شبکه های اجتماعی

توضیح تبلیغات Twitch: هر آنچه بازاریابان باید بدانند

  • تبلیغات Twitch قدرت زیادی دارند. ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم چرا.
  • چه نوع تبلیغات Twitch وجود دارد؟ ما آنها را فهرست می کنیم و اینکه هر کدام را برای چه کاری باید استفاده کنید.
  • کمپین تبلیغاتی Twitch شما باید کار کند. ما 4 نکته ضروری برای فرود آنها را فهرست کرده ایم.


تبلیغات Twitch فرصتی برای تغییر بازی ارائه دهد. از آنجایی که برنامه استریم تعاملی تمام شده است 2.78 میلیون بینندگان همزمان (31 درصد افزایش نسبت به سال 2020)، درک نحوه ثبت تبلیغات پولی خود در کانال بسیار مهم است. اگر می توانید استفاده کنید تبلیغات Twitch به نفع شما در حال حاضر، شما یک بازار رو به رشد را مهار کرده و از بازی جلوتر خواهید بود.

همچنین دیگر فقط برای گیمرها نیست. تکان دادن گسترش یافته است و اکنون میزبان انواع مختلفی از جوامع است. اگر به دنبال یک طاقچه هستید، کسی را پیدا خواهید کرد که در مورد آن در حال پخش است تکان دادن. بنابراین به مخاطبان خود فکر کنید و اینکه چگونه می توانید توجه آنها را در پلتفرم جلب کنید.

آیا اجرای تبلیغات در توییچ خوب است؟

تکان دادن در حال تبدیل شدن به یک ابزار قدرتمند برای بازاریابان (و نه فقط برای مارک های بازی). چرا؟ در اینجا مهمترین دلایل ما وجود دارد که چرا باید در آن حضور داشته باشید.

رقابت کمتری وجود دارد

تکان دادن هنوز یک ستاره در حال ظهور در عرصه بزرگ است رسانه های اجتماعی بستر، زمینه. به همین دلیل، برند شما این شانس را دارد که بدون اینکه شرکت های زیادی سر شما فریاد بزنند، دامنه خود را گسترش دهد. با تبلیغات کمتر، اعتماد کاربران آن بیشتر خواهد شد. این ما را به نقطه بعدی می رساند.

Twitch اعتماد ایجاد می کند

پخش زنده یک روش معتبر برای ایجاد است. از آنجایی که جعل کردن چیزها یا تغییر ظاهر خود دشوار است، این امر خود را به فشار برای اصالت در سازندگان و برندها می رساند. کاربران را توییچ کنید نیز وفادار هستند آنها تمایل به بازگشت به برخی از استریمرها بارها و بارها احساس اعتماد ایجاد می کند. نام تجاری شما نیز می تواند از طریق کمپین های قابل باور و صادقانه در جریان های مناسب از این اعتماد بهره مند شود.

بازاریابی اجتماعی را تقویت می کند

بازاریابی اجتماعی قدرتمند است. چرا؟ از زمان همه‌گیری 2020، افراد بیشتری برای شروع مکالمه و ایجاد ارتباط به جوامع آنلاین روی می‌آورند. این به برندها فرصت عالی برای ایجاد روابط با مشتریان خود، درک نحوه تفکر آنها و پرورش گفتگوهای صادقانه می دهد. تکان دادن مکانی برای انجام این کار است و تبلیغات می تواند تلاش های بازاریابی جامعه شما را افزایش دهد. در مقاله ما درباره بازاریابی اجتماعی بیشتر بخوانید: انجمن برند: چگونه نام تجاری خود را افزایش دهیم.

نسل “Twitch” اینجا پاتوق می کند

چه کسانی نسل هستند تکان دادن? این گروه سنی قدرتمند عمدتا تشکیل می شود ژنرال Z و هزاره ها. چرا آنها اینقدر مهم است؟ فقط این نیست که این نسل ها بیش از 165 میلیارد قدرت مصرف دارند. آنها همچنین رویکرد ما به رسانه ها را تغییر می دهند. تکان دادن نمونه بارز این است که چگونه این اتفاق می افتد. بیش از نیمی مصرف کنندگان جوان می گویند که در یک پخش زنده رویداد در خانه

تحقیق خودمون نشان می‌دهد که 39 درصد از Gen Z متوجه می‌شوند که آگهی‌ها نادرست یا غیرواقعی هستند. شاید به همین دلیل است که آنها به دنبال محتوای واقعی و زنده برای تعامل هستند. تبلیغات در تکان دادن به شما کمک می کند تا به این مخاطبان دسترسی پیدا کنید. تا زمانی که مطالب تبلیغاتی خود را معتبر نگه دارید، به زودی آنها را برنده خواهید شد.

تبلیغات توییچ چیست؟

تکان دادن همه چیز در مورد است پخش زنده. کاربران می توانند ویدیو بسازند پخش زنده در برنامه، و مردم می توانند تماشا کنند و بخشی از جوامع فعال در کانال شوند. تبلیغات Twitch قبل یا در طول اینها ظاهر می شود پخش زنده و می تواند در قالب های مختلف ایجاد شود. “تبلیغات قبل از پخش” زمانی هستند که قبل از بازی می کنند پخش زنده. “تبلیغات میان فیلم” زمانی هستند که در طول بازی می کنند پخش زنده. این می تواند از 30 ثانیه تا 3 دقیقه طول بکشد.

انواع مختلفی از وجود دارد تبلیغات Twitch (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح می دهیم)، بنابراین باید مطمئن شوید که قالب مناسبی را برای اهداف خود انتخاب می کنید.

هزینه تبلیغات Twitch چقدر است؟

متفاوت است. هزینه از تبلیغات Twitch بسته به تعداد بینندگان همزمان، فصلی بودن، سن و جنسیت بیننده، نوع محتوا و مکان بیننده تغییر خواهد کرد. بنابراین هیچ پاسخ مستقیمی برای این سوال وجود ندارد. Investopedia این عدد را بین 2 تا 10 دلار هزینه به ازای هر نمایش، بنابراین این ممکن است به شما کمک کند تا ایده ای داشته باشید.

انواع تبلیغات Twitch

هفت نوع وجود دارد تبلیغات Twitch در دسترس بازاریابان بیایید آنها را یکی یکی مرور کنیم:

صفحه اصلی چرخ فلک

این تبلیغات بیشتر برای سازندگان قابل اجرا هستند تا برندها. استریمرها می توانند کانال خود را در تکان دادن صفحه اصلی در قالب یک پست چرخ فلک چرخشی. کاربران می توانند در محتوای اینجا پیمایش کنند تا ببینند آیا چیزی توجه آنها را جلب می کند یا خیر.

مشخصات: کپی توضیحات حداکثر 250 کاراکتر است.

استفاده از آن برای:

اینفلوئنسرها می توانند از این برای گسترش دسترسی خود و دستیابی به دید بیشتر استفاده کنند.

عنوان صفحه اصلی

این نوع تبلیغات در پشت پست های چرخ فلک ظاهر می شود. آنها از سه بخش تشکیل شده اند. دو تصویر در دو طرف و یک بخش وسط با کد رنگی هگز.

مشخصات: 2 گرافیک برای هر دو طرف – 450×350، با اندازه تا 150 کیلوبایت، و فرمت JPG/PNG با PSD لایه ای. کد رنگ هگزا (رنگ پس زمینه اصلی) باید در نام فایل گنجانده شود یا از الگو نمونه برداری شود.

استفاده از آن برای:

کمپین های آگاهی از برند و معرفی محصول.

مستطیل متوسط

مستطیل متوسط با پیمایش در محتوا، تبلیغات نمایش داده می‌شوند تکان دادن. آنها به صورت مستطیل ظاهر می شوند و فرمت از انیمیشن پشتیبانی می کند.

مشخصات: ابعاد 300×250. حداکثر حجم فایل 100 کیلوبایت است. فرمت های پشتیبانی شده: GIF، JPG، PNG. حداکثر طول انیمیشن 15 ثانیه یا 3 حلقه است.

استفاده از آن برای:

قرار دادن محصول، پیشنهادات ویژه و کمپین های راه اندازی.

پخش جریانی تبلیغات نمایشی

اینها همان کاری را که روی قلع نوشته است انجام می دهند. تبلیغ شما در طول یک نمایش داده می شود پخش زنده در پایین صفحه نمایش ادغام یکپارچه این تبلیغات آنها را ارگانیک و جذاب می کند.

مشخصات: ابعاد 728×90. حداکثر حجم فایل 100 کیلوبایت است. فرمت فایل باید GIF، JPG، PNG باشد و طول انیمیشن حداکثر 15 ثانیه یا 3 حلقه باشد.

استفاده از آن برای:

این قالب بسیار منعطف است. می‌توانید از آن برای کمپین‌های تعامل، کمپین‌های آگاهی از برند و قرار دادن محصول استفاده کنید.

Streamables

در حالی که شخصی از a استفاده می کند تکان دادنآنها می‌توانند بازی‌های تلفن همراه شریک را برای تماشای یک بازی غیرقابل رد شدن انتخاب کنند پخش زنده. سپس می توانند به تماشای جریان ادامه دهند تکان دادن یا در برنامه اصلی خود ادامه دهید. این بدان معناست که سازندگان و مارک‌ها می‌توانند ترافیک بینندگان را به جریان‌های خود افزایش دهند.

مشخصات: حداقل عرض 250 پیکسل با پس زمینه تیره است.

استفاده از آن برای:

سازندگان می توانند از آن برای تبلیغ جریان های خود استفاده کنند. برند شما همچنین می تواند این کار را برای تبلیغ محتوا به تنهایی انجام دهد کانال توییچ.

تابلوی برتر برتر

آ تابلوی برتر برتر هنگامی که کاربران در حال پیمایش محتوا هستند، تبلیغ به عنوان یک بنر در بالای صفحه ظاهر می شود. از ویدیوها پشتیبانی نمی کند اما از گرافیک هایی مانند تصاویر، GIF و سایر دارایی های متحرک پشتیبانی می کند.

مشخصات: ابعاد باید 970×66 باشد. حداکثر حجم فایل 100 کیلوبایت است. فرمت های فایل پشتیبانی شده GIF، JPG، PNG هستند. حداکثر طول انیمیشن 15 ثانیه یا 3 حلقه است.

استفاده از آن برای:

کمپین های آگاهی از نام تجاری و قرار دادن محصول.

ویدیوی پرمیوم توییچ.

اینها هستند تبلیغات ویدیویی که قبل یا در حین الف ظاهر می شوند پخش زنده. هنگامی که آنها قبلا ظاهر می شوند، به عنوان “پیش رول ها” (تا 30 ثانیه)، و زمانی که در طول ظاهر می شوند، به عنوان “mid-roll” شناخته می شوند (حداکثر 60 ثانیه پرداخت اضافی). «Mid-rolls» توسط سازندگان اجرا می‌شود. اینها تبلیغات غیر قابل رد شدن هستند.

مشخصات: طول حداکثر 30 ثانیه. تا 60 ثانیه هزینه اضافی است. وضوح ایده آل 1920×1080 است. حداقل بیت ریت 2000 کیلوبیت بر ثانیه و حداکثر صدا 9-دسی بل است. فرمت فایل ویدئویی مورد نیاز H.264 (MP4) است. نرخ فریم حداقل 24 فریم در ثانیه تا حداکثر 30 فریم در ثانیه است.

استفاده از آن برای:

اکثر کمپین های آگاهی از برند و محصول. از آنجایی که این تبلیغات غیر قابل رد شدن هستند، شما این شانس را دارید که واقعاً کاربران را جذب کنید.

تبلیغات Twitch چگونه کار می کنند؟

تکان دادن بخش اختصاصی برای تبلیغات مانند TikTok ندارد و اینستاگرام دارد. در عوض باید تماس بگیرید تکان دادن به طور مستقیم. آنها یک فرم در وب سایت خود دارند که مارک ها می توانند آن را پر کنند. شما باید جزئیات شرکت، بودجه و صنعت خود را درج کنید. پس از ارسال فرم، تماسی را از طرف دریافت خواهید کرد تکان دادن تیم در مورد بهترین راه برای ادامه.

سپس همه چیز در مورد ایجاد خلاقیت کمپین شما، ایجاد یک استراتژی محکم و اندازه گیری نتایج است. بنابراین چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که بیشترین استفاده را از خود می کنید تکان دادن کمپین ها؟

شروع کمپین Twitch شما

خب حالا فهمیدی چطور تبلیغات Twitch کار و نوع فرمت‌های موجود، وقت آن است که کمپین‌های خود را میخکوب کنید. چگونه؟ این بهترین روش‌ها را دنبال کنید تا خود را به دست آورید تبلیغات تویچ استراتژی برای ارائه

1. با مخاطبان خود سازگار شوید

تکان دادن فقط برای گیمرها نیست این مکانی است که در آن همه نوع جوامع گرد هم می آیند تا به هم متصل شوند. نوع تبلیغی که برای استفاده انتخاب می‌کنید به افرادی که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید بستگی دارد. به خاطر داشته باشید که بیش از 70% از بینندگان را تکان دهید بین 18 تا 34 سال سن دارند، بنابراین جذابیت برای این مخاطبان شما را در جای خوبی قرار می دهد.

خلاقیت شما نیز باید این را منعکس کند. به اهدافی که می‌خواهید به آن‌ها برسید فکر کنید و به یاد داشته باشید که به صحبت‌های مخاطبان خود گوش دهید. از آنجا که تکان دادن بسیار جذاب است، می توانید تحقیقات بازار را در کانال انجام دهید تا ببینید چگونه با آنها ارتباط برقرار می کنند اینفلوئنسرها و یکدیگر. این به تصمیم گیری های خلاقانه شما و ایجاد یک کمپین تبلیغاتی کمک می کند.

2. به سازندگان کمک کنید

با تبلیغات میان فیلم، ممکن است بخواهید به سازندگان کمک کنید. استریمرها اجرا کنید استراحت تبلیغاتی برای تبلیغات میان فیلم، و انجام این کار به صورت دستی گاهی اوقات می تواند مشکل باشد و اغلب منجر به مشکلات زمان بندی می شود. این منجر به برخی از آنها شده است اینفلوئنسرها به دنبال تلاش و مسدود کردن تبلیغات Twitch. از آنجایی که راه هایی وجود دارد adblock تکان دادن در محتوا، برندها باید به فکر انجام هر چه بیشتر کمک باشند اینفلوئنسرها و آنها را تشویق کنید. استفاده کنید اتوماسیون ابزارهایی برای اجرای کمپین برای سازندگان این به آنها کمک می کند و همچنین عملکرد ساده را تضمین می کند.

هنوز بهتر است؟ اجازه دهید جنبه فنی مسائل را از صفحه شما حذف کنیم. تیم اجتماعی ما به اجرای یکنواخت هر کمپین کمک می‌کند و از نکات و نکات کانال‌ها مراقبت می‌کند تا بتوانید روی تصمیم‌های استراتژیک تمرکز کنید.

3. فراتر از تبلیغات بروید

تکان دادن به لطف سازندگان معتبری که آن را متعلق به خود می کنند، چنین پلتفرمی جذاب است. بنابراین به عنوان یک برند، باید از آن نهایت استفاده را ببرید. تبلیغات شما را به این نتیجه می رساند، اما اگر واقعاً به دنبال برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان (به ویژه افراد جوان) هستید، باید شروع به دیدن تصویر بزرگتر کنید.

اینفلوئنسر بازاریابی کار می کند تکان دادن. محبوب ترین دسته بندی در کانال “فقط چت” است، جایی که اینفلوئنسرها به طور معمول با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند. این به ما می گوید کاربران را توییچ کنید خواستن درگیر شدن با اینفلوئنسرها در سطح شخصی بنابراین برند شما باید همین کار را انجام دهد. ایده آل را پیدا کنید تأثیرگذار برای برند خود و همکاری با آنها برای ایجاد یک روایت منسجم و معتبر.

چگونه؟ مقاله ما را در مورد بررسی کنید تکان دادن اینفلوئنسر بازاریابی: راهنمای مبتدیان.

4. تست تست تست

گرفتن شما تکان دادن حق کمپین همه چیز در مورد اندازه گیری و آزمایش است. تا زمانی که آن را زیر نظر نگیرید، نمی دانید که آیا چیزی فرود می آید یا خیر. مراقب نحوه عملکرد تبلیغات خود باشید تا تصمیمات بازاریابی بعدی خود را مطلع کنید و بازگشت سرمایه را افزایش دهید.

هدف بازی

هدف شما هر چه باشد، می توانید از آن استفاده کنید تبلیغات Twitch برای رسیدن به آنجا اما فقط در صورتی که یک استراتژی کنترل شده ایجاد کنید که با داده ها تنظیم شود. ایجاد این استراتژی می تواند پیچیده به نظر برسد، اما اگر ابزارهای مناسب را پیاده سازی کنید و از نکات ما استفاده کنید، به نتیجه خواهید رسید.

برای ساخت استراتژی به کمک نیاز دارید؟ ما اینجا هستیم تیم اجتماعی ما آنجا هستند تا نکات فنی را از بین ببرند. تیم خلاق ما تبلیغات شما را درخشان خواهد کرد و نرم افزار داخلی برنده جوایز ما تصمیمات شما را در هر مرحله آگاه می کند. با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم برند شما را به سطح بعدی برسانیم تکان دادن بازار یابی.


  • بازاریابی اینفلوئنسر توییچ: راهنمای مبتدیان
  • Discord Marketing: چگونه یک جامعه ژنرال Z درگیر ایجاد کنیم
  • بازاریابی بازی: اسرار برتر بازاریابی برای توسعه دهندگان بازی


بیایید صحبت کنیم

برای اینکه بفهمید فن‌بایت چگونه می‌تواند به شما در ارتباط با مخاطبان ژنرال Z کمک کند، فرم را پر کنید تا در تماس باشید!

hbspt.forms.create({ portalId: “5133581”, formId: “88d1c59c-bcd7-4fd9-b8fa-ece3687489d5” });

پست توضیح تبلیغات توییچ: هر آنچه بازاریابان باید بدانند اولین بار در Fanbytes ظاهر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا