شبکه های اجتماعی

سود سالانه هواوی کاهش یافته است اما باعث رشد درآمد می شود

چین شرکت فناوری هواوی با مسئولیت محدود گفت: سود خالص در سال گذشته کاهش یافت، زیرا این شرکت فناوری هزینه های تحقیق و توسعه را افزایش داد و با افزایش هزینه های مواد دست و پنجه نرم کرد.

اما درآمد 0.9 درصد افزایش یافت، مطابق با پیش‌بینی شرکت، که نشان می‌دهد هواوی پس از دورهای متوالی ایالات متحده به سطحی از ثبات رسیده است. کنترل‌های صادراتی کسب‌وکار قدرتمند آن را که زمانی گوشی‌های هوشمند بود، تحت تأثیر قرار داد.

سود خالص 35.6 میلیارد یوان (5.2 میلیارد دلار) را به ثبت رساند که تقریباً دو سوم نسبت به سال 2021 کاهش یافته است، زمانی که فروش کسب و کار گوشی های هوشمند میان رده آنر به سود کمک کرد. با این حال، این کاهش حتی در مقایسه با سال 2020 همچنان شدید بود – کاهش 44٪.

در سال 2022، یک محیط چالش برانگیز خارجی و عوامل غیربازاری همچنان بر عملکرد هواوی تأثیر گذاشته است. اریک خو، رئیس دوره ای هواوی در بیانیه ای گفت.

در سال 2023 و سال های آتی، بقا و توسعه پایدار یک تمرکز استراتژیک برای هواوی باقی خواهد ماند. آلو شکوفه ها از سرمای سخت زمستانی شیرین تر می شوند. امروز هواوی مانند یک شکوفه آلو است.

هواوی، تامین‌کننده اصلی تجهیزات مورد استفاده در شبکه‌های مخابراتی 5G، هدف آمریکا قرار گرفته است. کنترل صادرات از سال 2019، محدود کردن عرضه تراشه ها و ابزارهای طراحی تراشه از ایالات متحده است. شرکت ها

واشنگتن گفته است که هواوی یک خطر امنیت ملی است – اتهامی که این شرکت آن را رد کرده است. تنش با آمریکا نیز دید منگ وانژو، CFO و دختر موسس این شرکت به مدت سه سال در کانادا به اتهام تلاش برای سرپوش گذاشتن بر تلاش های شرکت های مرتبط با هواوی برای فروش تجهیزات به ایران در تخطی از ایالات متحده بازداشت شدند. تحریم ها. اتهامات منگ بعداً رد شد.

درآمد سال 2022 به 642.3 میلیارد یوان رسید. در حالی که این رشد نشان دهنده رشد ملایم در سال 2021 بود، اما همچنان بسیار کمتر از رکورد 891.3 میلیارد یوان ثبت شده در سال 2019 بود، زمانی که بالاترین رتبه بود. اندروید فروشنده گوشی های هوشمند در سطح جهانی

بر اساس بخش، درآمد حاصل از بخش سازمانی شرکت، که شامل پروژه‌های صنعتی تجاری بین‌المللی است، 30 درصد افزایش یافت. درآمد کسب و کار مخابراتی آن 0.9 درصد افزایش یافت در حالی که فروش برای تجارت الکترونیک مصرفی آن 11.9 درصد کاهش یافت.

منگ گفت که هزینه تحقیق و توسعه 13.2 درصد افزایش یافت و به 161.5 میلیارد یوان رسید که معادل یک چهارم درآمد شرکت است.

نسبت دارایی به بدهی هواوی 58.9 درصد بود و دارایی خالص نقدینگی 176.3 میلیارد یوان بود.

منگ که در 1 آوریل به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت انتخاب می شود، گفت: «وضعیت مالی ما با انعطاف و انعطاف پذیری قوی باقی می ماند. هوآوی هر شش ماه یک بار رئیس خود را تغییر می دهد.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا