شبکه های اجتماعی

چه معنایی برای کاربران دارد

اسنپ ​​چت والدین ضربه محکم و ناگهانی این شرکت همکاری خود را با غول فناوری اعلام کرده است مایکروسافت برای ادغام آن لنزها ویژگی به تیم ها پلت فرم تماس تصویری لنزهای اسنپ چت انتظار می رود ایجاد کنند تیم های مایکروسافتجلسات مجازی سرگرم کننده تر است. طبق آخرین همکاری، کاربران Teams می توانند به مجموعه ای از 26 لنز محبوب در طول جلسات دسترسی داشته باشند.

نحوه دسترسی به لنزهای اسنپ چت در Teams
برای دسترسی به این ویژگی، کاربران Teams نیازی به دانلود هیچ برنامه یا نرم افزار دیگری ندارند. کاربران می‌توانند به بخش «افکت‌های ویدیویی» در پلتفرم تماس ویدیویی رفته و برگه «Snapchat» را برای دسترسی به لنزها انتخاب کنند.

آنچه مایکروسافت در مورد این ادغام می گوید
نیکول هرسکوویتز، معاون تیم مایکروسافت در بیانیه ای ایمیلی گفت: «با افزایش کار ترکیبی و انعطاف پذیر، مشتریان ما به ابزارهایی نیاز دارند که به ایجاد ارتباطات و ایجاد یک محیط کاری مولد و لذت بخش کمک کند. به همین دلیل است که ما هیجان زده ایم که محبوب ترین لنزهای اسنپ چت را به صورت بومی در جلسات تیم های مایکروسافت بیاوریم تا کاربران بتوانند شخصیت و سرگرمی بیشتری را به تماس های ویدیویی اضافه کنند. با Snapchat Lenses for Teams، ما به مشتریان راه جدیدی برای ابراز وجود و تعامل با همکاران به شیوه ای پویا و سرگرم کننده ارائه می دهیم.

چگونه اسنپ این ویژگی را در Teams ادغام کرد
کیت دوربین توسعه نرم افزار (SDK) اسنپ به شرکای خود اجازه می دهد تا از فناوری AR این شرکت در برنامه ها و وب سایت های خود استفاده کنند. مالک اسنپ چت گفت که مایکروسافت از این SDK نیز برای ادغام ویژگی لنز در پلتفرم جلسات مجازی Teams استفاده کرده است.

پیش از این، مایکروسافت همچنین از Camera Kit برای آوردن Snap AR به Flip، که یک پلتفرم یادگیری ویدیویی است، استفاده می کرد. در این پلتفرم، معلمان می‌توانند پیام‌های موضوعی را برای شروع بحث‌های ویدیویی بین دانش‌آموزان ارسال کنند. مایکروسافت ادعا می کند که پس از افزودن Snap AR به نسخه وب فلیپ، شاهد افزایش 60 درصدی در ساخت ویدیوهای دانش آموزان و معلمان بوده است.

همچنین بخوانید

آواتارهای تیم مایکروسافت برای پیش‌نمایش عمومی تاریخ راه‌اندازی جدید Whats و موارد دیگر عرضه می‌شوند
تیم های مایکروسافت این نکات و ترفندها را برای به حداکثر رساندن بهره وری دنبال کنید

اسنپ ​​چند ماه پیش اپلیکیشن دوربین خود را برای دسکتاپ خاموش کرد. این برنامه به کاربران اجازه می داد تا در تماس های ویدیویی فیلتر اعمال کنند. این شرکت اعلام کرد که قصد دارد دسترسی به کیت دوربین را برای وب گسترش دهد.

دوربین اسنپ: جزئیات بیشتر
در سال 2018، این شرکت دوربین اسنپ را برای کاربران توییچ معرفی کرد. بعداً، در سال 2020، در طول همه‌گیری، مردم شروع به استفاده از آن با برنامه‌های تماس ویدیویی مانند – Microsoft Teams، Skype، YouTube، Google Hangouts، Skype و Zoom کردند. این برنامه کاربران را قادر می‌سازد تا بین فیلترهای چهره مختلف در حین تماس ویدیویی یا پخش زنده جابجا شوند و برای کاربران مک و ویندوز در دسترس بود.

بر اساس گزارش TechCrunch، اسنپ ادعا کرده است که با شرکای جدید برای ادغام Camera Kit در برنامه های مختلف کار می کند. این بدان معناست که لنزهای اسنپ چت ممکن است در روزهای آینده برای برنامه ها و پلتفرم های بیشتری وارد شوند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا