تواند در هر زمانی ایجاد شود. نظارت بر رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به شما هشدار دهد در صورتی که به افزایش حجم اشاره کرد یا سنج‌های احساسات اجتماعی تا آخر صفحه قرمز شدند.

ابزار صحیح نه تنها به شما هشدار می‌دهد، بلکه مطمئن می‌شود که بینش‌های بی‌درنگ در اختیار دارید تا به تصمیم‌گیری درباره نحوه حل مشکل کمک کنید.

نتایج خود را به اشتراک بگذارید

صحبت از اشتراک‌گذاری: اجازه دهید بقیه اعضای تیم (یا شرکت) خود بدانند که چه چیزی می‌بینید.

گاهی اوقات، مدیران رسانه های اجتماعی (افراد متواضع که ما هستیم) فراموش می کنند که ما دیدگاه بی نظیری نسبت به احساسات مشتری و شهرت و جایگاه سازمان خود در جهان داریم.

چقدر می خواهید شرط بندی کنید که تیم فروش شما، چه رسد به مدیر عامل شما، زمان، دانش یا ابزارهایی برای بررسی نظرات و احساسات آبشار نیاگارا در اختیار دارد که 4.7 میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی جهان به صورت آنلاین به اشتراک می گذارند؟

گزارش های نظارت بر رسانه های اجتماعی به دو دلیل مهم هستند:

  1. نشان دادن ارزش کار سخت خود به سهامداران، روسا یا مشتریان
  2. ایجاد بینش های کاربردی و ارزشمند از چشم انداز رسانه های اجتماعی.

بنابراین، چه شرکت شما وسواس مشتری باشد و چه مبتنی بر داده، توصیه ما این است که ابزاری را انتخاب کنید که به راحتی نظارت بر رسانه های اجتماعی را با گزارش های سفارشی ادغام کند.

با ناب فالوور در زمان مدیریت حضور خود در رسانه های اجتماعی صرفه جویی کنید. پست‌ها را منتشر و زمان‌بندی کنید، مکالمات مرتبط را پیدا کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید، نتایج را اندازه‌گیری کنید، و موارد دیگر — همه از یک داشبورد. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

بهتر انجامش بده با هوت سوئیت، ابزار رسانه های اجتماعی همه در یک در بالای همه چیز بمانید، رشد کنید و رقبا را شکست دهید.

ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی بهترین راه برای یافتن آنچه مردم در مورد برند شما می گویند – و محصول شما، رقبای شما، صنعت شما، تبلیغ Super Bowl شما، زمان انتظار خدمات مشتری شما، طلسم جدید شما… اگر مخاطبان شما در مورد چیزی نظر دارند، ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی شما باید بتواند آن را انتخاب کند.

به این دلیل که نرم افزار نظارت بر رسانه های اجتماعی، بینش های رقابتی و مخاطبان را برای برندهایی که می خواهند به آن توجه کنند، جمع آوری و ارائه می کند.

در این پست، برخی از بهترین ابزارهای ردیابی رسانه‌های اجتماعی در بازار را بررسی می‌کنیم و برخی از بهترین شیوه‌های ردیابی رسانه‌های اجتماعی را پوشش می‌دهیم تا بتوانید به مکالماتی که در حال حاضر در حال انجام است بپیوندید.

جایزه: دانلود راهنمای رایگان برای یادگیری نحوه استفاده از نظارت رسانه های اجتماعی برای افزایش فروش و تبدیل امروز. بدون ترفند یا راهنمایی خسته کننده – فقط دستورالعمل های ساده و آسان برای دنبال کردن که واقعا کار می کنند.

نظارت بر رسانه های اجتماعی چیست؟

نظارت بر رسانه های اجتماعی فرآیند شناسایی مکالمات رسانه های اجتماعی در مورد یک شرکت، فرد، محصول یا برند است.

نظارت بر رسانه‌های اجتماعی شامل ردیابی هشتگ‌ها، کلمات کلیدی و اشاره‌های مرتبط با برند شما است تا از مخاطبان و صنعت خود مطلع شوید.

نظارت بر داده‌های رسانه‌های اجتماعی می‌تواند اطلاعات کمی (معیارها و تحلیل‌ها) و کیفی (الهام‌بخش پست‌ها و استراتژی‌ها) به دست آورد. اطلاعاتی در رسانه های اجتماعی دریافت خواهید کرد که می تواند به شما در تعیین مواردی مانند:

  • سهم اجتماعی صدا. چند درصد از مکالمه در مورد شماست، برخلاف رقبایتان؟
  • تحلیل احساسات اجتماعی. حال و هوای گفتگو چیست؟
  • ROI اجتماعی. سرمایه گذاری شما در حوزه اجتماعی چگونه نتیجه می دهد؟
  • هشتگ ها و کلمات کلیدی مرتبط. به عنوان مثال، کدام هشتگ های اینستاگرام یا کلمات کلیدی یوتیوب ممکن است به شما در گسترش دسترسی شما در آینده کمک کند؟
  • روندها. مخاطبان شما در مورد چه چیزی صحبت می کنند؟ کدام ایده‌ها، زیبایی‌شناسی یا میم‌های جدید ظاهر می‌شوند؟ آیا پلتفرم ها ابزار و خدمات جدیدی ارائه می دهند؟

توجه داشته باشید: احتمالاً در مورد گوش دادن به رسانه های اجتماعی نیز شنیده اید، که گام بعدی پس از نظارت بر رسانه های اجتماعی است. گوش دادن اجتماعی نه تنها شامل جمع آوری و تجزیه و تحلیل معیارها، بلکه انجام عمل می شود.

هنوز سوالی دارید؟ مقایسه کامل ما از گوش دادن اجتماعی در مقابل نظارت اجتماعی را بررسی کنید.

نمودار مقایسه ای که تفاوت های بین نظارت بر رسانه های اجتماعی و گوش دادن اجتماعی را فهرست می کند.  نظارت اجتماعی به گذشته نگاه می کند، اطلاعات را جمع آوری می کند، بر جزئیات تمرکز می کند و موفقیت را می سنجد.  گوش دادن اجتماعی به آینده نگاه می کند، اطلاعات را تجزیه و تحلیل می کند، به تصویر بزرگ نگاه می کند و استراتژی را هدایت می کند

چرا باید از ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی استفاده کنید؟

این روزها باید انگشت خود را روی نبض نگه دارید. ابزارهای نظارت بر رسانه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کنند تا از اطلاعات مهم مطلع باشید تا بتوانید خود را آنلاین با بهترین عملکرد خود معرفی کنید.

در اینجا چند دلیل دیگر برای نظارت بر رسانه های اجتماعی وجود دارد:

شهروند اجتماعی خوب بودن

برای برندها، نظارت اجتماعی بخش مهمی از شهروند اجتماعی خوب بودن، تصمیم گیری آگاهانه تر و موفقیت در دوره اجتماعی است.

درک اینکه مخاطب شما چه می خواهد

شما نمی توانید برای مشتری جدیدی که به تازگی وارد درب شده است، به یک فروش پرفشار (یا سخنرانی آموزنده، یا حتی یک برنامه روتین ایستاده) بپردازید. شما ابتدا گوش می دهید و می فهمید که آنها به دنبال چه هستند یا چرا در دفتر شما هستند. پلتفرم‌های نظارت بر رسانه‌های اجتماعی به شما در انجام این کار کمک می‌کنند.

مرتبط ماندن

در رسانه های اجتماعی، توجه به آنچه که مردم می گویند برای مرتبط بودن و جذاب بودن و جلوگیری از اشتباهات غیرمجاز ضروری است.

تحلیل رقابتی

داشتن دیدگاهی نسبت به استراتژی‌های رقیب، بازخورد مشتری و موقعیت بازار به شما کمک می‌کند تا موقعیت‌های پیشنهادی خود را به طور موثرتری ارائه دهید.

Inpost CTA Planner

شماره 1 ابزار رسانه های اجتماعی

ايجاد كردن. برنامه. انتشار. مشغول کردن. اندازه گرفتن. پیروزی.

آزمایشی 30 روزه رایگان

10 ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی برند

لازم نیست خودتان کار پا را انجام دهید. نظارت دستی رسانه های اجتماعی شما است مسیر برای مدیران رسانه های اجتماعی متوسط ​​خیلی زیاد است. خوشبختانه، ما بهترین برنامه های نظارت بر رسانه های اجتماعی خود را با شما به اشتراک می گذاریم.

در اینجا ده مورد از بهترین ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی آورده شده است.

1. هوت سوئیت

ناب فالوور یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی است که تقریباً برای هر کاری که یک مدیر رسانه اجتماعی انجام می دهد – از تولید محتوا، از طریق زمان بندی و تجزیه و تحلیل، تا گوش دادن به شبکه های اجتماعی، ویژگی هایی را شامل می شود.

ناب فالوور Listening در هر طرح ناب فالوور (و آزمایشی رایگان!) گنجانده شده است. از جستجوی سریع برای کشف هشتگ‌ها، مارک‌ها و رویدادهای پرطرفدار در هر نقطه از جهان استفاده کنید، یا برای اطلاعات شخصی‌شده درباره برندتان عمیق‌تر شوید.

می‌توانید آنچه را که مردم در مورد شما، رقبای برتر، محصولاتتان می‌گویند، پیگیری کنید – حداکثر تا دو کلمه کلیدی که هر چیزی را در 7 روز گذشته ردیابی می‌کنند.

فالوور Listening Quick Search 10

به علاوه، می‌توانید از جستجوی سریع برای تجزیه و تحلیل مواردی مانند:

  • معیارهای کلیدی آیا این هفته افراد بیشتری در مورد شما صحبت می کنند؟ حال و هوای پست های آنها چیست؟ ناب فالوور Listening فقط آنچه را که مردم می گویند ردیابی نمی کند – از تجزیه و تحلیل احساسات پیشرفته استفاده می کند تا به شما بگوید واقعاً چه احساسی دارند.
  • مضامین برتر مردم چگونه در مورد شما صحبت می کنند؟ محبوب ترین پست های مثبت و منفی در مورد چیست؟ در کدام مکالمات دیگر حضور دارید؟
  • نتایج. برای ورود به جزئیات آماده اید؟ برگه نتایج منتخبی از پست‌های محبوب مرتبط با عبارات جستجوی شما را به شما نشان می‌دهد – می‌توانید بر اساس احساسات، کانال و موارد دیگر فیلتر کنید.
فالوور Listening Quick Search Key Metrics 13

و اگر می‌خواهید گوش دادن اجتماعی را به سطح بعدی ببرید، گوش دادن ارتقا یافته ما می‌تواند احساسات شما را در طول زمان، تأثیرگذاران برتر در فضای شما، جمعیت شناسی مخاطبان و موارد دیگر به شما نشان دهد.

Listening powered by Talkwalker Sentiment over time 4

به یک نسخه ی نمایشی رایگان علاقه مندید؟ همین الان یکی را رزرو کنید

ببینید که چگونه از این ویژگی ها در اینجا در ناب فالوور استفاده می کنیم:

ویژگی های کلیدی:

  • ناب فالوور Listening برای نظارت آسان اجتماعی
  • ناب فالوور Analytics برای بینش رقابتی
  • معیارهای صنعت برای اطلاعات گسترده تر و خاص صنعت

قیمت: برنامه ها از 99 دلار در ماه برای حداکثر 10 نمایه شروع می شوند. ناب فالوور را با یک دوره آزمایشی نامحدود 30 روزه امتحان کنید.

بهترین برای: بازاریابان به دنبال نظارت اولیه و ابزارهای پیشرفته گوش دادن اجتماعی در تمام پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی هستند.

چه چیزی را نظارت می کند؟ همه پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی

پولی یا رایگان: برنامه ها از 99 دلار در ماه برای حداکثر 10 پروفایل شروع می شود. ناب فالوور را با یک دوره آزمایشی نامحدود 30 روزه امتحان کنید.

2. Talkwalker توسط ناب فالوور

Talkwalker بیش از 50 فیلتر را برای نظارت بر مکالمات در 150 میلیون منبع داده، از جمله وبلاگ ها، انجمن ها، ویدئوها، سایت های خبری، سایت های بررسی و شبکه های اجتماعی ارائه می دهد. همانطور که ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی پیش می روند، این یکی از قدرتمندترین است.

به علاوه، در داشبورد ناب فالوور شما موجود است!

می‌توانید از Talkwalker برای تجزیه و تحلیل تعامل، دسترسی، نظرات، احساسات برند، تأثیرگذاران مهم، خوشه‌های گفتگو و موارد دیگر استفاده کنید.

Talkwalker به ویژه برای تشخیص اوج فعالیت در مکالمات در مورد برند شما مفید است. این می تواند به شما کمک کند تا بهترین زمان برای پست کردن برندتان در رسانه های اجتماعی را تعیین کنید.

امتیاز: AMA ما را با Talkwalker در اینجا تماشا کنید تا بیشتر بدانید.

نمودار Talkwalker متعلق به در مقابل کسب درآمد و مشارکت

منبع: سخنگو

ویژگی های کلیدی:

  • بیش از 50 فیلتر برای نظارت دقیق
  • تعامل، دسترسی و احساسات را تجزیه و تحلیل می کند
  • دسترسی به 150 میلیون منبع داده

قیمت: برای کسب اطلاعات بیشتر یک نسخه آزمایشی رایگان رزرو کنید.

بهترین برای: مدیران رسانه های اجتماعی به نظارت و تجزیه و تحلیل جامع در پلتفرم های دیجیتال مختلف از جمله وبلاگ ها، انجمن ها و شبکه های اجتماعی نیاز دارند.

3. Agorapulse

Agorapulse به مدیران رسانه های اجتماعی کمک می کند تا نظارت خود را بر ذکرهای اجتماعی حفظ کنند. همچنین ویژگی هایی را ارائه می دهد که نظارت و گوش دادن به مکالمات مربوطه را ساده می کند.

Agorapulse به شما امکان می دهد مکالمات و فعالیت های رقیب را سازماندهی کنید و نام های منفی رقبا را دنبال کنید.

در حالی که ابزار کاملاً قوی است، فاقد ویژگی های خاصی است. برای مثال نمی‌توانید کشورها، زبان‌های خاصی را فیلتر کنید یا محتوایی را که از کلمات کلیدی خاصی استفاده می‌کند حذف کنید.

همچنین نمی‌توانید به داده‌های تاریخی در چت‌های هم‌تیمی دسترسی داشته باشید یا متن را در زیرنویس‌های ارسال‌شده ویرایش کنید.

تنظیمات پروفایل های اجتماعی Agorapulse

منبع: آگوراپالس

ویژگی های کلیدی:

  • فیدهای نظارتی قابل تنظیم برای فیلتر کردن عبارات و سیستم عامل های خاص
  • مکالمات مشتری و فعالیت رقبا را سازماندهی و برچسب گذاری کنید

قیمت: آزمایشی رایگان 30 روزه، سپس برنامه‌ها از 49 دلار برای هر کاربر/ماه شروع می‌شوند (صورت‌حساب سالانه با هزینه اضافی برای هر نمایه اضافی). آنها تا 119 دلار به ازای هر کاربر در ماه بالا می روند.

بهترین برای: برندهایی که به دنبال ساده‌سازی استراتژی‌های نظارت و گوش دادن به رسانه‌های اجتماعی خود هستند، به‌ویژه آنهایی که با حجم بالایی از اعلان‌ها و اشاره‌ها سروکار دارند.

4. منشنلیتیک ها

Mentionlytics یک ابزار حرفه ای است که برای نظارت جامع در تمام پلتفرم های اجتماعی و وب گسترده تر طراحی شده است.

یک ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی برند چند زبانه است که ذکرها، کلمات کلیدی و احساسات را به چندین زبان ردیابی می کند و به مخاطبان جهانی ارائه می دهد.

برای مدیران رسانه های اجتماعی که مشتریانی در سراسر جهان دارند و مخاطبانی که به چندین زبان صحبت می کنند، این برنامه به شما کمک می کند تا تصویر بزرگ را ببینید.

منشنلیتیک ها در تحلیل صدا و احساسات سهم دارند

منبع: منشنلیتیک ها

ویژگی های کلیدی:

  • پشتیبانی چند زبانه
  • ذکرها، کلمات کلیدی و احساسات را دنبال می کند
  • تجزیه و تحلیل احساسات پیشرفته احساسات را در هر ذکر تشخیص می دهد
  • قابلیت فیلتر کردن بر اساس کلمه کلیدی، منبع، احساسات، کشور، زبان و موارد دیگر
  • با ناب فالوور ادغام می شود. به ذکرهایی که مستقیماً از داشبورد شما کشف شده اند اختصاص دهید و به آنها پاسخ دهید

قیمت: آزمایشی رایگان، سپس برنامه ها از 41 دلار در ماه شروع می شود.

بهترین برای: حرفه ای ها به یک ابزار نظارت کامل نیاز دارند که از چندین زبان در همه سیستم عامل های اجتماعی پشتیبانی کند.

5. شهرت شناسی

برای کسب و کارهایی که با مشتری روبرو هستند، یک بررسی بد می تواند یک ضربه واقعی باشد اگر به درستی و سریع با آن برخورد نشود. Reputology به شما امکان می‌دهد تا سایت‌های بررسی اصلی مانند بررسی‌های Yelp، Google و Facebook را نظارت کنید. دقیقاً برای ردیابی رسانه های اجتماعی استفاده نمی شود، اما به اندازه کافی نزدیک و مفید است که در این لیست قرار گیرد.

می توانید فعالیت را در چندین ویترین فروشگاه و مکان ردیابی کنید و با استفاده از پیوندهای سریع پاسخ دهید. این بررسی‌ها را در یک داشبورد ادغام می‌کند تا به مدیران رسانه‌های اجتماعی کمک کند سازماندهی شوند و برای حفظ شهرت مثبت پاسخ‌های سریع بدهند.

ویژگی های کلیدی:

  • داشبورد متمرکز برای سایت های بررسی عمده
  • فعالیت را در چندین مکان ردیابی می کند
  • پیوندهای سریع برای زمان پاسخگویی بهتر

قیمت: آزمایشی رایگان، سپس مکان های مجرد 29-49 دلار در ماه هستند، مکان های چندگانه هستند

10-49 دلار در ماه/محل، و قیمت آژانس 10-49 دلار در ماه/محل است.

بهترین برای: کسب‌وکارها بر مدیریت شهرت آنلاین خود از طریق بررسی در پلتفرم‌های اصلی تمرکز کردند.

6. فدیکا

فدیکا برای کمک به کسب و کارها طراحی شده است تا استراتژی رسانه های اجتماعی خود را تنظیم کنند. این به شما کمک می کند تا حساب های همراستا با جمعیت هدف شما را شناسایی کرده و با آنها تعامل داشته باشید. برای حرفه ای ها، این یکی از ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی متمرکز بر جمعیت شناسی است.

فدیکا می توان محتوا را در چندین پلتفرم اجتماعی منتشر کنید، اما معیارهای عملکرد محتوا یا تجزیه و تحلیل خاص کمپین را ندارد. همچنین فاقد ویژگی‌های تجزیه و تحلیل روند، مدیریت گردش کار و مدیریت تقویم است – اما Fedica با ناب فالوور یکپارچه می‌شود، بنابراین می‌توانید از این دو ابزار در ترکیب استفاده کنید.

با تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی و ویژگی‌های پیشرفته گوش دادن اجتماعی، فدیکا می‌تواند به شما کمک کند پیام‌های خود را تقویت کنید و به طور مؤثرتری با بخش‌های مختلف مخاطب تعامل برقرار کنید.

پیروان فدیکا تقسیم بندی و جمعیت شناسی را مرور می کنند

منبع: فدیکا

ویژگی های کلیدی:

  • کشف حساب‌هایی که با جمعیت‌شناسی هدف مطابقت دارند تا مخاطبان مرتبط ایجاد کنند
  • تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود مشارکت مخاطبان بخش
  • گوش دادن اجتماعی پیشرفته برای هشتگ‌ها، کلیدواژه‌ها و دسترسی به پست با تجزیه و تحلیل‌های جمعیت‌شناختی
  • هشدارهای ایمیل برای ذکر نام تجاری، اعلان‌های کلیدواژه و موضوعات پرطرفدار بر اساس جغرافیا

قیمت: 7 دلار در ماه / کاربر. نسخه آزمایشی رایگان و رایگان موجود است.

بهترین برای: کسب و کارهایی که به دنبال بهینه سازی حضور خود در رسانه های اجتماعی با هدف قرار دادن و درگیر شدن با جمعیت شناسی خاص هستند. برای مدیران رسانه‌های اجتماعی که می‌خواهند پیام‌های خود را تقویت کنند، اما نیازی به برندسازی سفارشی یا تجزیه و تحلیل کمپین عمیق ندارند، خوب است.

7. Reddit توسط Synaptive

با 70 میلیون کاربر فعال روزانه، Reddit یک پلت فرم اجتماعی است که اغلب نادیده گرفته می شود که در آن مکالمات عمیق و صادقانه است. این ابزار مکالمات را برای کلمات کلیدی خاص نظارت می کند و آن را به منبعی ارزشمند برای درک عمیق و واقعی بحث های کاربر تبدیل می کند.

مدیران رسانه های اجتماعی بهتر است به آنچه در Reddit گفته می شود توجه کنند. این می تواند شما را به احساسات عمومی و روندهای آینده راهنمایی کند.

Panoramiq Reddit توسط Synaptive

منبع: Synaptive

ویژگی های کلیدی:

  • جستجوی چند کلمه کلیدی
  • پست های مورد علاقه را انتخاب کنید و پست ها را به عنوان خوانده شده یا خوانده نشده علامت بزنید
  • یادداشت ها را به پست های مورد علاقه اضافه کنید

قیمت: 6 دلار در ماه یا رایگان برای کاربران ناب فالوور Enterprise

بهترین برای: بازاریابانی که به دنبال نظارت یا تعامل با مکالمات منحصر به فرد و اغلب عمیق Reddit هستند.

8. دیجیمینگ

نمودار مبتذل اشاره ها و تعاملات اجتماعی در فرانسه

منبع: Digimind

Digimind نظارت بر رسانه های اجتماعی را به 850 میلیون منبع، از جمله وبلاگ ها، انجمن ها، و منابع آفلاین و همچنین پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی گسترش می دهد. این در بیش از 200 زبان کار می کند و دارای ترجمه خودکار است.

این ابزار گوش دادن اجتماعی، هوش مصنوعی را برای تجزیه و تحلیل روندها در ذکرها و تجزیه و تحلیل احساسات ترکیب می کند.

قیمت: قیمت در صورت درخواست موجود است.

بهترین برای: تیم های بازاریابی علاقه مند به نظارت بر برند به منظور جمع آوری بینش های مصرف کننده و رقابتی.

9. Sprout Social

کافی شاپ های تحلیل رقابتی Sprout Social

منبع: جوانه اجتماعی

Sprout Social به شما کمک می کند مکالمات مربوط به نام تجاری خود را ردیابی کنید، جمعیت شناسی مخاطبان خود را درک کنید و تأثیرگذاران مهم در جایگاه خود را شناسایی کنید. هشتگ و نظارت بر ذکر به همراه تجزیه و تحلیل احساسات در راه حل پخته می شوند. نظارت اجتماعی دقیق تر با یک افزونه در دسترس است.

ببینید Sprout Social چگونه با ناب فالوور مقایسه می شود.

قیمت گذاری: شروع از 249 دلار در ماه؛ 30 روز آزمایشی رایگان.

بهترین برای: تیم های اجتماعی بزرگتر با بودجه بیشتر.

10. ذکر کنید

اشاره

منبع: اشاره

Mention بیش از یک میلیارد منبع داده را در سراسر وب، از جمله X (تویتر)، فیس بوک و اینستاگرام ردیابی می کند. می‌توانید فیلترهایی را ایجاد کرده و ذخیره کنید تا پیدا کردن چیزی که به دنبال آن هستید آسان‌تر شود.

این ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی شامل تجزیه و تحلیل احساسات و گزارش تصویری است. می توانید نام تجاری خود یا هر موضوعی را تا دو سال گذشته دنبال کنید و هشدارهایی را برای فعالیت غیرمعمول تنظیم کنید.

قیمت گذاری: شروع از 41 دلار در ماه؛ آزمایشی 14 روزه رایگان.

بهترین برای: یادگیرندگان بصری و بازاریابان پرمشغله به دنبال یک راه حل ساده برای نظارت هستند.

بهترین شیوه های نظارت بر رسانه های اجتماعی

به تمام زبان هایی که مشتریان شما صحبت می کنند نظارت کنید

برای آمریکایی‌های شمالی که به یک زبان کار می‌کردند، می‌توان این یکی را به راحتی نادیده گرفت. اما اگر شرکت شما به تازگی یک استارت آپ را در مونترال خریداری کرده است، به یاد داشته باشید که جستجو را با استفاده از کلمات و عبارات فرانسوی، انگلیسی (و Franglais??) تنظیم کنید.

در همین حال، اگر مشتری جدید شما کارهای زیادی را به زبانی انجام می دهد که شما بلد نیستید، با تیم محلی کار کنید تا نحوه املای “دوست دارم” را در ویتنامی یا “بدترین” را در روسی پیدا کنید.

بسته به اندازه و اهمیت نسبی مخاطب خود، ممکن است بخواهید از ابزار نظارت اجتماعی مخصوص زبان استفاده کنید. به عنوان مثال، Crowd Analyzer در نظارت اجتماعی به زبان عربی برتر است.

بسیاری از سرویس‌های نظارت بر رسانه‌های اجتماعی (ahem, ناب فالوور) به شما امکان می‌دهند مجوزها را با اعضای تیم به اشتراک بگذارید تا بتوانید در جایی که به آن نیاز دارید کمک بگیرید، مثلاً از همکاران فرانسوی یا اسپانیایی خود.

در حین نظارت، استراتژی هشتگ و کلمه کلیدی خود را تغذیه کنید

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که چه هشتگی را به پست اینستاگرام اضافه کنید؟ یا زمانی که فکر می کنید اگر کلمه کلیدی مناسب برای ویدیوی YouTube خود را پیدا نکنید، چه اتفاقی برای بازدیدهای شما می افتد، با وحشت مکث می کنید؟ نظارت اجتماعی می تواند کمک کند.

دانستن زبانی که دنبال کنندگان شما صحبت می کنند (به عنوان مثال، آیا مردم در مورد “باغبانی کانتینری” یا “گیاهان بالکن” صحبت می کنند؟) تضمین می کند که می توانید به آنها کمک کنید تا محتوای خود را پیدا کنند.

اینفلوئنسرها و حامیان برندی را که ممکن است بخواهید با آنها شریک شوید، شناسایی کنید

راه هوشمند دیگری برای ارتقاء سطح نظارت اجتماعی شما؟ مراقب تکرار متخلفان باشید. در حین پیمایش، به افرادی که بارها و بارها با برند شما درگیر هستند یا از آنها نام می برند توجه کنید.

اگر کسی همیشه کار شما را تحسین می کند و طرفداران خاص خود را دارد، می توانید آنها را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی تأثیرگذار خود در نظر بگیرید.

انتخاب ابزاری که بتواند ریاضیات پیچیده ای را انجام دهد تا بفهمد بزرگترین طرفداران شما چه کسانی هستند، یک برد آسان است.

برای فعالیت غیرمعمول هشدارها را تنظیم کنید

اگر زمانی که تبلیغ تلویزیونی جدید شما منتشر می شود یا رقیب شما محصول جدید و وحشتناکی را عرضه می کند، احساسات شما به هم می ریزد، تیم اجتماعی باید جزو اولین کسانی باشد که از این موضوع مطلع می شود. ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی برای مدیریت شهرت برند ضروری هستند.

یک بحران رسانه های اجتماعی (یا فقط یک بحران معمولی روابط عمومی) می تواند در هر زمانی ایجاد شود. نظارت بر رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به شما هشدار دهد در صورتی که به افزایش حجم اشاره کرد یا سنج‌های احساسات اجتماعی تا آخر صفحه قرمز شدند.

ابزار صحیح نه تنها به شما هشدار می‌دهد، بلکه مطمئن می‌شود که بینش‌های بی‌درنگ در اختیار دارید تا به تصمیم‌گیری درباره نحوه حل مشکل کمک کنید.

نتایج خود را به اشتراک بگذارید

صحبت از اشتراک‌گذاری: اجازه دهید بقیه اعضای تیم (یا شرکت) خود بدانند که چه چیزی می‌بینید.

گاهی اوقات، مدیران رسانه های اجتماعی (افراد متواضع که ما هستیم) فراموش می کنند که ما دیدگاه بی نظیری نسبت به احساسات مشتری و شهرت و جایگاه سازمان خود در جهان داریم.

چقدر می خواهید شرط بندی کنید که تیم فروش شما، چه رسد به مدیر عامل شما، زمان، دانش یا ابزارهایی برای بررسی نظرات و احساسات آبشار نیاگارا در اختیار دارد که 4.7 میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی جهان به صورت آنلاین به اشتراک می گذارند؟

گزارش های نظارت بر رسانه های اجتماعی به دو دلیل مهم هستند:

  1. نشان دادن ارزش کار سخت خود به سهامداران، روسا یا مشتریان
  2. ایجاد بینش های کاربردی و ارزشمند از چشم انداز رسانه های اجتماعی.

بنابراین، چه شرکت شما وسواس مشتری باشد و چه مبتنی بر داده، توصیه ما این است که ابزاری را انتخاب کنید که به راحتی نظارت بر رسانه های اجتماعی را با گزارش های سفارشی ادغام کند.

با ناب فالوور در زمان مدیریت حضور خود در رسانه های اجتماعی صرفه جویی کنید. پست‌ها را منتشر و زمان‌بندی کنید، مکالمات مرتبط را پیدا کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید، نتایج را اندازه‌گیری کنید، و موارد دیگر — همه از یک داشبورد. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

بهتر انجامش بده با هوت سوئیت، ابزار رسانه های اجتماعی همه در یک در بالای همه چیز بمانید، رشد کنید و رقبا را شکست دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا