بازی

تفاوت هایی که در Inkopolis در Splatoon 3 مشاهده کردیم

با اولین موج DLC Splatoon 3، دومین ناحیه هاب به شکل اولین میدان Inkopolis Splatoon به وجود می آید. علیرغم اینکه Splatoon 2 از نظر فنی در Inkopolis در حال وقوع است، مدتی است که طرفداران این سری به نسخه قدیمی و بازتر این هاب توجه کرده اند.


مطالب مرتبط: Splatoon 3: Every Amiibo Outfit, Ranked

با این وجود، اگر از اولین حمله نینتندو به سرگرمی انفجار جوهر لذت بردید، مطمئناً تفاوت‌ها را در نسخه جدید مشاهده خواهید کرد – از زمان Squid Sisters، چیزهای زیادی در میدان Inkopolis تغییر کرده است و بسیاری از ویژگی‌های گیم‌پلی جدید نیاز به دسترسی دارند. امتیاز برای حفظ برابری بین دو هاب موجود. صرف نظر از این، همه چیز جدیدی که اضافه شده است مطمئناً تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

گیمر ویدیوی روز

10 Battle Dojo جایگزین شده است

Battle Dojo یادگاری از Splatoon اصلی است و نشان می‌دهد که مفهوم آن در اولین باری که به صحنه آمد چقدر جدید بود. سازندگان اکنون آنقدر عاقل هستند که بدانند گیم پلی یک به یک برای ماهیت نقش محور سلاح های Splatoon مناسب نیست، و ترجیح می دهند که Dojo را در هر دو Splatoon 2 و 3 حذف کنند.

جایگزینی Dojo Shoal است، که استفاده بسیار بهتری از فضا است – اینکه بتوانید مسابقات معمولی را با گروه‌هایی از مردم از طریق LAN انجام دهید لذتی نادر اما لذت‌بخش است. با این حال، ممکن است علامت شیرینی را که قبلاً بالای دوجو آویزان بود از دست بدهید – سبک آن برای آماده کردن شما برای نبرد فوق العاده بود.

9 مغازه داران جدید وجود دارد

3 شخصیت; 2 خرچنگ نعل اسبی کوچک و 1 موجود ماهی تمپورا. هر سه در تنظیمات فروشگاه.

در حالی که مغازه داران جدید در هر عنوان Splatoon امری اجتناب ناپذیر هستند، دیدن شخصیت های جدید در مغازه های قدیمی میدان Inkopolis همچنان تعجب آور است. شلی، دانی، و فرد کرامبز اضافه‌شده‌های جدیدی هستند که از نظر بصری شبیه به مالکان قبلی (شلدون و کراستی شان) هستند، در حالی که همچنان خود را از همتایان قدیمی خود جدا می‌کنند.

جالب‌ترین چیز این است که شلی و دانی اولین جانشین‌های مغازه‌دار برای شلدون در کل سری هستند – تا این لحظه، شلدون هر جا که بازیکن نیاز به سلاح داشته باشد، بوده است و این فرصتی هیجان‌انگیز برای شنیدن دیدگاه‌های جدید در مورد سلاح‌های جوهر افشان شما است.

8 Jelonzo و Annie تناسب جدیدی دارند

Jelonzo و Annie، هر دو با لباس‌های جدید متفاوت از لباس‌های splatoon 1. پیراهن جلونزو تیره‌تر است و آنی کلاه و ژاکت چرمی پانک به تن دارد.

با این حال، Inkopolis متعلق به Splatoon 3 همه چهره‌های جدیدی نیستند – Jelonzo و Annie بازگشته‌اند و فروشگاه‌های خود را با افتخار اداره می‌کنند. اما اگر فکر می‌کردید که آن‌ها به شرایط قبلی خود باز می‌گردند، چیز دیگری در راه است.

مطالب مرتبط: Splatoon 3: چیزهایی که درباره شخصیت ها نمی دانستید

این دوستان قدیمی لباس‌های کاملاً جدیدی پوشیده‌اند که بدون حذف هیچ‌یک از عناصر نمادین در طراحی شخصیت‌هایشان، تازه هستند. آنی علاوه بر تغییر رنگ مو، یک کلاه چرمی جدید و یک هودی زیپ‌آپ مشکی دارد. از طرف دیگر، Jelonzo فقط به یک پیراهن تیره و یک کلاه کمی متفاوت تبدیل شده است. خوب است که او اصلاً تغییر کرد، حداقل.

7 درب سالمون ران اضافه شده است

Salmon Run Door در میدان Inkopolis، Splatoon 1. چندین نام در اطراف آن پرسه می زنند.

ببینید، همه عاشقان سالمون ران! آقای گریز مشغول بوده است – کسب و کار او آنقدر قانونی شده است که با افتخار روبروی جایی که خواهران ماهی مرکب نمایششان را فیلمبرداری می کنند، و درست در کنار جایی که همه بچه های ماهی مرکب خرید می کنند، ایستاده است.

Salmon Run یک حالت سرگرم‌کننده و پیشرفته است که اگر اولین Splatoon را بازی نمی‌کردید، باور اینکه از همان ابتدا وجود نداشت، سخت بود. خوشبختانه، اکنون می‌توانید از تجملات پاشیدن ماهی‌های سالمونید لذت ببرید، در حالی که فقط یک پرش، پرش و دور شدن از Squid Sisters دارید.

6 چمن روی میز به اینکوپولیس رسیده است

شخصیت چمن میز، و همچنین میز و صندلی زرد

جای تعجب نیست که بازی پرفروش Table Turf به Inkopolis راه پیدا کرده است و میز و پس زمینه نمادین را برای شما آماده کرده است. اکنون، می‌توانید بوته بی‌رحمانه‌ای را تجربه کنید که Table Turf در نزدیکی مجموعه معروف Squid Sisters است – امیدواریم زمانی برای تماشای نمایش بین نبردهای ذهنی شدید داشته باشید.

گنجاندن Table Turf نشان می‌دهد که چقدر از Splatoon اصلی فاصله گرفته‌ایم – بازی‌ای که قبلاً یک بازی متمرکز بر ضربات سریع بازیکن در مقابل بازیکن بود، اکنون یک بازی با ورق دارد.در مورد وقت گذاشتن و فریب دادن حریف صرفاً با عقل.

5 اسپایک پیرتر است

Spyke از splatoon 3 و splatoon 1 در کنار یکدیگر، با یک Fade در وسط.

درخشش مورچ بین Splatoon 2 و 3 منطقی است، با توجه به اینکه او در عنوان قبلی کودک بود، اما هیچ کس انتظار نداشت که Spyke در دندان نیز رشد کند. در حال حاضر اسپایک با عینک‌های اسپورت و کمی موهای چانه، عاقل‌تر به نظر می‌رسد، اما وقتی وسایل شما را ارتقا می‌دهد، کم‌رنگ‌تر به نظر نمی‌رسد.

او همچنین تصمیم گرفت به یک لباس بصری کمتر پیچیده روی بیاورد، با خطوط ساده ای که پانچو او را تزئین می کرد و چند کفش مشکی براق برای جایگزینی کت و شلوارهای راحت او. توجه به جزئیات بسیار خوب است که او از آخرین باری که او را دیدیم، نه تنها از نظر فیزیکی، بلکه از نظر روحی نیز تغییر کرد.

4 مراحل اجرای Splatfest متفاوت است

مقایسه مرحله بین splatoon 3 callie و splatoon 1 marie در طول یک splatfest

Splatfests همیشه از نظر بصری جالب‌ترین زمان‌ها در تمام عناوین Splatoon بوده است، خلاص شدن از شر خورشید و اجازه دادن به نورهای نئونی برای روشن کردن عملکرد بت‌های هر بازی. اما در این بازسازی عملکرد Squid Sisters، چند چیز تغییر کرده است.

مطالب مرتبط: رتبه بندی هر Splatoon Idol بر اساس میزان عالی بودن آنها به عنوان هم اتاقی

واضح‌ترین تغییر این است که میله‌های فلزی پشت ماری و کالی در حال حاضر رنگ‌های پر جنب و جوشی دارند تا با پالت‌های بت‌ها مطابقت داشته باشند، برخلاف رنگ‌های خاکستری صاف‌تر که پشت آن‌ها قرار داشت. به‌علاوه، اگر به‌ویژه عقاب‌بینی هستید، ممکن است متوجه شوید که مگافون‌های خواهران در استیج‌های خود تغییر سمت داده‌اند – این یک تغییر خیره‌کننده نیست، اما با این وجود یک تغییر است.

3 ماشین آرکید Squid Jump از کار افتاده است

Arcade Machine در حال خراب شدن در کنار Arcade Machine از splatoon 1 نشسته است و با هم در وسط تصویر محو می شود

از آنجایی که Splatoon 3 دارای یک لابی است که به شما امکان می‌دهد در صف بازی‌ها تمرین کنید، مینی‌بازی محبوب Squid Jump دلیلی برای ماندگاری ندارد – قبلا راهی برای گذراندن زمان در انتظار پر شدن مسابقه بود، اما اکنون شما می تواند مهارت های شما را بیشتر کند.

پس چه اتفاقی برای ماشین آرکید Squid Jump افتاد که در هاب اصلی Splatoon قرار داشت؟ متأسفانه، خراب شده است، زیرا از سر راه برداشته شده است تا سالمون ران بتواند ساختمانی را که جلوی آن نشسته است، اشغال کند. در حالی که دیدن احیای این بازی کلاسیک بسیار جالب بود، بسیار خوب است که سازندگان حداقل گذشته این سری را تصدیق می کنند.

2 جاد دیگر در بیرون سرد نیست

Mailbox و Judd از Splatoon در کنار یکدیگر، با هم محو می شوند.

با لابی فعال جدید Splatoon 3، جاد در کاناپه لابی مکان جدیدی برای آرامش بین داوری در مورد جنگ های Turf و نبردهای آنارشی پیدا کرده است. اما اگر جاد در Splatsville باشد، ممکن است تعجب کنید که چه اتفاقی برای مکان قدیمی او در Inkopolis افتاده است.

متأسفانه، بالش نمادین جاد و جعبه آبی رنگ در این مرکز بازسازی‌شده دیده نمی‌شوند. در عوض، یک صندوق پستی در جایی قرار داده شده است که او قبلاً در مورد آن تنبلی می کرد – اینطور نیست که او قصد داشت به این زودی در آنجا بخوابد، بنابراین منطقی است که آنها از فضای آزاد استفاده کنند.

1 آنها یک متروی کاملاً جدید ساختند

مترو از گذرگاه توسعه splatoon 3، در جلوی آن قرار دارد.

در حالی که بازی Splatoon 3 از میدان Inkopolis می توانست به سادگی یک NPC اضافه کند تا شما را به Splatsville برگرداند، یک ایستگاه مترو جدید به جای آن به قسمت پشت میدان اضافه شده است که حس قوی تری از زمان را به دنیا می دهد.

وجود یک ایستگاه جدید حاکی از چیزهای زیادی در مورد آنچه در میدان اینکوپولیس از اولین بازی در جریان بوده است – در اولین Splatoon، قطار مانند هر خیابان دیگری از کنار میدان عبور می کرد، اما اکنون آنقدر محبوب شده است که حتی مردم از اسپلاتسویل راهی برای سفر به آن می خواهد.

بعدی: Splatoon 3: Best Maps

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا