بازی

بازیکنان پسران جنگل سوار کوسه می شوند زیرا قایق وجود ندارد

Sons of the Forest هنوز قایق ندارد، اما این مانع از کاوش در اقیانوس نمی‌شود.


آیا قایقرانی را دوست دارید؟ آیا شما عاشق اقیانوس هستید؟ همیشه خواسته زنده بر روی آن؟ اکنون همه اینها را با لحن یک آگهی بازرگانی خوش بینانه آمریکایی بخوانید و به دنبال آن یک «خیلی بد». در Sons of the Forest هنوز هیچ قایق وجود ندارد. اما طرفداران آن گروهی مبتکر هستند، بنابراین آنها را از قایقرانی در دریاها (یا دقیق تر، موج سواری) باز نمی دارد.


همانطور که توسط u/Repelation در زیر ردیت The Forest گفته شده است، “شاید ما به قایق نیاز نداشته باشیم”. آن‌ها یک کلیپ کوتاه نه ثانیه‌ای وصل کردند که می‌توانیم آن‌ها را ببینیم که به طرز ناخوشایندی در امتداد بالای یک کوسه در آب حرکت می‌کنند و گاهی برای جلوگیری از افتادن و گرفتار شدن توسط یک کوسه، می‌پرند.

گیمر ویدیوی روز

مطالب مرتبط: با عرض پوزش پسران طرفداران جنگل، من کلوین را دوست ندارم

نقطه ضعف قایق کوسه این است که نمی توانید به آن بگویید کجا برود. اینطور نیست که بتوانید یک کوسه را پارو بزنید و هیچ راهی برای فریب دادن او به ساحل در حالی که بالای آن هستید وجود ندارد. هنگامی که سوار آن شدید، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که منتظر بمانید و امیدوار باشید که شما را به جایی که می خواهید ببرد، و سپس برای جلوگیری از تبدیل شدن به ناهار آن، کمی دور شوید. یا زمانی که به ساحل می رسید، میان وعده نیمه شب آن است.

جنگل دارای قایق بود – یک قایق کوچک، یک قایق بزرگ و حتی یک قایق خانگی برای پناهگاه دریانوردی قابل حمل داشت. هیچ یک از این موارد در حال حاضر در دنباله آن، Sons of the Forest وجود ندارد، اما هنوز در دسترس است، بنابراین می‌تواند در هر زمانی تغییر کند. در حال حاضر، اگر به کاوش در اقیانوس علاقه دارید، باید خلاق باشید، نه اینکه چیزهای زیادی برای دیدن وجود داشته باشد.

با این حال، با استفاده از یک کوسه، ممکن است بتوانید از برخی از آن هیولاها و آدمخوارهای مزاحم فرار کنید، که دلیل مناسبی برای پیدا کردن یکی برای پریدن است. با توجه به نظرات، شما می توانید یکی را “نزدیک قایق که 9 میلی متر می گیرید” و “در غار rebreather” پیدا کنید. و همانطور که کامنت‌کننده دیگری می‌گوید، امیدوارم روزی بتوانیم آن‌ها را به درستی اهلی کنیم – فکر می‌کنم مال خود را لنی صدا کنم.

بعدی: Counter-Strike 2 باید مشکل قمار Valve را حل کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا