شبکه های اجتماعی

متا به نگرانی‌های مربوط به رقابت در بریتانیا می‌پردازد، پیشنهاداتی را برای کاهش استفاده از داده‌های تبلیغاتی ارائه می‌دهد

سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) اخیراً نگرانی‌هایی را درباره غول رسانه‌های اجتماعی مطرح کرده است متاداده های تبلیغاتی ‘استفاده از سایر مشاغل’ برای آن بازار فیسبوک سرویس. برای رسیدگی به نگرانی های تنظیم کننده، فیس بوک طبق گزارش‌ها، والدین موافقت کرده است که استفاده از داده‌های خود را از سایر مشاغل کاهش دهد.

بر اساس گزارش آژانس جدید رویترز، سازمان نظارت بر رقابت بریتانیا گفته است که متا پیشنهاد داده است که استفاده از داده های تبلیغاتی سایر مشاغل را برای سرویس فیس بوک مارکت خود محدود کند تا به نگرانی های رقابتی تنظیم کننده رسیدگی کند. بر اساس این ترتیب، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند اجازه استفاده از داده‌هایشان را برای بهبود پلت‌فرم تبلیغات طبقه‌بندی‌شده فیسبوک مارکت انصراف دهند.

کاهش خطر سوء استفاده غیرمنصفانه متا از داده‌های کسب‌وکارهایی که در پلتفرم آن برای مزیت رقابتی خود تبلیغ می‌کنند، می‌تواند به بسیاری از کسب‌وکارهای بریتانیایی که در آنجا تبلیغ می‌کنند کمک کند. ما اکنون در حال مشاوره در مورد این تعهدات هستیم که معتقدیم در این مرحله، نگرانی‌های ما برطرف خواهد شد. مدیر اجرایی CMA مایکل گرنفل گفت.

برای ذکر یک مثال، CMA اشاره کرد که متا می تواند از داده های به دست آمده از تعامل کاربر با تبلیغات در فیس بوک برای استنباط آن ها به کفش استفاده کند. سپس ظاهراً این شرکت بر لیست کفش های آن کاربر در بازار فیس بوک تأثیر می گذارد. این نهاد نظارتی خاطرنشان کرد که رایزنی در مورد پیشنهادات متا در 26 ژوئن پایان خواهد یافت.

دور سوم کاهش مشاغل فیس بوک بر کارمندان هندی تأثیر می گذارد
آخرین اخراج ها بخشی از 10000 اخراج جهانی اعلام شده توسط مدیر عامل متا است. مارک زاکربرگ در ماه مارس. انتظار می‌رود دور سوم کاهش مشاغل فیس‌بوک بر 6000 کارمند تأثیر بگذارد که به عملیات این شرکت در هند نیز ضربه خواهد زد.

آخرین دور کاهش مشاغل متا بر سطوح مختلف کارمندان شرکت تأثیر خواهد گذاشت. گزارش‌ها حاکی از آن است که اخراج جهانی کارکنان بخش‌های مختلف را تحت تأثیر قرار خواهد داد. این شامل بازاریابی، مدیریت، منابع انسانی و سایر بخش ها در هند است. توجه به این نکته مهم است که دورهای قبلی کاهش شغل در Meta بر تیم های هند در سراسر عمودی نیز تأثیر گذاشت.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا