بازی

چگونه می توان مهمات زره پوش را در 7 روز برای مرگ ساخت

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

مانند هر بازمانده ای از تقریباً هر رسانه مرتبط با زامبی ها، می خواهید حداقل یک تفنگ یا کمان برای مواقع اضطراری در دسترس داشته باشید. 7 روز تا مردن تفاوتی ندارد از یک تپانچه معمولی گرفته تا یک شاتگان یا حتی مگنوم معروف، طیف وسیعی از اسلحه‌ها برای انتخاب دارید، اما همه آنها به مهمات نیاز دارند.

هر نوع تفنگ، کمان و کمان پولادی نوع خاصی از مهمات دارد که با خود همراه می شود، که تعدادی از آن ها همپوشانی دارند. این بدان معناست که اگر قصد استفاده از انواع سلاح های برد مختلف را دارید، به خصوص برای اسلحه های خاص، به انبار بسیار زیادی مهمات نیاز خواهید داشت.

نحوه ساخت مهمات

ابتدا باید برای خود یک Forge تهیه کنید تا کار ساخت مهمات را شروع کنید، که در اینجاست اکثر دستور العمل های گلوله هستند، اما شما مجبورید چندین قطعه را بسازید و مونتاژ کنید به یک گلوله کامل بسازید: نکات گلوله، غلاف گلوله و باروت.

تقریباً هر نوع مهمات را می توان از یک تاجر خریداری کرد، اما تاجر هیو به دلیل تخصص در مهمات و سلاح، احتمال بیشتری دارد که انواع بیشتری را حمل کند.

هر دو گلوله ها و نکات، و همچنین باروت، همه هستند برای ساخت سه نوع مختلف استفاده می شود مهمات:

کالیبر مهمات اسلحه مورد استفاده برای مواد مورد نیاز 9 میلی متر تپانچه لوله تفنگ دستی SMG 5 نوک گلوله x1 پوشش گلوله x1 باروت x1 .44 مگنوم .44 مگنوم .44 کرکس صحرا نوک گلوله x1 پوشش گلوله x1 باروت x2 7.62 میلی متر تفنگ لوله مسلسل لوله مسلسل AK-47 تفنگ تهاجمی تاکتیکی تفنگ اهرمی اکشن تفنگ تک تیرانداز مسلسل M60 تفنگ شکاری نوک گلوله x1 پوشش گلوله x1 باروت x3

با
سرمایه گذاری در مجلات صنایع دستی مرتبط با آنها
مانند مجلات تفنگ دستی برای تفنگ های دستی یا هفته نامه های تفنگ ساچمه ای برای تفنگ های ساچمه ای.

نحوه ساخت نکات گلوله و پوشش گلوله

هم برای نوک گلوله و هم برای گلوله، مقداری برنج، سرب و خاک رس را بو کرد داخل فورج، سپس به آن نگاه کنید برگه مهمات/سلاح.

این خاک رسی را می توان به دست آورد کندن زمین با هر نوع ضربه زدنمن، اما هر دو برنج و سرب اغلب هستند از طریق غارت و خراش دادن اقلام پیدا شده است.

جزء گلوله مواد مورد نیاز نحوه بدست آوردن سرب/برنج نکات گلوله سرب ذوب شده x2 خاک رس ذوب شده x1 بدست آمده از غارت سطل های زباله، انبوه زباله ها یا جعبه ها. اسقاط باتری های سرب. غلاف گلوله برنج ذوب شده x6 خاک رس ذوب شده x1 به دست آمده از غارت سطل های زباله، توده های زباله، یا جعبه ها اسقاط رادیاتورهای برنجی.

شما همچنین می توانید حدود 40 برنج در هنگام شکستن درب ها اگر مطالعه کرده باشید
کتاب مهارت گنجینه های بایر جلد 5
.

چگونه باروت درست کنیم

با باروت، شما راه اولیه به دست آوردن خواهد بود خرید یا غارت آن تا زمانی که شما حداقل 50 Forge Ahead را بخوانید کتاب های مهارت به قفل ایستگاه شیمی را باز کنید.

تا آنجا که غارت آن، باروت یک منبع کمیاب تر، و شما آن را بیشتر در داخل پیدا خواهید کرد ایستگاه های شیمی تخریب شد، اندازه های مختلف از ست های شیمی تخریب شده، توده های زباله، هر نوع وسیله نقلیه و جعبه های شاتگان مسیح.

اگر انجام دهید یک ایستگاه شیمی داشته باشید، می توان با باروت درست کرد یک نیرو نیترات و یک زغال سنگ هر باروت

پودر نیترات را می توان از سنگ های نیترات، درهم شکستن کیسه های انباشته بنفش یا آبی داخل ساختمان های مختلف و همچنین توده های زباله و اجساد، در حالی که بهترین راه برای بدست آوردن زغال سنگ از جنگل سوخته است.

در حالی که متن به طور کلی محو است، هنوز هم می توانید
برچسب روی کیسه ها را بررسی کنید
قبل از اینکه آنها را بشکنید ببینید چه نوع موادی است.

نحوه باز کردن قفل انواع مهمات پیشرفته

هر کدام کهن الگوی تفنگ – تفنگ ساچمه ای، تفنگ، خودکار، تپانچه، مگنوم و تک تیرانداز – و یکی برای کمان و کمان کراس، دارای یک مجموعه ای از کتاب هایی که به شما کمک می کند و به شما امتیاز می دهد برای نوع آن

وجود دارد هفت جلد اصلی برای هر کدام کهن الگو، با خاص به شما توانایی ساختن نوع پیشرفته مهمات برای آن نوع تفنگ

یک نیز وجود دارد
جلد هشتم پایانی
برای همه آنها که به شما یک

امتیاز ویژه نهایی، توانایی ساخت مهمات انبوه، یا هر دو.

حجم آنچه را باز می کند Magnum Enforcer Vol.5 به شما توانایی کاردستی می دهد AP .44 مهمات مگنوم. Magnum Enforcer Vol.6 به شما توانایی کاردستی می دهد هایپاور .44 مهمات مگنوم. Ranger's Guide To Archery Vol.2 به شما توانایی کاردستی می دهد فلش ها و پیچ های انفجاری. Ranger's Guide To Archery Vol.4 به شما توانایی کاردستی می دهد پیکان ها و پیچ های سوراخ کننده زره. Ranger's Guide To Archery Vol.5 به شما توانایی کاردستی می دهد تیرها و پیچ های شعله ور. Pistol Pete Vol.5 به شما توانایی کاردستی می دهد مهمات 9 میلی متری HiPower.

Pistol Pete Vol.6 به شما توانایی کاردستی می دهد مهمات 9 میلی متری AP. شاتگان مسیح جلد 2 به شما توانایی کاردستی می دهد مهمات تفنگ ساچمه ای ناقض امنیت. شاتگان مسیح جلد 4 به شما توانایی کاردستی می دهد راب تفنگ ساچمه ای. Sniper Vol.6 به شما توانایی کاردستی می دهد مهمات AP 7.62mm. Sniper Vol.7 به شما توانایی کاردستی می دهد مهمات HiPower 7.62. Tech Junkie Vol.3 به شما توانایی کاردستی می دهد مهمات AP Robotic Turret. Tech Junkie Vol.4 به شما توانایی کاردستی می دهد پوسته های رباتیک برجک.

نحوه ساخت پیکان و پیچ و مهره

مانند گلوله، شما نیاز دارید قطعات را جمع کنید ساختن مهمات برای کمان ها و کمان های کراس، اما این بار به یک نیاز دارید نوع Arrowhead برای هر دو نوع مهمات، آهنی یا فولادی، و همچنین چندین ماده دیگر بسته به نوع تولید شما

تیرها توسط کمان استفاده می شود. پیچ ها توسط Crossbows استفاده می شوند.

پر می تواند باشد
در داخل لانه پرندگان یافت شد
، به طور تصادفی در هر بیوم روی زمین یافت می شود یا از انبوه زباله ها، سطل های زباله و سطل زباله غارت شده است.

شما می توانید ساختن سر پیکان آهنی یا فولادی از برگه مهمات/سلاح در Forge. هر دوی اینها می گیرند ذوب آهن و ذوب خاک رس برای ساختن، اما سر پیکان های فولادی به طور خاص به یک بوته برای ساختن نیاز دارند و به مواد بیشتری نیاز دارند.

نوع مهمات مواد عمومی مورد نیاز تیر و پیچ آهنی سر پیکان آهنی x1 چوب x1 پرها x1 تیرها و پیچ های شعله ور سر پیکان های فولادی x1 پلیمرهای قراضه x2 باروت x2 تکه پارچه x5 چربی حیوانی x1 پیکان و پیچ و مهره در حال انفجار سر پیکان های فولادی x1 پلیمرهای قراضه x2 باروت x6 (پیکان) یا x8 (پیچ) نوار چسب x1 پیکان و پیچ فولادی سر پیکان فولادی x1 پلیمرهای قراضه x2

شما می توانید
نوع مهمات را تغییر دهید
Bow یا Crossbow شما با نگه داشتن دکمه Reload استفاده می کند.

نحوه ساخت مهمات تفنگ ساچمه ای

برای تفنگ های ساچمه ای، آنها یک روش مشابه به سایر صنایع مهمات، اما با برخی قطعات و مواد مختلف منظم گلوله های تفنگ ساچمه ای، رایج ترین نوع مهمات برای تفنگ های ساچمه ای، به Buckshot و Paper نیاز دارید به عنوان مواد ویژه

پوسته های تفنگ ساچمه ای توسط همه انواع شاتگان استفاده می شود.

Buckshot است ساخته شده در فورج از سرب ذوب شده، در حالی که کاغذ را می توان غارت کرد از چیزهایی مانند زباله و توالت، بدست می آید که جداسازی قطعات کاغذی مانند کتاب های مهارت، یا شکستن مجلات قدیمی روی زمین

انواع دیگر مهمات تفنگ ساچمه ای، مانند شاتگان AP Slugs و شلیک تفنگ ساچمه ای، داشتن دستور العمل های مشابه با گلوله های دیگر و همچنین به جلدهای کتاب مهارت خاصی نیاز دارید برای باز کردن قفل
نوع اسلگ مواد مورد نیاز شاتگان AP Slugs نوک گلوله x2 باروت x5 ضایعات پلیمر x1 شلیک تفنگ ساچمه ای فولاد فورج x3 خاک رسی x2 باروت x44 ضایعات پلیمر x1

نحوه ساخت مهمات زره پوش و HiPower

علاوه بر نوع پایه مهمات، وجود دارد دو نوع مختلف ارتقا یافتهکه هر کدام کاربرد خاص خود را دارند و همچنین به فورج نیاز دارد و میز کار: Armor-Percing و HiPower.

این نوع زره پوش معاملات گلوله افزایش آسیب به زره، مانند چیزی که توسط Biker Zombies پوشیده شده است. این نوع HiPower معاملات گلوله افزایش آسیب پایه اما برای هر گلوله به اجزا و مواد بیشتری نیاز دارد.

به
قادر به کاردستی نیز باشند
از این انواع مهمات، شما نیز به آن نیاز خواهید داشت
کتاب های مهارتی خاص را بخوانید
برای دریافت دستور العمل های خود، با
هر کهن الگوی تفنگ
گرفتن a
حجمی که باز می شود
یا
انواع Armor-Percing یا HiPower
.

هر دو نوع مهمات نیاز به مواد استاندارد صنایع دستی کردن صرف نظر از کالیبر یا اسلحه آنها می روند – نکات گلوله، گلوله

روکش ها و باروت – تنها تفاوت آنها است باز کردن قفل دستور العمل ها دشوارتر است، زیرا آنها از نوع مهمات بازی اواسط تا اواخر هستند.

نوع مهمات مواد مورد نیاز 7.62 میلی متر (HiPower) نوک گلوله x2 پوشش گلوله x1 باروت x5 7.62 میلی متر (AP) نوک گلوله x2 پوشش گلوله x1 باروت x3 9 میلی متر (HiPower) نوک گلوله x2 پوشش گلوله x1 باروت x1 9 میلی متر (AP) نوک گلوله x2 پوشش گلوله x1 باروت x2 .44 مگنوم (HiPower) نوک گلوله x2 پوشش گلوله x1 باروت x2 .44 مگنوم (AP) نوک گلوله x2 پوشش گلوله x1 باروت x3

نحوه ساخت مهمات موشک انداز

برای موشک انداز، مهمات آنها از طریق کتاب های مهارت تخصصی باز نمی شود، اما فقط خواندن حداقل 45 از مجله مهارت عادی، مجله انفجاری.

آنها به برخی از مواد مشابه نیاز دارد به عنوان گلوله های مختلف، اما هر دو نوع نیاز دارند یا خاص جزء محفظه موشک، اما فقط موشک HE نیاز دارد نوک موشک.

پوشش موشک ساخته شده در فورج از 62 آهن ذوب شده و 37 گل رس ذوب شده. نکات موشکی ساخته شده در فورج از 62 سرب و 37 گل ذوب شده.
نوع مهمات موشکی مواد مورد نیاز راکت فرگ Buckshot x25 پودر تفنگ x15 نوار چسب x2 قوطی گاز x500 محفظه موشک x1 موشک HE نوک موشک x1 پودر تفنگ x15 نوار چسب x2 قوطی گاز x500 محفظه موشک x1

نحوه ساخت مهمات برجک رباتیک

در ازای برجک های رباتیک که یک خرید اواسط تا اواخر بازی و ساخت آنها نسبتاً گران است ساخت مهمات ارزان است، به خصوص از آنجایی که آنها بسیاری از آن را پشت سر خواهند گذاشت.

آنها دارند سه نوع مهمات موجود است آنها می توانند استفاده کنند، که یکی از آنها در ابتدا باز است، در حالی که دیگری دو مورد نیاز به حجم مهارت های تخصصی دارند مانند سایر انواع مهمات پیشرفته.
نوع مهمات مواد مورد نیاز مهمات برجک رباتیک سرب x3 مهمات برجک رباتیک (AP) سرب x3 آهن x2 پوسته های رباتیک برجک سرب x1 Buckshot x1

مانند هر بازمانده ای از تقریباً هر رسانه مرتبط با زامبی ها، می خواهید حداقل یک تفنگ یا کمان برای مواقع اضطراری در دسترس داشته باشید. 7 روز تا مردن تفاوتی ندارد از یک تپانچه معمولی گرفته تا یک شاتگان یا حتی مگنوم معروف، طیف وسیعی از اسلحه‌ها برای انتخاب دارید، اما همه آنها به مهمات نیاز دارند.



هر نوع تفنگ، کمان و کمان پولادی نوع خاصی از مهمات دارد که با خود همراه می شود، که تعدادی از آن ها همپوشانی دارند. این بدان معناست که اگر قصد استفاده از انواع سلاح های برد مختلف را دارید، به خصوص برای اسلحه های خاص، به انبار بسیار زیادی مهمات نیاز خواهید داشت.


نحوه ساخت مهمات

شخصیت بازیکن در Workbench خود و دیدن لیستی از انواع مهمات که می توانند در 7 Days To Die بسازند.

ابتدا باید برای خود یک Forge تهیه کنید تا کار ساخت مهمات را شروع کنید، که در اینجاست اکثر دستور العمل های گلوله هستند، اما شما مجبورید چندین قطعه را بسازید و مونتاژ کنید به یک گلوله کامل بسازید: نکات گلوله، غلاف گلوله و باروت.

تقریباً هر نوع مهمات را می توان از یک تاجر خریداری کرد، اما تاجر هیو به دلیل تخصص در مهمات و سلاح، احتمال بیشتری دارد که انواع بیشتری را حمل کند.


هر دو گلوله ها و نکات، و همچنین باروت، همه هستند برای ساخت سه نوع مختلف استفاده می شود مهمات:

کالیبر مهمات

اسلحه مورد استفاده برای

مواد مورد نیاز

9 میلی متر

  • تپانچه لوله
  • تفنگ دستی
  • SMG 5
  • نوک گلوله x1
  • پوشش گلوله x1
  • باروت x1

.44 مگنوم

  • .44 مگنوم
  • .44 کرکس صحرا
  • نوک گلوله x1
  • پوشش گلوله x1
  • باروت x2

7.62 میلی متر

  • تفنگ لوله
  • مسلسل لوله
  • مسلسل AK-47
  • تفنگ تهاجمی تاکتیکی
  • تفنگ اهرمی اکشن
  • تفنگ تک تیرانداز
  • مسلسل M60
  • تفنگ شکاری
  • نوک گلوله x1
  • پوشش گلوله x1
  • باروت x3

با
سرمایه گذاری در مجلات صنایع دستی مرتبط با آنها
مانند مجلات تفنگ دستی برای تفنگ های دستی یا هفته نامه های تفنگ ساچمه ای برای تفنگ های ساچمه ای.

نحوه ساخت نکات گلوله و پوشش گلوله

شخصیت بازیکن در حال غارت یک سطل زباله و پیدا کردن برس نجات یافته در 7 Days To Die.


هم برای نوک گلوله و هم برای گلوله، مقداری برنج، سرب و خاک رس را بو کرد داخل فورج، سپس به آن نگاه کنید برگه مهمات/سلاح.

این خاک رسی را می توان به دست آورد کندن زمین با هر نوع ضربه زدنمن، اما هر دو برنج و سرب اغلب هستند از طریق غارت و خراش دادن اقلام پیدا شده است.

جزء گلوله

مواد مورد نیاز

نحوه بدست آوردن سرب/برنج

نکات گلوله

سرب ذوب شده x2


خاک رس ذوب شده x1

بدست آمده از غارت سطل های زباله، انبوه زباله ها یا جعبه ها.


اسقاط باتری های سرب.

غلاف گلوله

برنج ذوب شده x6


خاک رس ذوب شده x1

به دست آمده از غارت سطل های زباله، توده های زباله، یا جعبه ها


اسقاط رادیاتورهای برنجی.

شما همچنین می توانید حدود 40 برنج در هنگام شکستن درب ها اگر مطالعه کرده باشید
کتاب مهارت گنجینه های بایر جلد 5
.

چگونه باروت درست کنیم

شخصیت بازیکن در حال ساختن باروت در ایستگاه شیمی خود در 7 روز برای مردن است.


با باروت، شما راه اولیه به دست آوردن خواهد بود خرید یا غارت آن تا زمانی که شما حداقل 50 Forge Ahead را بخوانید کتاب های مهارت به قفل ایستگاه شیمی را باز کنید.

تا آنجا که غارت آن، باروت یک منبع کمیاب تر، و شما آن را بیشتر در داخل پیدا خواهید کرد ایستگاه های شیمی تخریب شد، اندازه های مختلف از ست های شیمی تخریب شده، توده های زباله، هر نوع وسیله نقلیه و جعبه های شاتگان مسیح.

اگر انجام دهید یک ایستگاه شیمی داشته باشید، می توان با باروت درست کرد یک نیرو نیترات و یک زغال سنگ هر باروت

پودر نیترات را می توان از سنگ های نیترات، درهم شکستن کیسه های انباشته بنفش یا آبی داخل ساختمان های مختلف و همچنین توده های زباله و اجساد، در حالی که بهترین راه برای بدست آوردن زغال سنگ از جنگل سوخته است.

در حالی که متن به طور کلی محو است، هنوز هم می توانید
برچسب روی کیسه ها را بررسی کنید
قبل از اینکه آنها را بشکنید ببینید چه نوع موادی است.


نحوه باز کردن قفل انواع مهمات پیشرفته

شخصیت بازیکن که به لیست جلدهای Pistol Pete در فهرست کتاب مهارت موجودی خود در 7 Days To Die نگاه می کند.

هر کدام کهن الگوی تفنگ – تفنگ ساچمه ای، تفنگ، خودکار، تپانچه، مگنوم و تک تیرانداز – و یکی برای کمان و کمان کراس، دارای یک مجموعه ای از کتاب هایی که به شما کمک می کند و به شما امتیاز می دهد برای نوع آن

وجود دارد هفت جلد اصلی برای هر کدام کهن الگو، با خاص به شما توانایی ساختن نوع پیشرفته مهمات برای آن نوع تفنگ

یک نیز وجود دارد
جلد هشتم پایانی
برای همه آنها که به شما یک

امتیاز ویژه نهایی، توانایی ساخت مهمات انبوه، یا هر دو.

حجم

آنچه را باز می کند

Magnum Enforcer Vol.5

به شما توانایی کاردستی می دهد AP .44 مهمات مگنوم.

Magnum Enforcer Vol.6

به شما توانایی کاردستی می دهد هایپاور .44 مهمات مگنوم.

Ranger's Guide To Archery Vol.2

به شما توانایی کاردستی می دهد فلش ها و پیچ های انفجاری.

Ranger's Guide To Archery Vol.4

به شما توانایی کاردستی می دهد پیکان ها و پیچ های سوراخ کننده زره.

Ranger's Guide To Archery Vol.5

به شما توانایی کاردستی می دهد تیرها و پیچ های شعله ور.

Pistol Pete Vol.5

به شما توانایی کاردستی می دهد مهمات 9 میلی متری HiPower.

Pistol Pete Vol.6

به شما توانایی کاردستی می دهد مهمات 9 میلی متری AP.

شاتگان مسیح جلد 2

به شما توانایی کاردستی می دهد مهمات تفنگ ساچمه ای ناقض امنیت.

شاتگان مسیح جلد 4

به شما توانایی کاردستی می دهد راب تفنگ ساچمه ای.

Sniper Vol.6

به شما توانایی کاردستی می دهد مهمات AP 7.62mm.

Sniper Vol.7

به شما توانایی کاردستی می دهد مهمات HiPower 7.62.

Tech Junkie Vol.3

به شما توانایی کاردستی می دهد مهمات AP Robotic Turret.

Tech Junkie Vol.4

به شما توانایی کاردستی می دهد پوسته های رباتیک برجک.



نحوه ساخت پیکان و پیچ و مهره

شخصیت بازیکنی که بالای یک لانه پرنده دست نخورده روی زمین در 7 Days To Die ایستاده است.

مانند گلوله، شما نیاز دارید قطعات را جمع کنید ساختن مهمات برای کمان ها و کمان های کراس، اما این بار به یک نیاز دارید نوع Arrowhead برای هر دو نوع مهمات، آهنی یا فولادی، و همچنین چندین ماده دیگر بسته به نوع تولید شما

  • تیرها توسط کمان استفاده می شود.
  • پیچ ها توسط Crossbows استفاده می شوند.

پر می تواند باشد
در داخل لانه پرندگان یافت شد
، به طور تصادفی در هر بیوم روی زمین یافت می شود یا از انبوه زباله ها، سطل های زباله و سطل زباله غارت شده است.


شما می توانید ساختن سر پیکان آهنی یا فولادی از برگه مهمات/سلاح در Forge. هر دوی اینها می گیرند ذوب آهن و ذوب خاک رس برای ساختن، اما سر پیکان های فولادی به طور خاص به یک بوته برای ساختن نیاز دارند و به مواد بیشتری نیاز دارند.

نوع مهمات

مواد عمومی مورد نیاز

تیر و پیچ آهنی

  • سر پیکان آهنی x1
  • چوب x1
  • پرها x1

تیرها و پیچ های شعله ور

  • سر پیکان های فولادی x1
  • پلیمرهای قراضه x2
  • باروت x2
  • تکه پارچه x5
  • چربی حیوانی x1

پیکان و پیچ و مهره در حال انفجار

  • سر پیکان های فولادی x1
  • پلیمرهای قراضه x2
  • باروت x6 (پیکان) یا x8 (پیچ)
  • نوار چسب x1

پیکان و پیچ فولادی

  • سر پیکان فولادی x1
  • پلیمرهای قراضه x2

شما می توانید
نوع مهمات را تغییر دهید
Bow یا Crossbow شما با نگه داشتن دکمه Reload استفاده می کند.

نحوه ساخت مهمات تفنگ ساچمه ای

شخصیت بازیکن در 7 روز برای مردن، مهمات AP Shotgun را در میز کار خود می سازد.


برای تفنگ های ساچمه ای، آنها یک روش مشابه به سایر صنایع مهمات، اما با برخی قطعات و مواد مختلف منظم گلوله های تفنگ ساچمه ای، رایج ترین نوع مهمات برای تفنگ های ساچمه ای، به Buckshot و Paper نیاز دارید به عنوان مواد ویژه

  • پوسته های تفنگ ساچمه ای توسط همه انواع شاتگان استفاده می شود.

Buckshot است ساخته شده در فورج از سرب ذوب شده، در حالی که کاغذ را می توان غارت کرد از چیزهایی مانند زباله و توالت، بدست می آید که جداسازی قطعات کاغذی مانند کتاب های مهارت، یا شکستن مجلات قدیمی روی زمین

انواع دیگر مهمات تفنگ ساچمه ای، مانند شاتگان AP Slugs و شلیک تفنگ ساچمه ای، داشتن دستور العمل های مشابه با گلوله های دیگر و همچنین به جلدهای کتاب مهارت خاصی نیاز دارید برای باز کردن قفل

نوع اسلگ

مواد مورد نیاز

شاتگان AP Slugs

  • نوک گلوله x2
  • باروت x5
  • ضایعات پلیمر x1

شلیک تفنگ ساچمه ای

  • فولاد فورج x3
  • خاک رسی x2
  • باروت x44
  • ضایعات پلیمر x1


نحوه ساخت مهمات زره پوش و HiPower

کتاب مهارت یافتن شخصیت بازیکن که به آنها امکان می دهد مهمات 7.62 میلی متری Armor Piercing را در 7 Days To Die بسازند.

علاوه بر نوع پایه مهمات، وجود دارد دو نوع مختلف ارتقا یافتهکه هر کدام کاربرد خاص خود را دارند و همچنین به فورج نیاز دارد و میز کار: Armor-Percing و HiPower.

  • این نوع زره پوش معاملات گلوله افزایش آسیب به زره، مانند چیزی که توسط Biker Zombies پوشیده شده است.
  • این نوع HiPower معاملات گلوله افزایش آسیب پایه اما برای هر گلوله به اجزا و مواد بیشتری نیاز دارد.

به
قادر به کاردستی نیز باشند
از این انواع مهمات، شما نیز به آن نیاز خواهید داشت
کتاب های مهارتی خاص را بخوانید
برای دریافت دستور العمل های خود، با
هر کهن الگوی تفنگ
گرفتن a
حجمی که باز می شود
یا
انواع Armor-Percing یا HiPower
.


هر دو نوع مهمات نیاز به مواد استاندارد صنایع دستی کردن صرف نظر از کالیبر یا اسلحه آنها می روند – نکات گلوله، گلوله

روکش ها و باروتتنها تفاوت آنها است باز کردن قفل دستور العمل ها دشوارتر است، زیرا آنها از نوع مهمات بازی اواسط تا اواخر هستند.

نوع مهمات

مواد مورد نیاز

7.62 میلی متر (HiPower)

  • نوک گلوله x2
  • پوشش گلوله x1
  • باروت x5

7.62 میلی متر (AP)

  • نوک گلوله x2
  • پوشش گلوله x1
  • باروت x3

9 میلی متر (HiPower)

  • نوک گلوله x2
  • پوشش گلوله x1
  • باروت x1

9 میلی متر (AP)

  • نوک گلوله x2
  • پوشش گلوله x1
  • باروت x2

.44 مگنوم (HiPower)

  • نوک گلوله x2
  • پوشش گلوله x1
  • باروت x2

.44 مگنوم (AP)

  • نوک گلوله x2
  • پوشش گلوله x1
  • باروت x3


نحوه ساخت مهمات موشک انداز

شخصیت بازیکنی که دستور تهیه مهمات Rocket HE را در میز کار در 7 روز برای مردن نگاه می کند.

برای موشک انداز، مهمات آنها از طریق کتاب های مهارت تخصصی باز نمی شود، اما فقط خواندن حداقل 45 از مجله مهارت عادی، مجله انفجاری.

آنها به برخی از مواد مشابه نیاز دارد به عنوان گلوله های مختلف، اما هر دو نوع نیاز دارند یا خاص جزء محفظه موشک، اما فقط موشک HE نیاز دارد نوک موشک.

  • پوشش موشک ساخته شده در فورج از 62 آهن ذوب شده و 37 گل رس ذوب شده.
  • نکات موشکی ساخته شده در فورج از 62 سرب و 37 گل ذوب شده.

نوع مهمات موشکی

مواد مورد نیاز

راکت فرگ

  • Buckshot x25
  • پودر تفنگ x15
  • نوار چسب x2
  • قوطی گاز x500
  • محفظه موشک x1

موشک HE

  • نوک موشک x1
  • پودر تفنگ x15
  • نوار چسب x2
  • قوطی گاز x500
  • محفظه موشک x1


نحوه ساخت مهمات برجک رباتیک

شخصیت بازیکن در حال ساخت مهمات رباتیک برجک در یک میز کار در 7 روز تا مرگ.

در ازای برجک های رباتیک که یک خرید اواسط تا اواخر بازی و ساخت آنها نسبتاً گران است ساخت مهمات ارزان است، به خصوص از آنجایی که آنها بسیاری از آن را پشت سر خواهند گذاشت.

آنها دارند سه نوع مهمات موجود است آنها می توانند استفاده کنند، که یکی از آنها در ابتدا باز است، در حالی که دیگری دو مورد نیاز به حجم مهارت های تخصصی دارند مانند سایر انواع مهمات پیشرفته.

نوع مهمات

مواد مورد نیاز

مهمات برجک رباتیک

سرب x3

مهمات برجک رباتیک (AP)

سرب x3


آهن x2

پوسته های رباتیک برجک

سرب x1


Buckshot x1


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا