ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت اتریوم از آنجایی که فروش بازار ETH را به زیر سطح 1800 دلار می‌فرستد – پشتیبانی بعدی اتریوم کجاست؟

منبع: TradingView

قیمت اتریوم (ETH) در 24 ساعت گذشته 6.5 درصد کاهش یافته است و سقوط آن به 1637 دلار رسیده است زیرا بازار ارزهای دیجیتال در بحبوحه عدم اطمینان نظارتی همچنان متحمل ضرر می شود.

اتریوم اکنون در هفته گذشته 11 درصد کاهش یافته است، اگرچه در 12 ماه گذشته 52 درصد افزایش یافته است، در حالی که سکه از ابتدای سال بهبودی نسبتا خوبی داشته است.

اما با اقدامات اجرایی اخیر SEC که باعث ترکیبی از وحشت سرمایه گذاران و از دست دادن نقدینگی شده است، اتریوم در چند ساعت گذشته به زیر چند سطح حمایت مهم سقوط کرده است و احتمال سقوط های بعدی را افزایش می دهد.

با این حال، پایه‌های بنیادی اتریوم همچنان قوی هستند و با توجه به اینکه سکه از اشاره SEC در شکایات اخیر رگولاتور فرار می‌کند، بهتر از بسیاری از رقبای خود در ماه‌های آینده بهبود می‌یابد.

پیش‌بینی قیمت اتریوم از آنجایی که فروش بازار ETH را به زیر سطح 1800 دلار می‌فرستد – پشتیبانی بعدی اتریوم کجاست؟

اگر امروز می‌توان چیز مثبتی در مورد سقوط ETH گفت، این است که شاخص‌های آن اکنون نشان می‌دهند که واقعاً می‌تواند بسیار پایین‌تر سقوط کند و دیر یا زود باید دوباره به حالت اول برگشته باشد.

1686853537 847 پیش‌بینی قیمت اتریوم از آنجایی که فروش بازار ETH را
منبع: TradingView

برای اولین بار، شاخص قدرت نسبی اتریوم (بنفش) اکنون زیر 30 است، که نشان می دهد آلت کوین بسیار کم فروش است و باید (در صورت مساوی بودن همه چیزهای دیگر) در آینده نزدیک بهبود یابد.

به همین ترتیب، میانگین متحرک 30 روزه آن (زرد) بسیار کمتر از میانگین 200 روزه (آبی) کاهش یافته است، چیزی که در شرایط عادی نشان دهنده بهبود قیمت است.

اما با افت سطح حمایت اتریوم (سبز) به اعماق جدید، نمی توان با اطمینان واقعی پیش بینی کرد که سقوط سکه کاملاً به پایان رسیده است.

یک شبه از طریق حمایت بلندمدت 1800 دلار سقوط کرد و سپس به سرعت از 1700 دلار نیز سقوط کرد.

هیچ چیزی وجود ندارد که نشان دهد قیمت آن از 1600 دلار نیز سقوط نخواهد کرد، با توجه به تاثیر بدی که آلت ها در نتیجه درام جاری SEC داشته اند.

از سوی دیگر، ETH به احتمال زیاد به اندازه سایر آلتکوین ها تحت تأثیر اقدامات علیه بایننس و کوین بیس (و سایر پلتفرم ها) قرار نخواهد گرفت، زیرا تعداد زیادی از رقبای آن (از جمله Solana، Cardano و Cosmos) به عنوان “اوراق بهادار” نامیده می شوند. در پرونده های SEC

طبقه بندی SEC در اینجا قبلاً منجر به حذف برخی از alt ها از پلت فرم های معاملاتی شده است، اما ETH آسیب ندیده، حتی اگر وجود داشته باشد. برخی از علامت های سوال در مورد خدمات سهام ETH ارائه شده توسط صرافی ها

با فرض اینکه SEC نظر خود را تغییر ندهد (که نمی توان آن را رد کرد)، ETH در موقعیت نسبتاً برتری برای بهبود در چند ماه آینده قرار دارد.

و دلایل اساسی زیادی برای صعودی بودن در مورد ETH وجود دارد، از جمله معرفی موفقیت‌آمیز برداشت‌های سهام در آوریل.

این پیاده سازی در واقع منجر به افزایش سهام ETH شده است، با حدود 22.8 میلیون ETH در حال حاضر، از حدود 18 میلیون قبل از برداشت.

اگر این رقم همچنان به افزایش خود ادامه دهد، اتریوم بیشتری از گردش خارج می شود، چیزی که در بلندمدت از قیمت آن حمایت می کند.

همچنین حمایت از قیمت آن این واقعیت است که اتریوم تمایل به کاهش تورم در دوره های اوج فعالیت دارد، که دوباره می تواند عرضه آن را نسبت به تقاضا کاهش دهد.

به این ترتیب، ETH به احتمال زیاد برای مدت طولانی دچار رکود نخواهد شد، زیرا آلتکوین به طور بالقوه به دنبال بهبودی مجدد تا 2000 دلار تا پایان سال است.

اکنون اتریوم را بخرید

توکن های پیش فروش برای سود سریعتر

اما در حالی که دارندگان ETH صبورانه منتظر افزایش بزرگ بعدی ETH هستند، سایر سرمایه گذاران و معامله گران ممکن است ترجیح دهند آلت کوین های جدیدتری را ببینند که با توجه به سن پایین تر، پتانسیل رشد زودتر و سریع تر را دارند.

یکی از امیدوارکننده‌ترین آلت‌کوین‌ها در حال حاضر، توکن‌های پیش‌فروش هستند، که بهترین آن‌ها به‌طور بالقوه برای رالی‌های بزرگ در صرافی‌ها تنظیم می‌شوند.

این شامل ecoterra، یک پلتفرم بازیافت برای کسب درآمد مبتنی بر اتریوم است که از آغاز پیش فروش توکن ECOTERRA در ماه گذشته، بیش از 5.1 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

پلتفرم ecoterra که قرار است در H2 2023 راه اندازی شود، هدفش ارائه یک اکوسیستم غیرمتمرکز و مبتنی بر رمزنگاری برای حمایت از زندگی پایدارتر است.

برای این منظور، به کاربران برای بازیافت زباله‌های خانگی خود در نقاط بازیافت شرکت‌کننده پاداش می‌دهد و به کاربران در ECOTERRA پاداش داده می‌شود.

این پلتفرم همچنین به کاربران برای تولید انرژی سبز خود پاداش می‌دهد، که این پاداش‌ها به شکل جبران‌های کربنی مبتنی بر NFT ارائه می‌شوند.

چنین جبران‌هایی در بازار NFT خود اکوترا قابل مبادله خواهند بود و انگیزه بیشتری برای پیشروی سبک زندگی سبزتر فراهم می‌کنند.

این تمرکز بر محیط زیست، اکوتررا را در تضاد کامل با اکثر ارزهای دیجیتال دیگر در بازار قرار می دهد و باید به آن کمک کند تا سرمایه گذاران ESG را جذب کند.

آنها می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی ecoterra و اتصال کیف پول نرم افزاری خود به پیش فروش آن بپیوندند.

1 ECOTERRA در حال حاضر 0.00925 دلار قیمت دارد، اگرچه این قیمت در عرض 13 روز به 0.01 دلار افزایش می یابد.

نیازی به گفتن نیست، زمانی که ECOTERRA در چند ماه آینده لیست می‌کند، چنین قیمت‌هایی ممکن است بسیار ارزان به نظر برسند.

از ecoterra در اینجا دیدن کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا