شبکه های اجتماعی

نحوه آپلود وضعیت صدا در واتس اپ

متا متعلق به واتس اپ به کاربران این امکان را می دهد که پیام های متنی، پیام های صوتی، برقراری تماس صوتی و تصویری، به اشتراک گذاری تصاویر، فیلم ها و اسناد را با سایر کاربران بفرستند. جدا از عملکرد اصلی پیام رسانی، واتس اپ دارای چندین ویژگی امنیتی برای محافظت از داده های کاربر و حریم خصوصی است.

در به روز رسانی اخیر، واتس اپ یک ویژگی وضعیت صدا را برای آن ارائه کرده است اندروید کاربران، که به آنها امکان می دهد صدای خود را به عنوان وضعیت خود آپلود کنند. پیش از این، این ویژگی برای کاربران iOS منتشر شده بود و اکنون این شرکت این ویژگی را برای کاربران اندروید نیز در دسترس قرار داده است.

با استفاده از این به روز رسانی، کاربران واتس اپ در اندروید می توانند وضعیت صوتی را در برنامه ضبط کنند. این ویژگی به کاربران امکان می دهد یادداشت صوتی را به عنوان به روز رسانی وضعیت به اشتراک بگذارند. این یادداشت‌های صوتی را می‌توان فقط با یک مخاطب خاص که در تنظیمات حریم خصوصی کاربر پیکربندی شده است به اشتراک گذاشت.

یادداشت‌های صوتی که به‌عنوان به‌روزرسانی وضعیت به اشتراک گذاشته می‌شوند نیز رمزگذاری‌شده سرتاسر خواهند بود. این تضمین می کند که فقط مخاطبینی که کاربران در تنظیمات حریم خصوصی خود انتخاب می کنند می توانند به آنها دسترسی داشته باشند. درست مانند تصاویر و ویدیوها، یادداشت های صوتی به اشتراک گذاشته شده از طریق وضعیت نیز پس از 24 ساعت ناپدید می شوند.

با این حال، کاربران همچنین می توانند یادداشت های صوتی را برای همه پس از پست شدن به عنوان به روز رسانی وضعیت حذف کنند. این توانایی‌ها به کاربران کمک می‌کند همیشه بر آنچه که به اشتراک می‌گذارند کنترل داشته باشند.

برای آپلود وضعیت صوتی در واتس اپ، مراحل زیر را دنبال کنید:

برای آپلود وضعیت صوتی در واتس اپ، مراحل زیر را دنبال کنید:

1.

در واتس اپ در گوشی هوشمند اندرویدی خود.

2.

روی زبانه «وضعیت» که در سمت چپ پایین صفحه قرار دارد ضربه بزنید.

3.

در صفحه وضعیت، کاربران یک نماد دوربین را با گزینه “وضعیت من” در بالا مشاهده می کنند. روی آن ضربه بزنید

4.

کاربران به صفحه وضعیت هدایت می شوند، جایی که می توانند انواع رسانه های مختلف را انتخاب کنند.

5.

اکنون، روی نماد میکروفون ضربه بزنید و نگه دارید تا وضعیت صدای خود را ضبط کنید. برای توقف ضبط، نماد را رها کنید.

6.

پس از انجام این کار، در صورت تمایل می توانید متن، برچسب یا نقاشی را به وضعیت صدای خود اضافه کنید.

7.

برای آپلود وضعیت صدای خود، روی نماد ارسال ضربه بزنید.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا