ارز دیجیتال

BTC ثبات زیر 27000 دلار را حفظ می کند. آخرین به روز رسانی های بازار

در دنیای همیشه در حال تحول بیت کوین، قیمت فعلی زیر مرز 27000 دلار ثابت می ماند. همانطور که سرمایه گذاران مشتاقانه بر روند قیمت نظارت می کنند، بیایید به آخرین به روز رسانی های بازار که بر مسیر بیت کوین تأثیر می گذارد، بپردازیم.

گلدمن ساکس پیش‌بینی می‌کند که تورم آمریکا کندتر از آنچه بازار انتظار دارد کاهش می‌یابد و لایه جدیدی از عدم اطمینان را ایجاد می‌کند.

علاوه بر این، نبردهای حقوقی جاری بین SEC و بازیگران برجسته ای مانند Binance و Ripple بر ذهن فعالان بازار سنگینی می کند.

در میان همه اینها، جی پی مورگان بحثی را در مورد آینده دلار آمریکا در مواجهه با سلطه اقتصادی پیش بینی شده چین به راه انداخت.

با وجود این عوامل، بیایید بررسی کنیم که چگونه آنها چشم انداز فعلی بازار بیت کوین را شکل می دهند.

گلدمن ساکس: انتظار می رود نرخ تورم ایالات متحده با سرعت کمتری نسبت به پیش بینی بازار کاهش یابد

در یادداشتی که روز جمعه منتشر شد، تحلیلگران گلدمن ساکس به رهبری پراوین کوراپاتی، استراتژیست ارشد نرخ بهره، هشدار دادند که طبق گزارش بلومبرگ، پیش‌بینی می‌شود که نرخ کاهش تورم آمریکا کمتر از انتظارات بازار فعلی باشد.

تحلیلگران گلدمن ساکس معتقدند که سرمایه گذاران ممکن است سرعت کاهش تورم را دست کم بگیرند، با این فرض که کاهش شدید رشد اقتصادی منجر به کاهش سریع تر تورم می شود.

آنها همچنین پیشنهاد می کنند که احساسات بازار نسبت به هزینه های انرژی ممکن است بدبینانه تر از آنچه در معاملات آتی کالاها منعکس می شود باشد.

در جلسه اخیر کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC)، فدرال رزرو تصمیم گرفت چرخه افزایش نرخ بهره خود را پس از اعمال ده افزایش متوالی متوقف کند.

این تصمیم تحت تأثیر گزارش ماه مه اداره آمار کار ایالات متحده (BLS) بود که کاهش تورم را از 4.9٪ به 4٪ نشان داد که نشان دهنده کوچکترین افزایش 12 ماهه از مارس 2021 است.

با این حال، تورم اصلی همچنان در 5.3 درصد بالا باقی مانده است.

اگرچه بسیاری انتظار دارند که فدرال رزرو در نهایت نرخ بهره را کاهش دهد، اما جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در یک کنفرانس خبری در روز چهارشنبه اظهار داشت که کاهش نرخ بهره برای چندین سال ضروری نخواهد بود.

این بیانیه به تقویت دلار آمریکا کمک کرد و بر بیت کوین تاثیر گذاشت.

یادداشت هشداردهنده گلدمن ساکس در مورد کاهش کمتر از پیش‌بینی‌شده تورم ایالات متحده به عوامل مؤثر بر عملکرد بیت‌کوین می‌افزاید.

هنگامی که SEC در دادگاه با Binance و Ripple مبارزه می کند، عدم قطعیت ظاهر می شود

هیچ رویداد مهم ارز دیجیتال در روز یکشنبه اتفاق نیفتاد و به سرمایه گذاران این امکان را داد تا سود خود را قبل از هفته شلوغ دیگری در بازار تضمین کنند.

با این حال، بیت کوین (BTC) به دلیل نگرانی های سرمایه گذار در مورد شکایت SEC در مقابل ریپل و اقدامات SEC علیه Binance با فشار نزولی مواجه شد که به احساسات منفی کمک کرد.

علاوه بر این، افزایش انتظارات در مورد افزایش نرخ بهره و اظهارنظرهای تندروانه فدرال رزرو به چشم انداز نزولی افزود.

طبق ابزار CME FedWatch، احتمال افزایش ۲۵ واحدی نرخ در ماه جولای از ۵۲.۸ درصد در هفته قبل به ۷۴.۴ درصد افزایش یافت.

در همین حال، ابهام در مورد مسائل نظارتی ایالات متحده و اقدامات جاری SEC، علیرغم یافتن پشتیبانی اولیه امروز، همچنان موانعی کوتاه مدت برای BTC ایجاد می کند.

جی پی مورگان آینده دلار آمریکا را در بحبوحه افزایش قدرت اقتصادی چین تحلیل می کند

طبق پیش بینی مرکز تحقیقات اقتصاد و تجارت (CEBR) چین تا سال 2030 به بزرگترین اقتصاد جهان تبدیل خواهد شد.

تحلیلگران جی پی مورگان پیشنهاد می کنند که حتی اگر چین از اقتصاد ایالات متحده پیشی بگیرد، بعید است که دلار آمریکا فوراً وضعیت خود را به عنوان ارز ذخیره جهانی بر اساس شواهد تاریخی از دست بدهد.

در حالی که چین به عنوان یک رقیب بالقوه در نظر گرفته می شود، تحلیلگران بر این باورند که مزایای اقتصادی، فناوری، جمعیتی و جغرافیایی ایالات متحده، جابجایی را بعید می سازد.

یورو و یوان چین تهدیدهای مهمی برای دلار محسوب می شوند و کارشناسان انتقال به یک ترتیب ارز ذخیره چندقطبی را متصور هستند.

افزایش اخیر دلار آمریکا بر قیمت بیت کوین به دلیل همبستگی منفی آن با ارز دیجیتال تأثیر گذاشته است.

تقویت دلار آمریکا فشار نزولی بر قیمت بیت کوین وارد کرده است. بیایید نگاهی به جنبه فنی بازار بیندازیم.

پیش بینی قیمت بیت کوین

از دیدگاه فنی، جفت BTC/USD اخیراً به 50% اصلاح فیبوناچی در 26610 دلار رسیده است که با الگوی بالای موچین در بازه زمانی روزانه همراه است.

این نشان دهنده تضعیف احساسات صعودی است و در صورت حفظ سطح مقاومت در 26610 دلار، احتمال کاهش قیمت را نشان می دهد.

علاوه بر این، متحرک نمایی 50 روزه و یک خط روند نزولی در نمودار روزانه به عنوان موانع محکم عمل می کنند و اهمیت سطح 26610 دلار را تقویت می کنند.

1687169252 10 BTC ثبات زیر 27000 دلار را حفظ می کند آخرین
نمودار قیمت بیت کوین – منبع: Tradingview

از جنبه نزولی، بیت کوین ممکن است در حدود سطح روانی 26100 دلار حمایت پیدا کند و شکستن زیر این سطح می تواند منجر به فشار بیشتر فروش شود که به طور بالقوه سطوح 25550 یا 24750 دلار را هدف قرار می دهد.

در مقابل، شکست بالای 26610 دلار می تواند به حرکت صعودی دامن بزند و قیمت را به سمت سطوح 27100 دلار یا 27750 دلار سوق دهد.

15 ارز دیجیتال برتر در سال 2023

با کاوش منظم مجموعه ما از 15 دارایی دیجیتال برتر برای تماشا در سال 2023، از آخرین پروژه های عرضه اولیه سکه (ICO) و ارزهای دیجیتال جایگزین مطلع شوید.

این فهرست با دقت تنظیم شده توسط کارشناسان صنعت از Industry Talk و گردآوری شده است Cryptonews، حصول اطمینان از دریافت توصیه های حرفه ای و بینش های ارزشمند.

از بازی جلوتر بمانید و در حین حرکت در دنیای همیشه در حال تغییر دارایی های دیجیتال، پتانسیل این ارزهای دیجیتال را کشف کنید.

بهترین قیمت را برای خرید/فروش ارز دیجیتال بیابید

1687169252 492 BTC ثبات زیر 27000 دلار را حفظ می کند آخرین
ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال – منبع: Cryptonews

سلب مسئولیت: پروژه‌های رمزارز تأیید شده در این مقاله توصیه مالی نویسنده یا انتشارات نیست – ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری‌های بسیار فرار با ریسک قابل توجهی هستند، همیشه تحقیقات خود را انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا