شبکه های اجتماعی

چرا محتوای احساس خوب TikTok در حال حاضر پرطرفدار است

محتوای احساس خوب در حال پر کردن صفحات برای شما در TikTok است و ما آن را دوست داریم! اما برندها چگونه می‌توانند در ایجاد ویدیوهای رضایت‌بخش «خیلی خوب برای یک بار تماشا کردن» در اپلیکیشن ویروسی مشارکت کنند؟

ما با کلسی دوچرتی، مشاور برند TikTok، علاقه مندان و حرفه ای محتوای ویدیویی گپ زدیم تا بینش خود را در مورد آخرین روندهای خنده دار، رضایت بخش و همه جانبه شادی که در این هفته در برنامه می بینیم به اشتراک بگذاریم.

برگرفته از سری تماشای ترند کلسی، پنج‌شنبه‌های TikTok در اینستاگرام، ما می‌خواهیم بررسی کنیم که چه نوع محتوایی باعث لبخند زدن مردم می‌شود و بررسی می‌کنیم که چقدر آسان است که برند شما آنها را امتحان کند.

مروری بر روندهای هفته TikTok

همانطور که هفته گذشته آموختیم، محتوای پرطرفدار TikTok بازتابی از رویدادهای جاری، جنبش های اجتماعی و به طور کلی آنچه در جهان می گذرد است.

خوشبختانه، محتوای آموزشی همچنان در حال پیشرفت است، چیزی که ما دوست داریم در TikTok ببینیم! حتماً از هشتگ پرطرفدار #IndigenousPeoplesDay دیدن کنید تا اطلاعات مهمی را بیاموزید و میراث و فرهنگ باورنکردنی ملل اول، اینویت و مردم متیس را جشن بگیرید.

ویدیوهایی را ببینید که دلیل مهم بودن قیطان‌ها و پیشنهادات کتاب‌هایی برای خواندن توسط نویسندگان بومی را توضیح می‌دهند.

اما یکی از روند جدیدی که در فیدهای خود مشاهده کرده ایم، افزایش محتوای احساس خوب و شاد است. ما هشتگ‌های پرطرفدار مانند #YogaFlow، #RollerSkating، #PlantLover، و #SelfCareRoutine را که ریشه در لذت‌های ساده دارند، دیده‌ایم.

زمان بسیار خوبی برای نشان دادن نگاه شخصی تر یا پشت صحنه به برندتان است.

به ویدیویی فکر کنید که نشان می‌دهد چگونه کارکنان شما در طول قرنطینه مراقبت از خود را تمرین می‌کنند، یا یک کلاس یوگا مجازی تیم‌سازی را برای پیوند تیمی امتحان کنید.

یک همکار چهار پا و کرکی دارید؟ اکنون زمان آن است که آنها را به مخاطبان TikTok خود معرفی کنید.

بهترین چیز در مورد این روند این است که هیچ قانونی وجود ندارد. اگر از ایجاد آن و به اشتراک گذاری آن با مخاطبان خود احساس خوبی دارید – به احتمال زیاد مخاطبان شما موافقت خواهند کرد!

ترند هفته TikTok

در مورد محتوای «خوب رضایت بخش» در TikTok چیزی برای گفتن وجود دارد.

هفته گذشته ویدیویی داشتم از مردی که یک صخره غول پیکر را به داخل تلی از گل می اندازد. بیش از یک میلیون لایک دارد. آیا این یکی از گیج کننده ترین ویدیوهایی بود که در صفحه For You من ظاهر شد؟ آره. آیا می دانم چرا این همه توجه را به خود جلب کرد؟ همچنین بله.

به این دلیل است تماشای محتوای رضایت بخش در TikTok سرگرم کننده است. به همین دلیل است که اسلایم برای مدت طولانی ترند بزرگ یوتیوب و اینستاگرام بود!

بیایید نگاهی به @stickyaustralia بیندازیم. آنها یک شیرینی فروشی هستند که در خارج از سیدنی، استرالیا واقع شده است. ویدیوهای آنها صرفاً کلیپ هایی از آنها در حال ساختن آب نبات سخت است و من نمی توانم از تماشای آنها دست بردارم!

ببین چی میگم!؟

برند دیگری که محتوای رضایت بخش را به خوبی انجام می دهد LanoLips است (به طور تصادفی، همچنین استرالیایی!). آنها یک برند زیبایی هستند که در کرم های آبرسان و مومیایی کننده های پوست خشک تخصص دارند.

از نقطه نظر برند، آنها یک مزیت جزئی دارند زیرا محصول آنها از نظر ارگانیک تماشای رضایت بخش است. بیا یک نگاهی بیندازیم:

برای پست بعدی TikTok، سعی کنید ببینید که چگونه می‌توانید نوع محتوای رضایت‌بخشی را وارد کنید – دست خطی زیبا، قهوه‌ریزی عالی و حتی سبزیجاتی که به بهترین شکل بریده شده‌اند، همگی در صفحه For You فضایی پیدا می‌کنند.

اگر در زمینه‌های بصری گیر کرده‌اید، به راه‌هایی برای گنجاندن صدای رضایت‌بخش در میکس فکر کنید (کسی ASMR!؟). نگاهی به نحوه انجام HypeBeast در اینجا بیندازید:

برندهای برجسته هفته TikTok

@SomeGoodNewsOfficial از ماه مارس محتوای احساس خوبی را در اینستاگرام منتشر کرده است و TikTok را نیز در اختیار گرفته است. این مفهوم در ابتدا توسط جان کرازینسکی به عنوان راهی برای به اشتراک گذاشتن اخبار مثبت در طول چالش های خود انزوا و فاصله گذاری اجتماعی در COVID-19 ایجاد شد.

کانال‌های اجتماعی آن‌ها منبع دائمی الهام، مثبت‌اندیشی و داستان‌های حس خوبی هستند که می‌خواهید در تماس بعدی زوم خود با دوستانتان مطرح کنید – و کانال TikTok آنها نیز از این قاعده مستثنی نیست.

نکته: همانطور که با برخی از آخرین پست‌های Some Good News می‌بینید، حیوانات در TikTok واقعاً خوب عمل می‌کنند و منبع ثابت محتوای احساس خوب هستند. اگر راهی برای گنجاندن حیوانات در ویدیوی بعدی TikTok وجود دارد، آن را امتحان کنید!

محتوای بسیار ساده برای مخاطبان شما در TikTok بسیار مفید است.

سازندگان برای تماشا

شماره 1: @TabithaBrown، مدیر عامل محتوای شاد

وقتی به محتوای شاد فکر می کنم، بلافاصله به تابیتا براون فکر می کنم.

او مسری ترین انرژی مثبت را دارد که در لحظه ای که صدای او را می شنوید از تلفن شما پخش می شود.

محتوای او ترکیبی از محتوای آموزشی، از جمله شگفت‌انگیزترین دستور العمل‌ها، فقط به حکمت و توصیه‌های کلی است که همه ما در زندگی‌مان به آن نیاز داریم.

محبوب ترین ویدیوی او در مورد نحوه درست کردن گواکاموله که 2 میلیون لایک دارد و بیش از 60 هزار بار به اشتراک گذاشته شده است، نمونه کاملی از این است که چرا حضور او در این برنامه بسیار مغناطیسی است. بیا یک نگاهی بیندازیم:

طبیثا دارد خیلی زیاد احساس خوبی دارد که او حتی توسط شبکه دیجیتال الن گرفته شد تا بخشی از خانواده ellentube باشد!

بیوگرافی TikTok او همه چیز را می گوید: مامان محبوب جهان.

شماره 2: @DadLifeJason، مدیر عامل سروتونین

@DadLifeJason تقریباً نیم میلیون دنبال کننده دارد اما سزاوار 10 برابر آن است! ویدیوهای او از طریق موسیقی سرشار از شادی است. او اغلب روی جعبه گفتگوی خود است و با خانواده اش آواز می خواند و می رقصد.

این از نوع محتوایی است که وقتی آن را در صفحه For You خود می بینید، لبخند می زنید و برای یک ثانیه مکث می کنید. این نوع وقفه ای است که همه ما در طول پیمایش های بی پایان خود به آن نیاز داریم.

#3: @ThePaperPat، مدیر عامل آموزش در خارج از کشور

اگر به دنبال چند ویدیو برای روشن کردن روز خود هستید، توصیه می کنم @ThePaperPat را ببینید.

او در حال حاضر در ژاپن است و در مهدکودک به کودکان انگلیسی آموزش می دهد. علامت “اووس” را بزنید.

او به ما نشان می‌دهد که چگونه با دانش‌آموزانش تعامل دارد، ما را به گشتی در شهرش می‌برد، و چنین محتوای ساده و لذت‌بخشی را در مورد تجربه‌اش به‌عنوان معلم در ژاپن ارائه می‌دهد که بدون شک لبخندی بر لبان شما می‌آورد.

حالا وقت تکالیف است. به برنامه محتوای خود نگاهی بیندازید و راه‌های جدیدی برای ارتباط با مخاطبان خود در TikTok بیاندیشید و محتوایی با احساس خوب را در ویدیوی بعدی خود بگنجانید – آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید!

به دنبال رشد برند خود در TikTok هستید؟ کارگاه آموزشی TikTok Later’s را بررسی کنید، جایی که ما همه چیز را از نحوه ایجاد ویدیوهای ویروسی گرفته تا درک الگوریتم قدرتمند TikTok به شما آموزش خواهیم داد.

این پست را دوست دارید؟ سنجاق آن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا