شبکه های اجتماعی

13 نکته برای ایجاد محتوای بصری بهتر برای رسانه های اجتماعی

Summarize this content to 300 words in Persian Lang

درست مانند کلاغ معمولی که جذب اشیاء براق می شود، کاربران شبکه های اجتماعی نیز محتوای بصری خوب را دوست دارند.

ما معمولا محتوای اجتماعی را ابتدا با چشمان خود تجربه می کنیم. و با وجود محتوای بسیار زیاد، مهم است که برندها از نظر بصری برجسته شوند.

به خواندن ادامه دهید تا دریابید که چگونه می توانید محتوای بصری ایجاد کنید که جوراب مخاطب شما را از بین ببرد. به علاوه، نمونه‌های محتوای بصری خیره‌کننده‌ای را که برای لذت تماشای شما انتخاب کرده‌ایم، بررسی کنید!

محتوای بصری در شبکه های اجتماعی چیست؟

محتوای بصری در رسانه های اجتماعی، محتوای مبتنی بر تصویر است که در پلتفرم های رسانه های اجتماعی ارسال می شود.

نه برای بیان بدیهیات، بلکه محتوای بصری به یک عنصر بصری بسنده می کند. این فقط مبتنی بر متن نیست. و برای چشم ها نیز مفید است. به عنوان مثال، یک توییت کلاسیک 280 کاراکتری بصری نیست، اما یک توییت با یک عکس پیوست شده است.

انواع مختلفی از محتوای بصری وجود دارد که بازاریابان دیجیتال از آنها استفاده می کنند.

تصاویر

تقریباً در تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی تصاویر ثابتی را خواهید یافت. آنها رایج ترین شکل محتوای رسانه های بصری هستند.

در واقع، گفتن “تصاویر” به عنوان یک نوع محتوا کمی تقلب است. هر نوع محتوای بصری به نوعی تصویرسازی است. برای مثال، فیلم‌ها صرفاً مجموعه‌ای از تصاویر ثابت هستند که به سرعت نشان داده می‌شوند.

ویدیوها

محتوای ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی به دلیل جذابیت بسیار در رتبه‌بندی محتوای محبوب بالا رفته است. در حال حاضر، بیشتر استراتژی های بازاریابی محتوا تا حدی شامل ویدئو می شوند. این محتوا می‌تواند شبیه کلیپ‌های ویدئویی کوتاه، گیف یا داستان‌گویی طولانی باشد.

محتوای جذاب مانند ویدیو برای موارد زیر عالی است:

اینفوگرافیک

اینفوگرافیک ها ترکیبی از گرافیک یا تصاویر و متن هستند. قصد آنها توضیح دادن اطلاعات به صورت تصویری است.

اینفوگرافیک ها برای ارائه داده های پیچیده یا نشان دادن نحوه انجام کاری عالی هستند.

الگوهای رفتاری

چه کسی یک میم خوب را دوست ندارد؟ میم ها تصاویر یا ویدیوهای محبوبی هستند که خنده دار هستند، به راحتی قابل درک هستند و به راحتی به اشتراک گذاشته می شوند. آن‌ها می‌توانند به فرهنگ پاپ ارجاع دهند یا اظهارنظر اجتماعی کنند. همه این عوامل در ماهیت ویروسی یک میم نقش دارند.

GIF ها

GIF مخفف Graphics Interchange Format است. GIF ها کلیپ های ویدیویی کوتاه و بدون صدا هستند که بی وقفه تکرار می شوند.

آنها اغلب برای انتقال واکنش ها یا برجسته کردن یک لحظه استفاده می شوند.

ویدیوهای زنده

ویدیوهای زنده، جریان‌های ویدیویی هستند که در زمان واقعی اتفاق می‌افتند. آنها به سازندگان اجازه می دهند با بینندگان خود تعامل داشته باشند و برای کمک به ایجاد رابطه با مخاطب عالی هستند.

ویدیوهای زنده می توانند شامل جلسات پرسش و پاسخ، مصاحبه، جعبه گشایی یا صرفاً تماشای پخش کننده بازی های ویدیویی باشند.

چرا محتوای بصری در رسانه های اجتماعی اهمیت دارد؟

هر زمانی را در رسانه های اجتماعی بگذرانید، خواهید دید که محتوای بصری جذاب تر از محتوای متنی است.

شما هم لازم نیست حرف ما را قبول کنید. لینکدین گزارش می دهد ویدئو 5 برابر بیشتر از هر نوع محتوای دیگری درگیر می شود. پخش زنده، به ویژه، تولید می کند 24 برابر بیشتر نامزدی پست‌های لینکدین با تصاویر معمولاً دو برابر بیشتر از پست‌های بدون کامنت برای شما ارسال می‌کنند.

هزینه تبلیغات ویدئویی دیجیتال در سال 2023 به 176.63 میلیارد دلار رسید. و 90 درصد از بازاریابان بازده خوبی را از بازاریابی ویدیویی گزارش می دهند. به علاوه، از بین تمام پلتفرم‌های اجتماعی موجود، مردم بیشترین زمان را در یوتیوب می‌گذرانند.

بنابراین جای تعجب نیست که 69 درصد از بازاریابان B2B می گویند که در سال 2024 روی بازاریابی محتوای ویدیویی سرمایه گذاری خواهند کرد. همچنین روی تصاویر ثابت نخوابید. آنها می توانند تلاش کمتری برای تولید انجام دهند و 70٪ از بازاریابان به طور کلی معتقدند محتوای رسانه های بصری نتایج کسب و کار بهتری را به همراه دارد.

درباره آنچه که رسانه های اجتماعی می توانند برای بازاریابی شما انجام دهند بیشتر بیاموزید.

13 نکته برای ایجاد گرافیک جذاب رسانه های اجتماعی

هر کسی می‌تواند عکسی بگیرد و آن را در اینترنت آپلود کند، اما این کار به یک هنرمند واقعی نیاز دارد گرافیک رسانه های اجتماعی جذاب ایجاد کنید. این چند تکنیک آزمایش شده و آزمایش شده است که می توانید برای تحقق آن استفاده کنید.

1. تصاویر کوچک چشم نواز را برای ویدیوها انتخاب کنید

هنگامی که در حال ارسال ویدیو در رسانه های اجتماعی هستید، تصویر کوچک (یا “تصویر روی جلد” که پلتفرم برای نمایش محتوای شما از آن استفاده می کند) اغلب به طور خودکار اولین فریم آن ویدیو خواهد بود. اما اولین فریم ویدیوی شما ممکن است هیجان انگیزترین یا نماینده ترین تصویر نباشد.

هنگام پست کردن ویدیوها (در IG Reels، TikTok، Youtube و غیره) به صورت دستی یک تصویر کوچک انتخاب کنید و تصویری را انتخاب کنید که فکر می‌کنید از نظر بصری جذاب‌تر است یا بیشترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر یک تصویر کوچک برای ویدیویی که پست می‌کنید ایجاد کنید، امتیاز پاداش. به این ترتیب، می توانید نوع اطلاعاتی را که مخاطبانتان می بینند کنترل کنید و الگوریتم را خشنود کنید.

برای مثال، الگوریتم یوتیوب واقعاً اهمیتی نمی‌دهد که تصویر کوچک شما چگونه است، اما تعداد افرادی که روی آن کلیک می کنند را ردیابی می کند. بنابراین، ایجاد ارزش کلیک روی تصویر کوچک در واقع یکی از راه‌های جزئی است که می‌توانید برای الگوریتم جذاب‌تر شوید.

برای نمونه‌های محتوای بصری زیبا (و ما کاملاً بی‌طرف هستیم، بنابراین می‌توانیم بگوییم) به تصاویر کوچک ناب فالوور Labs در زیر نگاهی بیندازید.

آیا یوتیوب موزه دارد؟ اگر این کار را نمی کنند، باید انجام دهند زیرا این هنر ناب است.

تصاویر کوچک یوتیوب نمونه ای از مدیریت محتوای بصری هستند

منبع: ناب فالوور Labs در یوتیوب

2. یک پالت رنگ برای برند خود ایجاد کنید

تصمیم گیری (و پایبندی به) یک پالت رنگی خاص یا خلق و خوی برای برند شما فقط فید شما را زیبا نمی کند، بلکه به این معنی است که پست های شما فوراً برای دنبال کنندگان شما قابل تشخیص است.

محتوای بصری را در خود بگنجانید سبک رسانه های اجتماعی را راهنمایی کنید و محتوای بصری قابل تشخیص و چشم نواز را از ابتدا ایجاد کنید.

به عنوان مثال، برند لاک ناخن Pleasing دارای یک بسیار خوب، خوشایند پالت رنگ پست های این شرکت روشن، جسورانه و منحصر به فرد هستند: آنها از بین جمعیت متمایز هستند.

نام تجاری ناخن Pleasing یک فید منتخب اینستاگرام دارد که یک طرح محتوای بصری منسجم ایجاد می کند

منبع: خوشحال کننده در اینستاگرام

3. متن را در محتوای بصری خود بگنجانید…

حتی اگر در یک صنعت عمدتا مبتنی بر متن کار می کنید، همچنان می توانید از محتوای بصری در بازاریابی استفاده کنید. یک راه حل این است که از یک تصویر متقاعد کننده با متن پوشیده شده استفاده کنید.

می توانید یک صفحه از استراتژی دیجیتال صنعت کتاب بردارید. هدف اصلی نمایش یک داستان مبتنی بر متن است، اما ناشران و نویسندگان از ابزارهای بصری برای ترویج داستان مذکور استفاده خواهند کرد.

فقط باید پدیده TikTok BookTok را جستجو کنید. BookTok انواع کتاب‌ها را تبلیغ می‌کند و سازندگان محتوا اغلب متنی را روی ویدیوهای خود قرار می‌دهند.

ریز عکس‌های Booktok محتوای بصری عمدی هستند

منبع: BookTok در TikTok

4. … اما از متن زیاد استفاده نکنید

در حالی که متن می تواند ابزاری عالی برای انتقال اطلاعات باشد، اما برای چشم آسان نیست. در واقع، متن بیش از حد می تواند از نظر بصری برای بینندگان طاقت فرسا باشد. وقتی نوبت به اضافه کردن متن به محتوای بصری می‌رسد، کمتر است.

در مثال زیر، SAD Mag استفاده می کند فقط متن کافی برای گفتن چیزهایی که بینندگان برای جشن تولد خود باید بدانند، اما نه آنقدر که آنها را تحت تأثیر قرار دهد.

5. از تصاویر و فیلم های با کیفیت استفاده کنید

اوه، درسته؟ محتوای بصری، اول از همه، از نظر بصری جذاب است. باید مطمئن شوید که اینفوگرافیک تار یا عکس های خارج از فوکوس پست نمی کنید

عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیت برای دیدن خوب هستند و همچنین به نشان‌دادن برند شما کمک می‌کنند. و در برخی موارد، تأثیر یا تأثیر نام تجاری شما. برندهای آرایشی اغلب ویدیوهای باکیفیت و با نور مناسب ارسال می‌کنند تا نشان دهند که محصولاتشان چگونه به نظر می‌رسند.

6. از کپی رایت تصویر آگاه باشید

یافتن منابع تصاویر مرتبط همیشه آسان نیست، به خصوص وقتی صحبت از درک حق چاپ به میان می آید. اما مهم است، به خصوص که وجود دارد عواقب جدی برای سوء استفاده

هنگام استفاده از عکس‌های استوک، الگوها و تصاویر، تمام چاپ‌های ظریف را بخوانید. اگر چیزی نامشخص است، برای جزئیات بیشتر از صاحب تصویر یا سایت سؤال کنید.

در مورد صدور مجوز و پیمانکاری هم همینطور. هنگام تنظیم قرارداد با هنرمندان، باید مشخص باشد که قصد دارید از خلاقیت کجا استفاده کنید، حقوق آن متعلق به چه کسی و این همه چیز خوب است.

هنگامی که برای آن درخواست می شود (که اغلب وجود دارد)، مطمئن شوید که اعتبار را در جایی که اعتبار وجود دارد، اعطا کنید. اگر قصد دارید محتوای تولید شده توسط کاربر را دوباره ارسال کنید یا به اشتراک بگذارید، لایک کنید.

اینستاگرام رسمی اینستاگرام اغلب محتوای تولید شده توسط کاربر را منتشر می کند که پوستر اصلی در کپشن ذکر شده است.

7. لوگوی خود را اضافه کنید (در صورت لزوم)

اگر قصد دارید تصاویر خود را به اشتراک بگذارید، ممکن است ایده خوبی باشد که یک لوگو اضافه کنید.

پینترست یک مثال کامل است. هر چیزی که سنجاق شود، پتانسیل چرخانده شدن را دارد و بدون لوگو، به راحتی می توان فراموش کرد که از کجا آمده است.

Ikea لوگوی خود را تقریباً در تمام پین‌های خود گنجانده است (که بسیاری از آنها ده‌ها هزار بار مجدداً به اشتراک گذاشته شده‌اند).

پین پینترست از IKEA

منبع: IKEA در Pinterest

نام تجاری خوب قابل توجه است اما مزاحم نیست. به طور معمول این به معنای قرار دادن یک لوگوی کوچک در گوشه یا قاب بیرونی تصویر است. اگر رنگ لوگوی شما با هم تضاد دارد یا بصری را خیلی شلوغ می کند، نسخه خاکستری یا خنثی را انتخاب کنید.

8. شامل توضیحات متن جایگزین

هنگام تولید خلاقیت برای رسانه های اجتماعی، آن را برای افراد و زمینه های زیادی که ممکن است در دسترس قرار دهید. محتوای قابل دسترس به شما این امکان را می دهد که به مخاطبان گسترده ای دست پیدا کنید و احتمالاً رقبای غیر فراگیر را در این فرآیند پیشی بگیرید.

مهمتر از آن، به شما کمک می کند تا از طرف فالوورهای خود (و دنبال کنندگان آینده) احترام و وفاداری کسب کنید.

محتوای بصری قابل دسترس در رسانه های اجتماعی می تواند شامل موارد زیر باشد:

9. اندازه تصاویر به مشخصات

یکی از بزرگترین جنایت‌هایی که می‌توانید هنگام اشتراک‌گذاری تصاویر در رسانه‌های اجتماعی مرتکب شوید، استفاده از اندازه اشتباه است.

تصاویری با نسبت تصویر نادرست یا وضوح پایین می‌توانند کشیده شوند، برش داده شوند و نامتناسب شوند، که همگی بر روی برند شما منعکس می‌شوند.

هر پلتفرمی مشخصات خاص خود را دارد و شما باید محتوای خود را بر اساس آن تنظیم کنید. ما راهنمای اندازه تصویر رسانه های اجتماعی را برای کمک به شما جمع آوری کرده ایم.

همیشه بالاترین کیفیت تصویر را هدف قرار دهید. این شامل پیکسل ها و وضوح است.

و نسبت تصویر را نادیده نگیرید. چرا؟ برخی از پلتفرم‌ها پیش‌نمایش تصویر را بر اساس نسبت تصویر برش می‌دهند. اگر مال شما متفاوت است، ممکن است با یک محصول ناخوشایند یا اطلاعات مهم کنار گذاشته شوید.

10. فیلم ها را با قلاب شروع کنید

هنگام ساختن حلقه های اینستاگرام، TikToks و حتی محتوای ویدیویی برای فیس بوک، لینکدین و یوتیوب، روی چند ثانیه اول تمرکز کنید. اگر آنها جذاب و سرگرم کننده باشند، مردم را از پیمایش در گذشته منع خواهید کرد.

برای مثال هایی از شروع محتوای بصری با یک قلاب، به سازندگان محتوای آشپزی نگاه کنید. آنها در جذب شما با محصول نهایی عالی هستند، بنابراین شما برای یادگیری کل دستور غذا باقی خواهید ماند.

ویدیوی زیر به معنای واقعی کلمه STOP شروع می شود! که البته به متوقف کردن اسکرولرها در مسیر آنها کمک می کند.

@fitgreenmind

SUPER GREEN OIL🌿 این روغن نه تنها عالی به نظر می رسد و به شما احساس یک سرآشپز حرفه ای می دهد، بلکه یک بمب طعم دهنده واقعی است و می تواند به عنوان رویه، برای سس یا انواع سس ها استفاده شود!😋 دستور غذا (1 شیشه، 15 دقیقه زمان آماده سازی) ): -90 گرم سبزی/ساقه سبزی به انتخاب شما (من از ساقه گیاه گشنیز و پیاز بهار استفاده کردم) قبل از انتقال به حمام یخ، 2 دقیقه در آب جوش بریزید. آن را به مخلوط کن اضافه کنید. -500 میلی لیتر روغن زیتون با کیفیت خوب مخلوط 3-4 دقیقه. سپس صاف کرده و در یخچال نگهداری کنید تا دو هفته بماند. -روغن سبز فوق العاده🌿 این روغن نه تنها عالی به نظر می رسد و به شما احساس لخت بودن می دهد، بلکه یک بمب طعم دهنده واقعی است و می توان از آن به عنوان رویه، سس یا هر سس دیگری استفاده کرد!😋 دستور غذا (1 لیوان، 15 دقیقه زمان آماده سازی) ): -90 گرم سبزی/ساقه سبزی به انتخاب شما (من از ساقه گشنیز و پیازچه استفاده کردم) قبل از انتقال به حمام یخ، 2 دقیقه در آب جوش بریزید. 500 میلی لیتر روغن زیتون مرغوب را به مخلوط کن اضافه کنید و 3 تا 4 دقیقه هم بزنید. سپس صاف کرده و در یخچال نگهداری کنید تا چند هفته بماند. #دستورالعمل های سریع گیاهخواری #دستورالعمل های آسان #دستورالعمل های آسان #وگان

♬ صدای اصلی – Maya Leinenbach

11. به روندها توجه کنید

مهم است که در مورد آنچه در هر پلتفرم ترند است به روز بمانید. این فقط به شما کمک نمی کند که با مخاطبان خود در ارتباط باشید. اگر خلاقیت خود را در حال خشک شدن می بینید، روندها منبع عالی الهام هستند.

البته روندها فقط بصری نیستند، اما برخی از آنها دارای یک عنصر بصری هستند که فوراً قابل تشخیص است – برای مثال، روند رقص سیب در TikTok (تابستان برای همیشه).

12. از ابزارها و منابع رایگان بهره ببرید

تقریباً همیشه بهترین کار این است که یک عکاس یا طراح گرافیک را برای ایجاد محتوای سفارشی برای برند شما استخدام کنید.

اما اگر بودجه شما کم است، یا به چند ابزار اضافی نیاز دارید، منابع بی‌شماری در دسترس هستند و بسیاری از آنها بهترین قیمت را دارند: رایگان!

در بخش بعدی، به ابزارهای رایگان و پولی که می‌توانید استفاده کنید، عمیق‌تر می‌پردازیم، اما در این میان، در اینجا چند فهرست از منابع و ابزار طراحی وجود دارد:

برخی از پلتفرم‌های مدیریت رسانه‌های اجتماعی دارای عناصر ویرایش عکس و ویدیو هستند که مستقیماً در داشبورد خود گنجانده شده‌اند. به عنوان مثال، ناب فالوور دارای Canva است.

دیگر نیازی به جابجایی برگه‌ها، جستجو در پوشه «دانلودها» و بارگذاری مجدد فایل‌ها نیست. شما می توانید به کتابخانه قالب بی پایان Canva دسترسی داشته باشید و بدون ترک ناب فالوور Composer تصاویری زیبا و موثر از ابتدا تا انتها ایجاد کنید. بهشت

در حالی که ما در حال بررسی موضوع هستیم، سایر ویژگی‌های ناب فالوور که می‌توانند در استراتژی محتوای بصری به شما کمک کنند عبارتند از:

برای استفاده از Canva در ناب فالوور:

1. وارد حساب ناب فالوور خود شوید و به Composer بروید.

2. بر روی نماد کانوا بنفش در گوشه سمت راست پایین ویرایشگر محتوا.

روی دکمه Canva در ناب فالوور composer کلیک کنید

3. انتخاب کنید نوع بصری می خواهید ایجاد کنید می توانید یک اندازه بهینه شده برای شبکه را از لیست کشویی انتخاب کنید یا یک طراحی سفارشی جدید را شروع کنید.

نوع تصویری را که می خواهید ایجاد کنید انتخاب کنید

4. هنگامی که انتخاب خود را انجام می دهید، یک پنجره پاپ آپ برای ورود به سیستم باز می شود. وارد شوید با استفاده از اعتبار Canva خود یا برای راه‌اندازی یک حساب جدید Canva، دستورات را دنبال کنید. (در صورتی که می پرسیدید – بله، این ویژگی با حساب های رایگان Canva کار می کند!)

5. تصویر خود را طراحی کنید در ویرایشگر Canva برای تلاش آسان می توانید از قالب های پولی یا رایگان استفاده کنید.

طراحی محتوای بصری با استفاده از ویرایشگر canva

6. پس از اتمام ویرایش، کلیک کنید به پست اضافه کنید در گوشه سمت راست بالا تصویر به طور خودکار در پست اجتماعی که در Composer ایجاد می کنید آپلود می شود.

افزودن محتوای Canva به آهنگساز ناب فالوور

سپس، می‌توانید طبق معمول به کسب‌وکار خود ادامه دهید، یک عنوان و هشتگ اضافه کنید و برای انتشار آن برنامه‌ریزی کنید.

13. محتوای بصری خود را برنامه ریزی کنید

شما می توانید جذاب ترین، فکر برانگیزترین و قابل اشتراک گذاری ترین محتوای بصری در جهان را بسازید… اما اگر مردم واقعاً آن را نبینند، مهم نخواهد بود.

به دلیل حجم زیاد کاربران رسانه های اجتماعی، شما همیشه حداقل تعداد کمی بیننده در پست خود خواهید داشت. با این حال، زمانی که مخاطبان هدف شما واقعاً از این پلتفرم استفاده می‌کنند، می‌توانید شانس خود را برای پخش محتوای خود با ارسال پست افزایش دهید.

ما بهترین زمان‌ها را برای ارسال پست جمع‌آوری کرده‌ایم فیس بوک، اینستاگرام، ایکس (توئیتر)، تیک تاک و لینکدین تا بتوانید خودتان را برای موفقیت آماده کنید. با استفاده از برنامه‌ریز و ابزار زمان‌بندی ناب فالوور، آن را تنظیم کنید و فراموش کنید (سبک قابلمه‌ای) تا مطمئن شوید محتوای شما در بهترین زمان پخش می‌شود.

محتوای بصری را برای بعد برنامه ریزی کنید

هنوز هوس مشاوره بیشتر دارید؟ آخرین راهنمای ایجاد محتوای باورنکردنی را امتحان کنید.

3 ابزار برای کمک به شما در سرعت بخشیدن به تولید محتوای بصری

1. Canva

Canva یک نیروگاه برای ایجاد محتوای بصری است. اپلیکیشن ویرایش گرافیکی به دلیل سهولت استفاده، موجی در جامعه سازندگان محتوا ایجاد کرده است. با Canva، می‌توانید اینفوگرافیک‌ها، تصاویر روی جلد زیبا و ریز عکس‌ها و تصاویر را در عرض چند دقیقه جمع آوری کنید.

Canva حتی به ما غیرهنرمندان نیز اجازه می دهد تا گرافیک های عالی خلق کنیم.

Canva دارای قالب‌های رسانه‌های اجتماعی است که قبلاً برای پلتفرم مورد نظر شما سفارشی شده‌اند، که جمع‌آوری محتوای بصری را بسیار آسان می‌کند. این ابزار حتی (همانطور که در بالا ذکر کردیم) در ناب فالوور Composer یکپارچه شده است و تولید محتوا را آسان می کند.

Canva در ناب فالوور Composer ادغام شد

منبع: هوت سوئیت

2. Dall-E

Dall-E، زاییده فکر Open.ai، اپلیکیشنی است که می توانید از آن برای ایجاد گرافیک هوش مصنوعی استفاده کنید. استفاده از آن ساده است، به سادگی یک پیام متنی از آنچه می خواهید ببینید را تایپ کنید، و Dall-E آن را برای شما ایجاد می کند.

Dall-E هنری واقع گرایانه خلق می کند، اما مخاطبان باهوش هستند و معمولاً می توانند متوجه شوند که آیا چیزی توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است یا خیر. ممکن است بخواهید این واقعیت را تصدیق کنید که محتوای شما توسط هوش مصنوعی تولید شده است.

می توانید از Dall-E برای ایجاد گرافیک اصلی برای فید اجتماعی خود استفاده کنید.

تولید کننده محتوای بصری Dall-E

منبع: دال-ای

3. میان سفر

مانند Dall-E، Midjourney یکی دیگر از برنامه های مجهز به هوش مصنوعی است که می توانید از آن برای ایجاد گرافیک استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که درخواست های خود را مشخص کرده اید، هرچه دقیق تر باشید، نتایج بهتری دریافت خواهید کرد! راهنمای اعلان هنر هوش مصنوعی می تواند به شما در ایجاد برخی از پیام های متنی برنده کمک کند.

می توانید از Midjourney برای ایجاد گرافیک رسانه های اجتماعی در یک لحظه استفاده کنید.

Midjourney یکی دیگر از ابزارهای تولید محتوای بصری است که توسط هوش مصنوعی طراحی شده است

منبع: میانه سفر

با ناب فالوور محتوای بصری زیبا ایجاد، منتشر و تحلیل کنید. پست‌ها را منتشر و زمان‌بندی کنید، تبدیل‌های مرتبط را پیدا کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید، نتایج را اندازه‌گیری کنید، و موارد دیگر – همه از یک داشبورد ساده. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

با فایل های آلیسا هیروس.

درست مانند کلاغ معمولی که جذب اشیاء براق می شود، کاربران شبکه های اجتماعی نیز محتوای بصری خوب را دوست دارند.

ما معمولا محتوای اجتماعی را ابتدا با چشمان خود تجربه می کنیم. و با وجود محتوای بسیار زیاد، مهم است که برندها از نظر بصری برجسته شوند.

به خواندن ادامه دهید تا دریابید که چگونه می توانید محتوای بصری ایجاد کنید که جوراب مخاطب شما را از بین ببرد. به علاوه، نمونه‌های محتوای بصری خیره‌کننده‌ای را که برای لذت تماشای شما انتخاب کرده‌ایم، بررسی کنید!

محتوای بصری در شبکه های اجتماعی چیست؟

محتوای بصری در رسانه های اجتماعی، محتوای مبتنی بر تصویر است که در پلتفرم های رسانه های اجتماعی ارسال می شود.

نه برای بیان بدیهیات، بلکه محتوای بصری به یک عنصر بصری بسنده می کند. این فقط مبتنی بر متن نیست. و برای چشم ها نیز مفید است. به عنوان مثال، یک توییت کلاسیک 280 کاراکتری بصری نیست، اما یک توییت با یک عکس پیوست شده است.

انواع مختلفی از محتوای بصری وجود دارد که بازاریابان دیجیتال از آنها استفاده می کنند.

تصاویر

تقریباً در تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی تصاویر ثابتی را خواهید یافت. آنها رایج ترین شکل محتوای رسانه های بصری هستند.

در واقع، گفتن “تصاویر” به عنوان یک نوع محتوا کمی تقلب است. هر نوع محتوای بصری به نوعی تصویرسازی است. برای مثال، فیلم‌ها صرفاً مجموعه‌ای از تصاویر ثابت هستند که به سرعت نشان داده می‌شوند.

ویدیوها

محتوای ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی به دلیل جذابیت بسیار در رتبه‌بندی محتوای محبوب بالا رفته است. در حال حاضر، بیشتر استراتژی های بازاریابی محتوا تا حدی شامل ویدئو می شوند. این محتوا می‌تواند شبیه کلیپ‌های ویدئویی کوتاه، گیف یا داستان‌گویی طولانی باشد.

محتوای جذاب مانند ویدیو برای موارد زیر عالی است:

اینفوگرافیک

اینفوگرافیک ها ترکیبی از گرافیک یا تصاویر و متن هستند. قصد آنها توضیح دادن اطلاعات به صورت تصویری است.

اینفوگرافیک ها برای ارائه داده های پیچیده یا نشان دادن نحوه انجام کاری عالی هستند.

الگوهای رفتاری

چه کسی یک میم خوب را دوست ندارد؟ میم ها تصاویر یا ویدیوهای محبوبی هستند که خنده دار هستند، به راحتی قابل درک هستند و به راحتی به اشتراک گذاشته می شوند. آن‌ها می‌توانند به فرهنگ پاپ ارجاع دهند یا اظهارنظر اجتماعی کنند. همه این عوامل در ماهیت ویروسی یک میم نقش دارند.

GIF ها

GIF مخفف Graphics Interchange Format است. GIF ها کلیپ های ویدیویی کوتاه و بدون صدا هستند که بی وقفه تکرار می شوند.

آنها اغلب برای انتقال واکنش ها یا برجسته کردن یک لحظه استفاده می شوند.

ویدیوهای زنده

ویدیوهای زنده، جریان‌های ویدیویی هستند که در زمان واقعی اتفاق می‌افتند. آنها به سازندگان اجازه می دهند با بینندگان خود تعامل داشته باشند و برای کمک به ایجاد رابطه با مخاطب عالی هستند.

ویدیوهای زنده می توانند شامل جلسات پرسش و پاسخ، مصاحبه، جعبه گشایی یا صرفاً تماشای پخش کننده بازی های ویدیویی باشند.

چرا محتوای بصری در رسانه های اجتماعی اهمیت دارد؟

هر زمانی را در رسانه های اجتماعی بگذرانید، خواهید دید که محتوای بصری جذاب تر از محتوای متنی است.

شما هم لازم نیست حرف ما را قبول کنید. لینکدین گزارش می دهد ویدئو 5 برابر بیشتر از هر نوع محتوای دیگری درگیر می شود. پخش زنده، به ویژه، تولید می کند 24 برابر بیشتر نامزدی پست‌های لینکدین با تصاویر معمولاً دو برابر بیشتر از پست‌های بدون کامنت برای شما ارسال می‌کنند.

هزینه تبلیغات ویدئویی دیجیتال در سال 2023 به 176.63 میلیارد دلار رسید. و 90 درصد از بازاریابان بازده خوبی را از بازاریابی ویدیویی گزارش می دهند. به علاوه، از بین تمام پلتفرم‌های اجتماعی موجود، مردم بیشترین زمان را در یوتیوب می‌گذرانند.

بنابراین جای تعجب نیست که 69 درصد از بازاریابان B2B می گویند که در سال 2024 روی بازاریابی محتوای ویدیویی سرمایه گذاری خواهند کرد. همچنین روی تصاویر ثابت نخوابید. آنها می توانند تلاش کمتری برای تولید انجام دهند و 70٪ از بازاریابان به طور کلی معتقدند محتوای رسانه های بصری نتایج کسب و کار بهتری را به همراه دارد.

درباره آنچه که رسانه های اجتماعی می توانند برای بازاریابی شما انجام دهند بیشتر بیاموزید.

13 نکته برای ایجاد گرافیک جذاب رسانه های اجتماعی

هر کسی می‌تواند عکسی بگیرد و آن را در اینترنت آپلود کند، اما این کار به یک هنرمند واقعی نیاز دارد گرافیک رسانه های اجتماعی جذاب ایجاد کنید. این چند تکنیک آزمایش شده و آزمایش شده است که می توانید برای تحقق آن استفاده کنید.

1. تصاویر کوچک چشم نواز را برای ویدیوها انتخاب کنید

هنگامی که در حال ارسال ویدیو در رسانه های اجتماعی هستید، تصویر کوچک (یا “تصویر روی جلد” که پلتفرم برای نمایش محتوای شما از آن استفاده می کند) اغلب به طور خودکار اولین فریم آن ویدیو خواهد بود. اما اولین فریم ویدیوی شما ممکن است هیجان انگیزترین یا نماینده ترین تصویر نباشد.

هنگام پست کردن ویدیوها (در IG Reels، TikTok، Youtube و غیره) به صورت دستی یک تصویر کوچک انتخاب کنید و تصویری را انتخاب کنید که فکر می‌کنید از نظر بصری جذاب‌تر است یا بیشترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر یک تصویر کوچک برای ویدیویی که پست می‌کنید ایجاد کنید، امتیاز پاداش. به این ترتیب، می توانید نوع اطلاعاتی را که مخاطبانتان می بینند کنترل کنید و الگوریتم را خشنود کنید.

برای مثال، الگوریتم یوتیوب واقعاً اهمیتی نمی‌دهد که تصویر کوچک شما چگونه است، اما تعداد افرادی که روی آن کلیک می کنند را ردیابی می کند. بنابراین، ایجاد ارزش کلیک روی تصویر کوچک در واقع یکی از راه‌های جزئی است که می‌توانید برای الگوریتم جذاب‌تر شوید.

برای نمونه‌های محتوای بصری زیبا (و ما کاملاً بی‌طرف هستیم، بنابراین می‌توانیم بگوییم) به تصاویر کوچک ناب فالوور Labs در زیر نگاهی بیندازید.

آیا یوتیوب موزه دارد؟ اگر این کار را نمی کنند، باید انجام دهند زیرا این هنر ناب است.

تصاویر کوچک یوتیوب نمونه ای از مدیریت محتوای بصری هستند

منبع: ناب فالوور Labs در یوتیوب

2. یک پالت رنگ برای برند خود ایجاد کنید

تصمیم گیری (و پایبندی به) یک پالت رنگی خاص یا خلق و خوی برای برند شما فقط فید شما را زیبا نمی کند، بلکه به این معنی است که پست های شما فوراً برای دنبال کنندگان شما قابل تشخیص است.

محتوای بصری را در خود بگنجانید سبک رسانه های اجتماعی را راهنمایی کنید و محتوای بصری قابل تشخیص و چشم نواز را از ابتدا ایجاد کنید.

به عنوان مثال، برند لاک ناخن Pleasing دارای یک بسیار خوب، خوشایند پالت رنگ پست های این شرکت روشن، جسورانه و منحصر به فرد هستند: آنها از بین جمعیت متمایز هستند.

نام تجاری ناخن Pleasing یک فید منتخب اینستاگرام دارد که یک طرح محتوای بصری منسجم ایجاد می کند

منبع: خوشحال کننده در اینستاگرام

3. متن را در محتوای بصری خود بگنجانید…

حتی اگر در یک صنعت عمدتا مبتنی بر متن کار می کنید، همچنان می توانید از محتوای بصری در بازاریابی استفاده کنید. یک راه حل این است که از یک تصویر متقاعد کننده با متن پوشیده شده استفاده کنید.

می توانید یک صفحه از استراتژی دیجیتال صنعت کتاب بردارید. هدف اصلی نمایش یک داستان مبتنی بر متن است، اما ناشران و نویسندگان از ابزارهای بصری برای ترویج داستان مذکور استفاده خواهند کرد.

فقط باید پدیده TikTok BookTok را جستجو کنید. BookTok انواع کتاب‌ها را تبلیغ می‌کند و سازندگان محتوا اغلب متنی را روی ویدیوهای خود قرار می‌دهند.

ریز عکس‌های Booktok محتوای بصری عمدی هستند

منبع: BookTok در TikTok

4. … اما از متن زیاد استفاده نکنید

در حالی که متن می تواند ابزاری عالی برای انتقال اطلاعات باشد، اما برای چشم آسان نیست. در واقع، متن بیش از حد می تواند از نظر بصری برای بینندگان طاقت فرسا باشد. وقتی نوبت به اضافه کردن متن به محتوای بصری می‌رسد، کمتر است.

در مثال زیر، SAD Mag استفاده می کند فقط متن کافی برای گفتن چیزهایی که بینندگان برای جشن تولد خود باید بدانند، اما نه آنقدر که آنها را تحت تأثیر قرار دهد.

5. از تصاویر و فیلم های با کیفیت استفاده کنید

اوه، درسته؟ محتوای بصری، اول از همه، از نظر بصری جذاب است. باید مطمئن شوید که اینفوگرافیک تار یا عکس های خارج از فوکوس پست نمی کنید

عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیت برای دیدن خوب هستند و همچنین به نشان‌دادن برند شما کمک می‌کنند. و در برخی موارد، تأثیر یا تأثیر نام تجاری شما. برندهای آرایشی اغلب ویدیوهای باکیفیت و با نور مناسب ارسال می‌کنند تا نشان دهند که محصولاتشان چگونه به نظر می‌رسند.

6. از کپی رایت تصویر آگاه باشید

یافتن منابع تصاویر مرتبط همیشه آسان نیست، به خصوص وقتی صحبت از درک حق چاپ به میان می آید. اما مهم است، به خصوص که وجود دارد عواقب جدی برای سوء استفاده

هنگام استفاده از عکس‌های استوک، الگوها و تصاویر، تمام چاپ‌های ظریف را بخوانید. اگر چیزی نامشخص است، برای جزئیات بیشتر از صاحب تصویر یا سایت سؤال کنید.

در مورد صدور مجوز و پیمانکاری هم همینطور. هنگام تنظیم قرارداد با هنرمندان، باید مشخص باشد که قصد دارید از خلاقیت کجا استفاده کنید، حقوق آن متعلق به چه کسی و این همه چیز خوب است.

هنگامی که برای آن درخواست می شود (که اغلب وجود دارد)، مطمئن شوید که اعتبار را در جایی که اعتبار وجود دارد، اعطا کنید. اگر قصد دارید محتوای تولید شده توسط کاربر را دوباره ارسال کنید یا به اشتراک بگذارید، لایک کنید.

اینستاگرام رسمی اینستاگرام اغلب محتوای تولید شده توسط کاربر را منتشر می کند که پوستر اصلی در کپشن ذکر شده است.

7. لوگوی خود را اضافه کنید (در صورت لزوم)

اگر قصد دارید تصاویر خود را به اشتراک بگذارید، ممکن است ایده خوبی باشد که یک لوگو اضافه کنید.

پینترست یک مثال کامل است. هر چیزی که سنجاق شود، پتانسیل چرخانده شدن را دارد و بدون لوگو، به راحتی می توان فراموش کرد که از کجا آمده است.

Ikea لوگوی خود را تقریباً در تمام پین‌های خود گنجانده است (که بسیاری از آنها ده‌ها هزار بار مجدداً به اشتراک گذاشته شده‌اند).

پین پینترست از IKEA

منبع: IKEA در Pinterest

نام تجاری خوب قابل توجه است اما مزاحم نیست. به طور معمول این به معنای قرار دادن یک لوگوی کوچک در گوشه یا قاب بیرونی تصویر است. اگر رنگ لوگوی شما با هم تضاد دارد یا بصری را خیلی شلوغ می کند، نسخه خاکستری یا خنثی را انتخاب کنید.

8. شامل توضیحات متن جایگزین

هنگام تولید خلاقیت برای رسانه های اجتماعی، آن را برای افراد و زمینه های زیادی که ممکن است در دسترس قرار دهید. محتوای قابل دسترس به شما این امکان را می دهد که به مخاطبان گسترده ای دست پیدا کنید و احتمالاً رقبای غیر فراگیر را در این فرآیند پیشی بگیرید.

مهمتر از آن، به شما کمک می کند تا از طرف فالوورهای خود (و دنبال کنندگان آینده) احترام و وفاداری کسب کنید.

محتوای بصری قابل دسترس در رسانه های اجتماعی می تواند شامل موارد زیر باشد:

9. اندازه تصاویر به مشخصات

یکی از بزرگترین جنایت‌هایی که می‌توانید هنگام اشتراک‌گذاری تصاویر در رسانه‌های اجتماعی مرتکب شوید، استفاده از اندازه اشتباه است.

تصاویری با نسبت تصویر نادرست یا وضوح پایین می‌توانند کشیده شوند، برش داده شوند و نامتناسب شوند، که همگی بر روی برند شما منعکس می‌شوند.

هر پلتفرمی مشخصات خاص خود را دارد و شما باید محتوای خود را بر اساس آن تنظیم کنید. ما راهنمای اندازه تصویر رسانه های اجتماعی را برای کمک به شما جمع آوری کرده ایم.

همیشه بالاترین کیفیت تصویر را هدف قرار دهید. این شامل پیکسل ها و وضوح است.

و نسبت تصویر را نادیده نگیرید. چرا؟ برخی از پلتفرم‌ها پیش‌نمایش تصویر را بر اساس نسبت تصویر برش می‌دهند. اگر مال شما متفاوت است، ممکن است با یک محصول ناخوشایند یا اطلاعات مهم کنار گذاشته شوید.

10. فیلم ها را با قلاب شروع کنید

هنگام ساختن حلقه های اینستاگرام، TikToks و حتی محتوای ویدیویی برای فیس بوک، لینکدین و یوتیوب، روی چند ثانیه اول تمرکز کنید. اگر آنها جذاب و سرگرم کننده باشند، مردم را از پیمایش در گذشته منع خواهید کرد.

برای مثال هایی از شروع محتوای بصری با یک قلاب، به سازندگان محتوای آشپزی نگاه کنید. آنها در جذب شما با محصول نهایی عالی هستند، بنابراین شما برای یادگیری کل دستور غذا باقی خواهید ماند.

ویدیوی زیر به معنای واقعی کلمه STOP شروع می شود! که البته به متوقف کردن اسکرولرها در مسیر آنها کمک می کند.

@fitgreenmind

SUPER GREEN OIL🌿 این روغن نه تنها عالی به نظر می رسد و به شما احساس یک سرآشپز حرفه ای می دهد، بلکه یک بمب طعم دهنده واقعی است و می تواند به عنوان رویه، برای سس یا انواع سس ها استفاده شود!😋 دستور غذا (1 شیشه، 15 دقیقه زمان آماده سازی) ): -90 گرم سبزی/ساقه سبزی به انتخاب شما (من از ساقه گیاه گشنیز و پیاز بهار استفاده کردم) قبل از انتقال به حمام یخ، 2 دقیقه در آب جوش بریزید. آن را به مخلوط کن اضافه کنید. -500 میلی لیتر روغن زیتون با کیفیت خوب مخلوط 3-4 دقیقه. سپس صاف کرده و در یخچال نگهداری کنید تا دو هفته بماند. -روغن سبز فوق العاده🌿 این روغن نه تنها عالی به نظر می رسد و به شما احساس لخت بودن می دهد، بلکه یک بمب طعم دهنده واقعی است و می توان از آن به عنوان رویه، سس یا هر سس دیگری استفاده کرد!😋 دستور غذا (1 لیوان، 15 دقیقه زمان آماده سازی) ): -90 گرم سبزی/ساقه سبزی به انتخاب شما (من از ساقه گشنیز و پیازچه استفاده کردم) قبل از انتقال به حمام یخ، 2 دقیقه در آب جوش بریزید. 500 میلی لیتر روغن زیتون مرغوب را به مخلوط کن اضافه کنید و 3 تا 4 دقیقه هم بزنید. سپس صاف کرده و در یخچال نگهداری کنید تا چند هفته بماند. #دستورالعمل های سریع گیاهخواری #دستورالعمل های آسان #دستورالعمل های آسان #وگان

♬ صدای اصلی – Maya Leinenbach

11. به روندها توجه کنید

مهم است که در مورد آنچه در هر پلتفرم ترند است به روز بمانید. این فقط به شما کمک نمی کند که با مخاطبان خود در ارتباط باشید. اگر خلاقیت خود را در حال خشک شدن می بینید، روندها منبع عالی الهام هستند.

البته روندها فقط بصری نیستند، اما برخی از آنها دارای یک عنصر بصری هستند که فوراً قابل تشخیص است – برای مثال، روند رقص سیب در TikTok (تابستان برای همیشه).

12. از ابزارها و منابع رایگان بهره ببرید

تقریباً همیشه بهترین کار این است که یک عکاس یا طراح گرافیک را برای ایجاد محتوای سفارشی برای برند شما استخدام کنید.

اما اگر بودجه شما کم است، یا به چند ابزار اضافی نیاز دارید، منابع بی‌شماری در دسترس هستند و بسیاری از آنها بهترین قیمت را دارند: رایگان!

در بخش بعدی، به ابزارهای رایگان و پولی که می‌توانید استفاده کنید، عمیق‌تر می‌پردازیم، اما در این میان، در اینجا چند فهرست از منابع و ابزار طراحی وجود دارد:

برخی از پلتفرم‌های مدیریت رسانه‌های اجتماعی دارای عناصر ویرایش عکس و ویدیو هستند که مستقیماً در داشبورد خود گنجانده شده‌اند. به عنوان مثال، ناب فالوور دارای Canva است.

دیگر نیازی به جابجایی برگه‌ها، جستجو در پوشه «دانلودها» و بارگذاری مجدد فایل‌ها نیست. شما می توانید به کتابخانه قالب بی پایان Canva دسترسی داشته باشید و بدون ترک ناب فالوور Composer تصاویری زیبا و موثر از ابتدا تا انتها ایجاد کنید. بهشت

در حالی که ما در حال بررسی موضوع هستیم، سایر ویژگی‌های ناب فالوور که می‌توانند در استراتژی محتوای بصری به شما کمک کنند عبارتند از:

برای استفاده از Canva در ناب فالوور:

1. وارد حساب ناب فالوور خود شوید و به Composer بروید.

2. بر روی نماد کانوا بنفش در گوشه سمت راست پایین ویرایشگر محتوا.

روی دکمه Canva در ناب فالوور composer کلیک کنید

3. انتخاب کنید نوع بصری می خواهید ایجاد کنید می توانید یک اندازه بهینه شده برای شبکه را از لیست کشویی انتخاب کنید یا یک طراحی سفارشی جدید را شروع کنید.

نوع تصویری را که می خواهید ایجاد کنید انتخاب کنید

4. هنگامی که انتخاب خود را انجام می دهید، یک پنجره پاپ آپ برای ورود به سیستم باز می شود. وارد شوید با استفاده از اعتبار Canva خود یا برای راه‌اندازی یک حساب جدید Canva، دستورات را دنبال کنید. (در صورتی که می پرسیدید – بله، این ویژگی با حساب های رایگان Canva کار می کند!)

5. تصویر خود را طراحی کنید در ویرایشگر Canva برای تلاش آسان می توانید از قالب های پولی یا رایگان استفاده کنید.

طراحی محتوای بصری با استفاده از ویرایشگر canva

6. پس از اتمام ویرایش، کلیک کنید به پست اضافه کنید در گوشه سمت راست بالا تصویر به طور خودکار در پست اجتماعی که در Composer ایجاد می کنید آپلود می شود.

افزودن محتوای Canva به آهنگساز ناب فالوور

سپس، می‌توانید طبق معمول به کسب‌وکار خود ادامه دهید، یک عنوان و هشتگ اضافه کنید و برای انتشار آن برنامه‌ریزی کنید.

13. محتوای بصری خود را برنامه ریزی کنید

شما می توانید جذاب ترین، فکر برانگیزترین و قابل اشتراک گذاری ترین محتوای بصری در جهان را بسازید… اما اگر مردم واقعاً آن را نبینند، مهم نخواهد بود.

به دلیل حجم زیاد کاربران رسانه های اجتماعی، شما همیشه حداقل تعداد کمی بیننده در پست خود خواهید داشت. با این حال، زمانی که مخاطبان هدف شما واقعاً از این پلتفرم استفاده می‌کنند، می‌توانید شانس خود را برای پخش محتوای خود با ارسال پست افزایش دهید.

ما بهترین زمان‌ها را برای ارسال پست جمع‌آوری کرده‌ایم فیس بوک، اینستاگرام، ایکس (توئیتر)، تیک تاک و لینکدین تا بتوانید خودتان را برای موفقیت آماده کنید. با استفاده از برنامه‌ریز و ابزار زمان‌بندی ناب فالوور، آن را تنظیم کنید و فراموش کنید (سبک قابلمه‌ای) تا مطمئن شوید محتوای شما در بهترین زمان پخش می‌شود.

محتوای بصری را برای بعد برنامه ریزی کنید

هنوز هوس مشاوره بیشتر دارید؟ آخرین راهنمای ایجاد محتوای باورنکردنی را امتحان کنید.

3 ابزار برای کمک به شما در سرعت بخشیدن به تولید محتوای بصری

1. Canva

Canva یک نیروگاه برای ایجاد محتوای بصری است. اپلیکیشن ویرایش گرافیکی به دلیل سهولت استفاده، موجی در جامعه سازندگان محتوا ایجاد کرده است. با Canva، می‌توانید اینفوگرافیک‌ها، تصاویر روی جلد زیبا و ریز عکس‌ها و تصاویر را در عرض چند دقیقه جمع آوری کنید.

Canva حتی به ما غیرهنرمندان نیز اجازه می دهد تا گرافیک های عالی خلق کنیم.

Canva دارای قالب‌های رسانه‌های اجتماعی است که قبلاً برای پلتفرم مورد نظر شما سفارشی شده‌اند، که جمع‌آوری محتوای بصری را بسیار آسان می‌کند. این ابزار حتی (همانطور که در بالا ذکر کردیم) در ناب فالوور Composer یکپارچه شده است و تولید محتوا را آسان می کند.

Canva در ناب فالوور Composer ادغام شد

منبع: هوت سوئیت

2. Dall-E

Dall-E، زاییده فکر Open.ai، اپلیکیشنی است که می توانید از آن برای ایجاد گرافیک هوش مصنوعی استفاده کنید. استفاده از آن ساده است، به سادگی یک پیام متنی از آنچه می خواهید ببینید را تایپ کنید، و Dall-E آن را برای شما ایجاد می کند.

Dall-E هنری واقع گرایانه خلق می کند، اما مخاطبان باهوش هستند و معمولاً می توانند متوجه شوند که آیا چیزی توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است یا خیر. ممکن است بخواهید این واقعیت را تصدیق کنید که محتوای شما توسط هوش مصنوعی تولید شده است.

می توانید از Dall-E برای ایجاد گرافیک اصلی برای فید اجتماعی خود استفاده کنید.

تولید کننده محتوای بصری Dall-E

منبع: دال-ای

3. میان سفر

مانند Dall-E، Midjourney یکی دیگر از برنامه های مجهز به هوش مصنوعی است که می توانید از آن برای ایجاد گرافیک استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که درخواست های خود را مشخص کرده اید، هرچه دقیق تر باشید، نتایج بهتری دریافت خواهید کرد! راهنمای اعلان هنر هوش مصنوعی می تواند به شما در ایجاد برخی از پیام های متنی برنده کمک کند.

می توانید از Midjourney برای ایجاد گرافیک رسانه های اجتماعی در یک لحظه استفاده کنید.

Midjourney یکی دیگر از ابزارهای تولید محتوای بصری است که توسط هوش مصنوعی طراحی شده است

منبع: میانه سفر

با ناب فالوور محتوای بصری زیبا ایجاد، منتشر و تحلیل کنید. پست‌ها را منتشر و زمان‌بندی کنید، تبدیل‌های مرتبط را پیدا کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید، نتایج را اندازه‌گیری کنید، و موارد دیگر – همه از یک داشبورد ساده. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

با فایل های آلیسا هیروس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا