بازی

PAX East: Vice NDRCVR Preview

Vice NDRCVR – با وجود سبک سازی بدون واکه، “Undercover” تلفظ می شود – یک بازی در مورد هک پایگاه داده در یک نسخه قدیمی آینده پژوهی دهه 1980 است. مانند Miami Vice با هکرها با گیم پلی ملاقات می کند که باید برای هر کسی که بازی هایی مانند Hypnospace Outlaw، Stories Untold یا Telling Lies را انجام داده باشد، آشنا باشد. دنیایی را تصور می کند که در آن اینترنت، همانطور که می شناسیم، قبلاً در دوره ریگان استفاده گسترده ای داشت. همچنین تصور می‌کند که هکرها چه جنایاتی ممکن است به صورت آنلاین مرتکب شوند و چگونه یک پلیس هکر می‌تواند آنها را متوقف کند.


با شروع نمایش 15 دقیقه‌ای که در PAX East بازی کردم، یک صحنه کوتاه نئون آغشته به داستان زنی به نام ویدا، یکی از پلیس‌های هکری که وظیفه دارد مخفیانه وارد ساختمانی مرتفع به نام Bayside Plaza شود و یک مکان را غربال کند. دسته ای از آیکون ها روی یک CRT جعبه ای.

مطالب مرتبط: تیزر قابل پخش Alone In The Dark بازگشت سری ترسناک را تنظیم می کند

هنگامی که به میز میزبانی از رایانه مورد نیاز خود برسید، یک بخش مختصر در بلوکی 3 بعدی وجود دارد. می توانید به اطراف اشیاء روی میز فرمیکا خمیده خود نگاه کنید، جایی که یک دستگاه واکی تاکی و یک موش عجیب با یک توپ غلتکی عظیم در مرکز وجود دارد. اما این بخش محدود است. هنگامی که شما شروع به تعامل با رایانه می کنید، همه چیز در پایگاه داده ها از آنجا به بعد در حال تغییر است.

هنگامی که وارد رایانه می شوید، تعداد شگفت انگیزی از سیستم ها وجود دارد که باید با آنها آشنا شوید. این بازی دارای رابطی است که به اندازه کافی به تنظیمات ویندوز نزدیک به نظر می رسد، اما دقیقاً شبیه یک رابط کامپیوتری مدرن نیست (یا، با توجه به حافظه محدود من در استفاده از دسکتاپ CRT در اواخر دهه 90، رابط های دهه های قبل. ، یا).

حتی فهمیدن نحوه اتصال به شبکه جهانی نیاز به مقداری فهمیدن دارد. خوشبختانه، Matt Dahlgren، مدیر ارشد برند در Skybound Games، که Vice NDRCVR را برای اولین‌بار توسعه‌دهنده Ancient Machine Studios منتشر می‌کند، در حین نمایش در دسترس بود تا راهنمایی کند که من با رابط مدرسه قدیمی آشنا شدم.

وقتی به شبکه جهانی وصل شدم، یک برنامه چت داشتم که ویدا می‌توانست با پلیس دیگری در خارج صحبت کند. بخش‌هایی از داستان در اینجا پخش می‌شود، اگرچه من نمی‌توانم ببینم که آنها در طول نسخه نمایشی کوتاه نتیجه می‌دهند. ویدا یک گزینه دیالوگ دارد که می گوید: “الکس، باید در مورد شب دیگر صحبت کنیم.” الکس پاسخ می دهد، “وای، شما لحظات خود را انتخاب می کنید. علاوه بر این، چیزی برای گفتن وجود ندارد. شما خود را کاملاً واضح بیان کردید. اکنون می توانید لطفاً روی ماموریت تمرکز کنید.” پیشنهاد یک داستان خارج از پایگاه داده، من را برای دیدن موارد بیشتر مجذوب خود کرده است.

Vice NDRCVR Mugshots

بخش اعظم گیم پلی شامل گشت و گذار در پایگاه داده ای است که حاوی عکس ها و اطلاعات اولیه مانند تاریخ تولد، آدرس، وابستگی به باند و نام مستعار برای هر یک از افراد لیست شده است. در ابتدا فقط باید با نام جستجو می کردم، اما در نهایت بازی از من خواست که بر اساس تصاویر نیز جستجو کنم. وقتی تصویری که الکس ارائه می‌کند، صریح است که با هیچ‌یک از عکس‌ها مطابقت ندارد، این مشکل دشوار می‌شود. در طول دموی کوتاه، چند برنامه مختلف را یاد می‌گیرم، و من فکر می‌کنم که بازی همچنان چین و چروک‌های جدیدی را معرفی می‌کند، زیرا شما عمیق‌تر به کار هکری خود می‌روید.

اگرچه هنوز تاریخ انتشار مشخص نشده است، اما Vice NDRCVR قرار است در سال 2023 به رایانه های شخصی مدرن وارد شود. همین حالا شماره گیری خود را شروع کنید.

بعدی: جهنم پیش نمایش دفتر – کارگر یقه سفید نئون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا