ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت XRP با افزایش 2.5 درصدی XRP، اما نهنگ‌ها در حال جمع‌آوری این آلت‌کوین کم‌شناخته هستند – در اینجا دلیل آن است.

منبع: TradingView

قیمت XRP در 24 ساعت گذشته 3 درصد افزایش یافته است و به 0.520724 دلار در روزی که بازار گسترده تر 4.5 درصد افزایش یافته است، افزایش یافته است.

این جهش XRP را با افزایش 4.5 درصدی در هفته گذشته و بازدهی 42 درصدی در 30 روز گذشته، همراه با آلت کوین نیز از ابتدای سال 2023 تا 53 درصد افزایش می دهد.

و با توجه به انتظارات بازار برای حل و فصل مثبت پرونده Ripple-SEC، XRP می‌تواند در اواخر سال جاری شاهد افزایش حتی بزرگ‌تری باشد.

با این حال، XRP تنها نهنگ‌های آلت‌کوینی نیست که در چند هفته گذشته به تماشای آن پرداخته‌اند، زیرا سرمایه‌گذاران بزرگ‌تر نیز پول خود را به Love Hate Inu (LHINU) تزریق می‌کنند که پیش‌فروش آن تنها در چند هفته نزدیک به 3.5 میلیون دلار افزایش یافته است. .

پیش‌بینی قیمت XRP با افزایش 3 درصدی XRP

شاخص‌های XRP مقداری شتاب خرید بسیار قوی را نشان می‌دهند که می‌تواند برای مدتی ادامه داشته باشد، قبل از اینکه بخار تمام شود.

1681224168 43 پیش‌بینی قیمت XRP با افزایش 25 درصدی XRP، اما نهنگ‌ها
منبع: TradingView

میانگین متحرک 30 روزه (قرمز) آن به شدت به بالای 200 روزه (آبی) صعود کرده است و میانگین کوتاه مدت آن در حال حاضر هیچ نشانه ای از کاهش سرعت را نشان نمی دهد.

و پس از یک صعود کوتاه در ابتدای ماه، شاخص قدرت نسبی XRP (بنفش) دوباره افزایش یافته است و ممکن است تا زمانی که از 70 عبور نکند متوقف نشود.

به این ترتیب، XRP می تواند در کوتاه مدت شاهد افزایش بیشتر به 0.53 دلار باشد، زیرا افزایش خوش بینی سرمایه گذاران (به ویژه در مورد احتمال افزایش بیشتر نرخ در سال جاری) به افزایش بیت کوین (BTC) و کل بازار کمک می کند.

XRP همچنین پایان پرونده طولانی‌مدت Ripple-SEC را دارد که منتظر آن است و اکثر ناظران (حداقل در جامعه ارزهای دیجیتال) منتظر نتیجه‌ای هستند که تا حد زیادی برای ریپل مثبت باشد.

در زمان نوشتن، تمام اسناد اصلی، جلسات توجیهی و شواهد ارائه شده استتنها چیزی که باید منتظر تصمیم قاضی آنالیسا تورس بود.

برخی از ناظران گمان می‌کنند که چنین تصمیمی می‌تواند خیلی زود اتخاذ شود، و جان ای. دیتون، وفادار (و وکیل) سرسخت XRP، پیشنهاد می‌کند که ممکن است تا 6 می خواهد رسید.

مهمتر از همه، تجزیه و تحلیل از سوی وکیل همکار جرمی هوگان نشان می دهد که SEC واقعاً در اثبات ستون اصلی پرونده خود مؤثر نبوده است، و آن این است که خریداران XRP در اولین خرید با ریپل یک “قرارداد سرمایه گذاری” منعقد کردند. توکن های آنها

به همین دلیل، انتظار تصمیم گیری به نفع ریپل غیر واقعی نیست، چیزی که واقعا می تواند XRP را به ارتفاعات جدیدی سوق دهد.

از قیمت فعلی 0.52 دلار، احتمالاً طی چند روز پس از یک نتیجه مثبت به 1 دلار افزایش می یابد، قبل از اینکه در ماه های بعد به 2، 3 دلار و حتی بالاتر برسد.

اکنون XRP بخرید

نهنگ ها در حال جمع آوری این آلت کوین اندک شناخته شده هستند – در اینجا دلیل آن است

البته، هیچ تضمینی برای یک تصمیم مثبت وجود ندارد، که ممکن است حتی بیشتر از ماه می طول بکشد (به خصوص اگر قاضی رئیس دادگاه تصمیم بگیرد که پرونده را به یک محاکمه کامل ببرد).

این بخشی از دلیلی است که بسیاری از معامله‌گران در هفته‌های اخیر به فراتر از XRP نگاه کرده‌اند، و Love Hate Inu یکی از محبوب‌ترین آلت‌کوین‌های جدید در حال حاضر در بازار است.

سه هفته پیش پیش فروش توکن بومی LHINU خود را آغاز کرد و این فروش تا به امروز نزدیک به 3.5 میلیون دلار افزایش داد.

این مجموع به عنوان یک رای اعتماد بزرگ از بازار به نفع Love Hate Inu است، که یک پلتفرم نظرسنجی غیرمتمرکز است که هدف آن ادغام علاقه فزاینده به نظرسنجی های آنلاین / مبتنی بر رسانه های اجتماعی با محبوبیت توکن های میم (مانند Dogecoin و شیبا اینو).

نکته جالب در مورد Love Hate Inu این است که وقتی اواخر سال راه اندازی شد، به کاربران برای شرکت در نظرسنجی های خود که طیفی از موضوعات به موقع و موضوعی را پوشش می دهد، پاداش می دهد.

کاربران می توانند با شرط بندی LHINU خود در نظرسنجی شرکت کنند، در حالی که در ازای آن بازدهی ثابتی دریافت می کنند.

Love Hate Inu همچنین در طول زمان طیف وسیعی از قراردادهای مشارکتی را با برندهای شناخته شده امضا خواهد کرد، که پلتفرم خود را به روی جوایز انحصاری باز می کند و بخشی وسیع تری از مردم را به اکوسیستم خود جلب می کند.

این مدل بخش بزرگی از دلیلی است که پیش فروش آن در حال حاضر به خوبی انجام شده است، با این واقعیت که آن را دارد تاکنون بیش از 32000 دنبال کننده در توییتر جذب کرده است نشانه دیگری از محبوبیت آن در آینده است.

معامله گران و سرمایه گذاران علاقه مند می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی Love Hate Inu در پیش فروش LHINU شرکت کنند، جایی که می توانند از USDT، ETH یا ارز فیات (از طریق کارت اعتباری) برای خرید LHINU خود استفاده کنند.

ارائه توکن در حال حاضر در مرحله سوم خود است و یک توکن LHINU 0.000105 دلار قیمت دارد.

گفتنی است، مرحله پنجم کمی بیش از سه روز دیگر آغاز خواهد شد و در این مرحله قیمت به 0.0000115 دلار افزایش خواهد یافت.

این افزایش منظم قیمت فروش دلیل دیگری است که چرا پیش فروش به خوبی انجام می شود و معامله گران برای خرید LHINU با بیشترین تخفیف ممکن عجله دارند.

در اینجا از Love Hate Inu دیدن کنید

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا