شبکه های اجتماعی

21 ابزار هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی: افزایش تعامل و بهره وری

Summarize this content to 300 words in Persian Lang

بیایید همه از اربابان روبات خود استقبال کنیم، زیرا هوش مصنوعی ثابت کرده است که یک نیروی غیرقابل توقف در بازاریابی دیجیتال است. در واقع، طبق آمار Statista، انتظار می‌رود درآمد بازار جهانی استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی در سال 2024 به 36 میلیارد دلار برسد.

با وجود ربات‌های محبوب ما، وقت آن رسیده است که جعبه ابزار بازاریابی خود را با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای رسانه‌های اجتماعی بسازید!

این پست وبلاگ 16 مورد از بهترین ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی هوش مصنوعی را پوشش می دهد. از ابزارهایی که به شما در نوشتن شرح، ایجاد ویدیو و تصاویر کمک می‌کنند، بهترین هشتگ‌ها و زمان‌ها را برای پست کردن و موارد دیگر به شما می‌دهند.

جایزه: دانلود این برگه تقلب رایگان با 250 درخواست ChatGPT مهندسی شده حرفه ای که به شما کمک می کند در محل کار و زندگی روزانه خود بهره وری بیشتری داشته باشید. ما دستورات خاصی را برای آن گنجانده ایم بیش از 25 صنعت و حرفه!

فهرست مطالب

ابزارهای هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی چیست؟

ابزارهای هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی نرم افزاری هستند که برای کمک به افراد در ایجاد، مدیریت یا بهینه سازی محتوا، استراتژی و فرآیند رسانه های اجتماعی طراحی شده اند.

ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی تقریباً به اندازه خود برنامه ها وجود داشته اند. همه ما از برنامه های شخص ثالث برای ارسال مجدد در اینستاگرام و نرم افزار ویرایش مانند VSCO استفاده کرده ایم تا سلفی های خود را به درستی انجام دهیم، اما اکنون که هوش مصنوعی وارد چت شده است، همه چیز به سرعت پیش می رود.

ابزارهای رسانه های اجتماعی هوش مصنوعی به بازاریابان در همه چیز از اتوماسیون گرفته تا طوفان فکری و جمع آوری داده ها در زمان واقعی کمک می کند – و در کسری از زمان انجام این کارها به صورت دستی طول می کشد. و با در نظر گرفتن بزرگترین نگرانی بیشتر بازاریابان، سرمایه گذاری زمان و بودجه مورد نیاز برای فعال ماندن در چندین پلتفرم است، ابزارهای هوش مصنوعی بسیار مورد نیاز هستند.

چرا ابزارهای هوش مصنوعی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی یک بازی را تغییر می دهند؟

بیایید دقیقاً بررسی کنیم که چگونه ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی می توانند به تیم های رسانه های اجتماعی کمک کنند تا گردش کار خود را ساده کرده و کار خود را آسان تر کنند.

  • اتوماسیون کارهای تکراری: به جرات می توان گفت که بازاریابان شبکه های اجتماعی بیشتر وقت خود را صرف کارهای تکراری می کنند. با استفاده از ابزارهای قدرتمند هوش مصنوعی، می توانید کارهای وقت گیر مانند نوشتن زیرنویس یا تغییر هدف محتوا را ساده کنید.
  • طوفان فکری: وقتی دائماً به ایده‌های محتوای تازه فکر می‌کنید، طبیعی است که گاهی اوقات خالی ظاهر شوید. ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند به شما کمک کنند تا با اعلان‌ها و ایده‌ها دوباره خلاقیت‌ها را به جریان بیاندازید تا مجبور نباشید از ابتدا شروع کنید. تقریباً مانند دستیار هوش مصنوعی خودتان.
  • تولید محتوا: ابزارهای هوش مصنوعی همچنین می‌توانند به تولید تصاویر، نوشتن شرح، زیرنویس‌های ویدیویی و ایجاد هشتگ‌های مرتبط کمک کنند.
  • تجزیه و تحلیل معیارها و داده های اجتماعی: می‌توانید از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل بخش‌های بزرگی از داده‌ها استفاده کنید. در عرض چند دقیقه می‌توانید درباره رفتارهای مخاطبان، سطح دسترسی و تعامل و موارد دیگر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

16 مورد از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی

1. هوت سوئیت

ناب فالوور شماره 1 در قلب ما (و در این لیست) است. Gretsky of AI برای رسانه های اجتماعی، این ابزار می تواند همه کارها را انجام دهد.

ناب فالوور برای ما بازاریاب‌هایی که نمی‌توانند زیرنویس رسانه‌های اجتماعی دیگری بنویسند، یک تولیدکننده شرح رایگان ارائه می‌دهد. و نیازی به نگرانی در مورد صدای رباتیک نیست. می‌توانید با استفاده از سبک‌های سریع مانند مربی فوتبال خوش‌بین، نوجوان Y2K و اسلیترین، پست‌هایی در رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید که با صدای برند شما مطابقت داشته باشد.

برای هر برندی چیزی وجود دارد.

ناب فالوور همچنین دارای هوش مصنوعی OwlyWriter است، بهترین ابزار نوشتن هوش مصنوعی درون برنامه ای که قول می دهد در وقت شما صرفه جویی کند و از مسدود شدن نویسنده جلوگیری کند. می‌توانید از OwlyWriter برای نوشتن زیرنویس‌های اجتماعی، تولید محتوا بر اساس پیوند، ایجاد ایده‌های پست بر اساس کلمات کلیدی، و حتی شناسایی و تغییر هدف پست‌های با عملکرد برتر خود استفاده کنید.

بهترین بخش هوش مصنوعی OwlyWriter این است که ایده ها هستند بی پایان. می‌توانید به تولید زیرنویس ادامه دهید تا زمانی که از لحن راضی شوید و هنگام تنظیم تقویم محتوای خود، متن نوشتاری زیادی داشته باشید.

کپشن و لحن اینستاگرام

به دنبال ساده کردن گوش دادن اجتماعی هستید؟ هر طرح ناب فالوور همچنین شامل گوش دادن اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی است که توسط Talkwalker ارائه می شود.

این ابزار هوش مصنوعی به طور خاص برای رسانه های اجتماعی طراحی شده است تا به تجزیه و تحلیل و فشرده سازی مکالمات آنلاین و انجام تجزیه و تحلیل احساسات برای درک بهتر مخاطبان شما کمک کند.

Talkwalker ذکر و تحلیل احساسات

پیشنهاد هشتگ ناب فالوور و ویژگی‌های «بهترین زمان برای ارسال» نیز از موارد مورد علاقه طرفداران هستند، و از شما می‌خواهند که برچسب‌ها و زمان‌های بهینه را برای دستیابی به بهترین مخاطبان هدف خود داشته باشید.

ابزار Best Time to Publish این را می داند، زیرا این یک قطعه فوق العاده هوشمند از هوش مصنوعی رسانه اجتماعی است. زمان‌های مختلف پست پیشنهادی را برای چهار هدف کلیدی تجزیه می‌کند و به شما امکان می‌دهد به معیارهای خاص خود برسید:

  • گسترش دسترسی
  • ایجاد آگاهی
  • تعامل را افزایش دهید
  • ترافیک را هدایت کنید
بهترین زمان برای انتشار نقشه حرارتی ابزار

با این اوصاف، ما معتقدیم، صرف نظر از ذهنیت، ناب فالوور بهترین تولید کننده پست رسانه های اجتماعی هوش مصنوعی است. و ما فقط به این دلیل نیست که سردبیر ما این را بخواند…

قیمت: ناب فالوور یک آزمایش 30 روزه رایگان ارائه می دهد! پس از آن، برنامه ها از 99 دلار در ماه شروع می شوند.

برای چه کسی است: سازندگان محتوا، بازاریابان رسانه های اجتماعی، و تیم های بازاریابی در هر اندازه.

OwlyWriter AI blog CTA

پست های عالی را در چند ثانیه بسازید

هوش مصنوعی OwlyWriter فوراً برای هر شبکه رسانه‌های اجتماعی ایده‌ها و شرح‌ها تولید می‌کند. به طور جدی آسان است.

آزمایش 30 روزه رایگان را شروع کنید

2. Canva

Canva بهترین دوست هر بازاریاب رسانه های اجتماعی است. از آنجایی که احتمالاً قبلاً از ابزار ضروری رسانه های اجتماعی در جریان کار ایجاد محتوای خود استفاده می کنید، منطقی است که از قدرت های تولید هوش مصنوعی آن بهره ببرید.

با Canva، می‌توانید به سادگی تصویری را که می‌خواهید ایجاد کند، توصیف کنید، سبک را انتخاب کنید – مانند آبرنگ یا فیلم – و آن را به طرح خود اضافه کنید.

ابزار Canva AI Magic Media تصویر سگ

منبع: کانوا

شما می توانید تا 50 تصویر در طرح رایگان یا حداکثر 500 تصویر برای هر کاربر در ماه در Canva Pro ایجاد کنید.

قیمت: رایگان، با برنامه های پولی که از 15 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: سازندگان محتوا، تیم‌های بازاریابی کوچک یا بازاریاب‌های انفرادی رسانه‌های اجتماعی که نیاز به تولید تصاویر گرافیکی زیادی دارند.

3. لومن5

با Lumen5، می‌توانید هر محتوای موجود را به ویدیو تبدیل کنید، با اسکریپتی که با صدای برند شما همخوانی دارد.

جایی که Lumen5 واقعاً می‌درخشد، در ایجاد دارایی‌های بازاریابی محتوا و محتوای آموزشی است.

به عنوان مثال، فرض کنید یک پست وبلاگی در مورد ایجاد یک استراتژی رسانه اجتماعی جذاب دارید. می توانید URL پست وبلاگ را در Lumen5 آپلود کنید و یک اسکریپت ویدیویی ایجاد می کند و یک ویدیوی تعاملی برای همراهی با آن ایجاد می کند.

Lumen5 The Better Way محتوای B2B را برای موفقیت قرار می دهد

منبع: لومن 5

قیمت: برنامه های رایگان و بدون کمک از 19 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: بازاریابان محتوا و بازاریابان B2B که می‌خواهند محتوای طولانی را به ویدیوهایی با اندازه کوچک تبدیل کنند.

4. ChatGPT

اگر هنوز از ChatGPT برای وظایف رسانه‌های اجتماعی استفاده نکرده‌اید، احتمالاً تنها بازاریاب رسانه‌های اجتماعی هستید که از این کار استفاده نکرده‌اید. از بین تمام مدیران رسانه های اجتماعی که با آنها صحبت کردیم، تقریباً همه روزانه از ChatGPT استفاده می کنند.

ChatGPT ابزاری است که سازندگان محتوای رسانه های اجتماعی دوست دارند زیرا می تواند زیرنویس و پست های طولانی تولید کند. اما با محدودیت هایی همراه است. دریافت لحن مناسب بدون دستورالعمل‌های خیلی خاص می‌تواند دشوار باشد، و اغلب، مخاطبان شما می‌توانند بفهمند که این لحن توسط هوش مصنوعی تولید شده است.

ChatGPT هوش مصنوعی را باز کنید

منبع: ChatGPT

حتماً خروجی‌های ChatGPT را ویرایش کنید تا با صدای برند خودتان و با لحن درست باشد.

به خاطر داشته باشید که ChatGPT اطلاعات خود را مستقیماً از اینترنت می‌گیرد، بنابراین صددرصد دقیق بودن آن تضمین نمی‌شود. همیشه مطمئن باشید که نوشته خود را نیز بررسی می کنید.

برای همه شما تولیدکنندگان محتوا، فهرست کامل ابزارهای هوش مصنوعی مرتبط با تولید محتوا را که مدیران و سازندگان رسانه های اجتماعی دوست دارند، بررسی کنید.

قیمت: دسترسی رایگان به طرح اولیه؛ 20 دلار در ماه برای پاسخ‌های سریع‌تر و دسترسی اولویت‌دار به ویژگی‌های جدید

برای چه کسی است: سازندگان محتوا و تیم های بازاریابی.

5. حسادت می کنم

آیا می خواهید اسکریپت های خود را با کلیک یک دکمه به ویدیو تبدیل کنید؟ سپس Invideo برای شما مناسب است. Invideo یک تولید کننده متن به ویدئو با هوش مصنوعی است که محتوای حرفه ای را بر اساس درخواست هایی که شما ارائه می دهید تولید می کند.

به سادگی ایده ویدیوی خود را تایپ کنید، و Invideo یک ویدیو با تصاویر استوک، صدا، موسیقی پس‌زمینه، و انتقال ایجاد می‌کند – همه چیزهایی که برای یک ویدیوی حرفه‌ای برای TikTok، YouTube، یا حلقه‌های اینستاگرام نیاز دارید.

Invideo چندین الگوی ویدیویی برای شروع شما دارد. می‌توانید معرفی و برون‌های ویدیویی YouTube، ویدیوهای بازاریابی فراوان، ویدیوهایی برای تبلیغات در فیس‌بوک یا اینستاگرام با قالب‌های تبلیغاتی و موارد دیگر ایجاد کنید.

نکته حرفه ای: برای تولید یک اسکریپت از یک ابزار نوشتن هوش مصنوعی طولانی مدت استفاده کنید، سپس آن اسکریپت را به Invideo بدهید.

تبلیغاتی Invideo Social Media Manager Reel Instagram TikTok

منبع: حسادت می کنم

قیمت: رایگان، با برنامه های پولی که از 15 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: بازاریابان، تولیدکنندگان محتوا و پادکست‌ها به ویدیو نیاز دارند.

6. جاسپر

می‌توانید با استفاده از Jasper یک کمپین بازاریابی کامل از یک قطعه محتوا ایجاد کنید – و آن را به ابزار بازاریابی هوش مصنوعی عالی برای تیم‌های کوچکی تبدیل کنید که می‌خواهند زمان و منابع را به حداکثر برسانند.

جاسپر می تواند به شما کمک کند تا همه چیز را انجام دهید، از تولید زیرنویس گرفته تا تغییر کاربری محتوای طولانی در پست های اجتماعی و اسکریپت های ویدئویی. حتی می تواند برای کمپین بازاریابی شما هنر ایجاد کند.

کمپین جدید جاسپر دارایی هایی را برای تولید خودکار انتخاب کنید

منبع: جاسپر

قیمت: برنامه ها از 49 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: سازندگان محتوا و تیم های بازاریابی.

7. Fireflies.AI

برای هر کسی که تا به حال بخشی از یک جلسه طوفان فکری بوده و متوجه شده است که با سرعت نور تایپ می کند تا همه ایده ها را به تصویر بکشد، باید Fireflies.ai را به گردش کار خود اضافه کنید. در واقع، بسیاری از بازاریابان رسانه های اجتماعی اپلیکیشن یادداشت برداری و رونویسی را برای بهره وری و اتوماسیون توصیه می کنند.

برنامه یادداشت برداری و رونویسی Fireflies.AI

منبع: Fireflies.AI

شما به سادگی می توانید آن را به پلتفرم جلسه خود، خواه زوم، Google Meet یا Teams متصل کنید، و Fireflies ویدیو و صدا را ضبط می کند و یادداشت می کند.

قیمت: رایگان، با برنامه های پولی که از 10 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: شبکه های اجتماعی و تیم های بازاریابی.

8. مونک

یکی دیگر از ابزارهای بسیار توصیه شده هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی، مونک است.

Munch یک پلتفرم تغییر کاربری ویدیویی هوش مصنوعی است که جذاب ترین قسمت های ویدیوهای طولانی شما را می گیرد و آنها را به کلیپ های کوتاهی تبدیل می کند که آماده اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی هستند.

ابزار هوش مصنوعی ویدیویی Munch

منبع: جویدن

بیانکا گارسیا، هماهنگ‌کننده رسانه‌های اجتماعی در Leadhub می‌گوید: «این ابزار برای تغییر کاربری ویدیوهای طولانی به محتوای با اندازه کوچک، که هر کدام روی یک نقطه صحبت خاص تمرکز می‌کنند، فوق‌العاده است. همچنین زیرنویس‌های هوش مصنوعی تولید می‌کند که یک تغییر دهنده بازی برای بهبود دسترسی و تعامل ویدئو بوده است.

قیمت: برنامه ها از 49 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: تیم های بازاریابی رسانه های اجتماعی که از محتوای ویدیویی طولانی و کوتاه زیادی استفاده می کنند.

9. Magic Studio

Magic Studio برای برندها و سازندگانی که می خواهند بازی بصری خود را ارتقا دهند عالی است. این ابزار هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند عکس‌های محصول با پس‌زمینه‌های براق در چند تم مختلف ایجاد کنید.

همچنین می‌توانید به راحتی اشیا و پس‌زمینه‌های ناخواسته را از تصاویر خود حذف کنید – خبر عالی برای تأثیرگذاران و مارک‌هایی که در طبیعت عکس می‌گیرند.

Magic Studio همچنین عکس‌هایی را از پیام‌های متنی شما تولید می‌کند و می‌تواند به شما در یک عکس نمایه بسیار باورنکردنی کمک کند. هوش مصنوعی در رسانه‌های اجتماعی رابط بصری خود را تغییر می‌دهد و نمایه‌های بیشتر و بیشتری دارای تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی هستند. بنابراین وقت آن است که به این فکر کنید که پلتفرم هایی مانند Magic Studio چه کاری می توانند برای برند شما انجام دهند.

مجیک استودیو چندین پس زمینه

منبع: استودیو سحر و جادو

قیمت: رایگان با محدودیت. برنامه های پولی از 4.99 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: اینفلوئنسرها، تولیدکنندگان محتوا و برندهای تجارت الکترونیک.

10. Wordtune

آیا شما یک رهبر فکری لینکدین هستید؟ یا به طور کلی عاشق پست های اجتماعی طولانی مدت هستید؟ آیا می دانید چه می خواهید بگویید، اما نمی توانید آن را به درستی دریافت کنید؟

اگر به هر یک از این سوالات پاسخ مثبت داده اید، Wordtune ممکن است ابزار هوش مصنوعی مناسبی برای شما باشد. Wordtune متن شما را می گیرد و با زنگ های مختلف بازنویسی می کند و در عین حال خطاهای گرامری را نیز بررسی می کند.

همچنین می توانید از Wordtune برای خلاصه کردن محتوای طولانی مانند پست های وبلاگ یا اسناد PDF استفاده کنید که می تواند برای بازاریابان پرمشغله رسانه های اجتماعی مفید باشد.

Wordtune تجزیه و تحلیل حساسیت پست های وبلاگ محتوای طولانی را خلاصه می کند

منبع: Wordtune

اگر نویسنده هستید، همچنین می‌خواهید فهرست کامل ابزارهای کپی‌نویسی ما را ببینید.

قیمت: اشتراک رایگان و پولی از 6.99 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: نویسندگان و بازاریابان محتوای طولانی مدت.

11. Stockimg.ai

می دانید چه زمانی یک ایده پست عالی دارید اما نمی توانید تصویر سهام مناسبی برای آن پیدا کنید؟ Stockimg.ai پاسخ شما به پیمایش بی پایان در وب سایت های فیلم استوک است. استفاده از هوش مصنوعی برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی با عکاسی استوک می‌تواند در وقت و تلاش شما صرفه‌جویی کند.

اکنون، می‌توانید یک فرمان وارد کنید و گزینه‌های stockimg.ai را برای شما آماده کنید. از میان عکس‌های استوک کلاسیک، تصاویر، جلد کتاب، کاغذ دیواری، پوستر، آرم و هنر انتخاب کنید.

تصویر زمینه Stockimg.ai عکاسی استوک

منبع: Stockimg.ai

قیمت: رایگان، با برنامه های پولی که از 19 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: سازندگان محتوا، طراحان و بازاریابان.

12. ریفیوژن

Riffusion محتوای صوتی اصلی را بر اساس درخواست شما ایجاد می کند. فرض کنید در حال ساختن یک حلقه هستید اما نمی توانید صدای مناسب را پیدا کنید. با استفاده از این ابزار هوش مصنوعی، می‌توانید آهنگی – یا ساز یا آواز – را که در ذهن داشتید بسازید و صدا را به ویدیوی خود اضافه کنید بدون اینکه تمام وقت خود را صرف پیمایش گزینه‌های آهنگ کنید.

ریفوژن محدودیت هایی دارد. قرار دادن اعلان‌های نسبتاً متوسط ​​مانند «Bubblegum Eurodance» یا «Jamaican Dancehall Vocals» کارساز خواهد بود. اما هر چیز غیرعادی ممکن است شما را خالی کند.

سایه‌های ریفیوژن روی پیچ و خم نور خورشید

منبع: ریفیوژن

قیمت: رایگان.

برای چه کسی است: سازندگان محتوای ویدیویی

13. مرف

ممکن است زمان‌هایی وجود داشته باشد که شما نیاز به صداگذاری داشته باشید، چه برای راه‌اندازی محصول یا یک ویدیوی آموزشی. استخدام یک بازیگر می‌تواند گران باشد، در حالی که انجام آن توسط خودتان می‌تواند مضطرب باشد. بنابراین، جایگزین چیست؟

خوب، می‌خواهیم Murf را به شما معرفی کنیم، ابزاری برای تولید صدای هوش مصنوعی که صداهای کامل و شخصی‌سازی شده را تولید می‌کند.

Murf می تواند صدایی ایجاد کند که لحن یا حالت خاصی را بیان می کند، بنابراین می توانید مطمئن شوید که VO شما برای شما کار می کند. این دارای بیش از 120 صدا در بیش از 20 زبان است، بنابراین می توانید آن را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید.

ابزار تولید صدای Murf AI

منبع: Murf.ai

قیمت: رایگان. برنامه های پولی از 19 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: سازندگان ویدیو، بازاریابان محصول، مربیان و تولیدکنندگان محتوا.

14. هلو

Peech یک نرم‌افزار ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی است که می‌تواند به طور خودکار محتوای ویدیوی شما را رونویسی، ویرایش، تغییر کاربری و برندسازی کند.

Peech از فناوری NLP برای تولید محتوای ویدیویی با کیفیت بالا استفاده می کند تا بتوانید تلاش های ویدیویی خود را افزایش دهید. این می‌تواند چهره‌های تیم شما را تشخیص دهد و هر زمان که یک کارت عنوان ظاهر شد، روی صفحه بچسبد. همچنین می‌تواند به‌طور خودکار محتوای ویدیوی شما را رونویسی کند تا بتوانید آن را در زیرنویس یا وبلاگ تغییر دهید.

Peech به شما این امکان را می دهد که به راحتی محتوای ویدیویی را بدون اطلاع قبلی از ویرایش ویدیو برند و ویرایش کنید.

ویرایشگر محتوای Peech

منبع: پیچ

قیمت: رایگان با حساب های پولی که از 49 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: سازندگان محتوا، بازاریابان، مربیان.

15. سنتزی

یکی دیگر از پلتفرم‌های ارتباط تصویری هوش مصنوعی، Synthesia است.

Synthesia به شما امکان می دهد متن را با استفاده از آواتارها و صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی – و بدون تجهیزات گران قیمت یا یک تیم بزرگ، به ویدیوهای باکیفیت تبدیل کنید.

سازندگان طیف وسیعی از قالب‌ها و ابزارهای قابل تنظیم را در اختیار دارند که به شما امکان می‌دهد نام تجاری و پیام‌های خود را به راحتی اضافه کنید. برای ایجاد ویدیوهای تبلیغاتی، ویدیوهای توضیح دهنده و محتوای رسانه های اجتماعی عالی است.

و نمی‌توانید پشتیبانی چند زبانه را فراموش کنید، که به شما کمک می‌کند به مخاطبان جهانی برسید.

نسخه ی نمایشی محصول سنتزیا

منبع: سنتزی

قیمت: رایگان با برنامه های پولی که از 22 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: سازندگان محتوا، بازاریابان، مربیان.

16. FROM-E 3

اگر به دنبال تصاویر قابل سفارشی سازی تولید شده توسط هوش مصنوعی هستید که در کتابخانه های سنتی هوش مصنوعی یافت نمی شوند، DALL-E 3 را امتحان کنید. به عنوان بخشی از OpenAI، DALL-E 3 بر روی ChatGPT ساخته شده است و از این ابزار برای طوفان فکری اعلان ها استفاده می کند. قبل از تولید تصاویر

این ابزار می تواند یک تغییر کلی بازی برای دارایی های بصری موثر باشد. DALL-E 3 می تواند تصاویری خاص برای هر زمینه یا صنعت تولید کند. شما فقط باید اعلان مناسب را وارد کنید.

سازندگان و بازاریابان آن را برای تولید محتوای بصری برای وب سایت ها، رسانه های اجتماعی و کمپین های تبلیغاتی دوست دارند.

تولید کننده تصویر DALL-E 3 لاله های هوش مصنوعی را در یک گلدان باز کنید

منبع: FROM-E 3

قیمت: DALL-E 3 بخشی از ChatGPT Plus است که 20 دلار در ماه است.

برای چه کسی است: سازندگان محتوا، بازاریابان و برندهای معمولی.

5 ابزار رایگان هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی

1. تولید کننده شرح

برنامه شلوغ است و نیاز به نوشتن چند عنوان در کوتاه مدت دارید؟ از ابزار رایگان هوش مصنوعی ناب فالوور برای نوشتن شرح‌های خود برای شما استفاده کنید.

می توانید از تولید کننده کپشن برای ایجاد زیرنویس بر اساس پلتفرم های خاص از جمله اینستاگرام، لینکدین، فیس بوک یا توییتر (X) استفاده کنید. همچنین می‌توانید لحن را سفارشی کنید، توضیحی در مورد آنچه به دنبال آن هستید اضافه کنید، و هر کلمه کلیدی را که می‌خواهید عنوان شامل شود اضافه کنید.

2. مولد هشتگ

جستجوی هشتگ های مرتبط برای استفاده برای هر پست زمان بر است. چرا روز خود را صرف ایجاد هشتگ کنید در حالی که تولید کننده هشتگ هوش مصنوعی رایگان ناب فالوور می تواند این کار را برای شما انجام دهد؟

با استفاده از مولد هشتگ، فرآیند را خودکار کنید تا هشتگ‌های مناسب برای هر کانالی، چه در اینستاگرام، چه TikTok، YouTube یا LinkedIn پست می‌کنید، به دست آورید.

3. تولید کننده توضیحات ویدیوی یوتیوب

بعد از اینکه کار سنگین ایجاد یک ویدیوی طولانی برای YouTube را انجام دادید، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که یک توضیح ویدیو بنویسید. اینجاست که تولید کننده توضیحات ویدیوی YouTube رایگان ما وارد عمل می شود.

بخش توضیحات املاک با ارزش است. نه تنها به بینندگان می‌گوید که ویدیو در مورد چیست، بلکه می‌تواند برای اشتراک‌گذاری لینک‌های وب‌سایت و افزودن عبارات جستجوی مرتبط برای افزایش دید ویدیوی شما استفاده شود. تولید کننده توضیحات ویدیو را می توان برای همه چیز از شورت گرفته تا وبلاگ های روزمره استفاده کرد.

4. ابزار سئو رسانه های اجتماعی

کاربران رسانه‌های اجتماعی با پلتفرم‌هایی مانند TikTok و Instagram مانند موتورهای جستجو رفتار می‌کنند و سئوی اجتماعی را مهم‌تر از همیشه می‌کنند.

اگر می‌خواهید پست‌های اجتماعی بهینه‌سازی شده برای جستجو ایجاد کنید اما حتی نمی‌دانید از کجا شروع کنید، از این ابزار سئوی رایگان رسانه‌های اجتماعی هوش مصنوعی ناب فالوور استفاده کنید.

کافی است کانالی را که برای آن عنوان می‌نویسید، سبکی که می‌خواهید شرح آن باشد و کلیدواژه‌های اصلی که می‌خواهید پست شما برای آن نمایش داده شود، انتخاب کنید. ابزار هوش مصنوعی تمام کارهای سخت را برای شما انجام خواهد داد.

5. ابزار تحلیل احساسات

گوش دادن اجتماعی ستونی از هر استراتژی اجتماعی است و ابزارهای گوش دادن اجتماعی هوش مصنوعی نیز می تواند در این مورد کمک کند.

هوت سوئیت ابزار رایگان تجزیه و تحلیل احساسات می تواند در عرض چند ثانیه به شما بگوید مردم در مورد برند شما چه احساسی دارند. همچنین می‌تواند به شما در درک احساسات و نگرش‌های کلی نسبت به برندهای رقیب، روندها یا سازندگان و تأثیرگذاران خاص کمک کند.

4 نکته برای استفاده از ابزارهای رسانه های اجتماعی هوش مصنوعی از 4 مدیر رسانه های اجتماعی

آیا کنجکاو هستید که چگونه بازاریابان از ابزارهای هوش مصنوعی رسانه های اجتماعی بیشترین استفاده را می کنند؟ در اینجا چند مورد استفاده و نکاتی از مدیران رسانه های اجتماعی وجود دارد که می توانید از آنها یادداشت برداری کنید.

1. انجام وظایف خودکار

برای شانته گورمن، بنیانگذار و مدیر عامل Sugarpunch Marketing، ابزارهای هوش مصنوعی مانند Butter به او کمک می‌کنند نه تنها کارهایی مانند ضبط و رونویسی تماس‌های مشتری را خودکار کند، بلکه فرآیند تولید محتوا را نیز تسریع کند.

گورمن می‌گوید: «ما در یک تماس با آنها مصاحبه می‌کنیم و سپس محتوایی را استخراج می‌کنیم که می‌توانیم آن‌ها را به ویدیوهای کوتاه، گرافیک چرخ و فلک و پست‌های متنی تبدیل کنیم. “این حداقل 10 ساعت در وقت ما برای هر مشتری صرفه جویی می کند.”

2. ستون های محتوا را توسعه دهید

یکی از راه هایی که بازاریابان رسانه های اجتماعی از ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی استفاده می کنند، کمک به برنامه ریزی محتوا و طوفان فکری است. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید از هوش مصنوعی برای ارائه ستون های محتوا بر اساس محتوای موجود و احساسات مخاطبان استفاده کنید.

کریستی استوارت هارفمن، خالق محتوا و استاد بازاریابی دیجیتال در دانشگاه آتلانتیک فلوریدا، توصیه می‌کند که درخواست‌های موثر را ذخیره کنید.

او می‌گوید: «وقتی پیام‌هایی را یافتید که به خوبی کار می‌کنند، آنها را برای استفاده در آینده ذخیره کنید. “این می تواند روند شما را ساده کند و از ثبات در تولید محتوا اطمینان حاصل کند.”

3. به آموزش ابزار خود ادامه دهید

یکی از پیچیده‌ترین بخش‌های ایجاد محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی، تولید محتوایی است که صدایی انسانی داشته باشد و با صدای برند شما مطابقت داشته باشد. بهترین راه برای مدیریت این موضوع استفاده از همان مجموعه ابزارها برای آشنایی آنها با محتوا و صدای خود است.

گارسیا می‌گوید: «برای «آموزش» ابزار هوش مصنوعی خود وقت بگذارید. در اینجا چند روش برای آموزش ChatGPT وجود دارد، به عنوان مثال، برای ایجاد نتایج مورد نظر:

  • راهنماهای سبک شرکت را برای اطلاع رسانی در مورد مشخصات برند ارائه دهید
  • برای توضیحات دقیق خدمات، محتوای وب سایت را به اشتراک بگذارید
  • قالب مورد نظر را برای انواع مختلف پست ها به آن آموزش دهید
  • محتوای وبلاگ یا پیوندهایی برای پست های تبلیغاتی دقیق به آن بدهید

4. از قوانین پلت فرم آگاه باشید

از آنجایی که هوش مصنوعی هنوز نسبتا جدید است و دائماً از نظر قابلیت‌ها در حال تکامل است، بازاریابان باید اطمینان حاصل کنند که مطابق با هوش مصنوعی هستند.

مگان سلستینی، متخصص رسانه های اجتماعی و بنیانگذار Queen Bee Social، می گوید: «من همیشه تاکید می کنم که مراقب آنچه می خواهید از هوش مصنوعی استفاده کنید باشید، زیرا یک منطقه خاکستری وجود دارد.

“به عنوان متخصصان رسانه های اجتماعی، وظیفه ما حذف خطر برای شرکت هایی است که برای آنها کار می کنیم و نمایندگی می کنیم. اگر محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در برخی کانال‌های رسانه‌های اجتماعی فاش نشود، ممکن است شرایط خدمات را نقض کنید یا پست‌های شما حذف شوند.»

اگر قصد دارید از هوش مصنوعی برای محتوای اجتماعی استفاده کنید، Celestini توصیه می‌کند با شرایط و ضوابط هر پلتفرم آشنا شوید. برای مثال یوتیوب از شما می خواهد که مشخص کنید چه زمانی محتوای تغییر یافته یا مصنوعی را آپلود می کنید تا بتواند ویدیو را برای بینندگان برچسب گذاری کند.

با ناب فالوور در زمان مدیریت حضور خود در رسانه های اجتماعی صرفه جویی کنید. پست‌ها را منتشر و زمان‌بندی کنید، تبدیل‌های مرتبط را پیدا کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید، نتایج را اندازه‌گیری کنید، و موارد دیگر – همه از یک داشبورد. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

با OwlyWriter AI، ابزاری که در زمان خود صرفه جویی کنید و سریعتر رشد کنید فوراً زیرنویس‌های رسانه‌های اجتماعی و ایده‌های محتوا تولید می‌کند.

بیایید همه از اربابان روبات خود استقبال کنیم، زیرا هوش مصنوعی ثابت کرده است که یک نیروی غیرقابل توقف در بازاریابی دیجیتال است. در واقع، طبق آمار Statista، انتظار می‌رود درآمد بازار جهانی استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی در سال 2024 به 36 میلیارد دلار برسد.

با وجود ربات‌های محبوب ما، وقت آن رسیده است که جعبه ابزار بازاریابی خود را با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای رسانه‌های اجتماعی بسازید!

این پست وبلاگ 16 مورد از بهترین ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی هوش مصنوعی را پوشش می دهد. از ابزارهایی که به شما در نوشتن شرح، ایجاد ویدیو و تصاویر کمک می‌کنند، بهترین هشتگ‌ها و زمان‌ها را برای پست کردن و موارد دیگر به شما می‌دهند.

جایزه: دانلود این برگه تقلب رایگان با 250 درخواست ChatGPT مهندسی شده حرفه ای که به شما کمک می کند در محل کار و زندگی روزانه خود بهره وری بیشتری داشته باشید. ما دستورات خاصی را برای آن گنجانده ایم بیش از 25 صنعت و حرفه!

ابزارهای هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی چیست؟

ابزارهای هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی نرم افزاری هستند که برای کمک به افراد در ایجاد، مدیریت یا بهینه سازی محتوا، استراتژی و فرآیند رسانه های اجتماعی طراحی شده اند.

ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی تقریباً به اندازه خود برنامه ها وجود داشته اند. همه ما از برنامه های شخص ثالث برای ارسال مجدد در اینستاگرام و نرم افزار ویرایش مانند VSCO استفاده کرده ایم تا سلفی های خود را به درستی انجام دهیم، اما اکنون که هوش مصنوعی وارد چت شده است، همه چیز به سرعت پیش می رود.

ابزارهای رسانه های اجتماعی هوش مصنوعی به بازاریابان در همه چیز از اتوماسیون گرفته تا طوفان فکری و جمع آوری داده ها در زمان واقعی کمک می کند – و در کسری از زمان انجام این کارها به صورت دستی طول می کشد. و با در نظر گرفتن بزرگترین نگرانی بیشتر بازاریابان، سرمایه گذاری زمان و بودجه مورد نیاز برای فعال ماندن در چندین پلتفرم است، ابزارهای هوش مصنوعی بسیار مورد نیاز هستند.

چرا ابزارهای هوش مصنوعی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی یک بازی را تغییر می دهند؟

بیایید دقیقاً بررسی کنیم که چگونه ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی می توانند به تیم های رسانه های اجتماعی کمک کنند تا گردش کار خود را ساده کرده و کار خود را آسان تر کنند.

  • اتوماسیون کارهای تکراری: به جرات می توان گفت که بازاریابان شبکه های اجتماعی بیشتر وقت خود را صرف کارهای تکراری می کنند. با استفاده از ابزارهای قدرتمند هوش مصنوعی، می توانید کارهای وقت گیر مانند نوشتن زیرنویس یا تغییر هدف محتوا را ساده کنید.
  • طوفان فکری: وقتی دائماً به ایده‌های محتوای تازه فکر می‌کنید، طبیعی است که گاهی اوقات خالی ظاهر شوید. ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند به شما کمک کنند تا با اعلان‌ها و ایده‌ها دوباره خلاقیت‌ها را به جریان بیاندازید تا مجبور نباشید از ابتدا شروع کنید. تقریباً مانند دستیار هوش مصنوعی خودتان.
  • تولید محتوا: ابزارهای هوش مصنوعی همچنین می‌توانند به تولید تصاویر، نوشتن شرح، زیرنویس‌های ویدیویی و ایجاد هشتگ‌های مرتبط کمک کنند.
  • تجزیه و تحلیل معیارها و داده های اجتماعی: می‌توانید از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل بخش‌های بزرگی از داده‌ها استفاده کنید. در عرض چند دقیقه می‌توانید درباره رفتارهای مخاطبان، سطح دسترسی و تعامل و موارد دیگر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

16 مورد از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی

1. هوت سوئیت

ناب فالوور شماره 1 در قلب ما (و در این لیست) است. Gretsky of AI برای رسانه های اجتماعی، این ابزار می تواند همه کارها را انجام دهد.

ناب فالوور برای ما بازاریاب‌هایی که نمی‌توانند زیرنویس رسانه‌های اجتماعی دیگری بنویسند، یک تولیدکننده شرح رایگان ارائه می‌دهد. و نیازی به نگرانی در مورد صدای رباتیک نیست. می‌توانید با استفاده از سبک‌های سریع مانند مربی فوتبال خوش‌بین، نوجوان Y2K و اسلیترین، پست‌هایی در رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید که با صدای برند شما مطابقت داشته باشد.

برای هر برندی چیزی وجود دارد.

نویسنده عنوان OwlyWriter AI پست ایجاد می کند

ناب فالوور همچنین دارای هوش مصنوعی OwlyWriter است، بهترین ابزار نوشتن هوش مصنوعی درون برنامه ای که قول می دهد در وقت شما صرفه جویی کند و از مسدود شدن نویسنده جلوگیری کند. می‌توانید از OwlyWriter برای نوشتن زیرنویس‌های اجتماعی، تولید محتوا بر اساس پیوند، ایجاد ایده‌های پست بر اساس کلمات کلیدی، و حتی شناسایی و تغییر هدف پست‌های با عملکرد برتر خود استفاده کنید.

بهترین بخش هوش مصنوعی OwlyWriter این است که ایده ها هستند بی پایان. می‌توانید به تولید زیرنویس ادامه دهید تا زمانی که از لحن راضی شوید و هنگام تنظیم تقویم محتوای خود، متن نوشتاری زیادی داشته باشید.

کپشن و لحن اینستاگرام

به دنبال ساده کردن گوش دادن اجتماعی هستید؟ هر طرح ناب فالوور همچنین شامل گوش دادن اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی است که توسط Talkwalker ارائه می شود.

این ابزار هوش مصنوعی به طور خاص برای رسانه های اجتماعی طراحی شده است تا به تجزیه و تحلیل و فشرده سازی مکالمات آنلاین و انجام تجزیه و تحلیل احساسات برای درک بهتر مخاطبان شما کمک کند.

Talkwalker ذکر و تحلیل احساسات

پیشنهاد هشتگ ناب فالوور و ویژگی‌های «بهترین زمان برای ارسال» نیز از موارد مورد علاقه طرفداران هستند، و از شما می‌خواهند که برچسب‌ها و زمان‌های بهینه را برای دستیابی به بهترین مخاطبان هدف خود داشته باشید.

ابزار Best Time to Publish این را می داند، زیرا این یک قطعه فوق العاده هوشمند از هوش مصنوعی رسانه اجتماعی است. زمان‌های مختلف پست پیشنهادی را برای چهار هدف کلیدی تجزیه می‌کند و به شما امکان می‌دهد به معیارهای خاص خود برسید:

  • گسترش دسترسی
  • ایجاد آگاهی
  • تعامل را افزایش دهید
  • ترافیک را هدایت کنید
بهترین زمان برای انتشار نقشه حرارتی ابزار

با این اوصاف، ما معتقدیم، صرف نظر از ذهنیت، ناب فالوور بهترین تولید کننده پست رسانه های اجتماعی هوش مصنوعی است. و ما فقط به این دلیل نیست که سردبیر ما این را بخواند…

قیمت: ناب فالوور یک آزمایش 30 روزه رایگان ارائه می دهد! پس از آن، برنامه ها از 99 دلار در ماه شروع می شوند.

برای چه کسی است: سازندگان محتوا، بازاریابان رسانه های اجتماعی، و تیم های بازاریابی در هر اندازه.

OwlyWriter AI blog CTA

پست های عالی را در چند ثانیه بسازید

هوش مصنوعی OwlyWriter فوراً برای هر شبکه رسانه‌های اجتماعی ایده‌ها و شرح‌ها تولید می‌کند. به طور جدی آسان است.

آزمایش 30 روزه رایگان را شروع کنید

2. Canva

Canva بهترین دوست هر بازاریاب رسانه های اجتماعی است. از آنجایی که احتمالاً قبلاً از ابزار ضروری رسانه های اجتماعی در جریان کار ایجاد محتوای خود استفاده می کنید، منطقی است که از قدرت های تولید هوش مصنوعی آن بهره ببرید.

با Canva، می‌توانید به سادگی تصویری را که می‌خواهید ایجاد کند، توصیف کنید، سبک را انتخاب کنید – مانند آبرنگ یا فیلم – و آن را به طرح خود اضافه کنید.

ابزار Canva AI Magic Media تصویر سگ

منبع: کانوا

شما می توانید تا 50 تصویر در طرح رایگان یا حداکثر 500 تصویر برای هر کاربر در ماه در Canva Pro ایجاد کنید.

قیمت: رایگان، با برنامه های پولی که از 15 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: سازندگان محتوا، تیم‌های بازاریابی کوچک یا بازاریاب‌های انفرادی رسانه‌های اجتماعی که نیاز به تولید تصاویر گرافیکی زیادی دارند.

3. لومن5

با Lumen5، می‌توانید هر محتوای موجود را به ویدیو تبدیل کنید، با اسکریپتی که با صدای برند شما همخوانی دارد.

جایی که Lumen5 واقعاً می‌درخشد، در ایجاد دارایی‌های بازاریابی محتوا و محتوای آموزشی است.

به عنوان مثال، فرض کنید یک پست وبلاگی در مورد ایجاد یک استراتژی رسانه اجتماعی جذاب دارید. می توانید URL پست وبلاگ را در Lumen5 آپلود کنید و یک اسکریپت ویدیویی ایجاد می کند و یک ویدیوی تعاملی برای همراهی با آن ایجاد می کند.

Lumen5 The Better Way محتوای B2B را برای موفقیت قرار می دهد

منبع: لومن 5

قیمت: برنامه های رایگان و بدون کمک از 19 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: بازاریابان محتوا و بازاریابان B2B که می‌خواهند محتوای طولانی را به ویدیوهایی با اندازه کوچک تبدیل کنند.

4. ChatGPT

اگر هنوز از ChatGPT برای وظایف رسانه‌های اجتماعی استفاده نکرده‌اید، احتمالاً تنها بازاریاب رسانه‌های اجتماعی هستید که از این کار استفاده نکرده‌اید. از بین تمام مدیران رسانه های اجتماعی که با آنها صحبت کردیم، تقریباً همه روزانه از ChatGPT استفاده می کنند.

ChatGPT ابزاری است که سازندگان محتوای رسانه های اجتماعی دوست دارند زیرا می تواند زیرنویس و پست های طولانی تولید کند. اما با محدودیت هایی همراه است. دریافت لحن مناسب بدون دستورالعمل‌های خیلی خاص می‌تواند دشوار باشد، و اغلب، مخاطبان شما می‌توانند بفهمند که این لحن توسط هوش مصنوعی تولید شده است.

ChatGPT هوش مصنوعی را باز کنید

منبع: ChatGPT

حتماً خروجی‌های ChatGPT را ویرایش کنید تا با صدای برند خودتان و با لحن درست باشد.

به خاطر داشته باشید که ChatGPT اطلاعات خود را مستقیماً از اینترنت می‌گیرد، بنابراین صددرصد دقیق بودن آن تضمین نمی‌شود. همیشه مطمئن باشید که نوشته خود را نیز بررسی می کنید.

برای همه شما تولیدکنندگان محتوا، فهرست کامل ابزارهای هوش مصنوعی مرتبط با تولید محتوا را که مدیران و سازندگان رسانه های اجتماعی دوست دارند، بررسی کنید.

قیمت: دسترسی رایگان به طرح اولیه؛ 20 دلار در ماه برای پاسخ‌های سریع‌تر و دسترسی اولویت‌دار به ویژگی‌های جدید

برای چه کسی است: سازندگان محتوا و تیم های بازاریابی.

5. حسادت می کنم

آیا می خواهید اسکریپت های خود را با کلیک یک دکمه به ویدیو تبدیل کنید؟ سپس Invideo برای شما مناسب است. Invideo یک تولید کننده متن به ویدئو با هوش مصنوعی است که محتوای حرفه ای را بر اساس درخواست هایی که شما ارائه می دهید تولید می کند.

به سادگی ایده ویدیوی خود را تایپ کنید، و Invideo یک ویدیو با تصاویر استوک، صدا، موسیقی پس‌زمینه، و انتقال ایجاد می‌کند – همه چیزهایی که برای یک ویدیوی حرفه‌ای برای TikTok، YouTube، یا حلقه‌های اینستاگرام نیاز دارید.

Invideo چندین الگوی ویدیویی برای شروع شما دارد. می‌توانید معرفی و برون‌های ویدیویی YouTube، ویدیوهای بازاریابی فراوان، ویدیوهایی برای تبلیغات در فیس‌بوک یا اینستاگرام با قالب‌های تبلیغاتی و موارد دیگر ایجاد کنید.

نکته حرفه ای: برای تولید یک اسکریپت از یک ابزار نوشتن هوش مصنوعی طولانی مدت استفاده کنید، سپس آن اسکریپت را به Invideo بدهید.

تبلیغاتی Invideo Social Media Manager Reel Instagram TikTok

منبع: حسادت می کنم

قیمت: رایگان، با برنامه های پولی که از 15 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: بازاریابان، تولیدکنندگان محتوا و پادکست‌ها به ویدیو نیاز دارند.

6. جاسپر

می‌توانید با استفاده از Jasper یک کمپین بازاریابی کامل از یک قطعه محتوا ایجاد کنید – و آن را به ابزار بازاریابی هوش مصنوعی عالی برای تیم‌های کوچکی تبدیل کنید که می‌خواهند زمان و منابع را به حداکثر برسانند.

جاسپر می تواند به شما کمک کند تا همه چیز را انجام دهید، از تولید زیرنویس گرفته تا تغییر کاربری محتوای طولانی در پست های اجتماعی و اسکریپت های ویدئویی. حتی می تواند برای کمپین بازاریابی شما هنر ایجاد کند.

کمپین جدید جاسپر دارایی هایی را برای تولید خودکار انتخاب کنید

منبع: جاسپر

قیمت: برنامه ها از 49 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: سازندگان محتوا و تیم های بازاریابی.

7. Fireflies.AI

برای هر کسی که تا به حال بخشی از یک جلسه طوفان فکری بوده و متوجه شده است که با سرعت نور تایپ می کند تا همه ایده ها را به تصویر بکشد، باید Fireflies.ai را به گردش کار خود اضافه کنید. در واقع، بسیاری از بازاریابان رسانه های اجتماعی اپلیکیشن یادداشت برداری و رونویسی را برای بهره وری و اتوماسیون توصیه می کنند.

برنامه یادداشت برداری و رونویسی Fireflies.AI

منبع: Fireflies.AI

شما به سادگی می توانید آن را به پلتفرم جلسه خود، خواه زوم، Google Meet یا Teams متصل کنید، و Fireflies ویدیو و صدا را ضبط می کند و یادداشت می کند.

قیمت: رایگان، با برنامه های پولی که از 10 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: شبکه های اجتماعی و تیم های بازاریابی.

8. مونک

یکی دیگر از ابزارهای بسیار توصیه شده هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی، مونک است.

Munch یک پلتفرم تغییر کاربری ویدیویی هوش مصنوعی است که جذاب ترین قسمت های ویدیوهای طولانی شما را می گیرد و آنها را به کلیپ های کوتاهی تبدیل می کند که آماده اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی هستند.

ابزار هوش مصنوعی ویدیویی Munch

منبع: جویدن

بیانکا گارسیا، هماهنگ‌کننده رسانه‌های اجتماعی در Leadhub می‌گوید: «این ابزار برای تغییر کاربری ویدیوهای طولانی به محتوای با اندازه کوچک، که هر کدام روی یک نقطه صحبت خاص تمرکز می‌کنند، فوق‌العاده است. همچنین زیرنویس‌های هوش مصنوعی تولید می‌کند که یک تغییر دهنده بازی برای بهبود دسترسی و تعامل ویدئو بوده است.

قیمت: برنامه ها از 49 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: تیم های بازاریابی رسانه های اجتماعی که از محتوای ویدیویی طولانی و کوتاه زیادی استفاده می کنند.

9. Magic Studio

Magic Studio برای برندها و سازندگانی که می خواهند بازی بصری خود را ارتقا دهند عالی است. این ابزار هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند عکس‌های محصول با پس‌زمینه‌های براق در چند تم مختلف ایجاد کنید.

همچنین می‌توانید به راحتی اشیا و پس‌زمینه‌های ناخواسته را از تصاویر خود حذف کنید – خبر عالی برای تأثیرگذاران و مارک‌هایی که در طبیعت عکس می‌گیرند.

Magic Studio همچنین عکس‌هایی را از پیام‌های متنی شما تولید می‌کند و می‌تواند به شما در یک عکس نمایه بسیار باورنکردنی کمک کند. هوش مصنوعی در رسانه‌های اجتماعی رابط بصری خود را تغییر می‌دهد و نمایه‌های بیشتر و بیشتری دارای تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی هستند. بنابراین وقت آن است که به این فکر کنید که پلتفرم هایی مانند Magic Studio چه کاری می توانند برای برند شما انجام دهند.

مجیک استودیو چندین پس زمینه

منبع: استودیو سحر و جادو

قیمت: رایگان با محدودیت. برنامه های پولی از 4.99 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: اینفلوئنسرها، تولیدکنندگان محتوا و برندهای تجارت الکترونیک.

10. Wordtune

آیا شما یک رهبر فکری لینکدین هستید؟ یا به طور کلی عاشق پست های اجتماعی طولانی مدت هستید؟ آیا می دانید چه می خواهید بگویید، اما نمی توانید آن را به درستی دریافت کنید؟

اگر به هر یک از این سوالات پاسخ مثبت داده اید، Wordtune ممکن است ابزار هوش مصنوعی مناسبی برای شما باشد. Wordtune متن شما را می گیرد و با زنگ های مختلف بازنویسی می کند و در عین حال خطاهای گرامری را نیز بررسی می کند.

همچنین می توانید از Wordtune برای خلاصه کردن محتوای طولانی مانند پست های وبلاگ یا اسناد PDF استفاده کنید که می تواند برای بازاریابان پرمشغله رسانه های اجتماعی مفید باشد.

Wordtune تجزیه و تحلیل حساسیت پست های وبلاگ محتوای طولانی را خلاصه می کند

منبع: Wordtune

اگر نویسنده هستید، همچنین می‌خواهید فهرست کامل ابزارهای کپی‌نویسی ما را ببینید.

قیمت: اشتراک رایگان و پولی از 6.99 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: نویسندگان و بازاریابان محتوای طولانی مدت.

11. Stockimg.ai

می دانید چه زمانی یک ایده پست عالی دارید اما نمی توانید تصویر سهام مناسبی برای آن پیدا کنید؟ Stockimg.ai پاسخ شما به پیمایش بی پایان در وب سایت های فیلم استوک است. استفاده از هوش مصنوعی برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی با عکاسی استوک می‌تواند در وقت و تلاش شما صرفه‌جویی کند.

اکنون، می‌توانید یک فرمان وارد کنید و گزینه‌های stockimg.ai را برای شما آماده کنید. از میان عکس‌های استوک کلاسیک، تصاویر، جلد کتاب، کاغذ دیواری، پوستر، آرم و هنر انتخاب کنید.

تصویر زمینه Stockimg.ai عکاسی استوک

منبع: Stockimg.ai

قیمت: رایگان، با برنامه های پولی که از 19 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: سازندگان محتوا، طراحان و بازاریابان.

12. ریفیوژن

Riffusion محتوای صوتی اصلی را بر اساس درخواست شما ایجاد می کند. فرض کنید در حال ساختن یک حلقه هستید اما نمی توانید صدای مناسب را پیدا کنید. با استفاده از این ابزار هوش مصنوعی، می‌توانید آهنگی – یا ساز یا آواز – را که در ذهن داشتید بسازید و صدا را به ویدیوی خود اضافه کنید بدون اینکه تمام وقت خود را صرف پیمایش گزینه‌های آهنگ کنید.

ریفوژن محدودیت هایی دارد. قرار دادن اعلان‌های نسبتاً متوسط ​​مانند «Bubblegum Eurodance» یا «Jamaican Dancehall Vocals» کارساز خواهد بود. اما هر چیز غیرعادی ممکن است شما را خالی کند.

سایه‌های ریفیوژن روی پیچ و خم نور خورشید

منبع: ریفیوژن

قیمت: رایگان.

برای چه کسی است: سازندگان محتوای ویدیویی

13. مرف

ممکن است زمان‌هایی وجود داشته باشد که شما نیاز به صداگذاری داشته باشید، چه برای راه‌اندازی محصول یا یک ویدیوی آموزشی. استخدام یک بازیگر می‌تواند گران باشد، در حالی که انجام آن توسط خودتان می‌تواند مضطرب باشد. بنابراین، جایگزین چیست؟

خوب، می‌خواهیم Murf را به شما معرفی کنیم، ابزاری برای تولید صدای هوش مصنوعی که صداهای کامل و شخصی‌سازی شده را تولید می‌کند.

Murf می تواند صدایی ایجاد کند که لحن یا حالت خاصی را بیان می کند، بنابراین می توانید مطمئن شوید که VO شما برای شما کار می کند. این دارای بیش از 120 صدا در بیش از 20 زبان است، بنابراین می توانید آن را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید.

ابزار تولید صدای Murf AI

منبع: Murf.ai

قیمت: رایگان. برنامه های پولی از 19 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: سازندگان ویدیو، بازاریابان محصول، مربیان و تولیدکنندگان محتوا.

14. هلو

Peech یک نرم‌افزار ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی است که می‌تواند به طور خودکار محتوای ویدیوی شما را رونویسی، ویرایش، تغییر کاربری و برندسازی کند.

Peech از فناوری NLP برای تولید محتوای ویدیویی با کیفیت بالا استفاده می کند تا بتوانید تلاش های ویدیویی خود را افزایش دهید. این می‌تواند چهره‌های تیم شما را تشخیص دهد و هر زمان که یک کارت عنوان ظاهر شد، روی صفحه بچسبد. همچنین می‌تواند به‌طور خودکار محتوای ویدیوی شما را رونویسی کند تا بتوانید آن را در زیرنویس یا وبلاگ تغییر دهید.

Peech به شما این امکان را می دهد که به راحتی محتوای ویدیویی را بدون اطلاع قبلی از ویرایش ویدیو برند و ویرایش کنید.

ویرایشگر محتوای Peech

منبع: پیچ

قیمت: رایگان با حساب های پولی که از 49 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: سازندگان محتوا، بازاریابان، مربیان.

15. سنتزی

یکی دیگر از پلتفرم‌های ارتباط تصویری هوش مصنوعی، Synthesia است.

Synthesia به شما امکان می دهد متن را با استفاده از آواتارها و صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی – و بدون تجهیزات گران قیمت یا یک تیم بزرگ، به ویدیوهای باکیفیت تبدیل کنید.

سازندگان طیف وسیعی از قالب‌ها و ابزارهای قابل تنظیم را در اختیار دارند که به شما امکان می‌دهد نام تجاری و پیام‌های خود را به راحتی اضافه کنید. برای ایجاد ویدیوهای تبلیغاتی، ویدیوهای توضیح دهنده و محتوای رسانه های اجتماعی عالی است.

و نمی‌توانید پشتیبانی چند زبانه را فراموش کنید، که به شما کمک می‌کند به مخاطبان جهانی برسید.

نسخه ی نمایشی محصول سنتزیا

منبع: سنتزی

قیمت: رایگان با برنامه های پولی که از 22 دلار در ماه شروع می شود.

برای چه کسی است: سازندگان محتوا، بازاریابان، مربیان.

16. FROM-E 3

اگر به دنبال تصاویر قابل سفارشی سازی تولید شده توسط هوش مصنوعی هستید که در کتابخانه های سنتی هوش مصنوعی یافت نمی شوند، DALL-E 3 را امتحان کنید. به عنوان بخشی از OpenAI، DALL-E 3 بر روی ChatGPT ساخته شده است و از این ابزار برای طوفان فکری اعلان ها استفاده می کند. قبل از تولید تصاویر

این ابزار می تواند یک تغییر کلی بازی برای دارایی های بصری موثر باشد. DALL-E 3 می تواند تصاویری خاص برای هر زمینه یا صنعت تولید کند. شما فقط باید اعلان مناسب را وارد کنید.

سازندگان و بازاریابان آن را برای تولید محتوای بصری برای وب سایت ها، رسانه های اجتماعی و کمپین های تبلیغاتی دوست دارند.

تولید کننده تصویر DALL-E 3 لاله های هوش مصنوعی را در یک گلدان باز کنید

منبع: FROM-E 3

قیمت: DALL-E 3 بخشی از ChatGPT Plus است که 20 دلار در ماه است.

برای چه کسی است: سازندگان محتوا، بازاریابان و برندهای معمولی.

5 ابزار رایگان هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی

1. تولید کننده شرح

برنامه شلوغ است و نیاز به نوشتن چند عنوان در کوتاه مدت دارید؟ از ابزار رایگان هوش مصنوعی ناب فالوور برای نوشتن شرح‌های خود برای شما استفاده کنید.

می توانید از تولید کننده کپشن برای ایجاد زیرنویس بر اساس پلتفرم های خاص از جمله اینستاگرام، لینکدین، فیس بوک یا توییتر (X) استفاده کنید. همچنین می‌توانید لحن را سفارشی کنید، توضیحی در مورد آنچه به دنبال آن هستید اضافه کنید، و هر کلمه کلیدی را که می‌خواهید عنوان شامل شود اضافه کنید.

2. مولد هشتگ

جستجوی هشتگ های مرتبط برای استفاده برای هر پست زمان بر است. چرا روز خود را صرف ایجاد هشتگ کنید در حالی که تولید کننده هشتگ هوش مصنوعی رایگان ناب فالوور می تواند این کار را برای شما انجام دهد؟

با استفاده از مولد هشتگ، فرآیند را خودکار کنید تا هشتگ‌های مناسب برای هر کانالی، چه در اینستاگرام، چه TikTok، YouTube یا LinkedIn پست می‌کنید، به دست آورید.

3. تولید کننده توضیحات ویدیوی یوتیوب

بعد از اینکه کار سنگین ایجاد یک ویدیوی طولانی برای YouTube را انجام دادید، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که یک توضیح ویدیو بنویسید. اینجاست که تولید کننده توضیحات ویدیوی YouTube رایگان ما وارد عمل می شود.

بخش توضیحات املاک با ارزش است. نه تنها به بینندگان می‌گوید که ویدیو در مورد چیست، بلکه می‌تواند برای اشتراک‌گذاری لینک‌های وب‌سایت و افزودن عبارات جستجوی مرتبط برای افزایش دید ویدیوی شما استفاده شود. تولید کننده توضیحات ویدیو را می توان برای همه چیز از شورت گرفته تا وبلاگ های روزمره استفاده کرد.

4. ابزار سئو رسانه های اجتماعی

کاربران رسانه‌های اجتماعی با پلتفرم‌هایی مانند TikTok و Instagram مانند موتورهای جستجو رفتار می‌کنند و سئوی اجتماعی را مهم‌تر از همیشه می‌کنند.

اگر می‌خواهید پست‌های اجتماعی بهینه‌سازی شده برای جستجو ایجاد کنید اما حتی نمی‌دانید از کجا شروع کنید، از این ابزار سئوی رایگان رسانه‌های اجتماعی هوش مصنوعی ناب فالوور استفاده کنید.

کافی است کانالی را که برای آن عنوان می‌نویسید، سبکی که می‌خواهید شرح آن باشد و کلیدواژه‌های اصلی که می‌خواهید پست شما برای آن نمایش داده شود، انتخاب کنید. ابزار هوش مصنوعی تمام کارهای سخت را برای شما انجام خواهد داد.

5. ابزار تحلیل احساسات

گوش دادن اجتماعی ستونی از هر استراتژی اجتماعی است و ابزارهای گوش دادن اجتماعی هوش مصنوعی نیز می تواند در این مورد کمک کند.

هوت سوئیت ابزار رایگان تجزیه و تحلیل احساسات می تواند در عرض چند ثانیه به شما بگوید مردم در مورد برند شما چه احساسی دارند. همچنین می‌تواند به شما در درک احساسات و نگرش‌های کلی نسبت به برندهای رقیب، روندها یا سازندگان و تأثیرگذاران خاص کمک کند.

4 نکته برای استفاده از ابزارهای رسانه های اجتماعی هوش مصنوعی از 4 مدیر رسانه های اجتماعی

آیا کنجکاو هستید که چگونه بازاریابان از ابزارهای هوش مصنوعی رسانه های اجتماعی بیشترین استفاده را می کنند؟ در اینجا چند مورد استفاده و نکاتی از مدیران رسانه های اجتماعی وجود دارد که می توانید از آنها یادداشت برداری کنید.

1. انجام وظایف خودکار

برای شانته گورمن، بنیانگذار و مدیر عامل Sugarpunch Marketing، ابزارهای هوش مصنوعی مانند Butter به او کمک می‌کنند نه تنها کارهایی مانند ضبط و رونویسی تماس‌های مشتری را خودکار کند، بلکه فرآیند تولید محتوا را نیز تسریع کند.

گورمن می‌گوید: «ما در یک تماس با آنها مصاحبه می‌کنیم و سپس محتوایی را استخراج می‌کنیم که می‌توانیم آن‌ها را به ویدیوهای کوتاه، گرافیک چرخ و فلک و پست‌های متنی تبدیل کنیم. “این حداقل 10 ساعت در وقت ما برای هر مشتری صرفه جویی می کند.”

2. ستون های محتوا را توسعه دهید

یکی از راه هایی که بازاریابان رسانه های اجتماعی از ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی استفاده می کنند، کمک به برنامه ریزی محتوا و طوفان فکری است. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید از هوش مصنوعی برای ارائه ستون های محتوا بر اساس محتوای موجود و احساسات مخاطبان استفاده کنید.

کریستی استوارت هارفمن، خالق محتوا و استاد بازاریابی دیجیتال در دانشگاه آتلانتیک فلوریدا، توصیه می‌کند که درخواست‌های موثر را ذخیره کنید.

او می‌گوید: «وقتی پیام‌هایی را یافتید که به خوبی کار می‌کنند، آنها را برای استفاده در آینده ذخیره کنید. “این می تواند روند شما را ساده کند و از ثبات در تولید محتوا اطمینان حاصل کند.”

3. به آموزش ابزار خود ادامه دهید

یکی از پیچیده‌ترین بخش‌های ایجاد محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی، تولید محتوایی است که صدایی انسانی داشته باشد و با صدای برند شما مطابقت داشته باشد. بهترین راه برای مدیریت این موضوع استفاده از همان مجموعه ابزارها برای آشنایی آنها با محتوا و صدای خود است.

گارسیا می‌گوید: «برای «آموزش» ابزار هوش مصنوعی خود وقت بگذارید. در اینجا چند روش برای آموزش ChatGPT وجود دارد، به عنوان مثال، برای ایجاد نتایج مورد نظر:

  • راهنماهای سبک شرکت را برای اطلاع رسانی در مورد مشخصات برند ارائه دهید
  • برای توضیحات دقیق خدمات، محتوای وب سایت را به اشتراک بگذارید
  • قالب مورد نظر را برای انواع مختلف پست ها به آن آموزش دهید
  • محتوای وبلاگ یا پیوندهایی برای پست های تبلیغاتی دقیق به آن بدهید

4. از قوانین پلت فرم آگاه باشید

از آنجایی که هوش مصنوعی هنوز نسبتا جدید است و دائماً از نظر قابلیت‌ها در حال تکامل است، بازاریابان باید اطمینان حاصل کنند که مطابق با هوش مصنوعی هستند.

مگان سلستینی، متخصص رسانه های اجتماعی و بنیانگذار Queen Bee Social، می گوید: «من همیشه تاکید می کنم که مراقب آنچه می خواهید از هوش مصنوعی استفاده کنید باشید، زیرا یک منطقه خاکستری وجود دارد.

“به عنوان متخصصان رسانه های اجتماعی، وظیفه ما حذف خطر برای شرکت هایی است که برای آنها کار می کنیم و نمایندگی می کنیم. اگر محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در برخی کانال‌های رسانه‌های اجتماعی فاش نشود، ممکن است شرایط خدمات را نقض کنید یا پست‌های شما حذف شوند.»

اگر قصد دارید از هوش مصنوعی برای محتوای اجتماعی استفاده کنید، Celestini توصیه می‌کند با شرایط و ضوابط هر پلتفرم آشنا شوید. برای مثال یوتیوب از شما می خواهد که مشخص کنید چه زمانی محتوای تغییر یافته یا مصنوعی را آپلود می کنید تا بتواند ویدیو را برای بینندگان برچسب گذاری کند.

با ناب فالوور در زمان مدیریت حضور خود در رسانه های اجتماعی صرفه جویی کنید. پست‌ها را منتشر و زمان‌بندی کنید، تبدیل‌های مرتبط را پیدا کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید، نتایج را اندازه‌گیری کنید، و موارد دیگر – همه از یک داشبورد. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

با OwlyWriter AI، ابزاری که در زمان خود صرفه جویی کنید و سریعتر رشد کنید فوراً زیرنویس‌های رسانه‌های اجتماعی و ایده‌های محتوا تولید می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا