شبکه های اجتماعی

32 ویژگی اینستاگرام که بازاریابان باید در سال 2024 بدانند

Summarize this content to 300 words in Persian Lang

ویژگی های اینستاگرام به طور مداوم در حال جابجایی مرزها، تکامل و تغییر در مقابل چشمان ما هستند.

این شبکه اجتماعی یک ملکه چند استعدادی است: مطمئناً می‌توانید یک فیلتر جالب روی یک عکس بیندازید، اما به لطف بسیاری از ویژگی‌های بومی اینستاگرام، می‌توانید:

  • ویرایش فیلم ها،
  • کادو تولد مادرت را بخر،
  • شروع یک چت گروهی آزار دهنده،
  • مشاهده تمام پست هایی که دوست داشته اید (تا کنون)،
  • با همکار خود تماس تصویری بگیرید و
  • شروع یک جنگ شعله از طریق برچسب های مسابقه.

در اینجا ویژگی های اینستاگرام که هر بازاریاب باید بداند، از جمله به روز رسانی های جدید و ویژگی های پنهان آورده شده است. یادداشت بردارید! (شوخی می کنم، نشانک کردن صفحه برای ما به اندازه کافی خوب است).

پاداش: بسته خود را مطالبه کنید قالب های متحرک اینستاگرام Reels رایگان ایجاد شده توسط طراحان حرفه ای ناب فالوور. به راحتی آنها را در Canva سفارشی کنید و امروز بازی Reels خود را به سطح بعدی ببرید.

فهرست مطالب

ویژگی های جدید اینستاگرام

موسیقی روی چرخ و فلک

آیا می دانید چگونه می توانید موسیقی را به حلقه های خود اضافه کنید؟ اکنون می توانید آهنگ هایی را به پست های چرخ فلک خود نیز اضافه کنید! شیار کنید.

منبع: اینستاگرام

موسیقی در پروفایل اینستاگرام شما

آیا می خواهید روزهای مای اسپیس را دوباره زنده کنید؟ اکنون می توانید یک موسیقی متن شخصی به پروفایل خود اضافه کنید. فقط روی «ویرایش نمایه» ضربه بزنید، «افزودن موسیقی» را بزنید و آهنگ مورد علاقه خود را جستجو کنید. جام 30 ثانیه‌ای خود را انتخاب کنید، روی «انجام شد» ضربه بزنید و آماده هستید!

نظرسنجی های بخش نظرات

کامنت‌های اینستاگرام تا حد زیادی توسط دانشمندانی که ویژگی‌های جدیدی ارائه کرده‌اند تنها گذاشته شده‌اند… اما دیگر نه! اکنون می‌توانید از مخاطبان خود در بخش نظرات پست‌های خود نظرسنجی کنید.

نظرسنجی بخش نظرات در اینستاگرام

منبع: checkthetag در اینستاگرام

در حال حاضر، آنها فقط بر روی تلفن همراه در دسترس هستند، اما ما برای نظرسنجی در نسخه دسکتاپ اینستاگرام دست به کار خواهیم شد.

آیا این راهی برای حل آرگومان های بخش نظرات خواهد بود؟

جستجوی نقشه

اینستاگرام مدت‌ها قابلیت مکان‌یابی را داشت، اما ویژگی‌های جستجوی نقشه خود را بهبود بخشیده است. کاربران می توانند مکان های برچسب گذاری شده محبوب در اطراف خود را کاوش کنند و یافتن مشاغل، عکس های دیواری و سایر مکان های عمومی قابل توجه را آسان تر می کنند.

می‌توانید نتایج مکان را براساس دسته‌های خاصی مانند رستوران‌ها، کافه‌ها یا سالن‌ها فیلتر کنید.

جستجوی نقشه در اینستاگرام

منبع: اینستاگرام

برچسب های هوش مصنوعی

نمی توانید برچسب دقیق مورد نظر خود را پیدا کنید؟ اکنون می توانید آنها را با استفاده از هوش مصنوعی تولید کنید! هنگامی که از طریق استیکرهای GIPHY جستجو می‌کنید، می‌توانید به سادگی یک عبارت را اضافه کنید، روی «استیکرهای هوش مصنوعی» ضربه بزنید و آن را برای شما ایجاد کنید. فرصت ها بی پایان هستند.

برچسب های هوش مصنوعی در اینستاگرام

منبع: اینستاگرام

برش ها

می‌توانید با استفاده از Cutouts که در بخش استیکر یافت می‌شود، استیکرهایی از عکس‌های خود ایجاد کنید. برای کشیدن خودکار استیکر اینستاگرام به عکسی با سوژه واضح در آن نیاز دارید یا می‌توانید خودتان این کار را به صورت دستی انجام دهید.

کانال های پخش

با کانال‌های پخش، می‌توانید دنبال‌کنندگانی را بفرستید که به‌روزرسانی‌های انبوه کانال شما را انتخاب کرده‌اند. این مانند ارسال پیامی برای همه مشترکین است.

علاوه بر اکانت های فالو، کانال های پخش یکی از تنها ویژگی های اشتراک اینستاگرام است که دنبال کنندگان شما باید در آن شرکت کنند.

پخش کانال در اینستاگرام

منبع: اینستاگرام

همکاری روی قرقره ها و چرخ فلک ها

هر چه بیشتر بهتر است، درست است؟ با این ویژگی همکاری اینستاگرام، اکنون می توانید با سه دوست در یک پست فید، چرخ فلک یا حلقه شریک شوید. این بدان معنی است که محتوای شما در فیدهای همکاران شما ظاهر می شود و بالعکس!

شما به طور بالقوه قادر خواهید بود به محتوای خود سه برابر نگاه کنید. تعامل برای پست توسط همه حساب‌های درگیر به اشتراک گذاشته می‌شود.

ویژگی های کسب و کار اینستاگرام

داشبورد حرفه ای

داشبورد حرفه‌ای در اینستاگرام برای حساب‌های تجاری و سازندگان است. در اینجا، می توانید عملکرد خود را در برنامه اندازه گیری کنید. همچنین در مورد چگونگی بهبود معیارهای خود یاد خواهید گرفت — بخش «کسب و کار خود را رشد دهید» ابزارهای مفیدی برای برنامه‌نویسی عالی دارد.

داشبورد حرفه ای اینستاگرام

منبع: اینستاگرام

بیوگرافی تعاملی

ویژگی‌های بیو تعاملی دسترسی مخاطبان به اطلاعات را مستقیماً از نمایه اینستاگرام شما آسان‌تر می‌کند. اطلاعاتی مانند آدرس و شماره تلفن کسب و کار شما قابل کلیک هستند و مشتریان بالقوه کنجکاو را مستقیماً به نقطه اصلی هدایت می کنند.

و پیوند موجود در بیو را فراموش نکنید—شما می توانید وب سایت شرکت خود را در آنجا کپی و جایگذاری کنید یا درخت پیوند خود را برای به حداکثر رساندن این فضا ایجاد کنید.

(Psst: اگر به دنبال ایده های جدید زیستی IG هستید، ما 10 ایده داغ داریم).

بیو تعاملی در اینستاگرام

منبع: لوئیجی را در اینستاگرام بخواهید

انتشار رومیزی

در ژوئن 2021، اینستاگرام ویژگی انتشار دسکتاپ را معرفی کرد. این ویژگی با تشویق شدید سازندگان محتوا در همه جا که دیگر به تلفن های خود متصل نبودند، راه اندازی شد.

اگر به انتشار دسکتاپ علاقه دارید، علاقه زیادی به ناب فالوور خواهید داشت. ابزارهای انتشار ناب فالوور سازگار با دسکتاپ هستند و به شما امکان می دهند محتوای خود را برنامه ریزی و زمان بندی کنید، زمان بهینه برای پست را پیدا کنید و موارد دیگر.

word image 464576 7

بینش اینستاگرام

Insights اینستاگرام به شما امکان می دهد موفقیت خود را در پلتفرم ردیابی کنید (آنها بخشی از داشبورد حرفه ای هستند، در بالا ببینید). با استفاده از این ویژگی، معیارهای مهمی مانند نرخ تعامل، لایک‌ها، نظرات، دنبال‌کنندگان و موارد دیگر را دنبال کنید.

برای یک خلاصه کامل از نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل IG برای حساب تجاری خود، پیشنهاد می کنیم به این پست وبلاگ نگاهی بیندازید.

لایو اینستاگرام

با استفاده از Instagram Live ارتباطات جدی (در زمان واقعی) برقرار کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا مخاطبان خود را درگیر کنید و در مورد اعتبار برند می‌تواند یک گام بزرگ به شما بدهد. با استفاده از لایو اینستاگرام، می توانید:

برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از Instagram Live برای تجارت، این راهنمای بدون عرق و اشک IG Live را بررسی کنید.

همکاری اینستاگرام

پست‌های Collab به دو حساب جداگانه اجازه می‌دهند تا محتوای یکسانی را در هر دو فید خود به اشتراک بگذارند. هر دو دسته سازنده در پست ظاهر می شوند و نظرات و لایک ها همه در یک مکان هستند.

این یک ویژگی هوشمند برای استفاده در زمانی است که با یک اینفلوئنسر یا کسب‌وکار دیگری برای تبلیغات یا محتوای حمایت شده شریک می‌شوید. این مشارکت را برای مخاطبان شما شفاف و آشکار می کند و دید شما را افزایش می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تسلط بر هنر پست های اشتراکی اینستاگرام، در اینجا چند مطلب را برای شما مطالعه می کنیم.

ویژگی های پیام رسانی اینستاگرام

پیام های مستقیم

پیام های دایرکت یک راه خصوصی برای تعامل در اینستاگرام است. اینجا بهترین مکان برای گفتگو است که نمی خواهید تمام دنیا ببینند. برای استفاده حداکثری از DM های اینستاگرام خود، در اینجا یک راهنمای ضروری وجود دارد.

نظرات پین شده

نظرات معمولاً به صورت زمانی نمایش داده می‌شوند، اما گاهی اوقات با بیشترین موارد پسندیده در بالا فهرست می‌شوند. می‌توانید نظرات را در بالای انبوه (مستقیماً زیر عنوان) سنجاق کنید تا بتوانید کنترل کنید که مخاطبان شما کدام نظرات را اول ببینند.

کسب‌وکارها می‌توانند از نظرات پین‌شده برای تقویت پیام‌های مثبت، جلب توجه به سؤالات متداول یا قرار دادن یک نظر خنده‌دار در جلو و مرکز استفاده کنند. (پین کردن نظر آسان است: در اینجا نحوه انجام آن آمده است.)

نظرات پین شده در اینستاگرام

منبع: اخبار خوب تانک ها در اینستاگرام

نظرسنجی ها، آزمون ها، فایل های GIF و برچسب ها

با استفاده از پیام رسان اینستاگرام، می توانید گیف یا استیکر را در هر پیام مستقیم ارسال کنید. به علاوه، می‌توانید نظرسنجی‌ها یا آزمون‌های تعاملی را به هر چت گروهی (هر پیامی با سه یا چند حساب درگیر) ارسال کنید.

برای دسترسی به این ویژگی ها، به چت انتخابی بروید و روی نماد برچسب در سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید. از آنجا، می‌توانید استیکرها و GIF‌ها را انتخاب کنید و از گزینه‌های نظرسنجی و آزمون استفاده کنید—اگر آنچه به دنبال آن هستید فوراً ظاهر نشد، از نوار جستجو استفاده کنید.

نظرسنجی DM ویژگی اینستاگرام

یادداشت های اینستاگرام

ویژگی یادداشت‌های اینستاگرام را مانند یک تابلوی اعلانات در نظر بگیرید: می‌توانید عبارات کوتاه را به بالای مسنجر «پین کنید» و آنها به مدت 24 ساعت در آنجا خواهند ماند. یادداشت‌ها مکانی عالی برای یادآوری رویدادها، تبلیغات، به‌روزرسانی‌های زندگی و موارد دیگر هستند.

آیا می خواهید در مورد یادداشت های اینستاگرام (و این که آنها برای چه مفید هستند) بیشتر بدانید؟ در اینجا یک پست وبلاگ برای شما وجود دارد.

ویژگی های استوری اینستاگرام

کپشن استوری اینستاگرام

کپشن ها روشی کلاسیک برای ارتقای بازی استوری اینستاگرام شما هستند – به شما این امکان را می دهند که متن، ایموجی ها و برچسب ها را روی عکس، حلقه یا پستی که به اشتراک می گذارید لایه بندی کنید.

لینک های استوری اینستاگرام

می توانید در استوری اینستاگرام خود به یک وب سایت پیوند دهید. این ویژگی را در استیکرها خواهید یافت.

لینک استوری اینستاگرام

منبع: پروتئین خوب در اینستاگرام

نکات برجسته استوری اینستاگرام

استوری های IG پس از ارسال ناپدید می شوند. مگر اینکه در یک داستان برجسته ذخیره شوند. نکات برجسته داستان به شما این امکان را می دهد که داستان های قابل توجه یا آموزنده را “پین” نگه دارید و به راحتی در بالای نمایه خود در دسترس قرار دهید.

اگر به دنبال سفارشی کردن پوشش های هایلایت خود هستید، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

برجسته کردن کاورها در اینستاگرام

منبع: ناب فالوور در اینستاگرام

برچسب های داستان تعاملی

استیکرهای استوری به کاربران این امکان را می دهند که در حین حضور در برنامه اینستاگرام با محتوای شما ارتباط برقرار کنند. استیکرهای تعاملی شامل استخرها، لینک ها، آزمون ها و سوالات می باشد. می‌توانید از این ویژگی‌ها برای تعامل با مخاطبان، نظرات منبع یا دریافت ایده استفاده کنید.

برای ایده های بیشتر برای استوری اینستاگرام، در اینجا یک پست وبلاگ با بیش از 30 نمونه وجود دارد.

مال خودت رو اضافه کن

این یکی از جدیدترین گزینه های استیکر اینستاگرام است و در هنگام اشتراک گذاری امکانات بسیار جالبی دارد. استیکر “Add yours” به هر کسی در اینستاگرام اجازه می دهد تا در یک چالش اشتراک گذاری عکس که به دنبال یک دستور خاص است، شرکت کند. به عنوان مثال: “شما به عنوان یک کیسه خاکی نوجوان.”

این پیام‌های برچسب می‌توانند منفجر شوند و صدها هزار نفر از آنها به عنوان بهانه‌ای برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها استفاده کنند.

ویژگی های حلقه اینستاگرام

ریمیکس

ویژگی Remix به کاربران اینستاگرام این فرصت را می‌دهد تا یک حلقه بسازند که شامل عکس یا ویدیوی ارسال شده توسط کاربر دیگری است. این یک راه عالی برای فیلمبرداری عکس العمل، دادن نظر جذاب در مورد پست دیگری یا حمایت از کاربر دیگری از برنامه است. (همچنین دوئت بخوان!)

قالب های حلقه

ویرایش حلقه‌های اینستاگرام می‌تواند دردسرساز باشد (مخصوصاً اگر از برنامه درون‌برنامه‌ای IG استفاده می‌کنید – در اینجا چند راه‌حل رایگان جایگزین وجود دارد)، و قالب‌های Reel یک استراتژی کاربرپسند برای ایجاد ویدیوهای عالی هستند. قالب‌ها به‌طور خودکار ویدیوهای انتخابی شما را در یک بازه زمانی خاص، معمولاً با ضرب آهنگ یک آهنگ خاص، در می‌آورند و تنها در چند ثانیه یک ویدیوی کاملا ویرایش‌شده را در اختیار شما قرار می‌دهند.

برای استفاده از الگوی Reel، کافیست Use template را بزنید که بالای نام حساب روی Reel ظاهر می شود.

ویژگی های خرید اینستاگرام

برچسب های محصول

برچسب‌های محصول ابزاری عالی برای خرده‌فروشانی است که از این پلتفرم استفاده می‌کنند (و ابزاری بسیار جذاب‌تر برای خریدارهای آنلاین). این ویژگی خرید اینستاگرام به کسب‌وکارها این فرصت را می‌دهد تا محصولات خود را به صورت آنلاین به نمایش بگذارند و به مصرف‌کنندگان این فرصت را می‌دهد که آن محصولات را مستقیماً در برنامه خریداری کنند.

خرید اینستاگرام یک هنر است – در اینجا ترفندهای برتر این تجارت آورده شده است.

پرداخت اینستاگرام

صحبت از خرید مستقیم در برنامه: این همان چیزی است که Instagram Checkout در مورد آن است. این ویژگی درون برنامه ای خرید را به صورت مجرمانه آسان می کند.

ویژگی های مخفی اینستاگرام

پست های قبلی را که دوست داشتید ببینید

میدونی چطوری گاهی از چیزی خوشت میاد و فکر میکنی، فراموش نمیکنم اون چی بود! فقط سعی کنید بعداً دوباره پست را مرور کنید و کاملاً فراموش کنید که چه چیزی بود؟ خوب، اکنون می توانید پست هایی را که لایک کرده اید ببینید.

روی منوی همبرگر (سه خط که روی هم چیده شده اند) در نمایه خود کلیک کنید. حرکت به فعالیت شما، کلیک کنید تعاملاتو سپس کلیک کنید دوست دارد.

مشاهده لایک های اینستاگرام

نظرات و لایک های پست های خود را پنهان، حذف یا غیرفعال کنید

شما کنترل دارید که چه کسی با محتوای شما در اینستاگرام تعامل دارد. این بسیار مهم است، به خصوص برای حساب های تجاری. آخرین چیزی که می خواهید یک بخش نظرات فراری پر از منفی است.

برای فیلتر کردن نظرات بر اساس کلمه کلیدی:

برای حذف نظرات:

برای غیرفعال کردن کامل نظرات:

تاریخچه جستجوی اینستاگرام خود را پاک کنید

می توانید از شر تمام جستجوهای عجیب و غریب یا غلط املایی که از تاریخچه جستجوی خود انجام داده اید خلاص شوید. در اینجا به این صورت است:

جستجوهای اینستاگرام را پاک کنید

یک فونت خاص به بیو خود اضافه کنید

آیا می دانید آن فونت های فانتزی که همه بچه های باحال در بایوس خود استفاده می کنند؟ اکنون، شما می توانید آنچه را که دارند داشته باشید. برای افزودن فونت های خاص به بیو:

پاسخ سریع به پیام های رایج ایجاد کنید

اگر یک حساب تجاری در اینستاگرام دارید، ممکن است بارها و بارها از دریافت پیام های مشابه رنج ببرید. می‌توانید با پاسخ‌های ذخیره‌شده پاسخ به سؤالات و نظرات متداول در حساب‌های تجاری اینستاگرام را ساده کنید. در اینجا به این صورت است:

اگر آن را دوست دارید، پس از آن استفاده از مدیریت جامعه را دوست خواهید داشت ناب فالوور Inbox.

با ناب فالوور، به پیام‌های ارسالی دسترسی دارید همه حساب های رسانه های اجتماعی شما در یک مکان. می‌توانید یادداشت‌هایی را به نمایه‌های مشتریان اضافه کنید و همه پیام‌های خود را به‌عنوان یک تیم مدیریت کنید. و ناب فالوور Inbox دارای قابلیت‌های اتوماسیون بیشتری نسبت به پلتفرم اصلی اینستاگرام است:

این تصویر دارای یک ویژگی alt خالی است. نام فایل آن word-image-464576-14.png است

حساب های مورد علاقه خود را برای مشاهده موارد بیشتر انتخاب کنید

شما می توانید لیست مورد علاقه خود را ایجاد کنید تا تعداد بیشتری از دوستان، آشنایان و اینفلوئنسرهای اینستاگرامی مورد علاقه خود را مشاهده کنید. پست‌های آن‌ها بالاتر خواهد بود و بیشتر در فید شما نشان داده می‌شود، و می‌توانید برای بررسی افراد خود به فید فقط مورد علاقه دسترسی داشته باشید.

این فید علاقه مندی ها بدون تبلیغات یا پست های پیشنهادی ارائه می شود و کاملاً ناشناس است. برای انتخاب موارد دلخواه خود، روی لوگوی اینستاگرام در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید و حساب های مورد نظر خود را به لیست اضافه کنید.

پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام (و سایر محتوای اجتماعی خود) را ایجاد، زمان‌بندی و منتشر کنید، با مخاطبان خود تعامل داشته باشید و موفقیت خود را از یک داشبورد با استفاده از ناب فالوور اندازه‌گیری کنید. آزمایش 30 روزه رایگان خود را از امروز شروع کنید.

ویژگی های اینستاگرام به طور مداوم در حال جابجایی مرزها، تکامل و تغییر در مقابل چشمان ما هستند.

این شبکه اجتماعی یک ملکه چند استعدادی است: مطمئناً می‌توانید یک فیلتر جالب روی یک عکس بیندازید، اما به لطف بسیاری از ویژگی‌های بومی اینستاگرام، می‌توانید:

در اینجا ویژگی های اینستاگرام که هر بازاریاب باید بداند، از جمله به روز رسانی های جدید و ویژگی های پنهان آورده شده است. یادداشت بردارید! (شوخی می کنم، نشانک کردن صفحه برای ما به اندازه کافی خوب است).

ویژگی های جدید اینستاگرام

موسیقی روی چرخ و فلک

آیا می دانید چگونه می توانید موسیقی را به حلقه های خود اضافه کنید؟ اکنون می توانید آهنگ هایی را به پست های چرخ فلک خود نیز اضافه کنید! شیار کنید.

اضافه کردن موسیقی به چرخ و فلک های اینستاگرام

منبع: اینستاگرام

موسیقی در پروفایل اینستاگرام شما

آیا می خواهید روزهای مای اسپیس را دوباره زنده کنید؟ اکنون می توانید یک موسیقی متن شخصی به پروفایل خود اضافه کنید. فقط روی «ویرایش نمایه» ضربه بزنید، «افزودن موسیقی» را بزنید و آهنگ مورد علاقه خود را جستجو کنید. جام 30 ثانیه‌ای خود را انتخاب کنید، روی «انجام شد» ضربه بزنید و آماده هستید!

نظرسنجی های بخش نظرات

کامنت‌های اینستاگرام تا حد زیادی توسط دانشمندانی که ویژگی‌های جدیدی ارائه کرده‌اند تنها گذاشته شده‌اند… اما دیگر نه! اکنون می‌توانید از مخاطبان خود در بخش نظرات پست‌های خود نظرسنجی کنید.

نظرسنجی بخش نظرات در اینستاگرام

منبع: checkthetag در اینستاگرام

در حال حاضر، آنها فقط بر روی تلفن همراه در دسترس هستند، اما ما برای نظرسنجی در نسخه دسکتاپ اینستاگرام دست به کار خواهیم شد.

آیا این راهی برای حل آرگومان های بخش نظرات خواهد بود؟

جستجوی نقشه

اینستاگرام مدت‌ها قابلیت مکان‌یابی را داشت، اما ویژگی‌های جستجوی نقشه خود را بهبود بخشیده است. کاربران می توانند مکان های برچسب گذاری شده محبوب در اطراف خود را کاوش کنند و یافتن مشاغل، عکس های دیواری و سایر مکان های عمومی قابل توجه را آسان تر می کنند.

می‌توانید نتایج مکان را براساس دسته‌های خاصی مانند رستوران‌ها، کافه‌ها یا سالن‌ها فیلتر کنید.

جستجوی نقشه در اینستاگرام

منبع: اینستاگرام

برچسب های هوش مصنوعی

نمی توانید برچسب دقیق مورد نظر خود را پیدا کنید؟ اکنون می توانید آنها را با استفاده از هوش مصنوعی تولید کنید! هنگامی که از طریق استیکرهای GIPHY جستجو می‌کنید، می‌توانید به سادگی یک عبارت را اضافه کنید، روی «استیکرهای هوش مصنوعی» ضربه بزنید و آن را برای شما ایجاد کنید. فرصت ها بی پایان هستند.

برچسب های هوش مصنوعی در اینستاگرام

منبع: اینستاگرام

برش ها

می‌توانید با استفاده از Cutouts که در بخش استیکر یافت می‌شود، استیکرهایی از عکس‌های خود ایجاد کنید. برای کشیدن خودکار استیکر اینستاگرام به عکسی با سوژه واضح در آن نیاز دارید یا می‌توانید خودتان این کار را به صورت دستی انجام دهید.

کانال های پخش

با کانال‌های پخش، می‌توانید دنبال‌کنندگانی را بفرستید که به‌روزرسانی‌های انبوه کانال شما را انتخاب کرده‌اند. این مانند ارسال پیامی برای همه مشترکین است.

علاوه بر اکانت های فالو، کانال های پخش یکی از تنها ویژگی های اشتراک اینستاگرام است که دنبال کنندگان شما باید در آن شرکت کنند.

پخش کانال در اینستاگرام

منبع: اینستاگرام

همکاری روی قرقره ها و چرخ فلک ها

هر چه بیشتر بهتر است، درست است؟ با این ویژگی همکاری اینستاگرام، اکنون می توانید با سه دوست در یک پست فید، چرخ فلک یا حلقه شریک شوید. این بدان معنی است که محتوای شما در فیدهای همکاران شما ظاهر می شود و بالعکس!

شما به طور بالقوه قادر خواهید بود به محتوای خود سه برابر نگاه کنید. تعامل برای پست توسط همه حساب‌های درگیر به اشتراک گذاشته می‌شود.

ویژگی های کسب و کار اینستاگرام

داشبورد حرفه ای

داشبورد حرفه‌ای در اینستاگرام برای حساب‌های تجاری و سازندگان است. در اینجا، می توانید عملکرد خود را در برنامه اندازه گیری کنید. همچنین در مورد چگونگی بهبود معیارهای خود یاد خواهید گرفت — بخش «کسب و کار خود را رشد دهید» ابزارهای مفیدی برای برنامه‌نویسی عالی دارد.

داشبورد حرفه ای اینستاگرام

منبع: اینستاگرام

بیوگرافی تعاملی

ویژگی‌های بیو تعاملی دسترسی مخاطبان به اطلاعات را مستقیماً از نمایه اینستاگرام شما آسان‌تر می‌کند. اطلاعاتی مانند آدرس و شماره تلفن کسب و کار شما قابل کلیک هستند و مشتریان بالقوه کنجکاو را مستقیماً به نقطه اصلی هدایت می کنند.

و پیوند موجود در بیو را فراموش نکنید—شما می توانید وب سایت شرکت خود را در آنجا کپی و جایگذاری کنید یا درخت پیوند خود را برای به حداکثر رساندن این فضا ایجاد کنید.

(Psst: اگر به دنبال ایده های جدید زیستی IG هستید، ما 10 ایده داغ داریم).

بیو تعاملی در اینستاگرام

منبع: لوئیجی را در اینستاگرام بخواهید

انتشار رومیزی

در ژوئن 2021، اینستاگرام ویژگی انتشار دسکتاپ را معرفی کرد. این ویژگی با تشویق شدید سازندگان محتوا در همه جا که دیگر به تلفن های خود متصل نبودند، راه اندازی شد.

اگر به انتشار دسکتاپ علاقه دارید، علاقه زیادی به ناب فالوور خواهید داشت. ابزارهای انتشار ناب فالوور سازگار با دسکتاپ هستند و به شما امکان می دهند محتوای خود را برنامه ریزی و زمان بندی کنید، زمان بهینه برای پست را پیدا کنید و موارد دیگر.

word image 464576 7

بینش اینستاگرام

Insights اینستاگرام به شما امکان می دهد موفقیت خود را در پلتفرم ردیابی کنید (آنها بخشی از داشبورد حرفه ای هستند، در بالا ببینید). با استفاده از این ویژگی، معیارهای مهمی مانند نرخ تعامل، لایک‌ها، نظرات، دنبال‌کنندگان و موارد دیگر را دنبال کنید.

برای یک خلاصه کامل از نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل IG برای حساب تجاری خود، پیشنهاد می کنیم به این پست وبلاگ نگاهی بیندازید.

لایو اینستاگرام

با استفاده از Instagram Live ارتباطات جدی (در زمان واقعی) برقرار کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا مخاطبان خود را درگیر کنید و در مورد اعتبار برند می‌تواند یک گام بزرگ به شما بدهد. با استفاده از لایو اینستاگرام، می توانید:

برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از Instagram Live برای تجارت، این راهنمای بدون عرق و اشک IG Live را بررسی کنید.

همکاری اینستاگرام

پست‌های Collab به دو حساب جداگانه اجازه می‌دهند تا محتوای یکسانی را در هر دو فید خود به اشتراک بگذارند. هر دو دسته سازنده در پست ظاهر می شوند و نظرات و لایک ها همه در یک مکان هستند.

این یک ویژگی هوشمند برای استفاده در زمانی است که با یک اینفلوئنسر یا کسب‌وکار دیگری برای تبلیغات یا محتوای حمایت شده شریک می‌شوید. این مشارکت را برای مخاطبان شما شفاف و آشکار می کند و دید شما را افزایش می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تسلط بر هنر پست های اشتراکی اینستاگرام، در اینجا چند مطلب را برای شما مطالعه می کنیم.

ویژگی های پیام رسانی اینستاگرام

پیام های مستقیم

پیام های دایرکت یک راه خصوصی برای تعامل در اینستاگرام است. اینجا بهترین مکان برای گفتگو است که نمی خواهید تمام دنیا ببینند. برای استفاده حداکثری از DM های اینستاگرام خود، در اینجا یک راهنمای ضروری وجود دارد.

نظرات پین شده

نظرات معمولاً به صورت زمانی نمایش داده می‌شوند، اما گاهی اوقات با بیشترین موارد پسندیده در بالا فهرست می‌شوند. می‌توانید نظرات را در بالای انبوه (مستقیماً زیر عنوان) سنجاق کنید تا بتوانید کنترل کنید که مخاطبان شما کدام نظرات را اول ببینند.

کسب‌وکارها می‌توانند از نظرات پین‌شده برای تقویت پیام‌های مثبت، جلب توجه به سؤالات متداول یا قرار دادن یک نظر خنده‌دار در جلو و مرکز استفاده کنند. (پین کردن نظر آسان است: در اینجا نحوه انجام آن آمده است.)

نظرات پین شده در اینستاگرام

منبع: اخبار خوب تانک ها در اینستاگرام

نظرسنجی ها، آزمون ها، فایل های GIF و برچسب ها

با استفاده از پیام رسان اینستاگرام، می توانید گیف یا استیکر را در هر پیام مستقیم ارسال کنید. به علاوه، می‌توانید نظرسنجی‌ها یا آزمون‌های تعاملی را به هر چت گروهی (هر پیامی با سه یا چند حساب درگیر) ارسال کنید.

برای دسترسی به این ویژگی ها، به چت انتخابی بروید و روی نماد برچسب در سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید. از آنجا، می‌توانید استیکرها و GIF‌ها را انتخاب کنید و از گزینه‌های نظرسنجی و آزمون استفاده کنید—اگر آنچه به دنبال آن هستید فوراً ظاهر نشد، از نوار جستجو استفاده کنید.

نظرسنجی DM ویژگی اینستاگرام

یادداشت های اینستاگرام

ویژگی یادداشت‌های اینستاگرام را مانند یک تابلوی اعلانات در نظر بگیرید: می‌توانید عبارات کوتاه را به بالای مسنجر «پین کنید» و آنها به مدت 24 ساعت در آنجا خواهند ماند. یادداشت‌ها مکانی عالی برای یادآوری رویدادها، تبلیغات، به‌روزرسانی‌های زندگی و موارد دیگر هستند.

آیا می خواهید در مورد یادداشت های اینستاگرام (و این که آنها برای چه مفید هستند) بیشتر بدانید؟ در اینجا یک پست وبلاگ برای شما وجود دارد.

ویژگی های استوری اینستاگرام

کپشن استوری اینستاگرام

کپشن ها روشی کلاسیک برای ارتقای بازی استوری اینستاگرام شما هستند – به شما این امکان را می دهند که متن، ایموجی ها و برچسب ها را روی عکس، حلقه یا پستی که به اشتراک می گذارید لایه بندی کنید.

لینک های استوری اینستاگرام

می توانید در استوری اینستاگرام خود به یک وب سایت پیوند دهید. این ویژگی را در استیکرها خواهید یافت.

لینک استوری اینستاگرام

منبع: پروتئین خوب در اینستاگرام

نکات برجسته استوری اینستاگرام

استوری های IG پس از ارسال ناپدید می شوند. مگر اینکه در یک داستان برجسته ذخیره شوند. نکات برجسته داستان به شما این امکان را می دهد که داستان های قابل توجه یا آموزنده را “پین” نگه دارید و به راحتی در بالای نمایه خود در دسترس قرار دهید.

اگر به دنبال سفارشی کردن پوشش های هایلایت خود هستید، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

برجسته کردن کاورها در اینستاگرام

منبع: ناب فالوور در اینستاگرام

برچسب های داستان تعاملی

استیکرهای استوری به کاربران این امکان را می دهند که در حین حضور در برنامه اینستاگرام با محتوای شما ارتباط برقرار کنند. استیکرهای تعاملی شامل استخرها، لینک ها، آزمون ها و سوالات می باشد. می‌توانید از این ویژگی‌ها برای تعامل با مخاطبان، نظرات منبع یا دریافت ایده استفاده کنید.

برای ایده های بیشتر برای استوری اینستاگرام، در اینجا یک پست وبلاگ با بیش از 30 نمونه وجود دارد.

مال خودت رو اضافه کن

این یکی از جدیدترین گزینه های استیکر اینستاگرام است و در هنگام اشتراک گذاری امکانات بسیار جالبی دارد. استیکر “Add yours” به هر کسی در اینستاگرام اجازه می دهد تا در یک چالش اشتراک گذاری عکس که به دنبال یک دستور خاص است، شرکت کند. به عنوان مثال: “شما به عنوان یک کیسه خاکی نوجوان.”

این پیام‌های برچسب می‌توانند منفجر شوند و صدها هزار نفر از آنها به عنوان بهانه‌ای برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها استفاده کنند.

ویژگی های حلقه اینستاگرام

ریمیکس

ویژگی Remix به کاربران اینستاگرام این فرصت را می‌دهد تا یک حلقه بسازند که شامل عکس یا ویدیوی ارسال شده توسط کاربر دیگری است. این یک راه عالی برای فیلمبرداری عکس العمل، دادن نظر جذاب در مورد پست دیگری یا حمایت از کاربر دیگری از برنامه است. (همچنین دوئت بخوان!)

قالب های حلقه

ویرایش حلقه‌های اینستاگرام می‌تواند دردسرساز باشد (مخصوصاً اگر از برنامه درون‌برنامه‌ای IG استفاده می‌کنید – در اینجا چند راه‌حل رایگان جایگزین وجود دارد)، و قالب‌های Reel یک استراتژی کاربرپسند برای ایجاد ویدیوهای عالی هستند. قالب‌ها به‌طور خودکار ویدیوهای انتخابی شما را در یک بازه زمانی خاص، معمولاً با ضرب آهنگ یک آهنگ خاص، در می‌آورند و تنها در چند ثانیه یک ویدیوی کاملا ویرایش‌شده را در اختیار شما قرار می‌دهند.

برای استفاده از الگوی Reel، کافیست Use template را بزنید که بالای نام حساب روی Reel ظاهر می شود.

ویژگی های خرید اینستاگرام

برچسب های محصول

برچسب‌های محصول ابزاری عالی برای خرده‌فروشانی است که از این پلتفرم استفاده می‌کنند (و ابزاری بسیار جذاب‌تر برای خریدارهای آنلاین). این ویژگی خرید اینستاگرام به کسب‌وکارها این فرصت را می‌دهد تا محصولات خود را به صورت آنلاین به نمایش بگذارند و به مصرف‌کنندگان این فرصت را می‌دهد که آن محصولات را مستقیماً در برنامه خریداری کنند.

خرید اینستاگرام یک هنر است – در اینجا ترفندهای برتر این تجارت آورده شده است.

پرداخت اینستاگرام

صحبت از خرید مستقیم در برنامه: این همان چیزی است که Instagram Checkout در مورد آن است. این ویژگی درون برنامه ای خرید را به صورت مجرمانه آسان می کند.

ویژگی های مخفی اینستاگرام

پست های قبلی را که دوست داشتید ببینید

میدونی چطوری گاهی از چیزی خوشت میاد و فکر میکنی، فراموش نمیکنم اون چی بود! فقط سعی کنید بعداً دوباره پست را مرور کنید و کاملاً فراموش کنید که چه چیزی بود؟ خوب، اکنون می توانید پست هایی را که لایک کرده اید ببینید.

روی منوی همبرگر (سه خط که روی هم چیده شده اند) در نمایه خود کلیک کنید. حرکت به فعالیت شما، کلیک کنید تعاملاتو سپس کلیک کنید دوست دارد.

مشاهده لایک های اینستاگرام

نظرات و لایک های پست های خود را پنهان، حذف یا غیرفعال کنید

شما کنترل دارید که چه کسی با محتوای شما در اینستاگرام تعامل دارد. این بسیار مهم است، به خصوص برای حساب های تجاری. آخرین چیزی که می خواهید یک بخش نظرات فراری پر از منفی است.

برای فیلتر کردن نظرات بر اساس کلمه کلیدی:

برای حذف نظرات:

برای غیرفعال کردن کامل نظرات:

تاریخچه جستجوی اینستاگرام خود را پاک کنید

می توانید از شر تمام جستجوهای عجیب و غریب یا غلط املایی که از تاریخچه جستجوی خود انجام داده اید خلاص شوید. در اینجا به این صورت است:

جستجوهای اینستاگرام را پاک کنید

یک فونت خاص به بیو خود اضافه کنید

آیا می دانید آن فونت های فانتزی که همه بچه های باحال در بایوس خود استفاده می کنند؟ اکنون، شما می توانید آنچه را که دارند داشته باشید. برای افزودن فونت های خاص به بیو:

پاسخ سریع به پیام های رایج ایجاد کنید

اگر یک حساب تجاری در اینستاگرام دارید، ممکن است بارها و بارها از دریافت پیام های مشابه رنج ببرید. می‌توانید با پاسخ‌های ذخیره‌شده پاسخ به سؤالات و نظرات متداول در حساب‌های تجاری اینستاگرام را ساده کنید. در اینجا به این صورت است:

اگر آن را دوست دارید، پس از آن استفاده از مدیریت جامعه را دوست خواهید داشت ناب فالوور Inbox.

با ناب فالوور، به پیام‌های ارسالی دسترسی دارید همه حساب های رسانه های اجتماعی شما در یک مکان. می‌توانید یادداشت‌هایی را به نمایه‌های مشتریان اضافه کنید و همه پیام‌های خود را به‌عنوان یک تیم مدیریت کنید. و ناب فالوور Inbox دارای قابلیت‌های اتوماسیون بیشتری نسبت به پلتفرم اصلی اینستاگرام است:

این تصویر دارای یک ویژگی alt خالی است. نام فایل آن word-image-464576-14.png است

حساب های مورد علاقه خود را برای مشاهده موارد بیشتر انتخاب کنید

شما می توانید لیست مورد علاقه خود را ایجاد کنید تا تعداد بیشتری از دوستان، آشنایان و اینفلوئنسرهای اینستاگرامی مورد علاقه خود را مشاهده کنید. پست‌های آن‌ها بالاتر خواهد بود و بیشتر در فید شما نشان داده می‌شود، و می‌توانید برای بررسی افراد خود به فید فقط مورد علاقه دسترسی داشته باشید.

این فید علاقه مندی ها بدون تبلیغات یا پست های پیشنهادی ارائه می شود و کاملاً ناشناس است. برای انتخاب موارد دلخواه خود، روی لوگوی اینستاگرام در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید و حساب های مورد نظر خود را به لیست اضافه کنید.

پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام (و سایر محتوای اجتماعی خود) را ایجاد، زمان‌بندی و منتشر کنید، با مخاطبان خود تعامل داشته باشید و موفقیت خود را از یک داشبورد با استفاده از ناب فالوور اندازه‌گیری کنید. آزمایش 30 روزه رایگان خود را از امروز شروع کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا