شبکه های اجتماعی

چگونه اکانت های اینستاگرام را بدون آنفالو کردن آنها قطع کنیم؟

هنگامی که اینستاگرام برای اولین بار در سال گذشته ویژگی قطع کردن خود را برای استوری اینستاگرام معرفی کرد، بسیاری از مردم تعجب کردند که چه زمانی یک ویژگی مشابه برای پست های معمولی منتشر می شود.

همانطور که معلوم است، پاسخ این است … امروز!

اوایل صبح امروز، اینستاگرام اعلام کرد که در حال آزمایش یک ویژگی جدید «بی‌صدا در فید» است به شما این امکان را می‌دهد که پست‌های حساب‌هایی را که دنبال می‌کنید، بدون نیاز به لغو فالو کردن آن حساب‌ها، بی‌صدا کنید.

این یک خبر بزرگ است! اگرچه این یک ویژگی نسبتا کوچک است، اما به کاربران امکان کنترل بیشتری بر محتوایی که در فید خود می بینند، می دهد، که به نظر می رسد روند رو به رشد اینستاگرام در سال 2018 باشد.

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد ویژگی جدید بی صدا اینستاگرام بدانید:

همه ما یک … یک حساب اینستاگرام تحریک‌کننده داریم که فید شما را با عکس‌ها و ویدیوهایی که قصد تعامل با آنها را ندارید مسدود می‌کند.

این می تواند یک دوست قدیمی یا سابق سابق باشد، اما پویایی اجتماعی هر چه باشد، توانایی پنهان کردن پست های حساب از نمایش داده شدن در فید شما بدون لغو فالو کردن آن حساب، ویژگی خاصی است که کاربران درخواست کرده اند. سال ها.

و به نظر می رسد که اینستاگرام در حال گوش دادن بود! اوایل صبح امروز، اینستاگرام یک ویژگی جدید بی‌صدا را اعلام کرد که دقیقاً این کار را انجام می‌دهد – به شما امکان می‌دهد پست‌های حساب‌های خاصی را از نمایش در فید خود پنهان کنید.

همانطور که Engadget بیان می کند، این ویژگی به نوعی مانند “آنفالو نرم” عمل می کند. وقتی حسابی را بی‌صدا می‌کنید، همچنان می‌توانید پست‌هایی را در صفحه نمایه آن‌ها ببینید و درباره نظرات یا پست‌هایی که در آنها برچسب‌گذاری شده‌اید مطلع شوید.

حساب‌هایی که بی‌صدا می‌کنید نیز متوجه نمی‌شوند که آنها را بی‌صدا کرده‌اید – و همیشه می‌توانید برای بازگرداندن پست‌های آن‌ها در فید خود، صدای یک حساب را لغو کنید.

نحوه استفاده از ویژگی جدید Mute اینستاگرام:

برای نادیده گرفتن یک حساب، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه بیضی (…) در گوشه سمت راست بالای هر پست ضربه بزنید. اگر به این ویژگی دسترسی دارید، باید گزینه جدید «بی‌صدا» را ببینید.

هنگامی که روی نادیده گرفتن ضربه می زنید، گزینه ای برای نادیده گرفتن پست ها یا بی صدا کردن پست ها به شما داده می شود و داستان ها از حساب کاربری

همچنین می توانید با فشار دادن و نگه داشتن یک داستان در سینی خود یا از نمایه، پست ها و استوری ها را بی صدا کنید.

و بس! مانند ویژگی اصلی بی‌صدا کردن استوری‌های اینستاگرام، امکان مخفی کردن پست‌ها از نمایش داده شدن در فید شما به شما کنترل بیشتری بر محتوایی که می‌بینند می‌دهد – و باعث می‌شود فید شما برای آنچه برای شما مهم است شخصی‌تر شود.

در مورد ویژگی جدید بی صدا شدن اینستاگرام هیجان زده اید؟ نظر خود را در نظرات با ما در میان بگذارید!

همیشه با اینستاگرام به‌روز باشید! به بیش از 1 میلیون بازاریاب اینستاگرام بپیوندید و در آن مشترک شوید بعد خبرنامه برای اطلاع از آخرین ترندهای اینستاگرام:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا