بازی

پیش نمایش یک بانک پسر شلغم

Turnip Boy Commits Tax Evasion یک اکشن ماجراجویی از بالا به پایین شبیه به زلدا بود که ماجراجویی افسانه‌ای لینک و حس شوخ‌طبعی عجیب و غریب هزاره‌ای را در دنیایی بامزه که از غذاهای انسان‌نما تشکیل شده بود، ترکیب می‌کرد. در دنباله آینده، سبزی ریشه ای که دوست دارید ریشه آن را ریشه کن کنید، بازگشته است تا طعم دیگری از جنایت را در یک ژانر کاملا جدید به خود بگیرد.


در خلال PAX East ماه گذشته، من با جنیفر کیندل، کارگردان خلاق و هنرمند در Turnip Boy Robs a Bank و Yukon Wainczak، تهیه کننده بازی و مدیر استودیو Snoozy Kazoo صحبت کردم. این بار کیندل می‌گوید: «ما واقعاً می‌خواهیم گیم‌پلی بازی با داستان‌گویی مطابقت داشته باشد». در عمل این به معنای جایگزینی اولین مبارزه هک و اسلش ساده Turnip Boy با تیراندازی دوقلو و غوغا است. شلغم پسری که بانک را می دزدد، بیشتر از اینکه پیوندی به گذشته باشد، وارد گونجون می شود.

مطالب مرتبط: کشف معنای زبان اسرارآمیز تونیک

همانطور که با بازی نشستم – و لوازم جانبی Snoozy Kazoo و Graffiti Games برای تهیه صندلی برای نسخه نمایشی آنها، پاهایم به شدت درد می کرد – طعم شلغم مورد علاقه من را از آخرین جنایتی که با او انجام دادم تغییر کرده بود. پسر شلغم توسط دیلیتینی، ترشی گانگستری با سبیل های خشمگین و زاویه دار و فدورا، برای انجام سرقت های بانکی استخدام شده است. شما یک مخفیگاه خانگی دارید که در آن Turnip Boy اصول دزدی از بانک را با تمرین shakedown روی آدمک‌ها یاد می‌گیرد. هنگامی که ون به سمت بانک حرکت می کند، شما این را عملی می کنید، به کارمندان بانک نزدیک می شوید، و دکمه تعامل را فشار می دهید تا آنها را به رنگ سبز ببارانید که می توانید آن را بالا ببرید.

به نظر می رسد که Turnip Boy Robs a Bank بین این دو منطقه یکسان است، حداقل در ابتدا که فقط می توانید چند دقیقه را در یک زمان در بانک بگذرانید. می‌توانید در مخفیگاه ارتقاهایی بخرید که به شما کمک می‌کند تا در سرقت بعدی خود پیشرفت بیشتری داشته باشید، بنابراین پس از یک اولین اجرا کوتاه، پولی را که به دست آورده بودم برداشتم و مردم را تکان دادم و یک مسدودکننده رادیویی خریدم که مانع از حضور پلیس برای خنثی کردن من شد. برای مدت زمان محدود

در طول سه دقیقه ای که به کاوش رسیدم، موانع زیادی دیدم که با مجموعه مهارت های فعلی ام نتوانستم از آنها عبور کنم. گاوصندوق هایی بود که نمی توانستم آنها را بشکنم. یک ورودی مسدود بود که برای دور زدن آن نیاز به کلنگ و سیم لیزری بود که نمی‌توانستم آن را دور بزنم. پس از بازگشت به مخفیگاه، می‌توانید وارد رایانه شوید و با پولی که به دست می‌آورید، چیزهایی بخرید. و زمانی که نسخه آزمایشی من تمام شد، Turnip Boy با یک کیف 637 دلاری زیبا نشسته بود. من قبلاً به ارتقاهایی فکر می کردم که می توانستم برای پیشرفت بیشتر بخرم.

Snoozy Kazoo تاکید می کند که بخشی از بازی که من انجام دادم تا حد زیادی عادی ترین قسمت Turnip Boy Robs a Bank است. وقتی به دزدی خود عمیق تر می شوید، Wainczak می گوید که “مناطق در بانک به تدریج عجیب تر و عجیب تر می شوند.” پس از منطقه مقدماتی، به ساقه دانه می رسید که می گویند غرق در رشد سبزیجات است. در طول راه، آنها وعده‌های متعددی از ماموریت‌های جانبی را می‌دهند، که بیشتر از نمونه‌های بازی قبلی است.

فروشگاه اینترنتی اقلام پسر شلغم

به نظر می‌رسد که «عجیب‌تر و عجیب‌تر» نیز پیشرفت Turnip Boy در ادامه بازی است. یک جفت هویج دوقلو در مخفیگاه شما زندگی می‌کنند و اسلحه‌های بزرگ‌تر و بهتری را برای شما می‌سازند و آن‌هایی را که در حین دزدی پیدا می‌کنید بازیافت می‌کنند. کیندل و واینچاک گفتند که Robo-Rafael، یک چغندر سایبورگ (فکر می‌کنم؟)، Robo-Roids به شما تزریق می‌کند و اجازه می‌دهد Turnip Boy برای همیشه سطح خود را ارتقا دهد.

و اسنوزی کازو می خواهد انواع بازی هایی که شخصیت در آن ها نقش آفرینی می کند تا آنجا که Turnip Boy می تواند در بازی تکامل یابد، تغییر کند.

Wainczak می گوید: «ما Turnip Boy را به عنوان یک شخصیت فرنچایز بازی بسیار تجربی می بینیم. ما نمی خواهیم یک کار را دو بار انجام دهیم.»

تیم نمی‌خواست جزئیات بیشتری در مورد نوع بازی‌هایی که می‌خواهند بسازند وارد کند، اما درخواست من یک بازی Turnip Boy به سبک Stardew Valley است که در آن Turnip Boy برای سبزیجات دیگر مزرعه می‌کند و باعث ناراحتی می‌شود “How are Goofy and Pluto هر دو سگ؟” سوالات سبک در مورد ماهیت محصول

بعدی: Whitehorn Games در حال ساختن یک امپراتوری بازی های دنج است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا