چه طور

نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی با متن

چه باید بدانیم

  • Text Effects یک ابزار Adobe Firefly است که از هوش مصنوعی و تخیل انسان برای ایجاد لوگو با متون استفاده می کند.
  • این ابزار به صورت رایگان در برنامه وب Adobe Firefly برای همه کاربران Adobe در دسترس است، بدون اینکه نیازی به اشتراک در برنامه های پولی داشته باشید.
  • شما می توانید لوگوهای خود را با جلوه های مختلف با توصیف آنچه می خواهید در آنها در داخل اعلان ورودی ببینید طراحی کنید.
  • لوگوهایی که در Adobe Firefly ایجاد می‌کنید می‌توانند با پس‌زمینه شفاف بارگیری شوند، اما تصاویر ذخیره‌شده دارای واترمارک اعتبار محتوا هستند تا دیگران بدانند که از هوش مصنوعی برای ایجاد آنها استفاده شده است.

در این عصر پیشرفت سریع فناوری، برای هنرمندان و طراحان ضروری است که از هوش مصنوعی به عنوان ابزاری برای افزایش خلاقیت خود استفاده کنند. شاید تا به حال دیده باشید که از هوش مصنوعی برای ایجاد هر نوع هنری از جمله تصاویر، تصاویر، فیلم ها و حتی موسیقی استفاده می شود. اکنون، همچنین می‌توانید از قدرت آن برای تولید آرم با متون با توصیف اینکه می‌خواهید طراحی شما شبیه به آن باشد، استفاده کنید.

به لطف هوش مصنوعی ادوبی Firefly، اکنون می توانید طرح های لوگوی منحصر به فرد و چشم نواز را بدون زحمت با استفاده از توضیحات متنی به عنوان ورودی خود ایجاد کنید. در این پست، ما شما را با دستورالعمل های گام به گام راهنمایی می کنیم تا از Adobe Firefly برای ایجاد آرم های خیره کننده به راحتی استفاده کنید. ]

مربوط: نحوه استفاده از AI Generative Fill در Adobe Firefly

ابزار Text Effects در Adobe Firefly چیست؟

Adobe با افزودن قدرت بیشتر به مجموعه خلاقانه خود، اکنون مجموعه ای از ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی را به عنوان بخشی از Adobe Firefly ارائه می دهد. یکی از ویژگی‌های برجسته‌ای که برای استفاده همه در دسترس است، ابزار Text Effects است که به کاربران اجازه می‌دهد لوگوهایی با متون سبک ایجاد کنند.

Text Effects از قابلیت‌های هوش مصنوعی Adobe برای ایجاد مجموعه‌ای از طرح‌ها برای شخصیت‌های لوگوی شما استفاده می‌کند و به شما امکان می‌دهد طراحی خود را توصیف کنید که چگونه باید باشد. درست مانند تولید تصویر، شما قادر خواهید بود با استفاده از تخیل خود، نحوه ظاهر شدن حروف در لوگوی خود را مشخص کنید. لوگوی شما می تواند هم حروف و هم اعداد را در یک خط داشته باشد، اما ممکن است از محدودیت 20 نویسه تجاوز نکند.

از آنجایی که Firefly به شما امکان می دهد این متن های سبک را در پس زمینه شفاف ایجاد کنید، می توانید از خلاقیت های خود به عنوان لوگو برای شرکت یا برند خود استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از ابزار Text Effects با ورود به حساب Adobe خود، هر تعداد طرح لوگو ایجاد کنید.

نحوه دسترسی به ابزار Text Effects در Adobe Firefly

ابزار Adobe’s Text Effects بخشی از برنامه وب Adobe Firefly است که به صورت رایگان برای هر کسی که یک حساب کاربری موجود در Adobe دارد در دسترس است. بنابراین، برای شروع استفاده از ابزار AI Text Effects Adobe، باید با رفتن به firefly.adobe.com در یک مرورگر وب (در گوگل کروم، سافاری، مایکروسافت اج و فایرفاکس کار می‌کند) به برنامه وب Adobe Firefly دسترسی پیدا کنید. وقتی صفحه اصلی Adobe Firefly باز شد، روی آن کلیک کنید ورود در گوشه سمت راست بالا

در صفحه ورود به سیستم که بارگیری می شود، می توانید از یک آدرس ایمیل برای حساب Adobe موجود خود برای ورود به سیستم استفاده کنید یا روی آن کلیک کنید. یک حساب کاربری ایجاد کنید پیوند برای راه اندازی یک حساب Adobe از ابتدا. شما همچنین می توانید با استفاده از سیستم خود وارد Adobe شوید سیب، گوگل، یا فیس بوک حساب نیز.

1685736574 471 نحوه استفاده از AI Generative Fill در Adobe Firefly

پس از ورود به حساب کاربری Adobe خود به صفحه اصلی Adobe Firefly باز خواهید گشت. در اینجا اسکرول کنید و روی آن کلیک کنید تولید می کنند در کادر «جلوه‌های متن»

نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

اکنون به صفحه جلوه های متنی در داخل Adobe Firefly خواهید رسید که از آنجا می توانید از هوش مصنوعی Adobe برای ایجاد لوگوهای خلاقانه با پیام های متنی استفاده کنید.

نحوه ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی با متن با استفاده از Adobe Firefly

پس از ثبت نام در Adobe، می توانید با رفتن به صفحه جلوه های متنی Firefly در یک مرورگر وب، شروع به ایجاد لوگوهای متنی کنید. از اینجا می‌توانید لوگوهای مبتنی بر متن را با استفاده از اعلان‌های متنی تولید کنید و با استفاده از ابزار هوش مصنوعی Adobe تغییراتی در آنها ایجاد کنید.

1686001804 736 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

وقتی به صفحه Text Effects می‌رسید، باید کتابخانه‌ای از ایجاد لوگوی متنی ساخته‌شده توسط هوش مصنوعی توسط دیگرانی که کار خود را به Adobe Firefly ارسال کرده‌اند، ببینید. می‌توانید روی هر یک از این تصاویر نگه دارید تا به دستور استفاده شده برای ایجاد لوگوی انتخابی نگاه کنید. این به شما کمک می کند تا قبل از اینکه خودتان شروع به تولید لوگو با استفاده از ابزار Text Effects Adobe کنید، مقداری الهام بگیرید.

1686001804 826 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

در پایین این صفحه، یک جعبه متن بزرگ با دو بخش مجزا را مشاهده خواهید کرد. یکی در سمت چپ جایی است که شما متن واقعی لوگوی را که می خواهید بسازید وارد می کنید و یکی در سمت راست جایی است که توضیحاتی را در مورد اینکه می خواهید لوگو چگونه به نظر برسد را وارد می کنید.

می توانید با وارد کردن متن لوگوی خود شروع کنید. این متن می تواند از اعداد و حروف الفبا تشکیل شده باشد و هنگام ایجاد لوگو با استفاده از ابزار هوش مصنوعی Adobe می توانید حداکثر 20 کاراکتر را وارد کنید. باید توجه داشته باشید که این ابزار فقط می تواند یک خط متن ایجاد کند. بنابراین با فشار دادن Enter خط جدیدی برای نوشتن متن ایجاد نمی شود. در این مثال، ما به سادگی یک لوگو برای “Nerdschalk” ایجاد می کنیم.

1686001804 313 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

بخش دوم کادر متن جایی است که ممکن است بخواهید توضیحاتی را برای لوگویی که ایجاد می کنید وارد کنید. برای همراهی با “Nerdschalk”، “الکترونیک، چیپ ست” را به عنوان توضیحات آن وارد کردیم. پس از تکمیل هر دو بخش، روی آن کلیک کنید تولید می کنند در گوشه پایین سمت راست

1686001804 715 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

Adobe اکنون مجموعه ای از 4 لوگو را بر اساس متن و توضیحاتی که در صفحه قبل وارد کرده اید ایجاد می کند. به‌طور پیش‌فرض، پیش‌نمایش طرح اول را در نیمه بالایی صفحه می‌بینید.

1686001805 874 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

برای پیش نمایش بقیه طرح های تولید شده، روی ریز عکس های مربوطه از پایین کلیک کنید.

1686001807 721 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

اگر هر چهار لوگوی تولید شده خود را پیش‌نمایش کرده‌اید و هنوز از آثار راضی نیستید، می‌توانید جزئیات بیشتری را در بخش «توضیحات» کادر متن اضافه کنید یا به سادگی روی آن کلیک کنید. تازه کردن برای دیدن مجموعه جدیدی از لوگوها

1686001807 638 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

در صورتی که یکی از لوگوهای ایجاد شده در فایرفلای را دوست دارید، می توانید روی تصویر کوچک آن کلیک کنید تا پیش نمایش آن را مشاهده کنید و سپس بر روی نماد دانلود در گوشه سمت راست بالای لوگو برای ذخیره آن در رایانه خود.

1686001807 528 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

اگر می خواهید ساخته خود را با دیگران در Adobe Firefly به اشتراک بگذارید، می توانید روی آن کلیک کنید نماد 3 نقطه در گوشه سمت راست بالای لوگو و انتخاب کنید به گالری فایرفلای ارسال کنید.

1686001807 312 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

چگونه لوگوهای هوش مصنوعی خود را در Adobe Firefly تغییر دهید

هنگامی که با استفاده از ابزار افکت متن Adobe Firefly لوگوهای هوش مصنوعی تولید می کنید، مجموعه ای از 4 لوگو ایجاد شده را به همراه گزینه هایی برای تغییر ظاهر آرم روی صفحه مشاهده خواهید کرد. این گزینه های اضافی در نوار کناری سمت راست قابل دسترسی خواهند بود و نحوه اعمال هر یک از آنها را در طراحی لوگوی خود یک به یک توضیح خواهیم داد.

دستورات نمونه را امتحان کنید

اولین گزینه ای که در نوار کناری سمت راست دریافت می کنید این است نمونه دستورات بخش. اگر برای تصمیم گیری در مورد توضیحات مشکل دارید یا نتوانستید با استفاده از لوگوی فعلی خود یک لوگو ایجاد کنید، می توانید از گزینه های مختلف موجود در قسمت “Sample Prompt” برای اعمال جلوه مورد نظر بر روی متن خود استفاده کنید. به‌طور پیش‌فرض، مجموعه‌ای از 6 فرمان را در این بخش خواهید دید، اما موارد بیشتری وجود دارد که می‌توانید با کلیک کردن روی مشاهده همه در گوشه سمت راست بالا

1686001807 367 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

هنگامی که بخش Sample Prompts گسترش می یابد، دسته ای از درخواست ها را تحت دسته های مختلف مانند طبیعت، جنس و بافت، و غذا و نوشیدنی. می توانید بر روی هر یک از دستورات کلیک کنید تا در دسته مورد نظر خود انتخاب کنید.

1686001807 283 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

به محض اینکه روی درخواست دلخواه خود کلیک کنید، Adobe افکت انتخاب شده را به صورت خودکار روی متن شما اعمال می کند. همچنین باید اعلانی را که برای ایجاد لوگوی تولید شده در داخل کادر متنی در پایین استفاده شده است، مشاهده کنید.

1686001808 106 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

اکنون، می‌توانید روی بقیه ریز عکس‌ها برای پیش‌نمایش آثار دیگر کلیک کنید یا می‌توانید روی آن کلیک کنید تازه کردن در پایین برای تولید نسخه های بیشتری از لوگوی خود. همچنین می‌توانید گزینه‌های دیگر فهرست شده در بخش «Sample Prompts» را امتحان کنید تا نتایج بیشتری دریافت کنید.

1686001808 660 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

هنگامی که تصمیم خود را در مورد توضیحات تصمیم گرفتید و ظاهر لوگوی خود را با دستور انتخاب شده دوست داشتید، می توانید نحوه قرار گرفتن افکت انتخابی در اطراف حروف و اعداد روی لوگوی خود را تغییر دهید. اینجاست که “جلوه های متن پر می شودبخش مفید است.

1686001808 321 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

می‌توانید یکی از گزینه‌های زیر را در قسمت «پر کردن جلوه‌های نوشتاری» از نوار کناری سمت راست انتخاب کنید:

تنگ: وقتی این گزینه را انتخاب می کنید، طرح لوگوی شما با طرح کلی شخصیت شما مطابقت بیشتری می کند، بنابراین هیچ بخشی از طرح را خارج از مرز کاراکترها در لوگوی خود نمی بینید.

1686001808 738 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

شل: با استفاده از این گزینه، افکت متن با خلاقیت بیشتری روی لوگوی شما اعمال می شود و برخی از عناصر طراحی خارج از مرزهای حروف و اعداد در لوگوی شما گسترش می یابند.

1686001808 874 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

متوسط: این حد وسط بین تنگ و شل است. برخی از جلوه‌های متنی ممکن است خارج از طرح کلی کاراکترها ظاهر شوند، اما به اندازه تنظیمات “شل” دراماتیک نیستند.

1686001808 935 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

بسته به افکت متنی که اعمال کرده‌اید و ترجیحات شخصی خود، می‌توانید گزینه پر کردن جلوه‌های متنی را انتخاب کنید که برای لوگوی شما مناسب است.

یک فونت مورد نظر را انتخاب کنید

یکی از جنبه های مهم ایجاد یک لوگو، انتخاب فونت مناسب برای استفاده است که راه را برای برندسازی واضح باز می کند. Adobe Firefly به شما این امکان را می دهد که از میان دسته ای از فونت های مختلف انتخاب کنید که می توانید در حین تولید لوگو با استفاده از ابزار هوش مصنوعی آن، آن را روی لوگوی خود اعمال کنید. به‌طور پیش‌فرض، لوگویی که توسط Firefly اعمال می‌شود، Acumin Pro است، اما می‌توانید از میان گزینه‌های بیشتری در زیر « انتخاب کنید.فونت” ابتدا با کلیک بر روی مشاهده همه.

1686001809 864 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

وقتی این کار را انجام می‌دهید، باید ببینید که بخش Font گسترش می‌یابد تا در مجموع ۱۲ گزینه را نشان دهد. می توانید روی سبک قلمی که دوست دارید کلیک کنید و Firefly به محض انتخاب آن را به طور خودکار روی لوگوی شما اعمال می کند.

1686001809 736 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

شما می توانید هر سبک فونت را در این بخش امتحان کنید و پس از اتمام انتخاب فونت مورد نظر، می توانید با کلیک کردن بر روی نوار کناری ابزار اصلی برگردید. < فونت در بالای نوار کناری فعلی در سمت راست.

1686001809 661 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

پس زمینه لوگوی خود را تغییر دهید

به‌طور پیش‌فرض، زمانی که شروع به ایجاد یک لوگو در داخل Adobe Firefly با افزودن یک توضیحات می‌کنید، همه آثار شما با یک پس‌زمینه شفاف تولید می‌شوند. لوگوهای شفاف برای افزودن لوگوی شما به هر سند یا وب سایتی بدون تحریف مقصد مناسب هستند. با این حال، اگر می‌خواهید پس‌زمینه را تغییر دهید، Firefly به شما امکان می‌دهد هنگام ایجاد لوگو، آن را به رنگ دیگری تغییر دهید.

برای تغییر پس‌زمینه لوگوی خود، به پایین در نوار کناری سمت راست بروید تا زمانی که “رنگ” بخش. در این قسمت بر روی رنگ پس زمینه برای تغییر رنگ پس‌زمینه لوگوی خود، را انتخاب کنید.

1686001809 385 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

توجه داشته باشید: روی رنگ متن کلیک نکنید زیرا جلوه های متنی را که ممکن است تا کنون با رنگ های ثابت اعمال کرده اید تغییر دهد.

از اینجا، می توانید روی کاشی رنگی که می خواهید به عنوان پس زمینه خود اعمال کنید، کلیک کنید. سپس رنگ انتخاب شده روی لوگوی شما روی صفحه اعمال می شود.

1686001809 603 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

هنگامی که اصلاح لوگوی خود را با گزینه های مورد نظر خود تمام کردید، می توانید با کلیک بر روی آن، ساخته خود را ذخیره کنید نماد دانلود در گوشه سمت راست بالای لوگوی تولید شده.

1686001809 659 نحوه استفاده از Adobe Firefly برای ایجاد لوگوهای هوش مصنوعی

این تمام چیزی است که باید در مورد ایجاد آرم های هوش مصنوعی با متن با استفاده از Adobe Firefly بدانید.

مربوط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا