شبکه های اجتماعی

چگونه 1 هفته پست اینستاگرام را در 20 دقیقه برنامه ریزی کنیم؟

آیا می توانید پست های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید؟

پاسخ مثبت است – و با گردش کار و ابزار مناسب، می‌توانید بهره‌وری بیشتری نیز داشته باشید!

با ما همراه باشید تا بفهمید چگونه کارایی اینستاگرام خود را فوق العاده شارژ کنید تا بتوانید یک هفته کامل پست اینستاگرام را تنها در 20 دقیقه برنامه ریزی کنید.

فهرست مطالب

نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام و افزایش بهره وری

زمان‌بندی پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام از قبل یکی از بهترین راه‌ها برای بازگرداندن زمان بیشتری به برنامه‌تان است، بنابراین می‌توانید زمان بیشتری را برای تعامل با جامعه خود یا برنامه‌ریزی استراتژی کمپین بعدی خود صرف کنید.

با ابزار برنامه‌ریزی و زمان‌بندی Later’s، می‌توانید یک هفته پست‌ها و داستان‌ها را یکباره آماده کنید – به جای اینکه مجبور باشید هر روز یک برنامه محتوای جدید ارائه دهید. و بهترین خبر این است که Later is رایگان. همین الان ثبت نام کنید و از همین امروز شروع به بهبود استراتژی اینستاگرام خود کنید!

در این پست وبلاگ، شما را از طریق یک راهنما راهنمایی خواهیم کرد گردش کار 8 مرحله ای (که مدیر رسانه های اجتماعی خود Later از آن استفاده می کند) تا به شما کمک کند تا محتوای اینستاگرام خود را به طور مؤثر برنامه ریزی و آماده کنید.

آیا آماده هستید تا زمان را در برنامه خود به دست آورید؟ بیا انجامش بدیم!

نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام مرحله شماره 1: محتوای خود را جمع آوری و سازماندهی کنید

به لطف Later’s Media Library، می‌توانید تمام محتوای خود را به صورت انبوه در یک مکان مرکزی که هم از تلفن همراه و هم از دسک‌تاپ در دسترس است آپلود کنید – بنابراین هرگز مجبور نخواهید بود زمان خود را برای ارسال محتوا از رایانه به تلفن خود تلف کنید یا نگران باشید. جایی که آن عکس ناپدید شد

برای شروع، تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکس ها و ویدیوها را از دسکتاپ، موبایل، Dropbox یا Google Drive به کتابخانه بکشید و رها کنید.

افزودن تمام رسانه های خود به یک کتابخانه متمرکز کار است موثرترین روشی برای ذخیره محتوای خود – حتی می‌توانید برچسب‌هایی اضافه کنید تا محتوای خود را دسته‌بندی کرده و به راحتی فیلتر کنید، و برای پیگیری جزئیات مهم، مانند اینکه آیا یک پست باید در روز خاصی منتشر شود یا خیر، یادداشت‌برداری کنید.

می‌توانید برچسب‌هایی را برای سطل‌هایی از محتوا تنظیم کنید که به بهترین شکل کسب‌وکار شما را منعکس کند. برای مثال، اگر شما یک برند سلامتی هستید، منطقی است که برچسب‌هایی ایجاد کنید که مدیریت محتوای شما را آسان‌تر کند، مانند: «غذای سلامت»، «ذهن‌آگاهی» و «تناسب اندام».

هنگامی که تمام محتوای خود را در یک مکان جمع آوری کردید، پیگیری همه آن ها و جلوگیری از هدر دادن هر گونه محتوا بسیار آسان تر است. به‌علاوه، اگر روی یک تیم کار می‌کنید، این یک راه عالی برای جلوگیری از سیلوهای محتوا است – زیرا هر عضو تیم به همان کتابخانه محتوا دسترسی دارد.

مجموعه محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) خود را با Later تسریع کنید

محتوای تولید شده توسط کاربر سود زیادی برای برندها و کسب و کار دارد که دارای مزایای چشمگیر است:

  • جمع آوری و به اشتراک گذاری آسان نظرات واقعی

  • ایجاد یک پایگاه طرفداران وفادار و جامعه در اطراف برند خود

  • جذب بازدیدکنندگان به سایت خود با قصد قوی برای خرید

  • ایجاد یک جریان بازاریابی مقرون به صرفه

با این حال، ایجاد یک استراتژی موفق UGC کار سختی است. چه از هشتگ برند خود عکس‌ها و ویدیوها را تهیه کنید یا یک کمپین کوتاه‌مدت UGC اجرا کنید، یافتن محتوای مناسب برای برندتان می‌تواند به طور جدی زمان‌بر و خسته‌کننده باشد.

اینجاست که ابزارها و ویژگی‌های UGC Later به کار می‌روند.

به‌جای جستجوی UGC، Later به‌طور خودکار تمام محتوایی را که به آن‌ها اشاره شده یا برچسب‌گذاری شده‌اید را در یک داشبورد با کاربری آسان وارد می‌کند. از اینجا می‌توانید به سرعت انتخاب کنید که چه محتوایی را می‌خواهید به کتابخانه رسانه خود اضافه کنید تا بعداً از آن استفاده کنید – همه در یک گردش کار یکپارچه.

و بهترین بخش؟ بعداً وضوح با کیفیت بالای پست اصلی را حفظ می کند (در اینجا نیازی به اسکرین شات نیست) و به طور خودکار دسته کاربری که آن را پست کرده است اضافه می کند.

این نه تنها در وقت شما صرفه جویی می کند، بلکه تضمین می کند که همیشه پوستر اصلی را نسبتاً اعتبار می دهید.

نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام مرحله شماره 2: اسلات های برنامه ریزی سریع را در بهترین زمان برای ارسال پست تنظیم کنید

دانستن زمان بندی پست های اینستاگرام خود یک مزیت بزرگ برای هر مدیر رسانه های اجتماعی است.

انتشار پست‌های اینستاگرام خود در زمان‌های بهینه، راه خوبی برای دستیابی به مخاطبان در زمانی است که آنها هستند به احتمال زیاد نظر دادن و لایک کردن محتوای شما – که یک پیروزی بزرگ برای الگوریتم اینستاگرام است.

اما دانستن اینکه دقیقا چه زمانی مخاطبان شما بیشترین فعالیت را دارند می تواند دشوار باشد، به خصوص که این موضوع به جمعیت، موقعیت و حوزه تخصصی یک برند اختصاص دارد.

این جایی است که بعداً واقعاً مفید است. ویژگی Later’s Best Time to Post به طور خودکار 7 زمان پست برتر شما را بر اساس بهترین عملکرد شما در ماه اخیر محاسبه می کند.

و هنگامی که بهترین زمان های نام تجاری خود را برای پست کردن کشف کردید، می توانید از ویژگی Later’s Quick Schedule برای منعکس کردن آنها استفاده کنید.

با برنامه سریع، می توانید اسلات زمانی هفتگی ایجاد کنید و سپس فقط پست های خود را بکشید و رها کنید تا آنها را برای زمان مناسب برنامه ریزی کنید. در چند ثانیه – بنابراین دیگر نیازی به از دست دادن زمان برای انتخاب زمان و تاریخ مناسب ندارید.

هنگامی که جایگاه های برنامه سریع خود را در جای خود قرار دادید، می توانید چندین پست را انتخاب کنید و آنها را به تقویم خود بکشید – آنها به طور خودکار در زمان های بهینه برای کل هفته برنامه ریزی می شوند.

با ارتقا به یکی از بهترین زمان‌های پست‌تان را کشف کنید برنامه های شروع، رشد یا پیشرفته بعدا.

نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام مرحله سوم: شروع به برنامه ریزی پست ها و استوری ها (برای پلتفرم های متعدد!)

یکی از مزایای اصلی استفاده از زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی (مانند Later) این است که می‌توانید برای چندین کانال اجتماعی، همه از یک تقویم، محتوا را آماده و برنامه‌ریزی کنید.

با Later، می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را برای فید اینستاگرام، استوری‌های اینستاگرام، فیس‌بوک، پینترست و توییتر خود آماده کنید – و به لطف ویرایشگر عکس درون‌برنامه Later، می‌توانید به سرعت پست‌های خود را برش دهید تا نسبت تصویر عالی برای هر کدام باشد. کانال انتشار

این یک صرفه‌جویی در زمان برای مدیران پرمشغله رسانه‌های اجتماعی است، زیرا می‌توانید یک پست را از یک مکان در چندین پلتفرم منتشر کنید – در زمان و تلاش بسیار صرفه‌جویی می‌کنید.

نکته برنامه ریزی محتوا: از ویژگی Later’s Calendar Notes برای رزرو اسلات در برنامه ریز محتوای خود برای یک موضوع خاص استفاده کنید – حتی اگر هنوز یک پست کامل را برای زمان بندی آماده نکرده باشید. این به شما کمک می کند تا روی آنچه در راه است تمرکز کنید، و چه محتوایی را هنوز باید جمع آوری کنید.

استوری های اینستاگرام را با بعدا برنامه ریزی کنید

با Later’s Instagram Stories Scheduler، می‌توانید به سرعت تصاویر و ویدیوهای خود را به ترتیب مناسب بکشید و رها کنید، اندازه آن‌ها را تغییر دهید، پیوندها را اضافه کنید و زمانی را برای پست کردن تعیین کنید.

اساسا، Later کل فرآیند استوری‌برد استوری‌های شما را سریع‌تر و کارآمدتر می‌کند.

وقتی زمان پست کردن استوری‌هایتان فرا می‌رسد، یک اعلان از برنامه Later دریافت می‌کنید، جایی که همه پست‌های شما آماده ارسال هستند.

داستان‌های شما به‌عنوان جدیدترین رسانه در فیلم دوربین شما ذخیره می‌شوند، در حالی که هر پیوندی به‌طور خودکار در کلیپ‌بورد شما کپی می‌شود – به طوری که می‌توانید پیچیده‌ترین داستان‌ها را در عرض چند دقیقه پست کنید.

این به معنای زمان آزاد بیشتری برای شماست تا به کارهای مهمتر روزتان بازگردید.

واقعاً به همان اندازه که به نظر می رسد ساده است. این ویدیوی سریع را تماشا کنید تا ببینید دقیقا چگونه انجام می شود:

نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام مرحله چهارم: پیش نمایش پست های اینستاگرام خود را مشاهده کنید

اگر به دنبال ایجاد و نگهداری یک فید اینستاگرام زیبا هستید، مهم است که قبل از ارسال پست، پیش نمایش آن را مشاهده کنید.

Later’s Visual Planner در پلتفرم زمان‌بندی ما تعبیه شده است، بنابراین همیشه می‌توانید ببینید که پست‌هایتان وقتی در فید شما پخش می‌شوند چگونه به نظر می‌رسند.

اگر از ظاهر آن‌ها راضی نیستید، می‌توانید به راحتی پست‌ها را بکشید و رها کنید تا زیبایی‌شناسی بهتری ایجاد کنید – و هر پست جدیدی که اضافه کنید به‌طور خودکار برای زمان‌بندی سریع بعدی شما برنامه‌ریزی می‌شود.

داشتن یک برنامه ریز بصری در گردش کار شما بهترین راه برای ایجاد یک فید فوق‌العاده حرفه‌ای است، بدون اینکه در زمان یا تلاش به خطر بیاندازید.

آماده شروع به راه اندازی یک فید زیبای اینستاگرام هستید؟ استفاده از Later’s Visual Planner را همین امروز شروع کنید — این برنامه رایگان است!

نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام مرحله پنجم: وارد منطقه شوید و کپشن های قاتل را به صورت انبوه بنویسید!

یکی از وقت گیرترین چیزها در مورد مدیر رسانه های اجتماعی بودن این است که به طور مداوم زیرنویس های عالی برای پست های خود ایجاد کنید.

با Later، می‌توانید یک هفته کامل زیرنویس را به صورت دسته‌ای بنویسید – که بهترین راه برای متمرکز ماندن و بهره‌وری بیشتر است.

در هر یک از طرح‌های پولی Later، حتی می‌توانید مکان‌ها را اضافه کنید و کاربران را در حالی که پست‌های خود را از قبل آماده می‌کنید برچسب‌گذاری کنید – بنابراین همه چیز مراقبت می‌شود.

با زیرنویس های ذخیره شده و پیشنهادات هشتگ حتی بیشتر در زمان خود صرفه جویی کنید

افزودن هشتگ‌های مناسب می‌تواند باعث موفقیت پست‌های اینستاگرام شما شود یا آن‌ها را از بین ببرد، اما افزودن تعداد زیادی از آنها به هر کپشن می‌تواند به طور جدی زمان‌بر باشد.

با Later’s Saved Captions، می‌توانید فهرست‌های متعددی از هشتگ‌ها را تنظیم کنید که بر اساس رایج‌ترین مضامین محتوای شما تنظیم شده‌اند – بنابراین می‌توانید تنها در عرض ۳۰ هشتگ از پیش تنظیم‌شده به انتهای عنوان خود اضافه کنید. یک کلیک.

و اگر در تلاش برای یافتن هشتگ های خاص و خاص برای پست های خود هستید، ممکن است بخواهید ویژگی Later’s Hashtag Suggestions را بررسی کنید.

پیشنهادات هشتگ با یافتن خودکار هشتگ های مرتبط برای پست های شما بر اساس سایر هشتگ هایی که استفاده می کنید کار می کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک هشتگ مرتبط را بشناسید، آن را در «پیشنهادات هشتگ» قرار دهید، «پیشنهاد» را بزنید و این ویژگی فوراً 30 هشتگ دیگر را ایجاد می‌کند که بر اساس ارتباط مرتب شده‌اند.

سپس می توانید انتخاب کنید و انتخاب کنید که کدام یک از این هشتگ ها شما را به پست شما اضافه کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی “درج هشتگ” کلیک کنید و آنها به طور خودکار به انتهای کپشن شما اضافه می شوند.

بعدها پیشنهادات هشتگ ویژگی در دسترس است برنامه های شروع، رشد و پیشرفته بعدی

نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام مرحله ششم: فید خود را به یک صفحه فرود قابل کلیک و بهینه تبدیل کنید

تصور کنید چقدر ارزشمند است اگر بتوانید به هر پست اینستاگرامی که منتشر می کنید پیوندهای قابل کلیک اضافه کنید.

خوب، با Linkin.bio by Later، می‌توانید یک صفحه فرود سفارشی ایجاد کنید که فید اینستاگرام شما را منعکس می‌کند – بنابراین می‌توانید هر پست را برای افزایش ترافیک و فروش برای کسب‌وکارتان بهینه کنید.

برای افزودن یک پست به صفحه فرود Linkin.bio خود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL انتخابی خود را در کادر “Linkin.bio” قرار دهید، همانطور که پستی را برای زمان بندی آماده می کنید. ساده است.

Linkin.bio by Later برای همه کاربران بعدی رایگان است — امروز ثبت نام کنید و ترافیک بیشتری را از بیو اینستاگرام خود هدایت کنید.

نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام مرحله شماره 7: انتشار خودکار.

یکی از مزایای اصلی برنامه ریزی و زمان بندی با Later این است که حتی برای انتشار پست های خود نیازی به آنلاین بودن ندارید.

با Later’s Auto Publish می‌توانید به‌طور خودکار پست‌های خود را در یک زمان برنامه‌ریزی شده در اینستاگرام منتشر کنید – بنابراین دیگر مجبور نخواهید بود از یک رویداد اجتماعی دور شوید.

توجه داشته باشید: انتشار خودکار فقط برای نمایه‌های کسب‌وکار در دسترس است و فقط برای عکس‌ها و ویدیوها کار می‌کند. برای سایر انواع حساب‌ها، استوری‌های اینستاگرام و پست‌های چرخ و فلک، اعلانی از برنامه موبایل Later دریافت می‌کنید تا به صورت دستی منتشر شود – که کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد.

نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام مرحله 8: عملکرد خود را با Instagram Analytics پیگیری کنید

اگرچه از نظر فنی بخشی از گردش کار انتشار نیست، بررسی تجزیه و تحلیل اینستاگرام یکی از بهترین راه‌ها برای اطلاع‌رسانی و بهبود استراتژی شما در طول زمان است.

نظارت بر تجزیه و تحلیل های خود به شما می گوید که مخاطبان شما با چه نوع محتوایی بیشتر درگیر هستند، کدام هشتگ ها معمولاً بیشترین دسترسی را دارند و کدام پست ها بیشترین کلیک و تبدیل را به همراه دارند.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید، ایجاد گزارش ماهانه رسانه های اجتماعی می تواند یکی از مؤثرترین راه ها برای پیگیری رشد و بهبود استراتژی اجتماعی شما باشد.

ICYMI: قالب گزارش رسانه های اجتماعی رایگان Later’s را دانلود کنید اینجا!

سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای نظارت بر تحلیل‌های اینستاگرام، داشبورد Later’s Analytics Analytics است.

با Later’s Instagram Analytics، می‌توانید به راحتی پست‌های فید و استوری اینستاگرام خود را فیلتر کنید تا تمام معیارهای کلیدی مورد نیاز برای ایجاد یک استراتژی عالی در اینستاگرام را ردیابی کنید.

همچنین با استفاده از Later به‌جای داده‌های ۲ هفته‌ای در برنامه اینستاگرام، تا ۳ ماه تجزیه و تحلیل استوری‌های اینستاگرام را دریافت خواهید کرد.

پس برای چی منتظری؟

با Later، می‌توانید فید خود را برنامه‌ریزی کنید، همه عکس‌ها و ویدیوهای خود را مدیریت کنید، تجزیه و تحلیل‌های خود را ردیابی کنید، و پست‌های اینستاگرام را به‌طور خودکار زمان‌بندی کنید – بهترین استفاده را از آن ببرید. کارآمد روشی برای بهینه سازی استراتژی اینستاگرام

آیا برای صرفه جویی در زمان ارزشمند در اینستاگرام آماده اید؟ از امروز بعداً شروع به استفاده کنید – رایگان است!

این پست را دوست دارید؟ سنجاق آن! ????

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا