بازی

بهترین مهارت ها برای به حداکثر رساندن در 7 روز برای مردن

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

نکات برجسته

یک ویژگی را برای تخصص در گیم پلی کارآمد در 7 Days To Die انتخاب کنید. هر ویژگی بر امتیازات و آسیب سلاح مربوطه حاکم است.
تخصیص امتیاز مهارت محدود است و بازنشانی آن پرهزینه است، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید. برخی از ویژگی ها برای سبک های مختلف بازی بهتر از سایر ویژگی ها هستند.
چابکی، استحکام، ادراک، هوش و قدرت هر کدام مزایا و سبک های مبارزه منحصر به فردی را در بازی ارائه می دهند. عاقلانه بر اساس ترجیحات خود انتخاب کنید.

اگر می خواهید بازی زنده بقای زامبی مستقل 7 Days To Die را به طور موثر بازی کنید، باید یک ویژگی را انتخاب کنید تا در آن تخصص داشته باشید.

مرتبط 6 چیزی که ای کاش قبل از بازی می دانستیم 7 روز تا مردن هر چیزی که آرزو می کردید هنگام شروع 7 Days to Die می دانستید اما از پرسیدن آن می ترسیدید.
این بازی با تخصیص امتیاز مهارت خود خسیس است و در ابتدا به شما چهار امتیاز می دهد و هر زمان که سطح بالاتری داشتید یک امتیاز دیگر به شما می دهد. بازنشانی امتیازات مهارت شما گران است و اگر اشتباه خرج کنید، مدتی منتظر خواهید بود تا اشتباهات خود را اصلاح کنید. اگرچه هر ویژگی – ادراک، چابکی، استحکام، قدرت و هوش – کاربردهای خود را دارد، برخی از آنها قطعا بهتر از دیگران هستند.

به روز شده در 17 آگوست 2024 توسط کریستوفر پادیلا: بعد از ده سال پختن7 Days To Die Early Access را برای انتشار نسخه 1.0 در 25 ژوئیه 2024 ترک کرد. این بازی در آن زمان دستخوش تغییرات زیادی شد و ممکن است در آینده تغییر کند زیرا هنوز در حال به‌روزرسانی است، اما می‌توان گفت که اکنون پایدارتر است. به این ترتیب، ما هر ویژگی را با جزئیات جدید به روز کردیم و اشاره به ویژگی های منسوخ را حذف کردیم تا وضعیت فعلی بازی را با دقت بیشتری منعکس کنیم.

5 چابکی

چابکی به هیچ وجه بی فایده نیست و در واقع برخی از بهترین امتیازات جنگی و اکتشافی را در بازی دارد، به خصوص اگر دوست دارید سریع و بی سر و صدا حرکت کنید. متأسفانه، فقدان کامل مزایای مربوط به فناوری، اقتصاد یا جمع‌آوری منابع مانع آن شده است.

این ویژگی بسیار تازه‌کار است، به‌ویژه در مورد سلاح‌ها، زیرا آسیب‌های کمان، سلاح‌های تیغه‌دار (غیر تبر) و تپانچه را کنترل می‌کند – اولین و رایج‌ترین سلاح‌هایی که در بازی دریافت می‌کنید. سبک بازی چابکی همچنین مدیریت استقامت را آسان‌تر می‌کند، چیزی که بازیکنان جدیدتر ممکن است با آن مشکل داشته باشند.

اگر می‌خواهید متحرک باشید و استقامت خود را حفظ کنید، بهترین لباس برای پوشیدن زره سبک است. با این حال، مزیت Medium Armor به شما امکان می دهد زره های دفاعی بالاتری بپوشید و همچنان تحرک و استقامت خود را حفظ کنید.

ساخت کامل چابکی در یک محیط گروهی به شما این امکان را می دهد که جنگنده تعیین شده یا فردی باشید که ساختمان ها را به راحتی پاکسازی می کند. با این حال، در بازی انفرادی، احتمالاً در نهایت به زندگی بر روی لبه تیغه می پردازید، زیرا سعی می کنید منابع را سریعتر از آنچه می توانید از طریق آنها بسوزانید جمع آوری کنید. برای اینکه به عنوان یک ابزار اصلی چابکی پیشرفت کنید، آن را با یک ویژگی که دارای مهارت جمع آوری است جفت کنید. اگر قصد دارید همه کالاهای خود را غارت کنید و غذای خود را شکار کنید، با Perception همراه باشید. اگر قصد کشاورزی دارید و از کشتار حیوانات خود بیشتر به دست می آورید، با Fortitude همراه باشید.

4 استحکام

ویژگی استوار و آماده، Fortitude در زندگی کردن در زمین، مقاومت در برابر عناصر و مهمتر از همه، نمردن متخصص است. اگر می خواهید مانند یک بقا در فضای باز زندگی کنید، این ویژگی برای شماست. استحکام دارای مزایایی است که سود شما را از شکار، جمع آوری و کشاورزی افزایش می دهد. همچنین دارای روده آهنی است که سرعت کاهش تشنگی و گرسنگی شما را کاهش می دهد، به این معنی که اگر فورتیت کامل داشته باشید، احتمالاً هرگز گرسنه نخواهید شد، به خصوص که احتمال مسمومیت غذایی شما را نیز کاهش می دهد.

مرتبط 7 Days To Die: 15 بهترین امتیازها، رتبه بندی شده این هدیه‌ها به پیشرفت شما در 7 Days To Die کمک می‌کند و می‌تواند بین شکست و بقا تفاوت ایجاد کند.
امتیازات رزمی آن بر روی مشت‌ها متمرکز شده است، به کمک سلاح‌های بند انگشتی و مسلسل‌ها، که به شما امکان می‌دهد انبوهی را در تگرگ سرب به پایین بپاشید. شما همچنین در دوام آوردن دشمنان خود مهارت دارید، زیرا امتیاز Healing Factor به شما امکان می دهد تا به سرعت بهبود پیدا کنید و هر شش ثانیه یک امتیاز در حداکثر رتبه کسب کنید. اگر همه چیز شکست خورد، می توانید به قانون 1 بازگردید: کاردیو، که به شما امکان می دهد در حین دویدن استقامت خود را دوباره به دست آورید، و هر کسی که شما را تعقیب می کند، گرد و غبار شما را در حین عقب نشینی با سرفه بیرون می آورد.

3 ادراک

با حواس دقیق و مهارت در یافتن اقلام با کیفیت، ادراک ویژگی لاشخورها، ردیاب ها و شکارچیان است. مانند چابکی، Perception به خوبی با ویژگی های دیگر بازی می کند، اما بر خلاف چابکی، مجموعه ای از مهارت ها را دارد که برای یک زندگی کامل و طولانی در 7 Days To Die مناسب است. مجموعه ای از امتیازات جمع آوری دارد که به شما امکان می دهد در صورت یافتن مجلات مربوطه به سرعت از نردبان فناوری بالا بروید. خط امتیازات Scavenger به شما امکان می دهد تا نجات بیشتری (عملیات نجات)، غارت بهتر (غارتگر خوش شانس) و گنج های مدفون بیشتر (شکارچی گنج) را پیدا کنید.

ادراک به ویژه با چابکی جفت می شود، زیرا بسیاری از امتیازات آنها با هم همکاری می کنند. به عنوان مثال، Stealth Perks در چابکی به شما این امکان را می دهد که بهتر به اهداف خود نزدیک شوید و در صورت ناآگاه ماندن به آنها آسیب بزرگی وارد کنید، که شامل اهداف یافت شده توسط Animal Tracker نیز می شود.

Combat as a Perception متخصص بر روی تفنگ ها و نیزه های غیر اتوماتیک و همچنین مواد منفجره متمرکز است. دومی را می توان برای جلوه های دیدنی در برابر انبوهی ها استفاده کرد، آسیب زیادی به دشمنان زیادی وارد کرد و همچنین بازماندگان را خیره کننده و احتمالاً تکه تکه کرد. فقط مطمئن شوید که آنقدر دور هستید که خود را منفجر نکنید.

مواد منفجره همچنین کاربرد بسیار خوبی دارند، زیرا می توانند آسیب زیادی به بلوک وارد کنند، به شما اجازه می دهند سوراخ هایی را در دیوارها ایجاد کنید، گاوصندوق ها را باز کنید و کارهای تخریب دیگر را انجام دهید. مطمئن شوید که از مواد منفجره مناسب برای کار استفاده می‌کنید: اگر می‌خواهید دشمنان را از هم جدا کنید به دنبال آسیب Entity باشید و اگر در حال محوطه‌سازی هستید، آسیب را مسدود کنید.

Perception همچنین دارای The Penetrator است که به هر سلاح گرم (و کمان) اجازه می دهد تا برخی از زره های دشمن را صرف نظر از اینکه چه ویژگی هایی بر سلاح حاکم است نادیده بگیرد و باعث می شود که AP Rounds از چندین هدف یا حتی بلوک نفوذ کند.

2 عقل

حوزه ی نردها و سازندگان جامعه، Intellect بسیار مهم است، زیرا مهارت هایی را در خود جای داده است که به شما اجازه می دهد تا به بهترین شکل فناوری، تله ها و وسایل نقلیه پیشرفته ایجاد کنید. اگر می‌خواهید از پایگاه‌های دفاعی فانتزی با انواع تله‌ها و برجک‌ها استفاده کنید تا بتوانید با انبوه‌ترین انبوه‌ها مبارزه کنید، یا وسایل نقلیه‌ای که از آنها دور شوید، می‌خواهید به Intellect بروید.

مرتبط 7 روز برای مردن: معامله گران NPC، رتبه بندی شده است همه معامله‌گران NPC به یک اندازه ایجاد نمی‌شوند.

باتوم‌های سلاح مرتبط با هوش، در نگاه اول کم‌رنگ به نظر می‌رسند. با این حال، اگر به آن بپردازید و رتبه های Electrocutioner را به دست آورید، Electric Batons حتی در مراحل بعدی بازی بسیار قدرتمند می شود. مشروط بر اینکه حوصله و حوصله رسیدن به آن را داشته باشید.

اگر می‌خواهید از طریق مهارت‌های اجتماعی قدرت کسب کنید، عقل نیز راهی است. زمانی که با بازیکنان دیگر بازی می کنید، کاریزماتیک بهترین امتیاز است، زیرا مقاومت، قدرت و کارایی آنها را افزایش می دهد. برعکس، Better Barter و The Daring Adventurer تعاملات NPC را سودآورتر می‌کنند، زیرا به ترتیب قیمت‌ها را بهتر می‌کنند و پاداش‌های جستجوی بهتری را ارائه می‌کنند. پزشک نه تنها شما و دوستانتان را زنده نگه می دارد، بلکه می توانید از این دانش برای کشتن موثرتر زامبی ها با باتوم خود استفاده کنید.

1 قدرت

اگر می‌خواهید تمدن را بازسازی کنید، ممکن است هوش راهی باشد، اما با Strength، همه چیزهایی را که بدون آن نیاز دارید خواهید داشت. قدرت بهترین ویژگی برای انفرادی است، و در گروه ها هم خیلی ضعیف نیست.

شما قادر خواهید بود چیزهای بیشتری را حمل کنید، استقامت کمتری داشته باشید، و منابع غیرفناوری را به طور موثرتری برداشت کنید. گزینه‌های رزمی شما در برد میانی تا نزدیک قوی هستند و از اولین تخم‌گذاری تا روزهای سه رقمی شما را پشتیبانی می‌کنند، تفنگ‌های ساچمه‌ای، چماق‌ها و پتک‌ها را می‌پوشانند – پیدا کردن و ساختن همه آنها آسان است.

به ویژه باشگاه ها مستحق توجه ویژه هستند زیرا آنها یکی از معدود امتیازات ویژه اسلحه هستند که اثراتی فراتر از استفاده کارآمدتر از استقامت و بازیابی استقامت در کشتار دارند و پس از مقدار مشخصی ضربات باعث آسیب اضافی می شوند.

زره سنگین تضمین می‌کند که می‌توانید از دشمنان خود دوام بیاورید، و اگر هنگام استفاده از ابزار برداشت (کلنگ، تبر، بیل، اره برقی یا مارپیچ) پریدید، امتیاز Strength بالاتر به معنای آسیب بیشتر با آن ابزار است. همچنین، به‌عنوان پسر Strength، شما از مزیت Master Chef برخوردار هستید، که شما را به کارآمدترین آشپز بازی تبدیل می‌کند، زیرا نه تنها این کار را سریع‌تر، بلکه با مواد کمتری نیز انجام می‌دهید.

بعدی بازی هایی برای بازی اگر دوست دارید 7 Days To Die بازی های زامبی نوع بسیار منحصر به فردی از استرس را ارائه می دهند و 7 Days to Die نیز از این قاعده مستثنی نیست. در اینجا بازی های مشابهی وجود دارد که ارزش بررسی را دارند.

نکات برجسته

  • یک ویژگی را برای تخصص در گیم پلی کارآمد در 7 Days To Die انتخاب کنید. هر ویژگی بر امتیازات و آسیب سلاح مربوطه حاکم است.
  • تخصیص امتیاز مهارت محدود است و بازنشانی آن پرهزینه است، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید. برخی از ویژگی ها برای سبک های مختلف بازی بهتر از سایر ویژگی ها هستند.
  • چابکی، استحکام، ادراک، هوش و قدرت هر کدام مزایا و سبک های مبارزه منحصر به فردی را در بازی ارائه می دهند. عاقلانه بر اساس ترجیحات خود انتخاب کنید.



اگر می خواهید بازی زنده بقای زامبی مستقل 7 Days To Die را به طور موثر بازی کنید، باید یک ویژگی را انتخاب کنید تا در آن تخصص داشته باشید.

مرتبط

6 چیزی که ای کاش قبل از بازی می دانستیم 7 روز تا مردن

هر چیزی که آرزو می کردید هنگام شروع 7 Days to Die می دانستید اما از پرسیدن آن می ترسیدید.

این بازی با تخصیص امتیاز مهارت خود خسیس است و در ابتدا به شما چهار امتیاز می دهد و هر زمان که سطح بالاتری داشتید یک امتیاز دیگر به شما می دهد. بازنشانی امتیازات مهارت شما گران است و اگر اشتباه خرج کنید، مدتی منتظر خواهید بود تا اشتباهات خود را اصلاح کنید. اگرچه هر ویژگی – ادراک، چابکی، استحکام، قدرت و هوش – کاربردهای خود را دارد، برخی از آنها قطعا بهتر از دیگران هستند.

به روز شده در 17 آگوست 2024 توسط کریستوفر پادیلا: بعد از ده سال پختن7 Days To Die Early Access را برای انتشار نسخه 1.0 در 25 ژوئیه 2024 ترک کرد. این بازی در آن زمان دستخوش تغییرات زیادی شد و ممکن است در آینده تغییر کند زیرا هنوز در حال به‌روزرسانی است، اما می‌توان گفت که اکنون پایدارتر است. به این ترتیب، ما هر ویژگی را با جزئیات جدید به روز کردیم و اشاره به ویژگی های منسوخ را حذف کردیم تا وضعیت فعلی بازی را با دقت بیشتری منعکس کنیم.



5 چابکی

چابکی به هیچ وجه بی فایده نیست و در واقع برخی از بهترین امتیازات جنگی و اکتشافی را در بازی دارد، به خصوص اگر دوست دارید سریع و بی سر و صدا حرکت کنید. متأسفانه، فقدان کامل مزایای مربوط به فناوری، اقتصاد یا جمع‌آوری منابع مانع آن شده است.

این ویژگی بسیار تازه‌کار است، به‌ویژه در مورد سلاح‌ها، زیرا آسیب‌های کمان، سلاح‌های تیغه‌دار (غیر تبر) و تپانچه را کنترل می‌کند – اولین و رایج‌ترین سلاح‌هایی که در بازی دریافت می‌کنید. سبک بازی چابکی همچنین مدیریت استقامت را آسان‌تر می‌کند، چیزی که بازیکنان جدیدتر ممکن است با آن مشکل داشته باشند.

اگر می‌خواهید متحرک باشید و استقامت خود را حفظ کنید، بهترین لباس برای پوشیدن زره سبک است. با این حال، مزیت Medium Armor به شما امکان می دهد زره های دفاعی بالاتری بپوشید و همچنان تحرک و استقامت خود را حفظ کنید.


ساخت کامل چابکی در یک محیط گروهی به شما این امکان را می دهد که جنگنده تعیین شده یا فردی باشید که ساختمان ها را به راحتی پاکسازی می کند. با این حال، در بازی انفرادی، احتمالاً در نهایت به زندگی بر روی لبه تیغه می پردازید، زیرا سعی می کنید منابع را سریعتر از آنچه می توانید از طریق آنها بسوزانید جمع آوری کنید. برای اینکه به عنوان یک ابزار اصلی چابکی پیشرفت کنید، آن را با یک ویژگی که دارای مهارت جمع آوری است جفت کنید. اگر قصد دارید همه کالاهای خود را غارت کنید و غذای خود را شکار کنید، با Perception همراه باشید. اگر قصد کشاورزی دارید و از کشتار حیوانات خود بیشتر به دست می آورید، با Fortitude همراه باشید.

4 استحکام


ویژگی استوار و آماده، Fortitude در زندگی کردن در زمین، مقاومت در برابر عناصر و مهمتر از همه، نمردن متخصص است. اگر می خواهید مانند یک بقا در فضای باز زندگی کنید، این ویژگی برای شماست. استحکام دارای مزایایی است که سود شما را از شکار، جمع آوری و کشاورزی افزایش می دهد. همچنین دارای روده آهنی است که سرعت کاهش تشنگی و گرسنگی شما را کاهش می دهد، به این معنی که اگر فورتیت کامل داشته باشید، احتمالاً هرگز گرسنه نخواهید شد، به خصوص که احتمال مسمومیت غذایی شما را نیز کاهش می دهد.

مرتبط

7 Days To Die: 15 بهترین امتیازها، رتبه بندی شده

این هدیه‌ها به پیشرفت شما در 7 Days To Die کمک می‌کند و می‌تواند بین شکست و بقا تفاوت ایجاد کند.

امتیازات رزمی آن بر روی مشت‌ها متمرکز شده است، به کمک سلاح‌های بند انگشتی و مسلسل‌ها، که به شما امکان می‌دهد انبوهی را در تگرگ سرب به پایین بپاشید. شما همچنین در دوام آوردن دشمنان خود مهارت دارید، زیرا امتیاز Healing Factor به شما امکان می دهد تا به سرعت بهبود پیدا کنید و هر شش ثانیه یک امتیاز در حداکثر رتبه کسب کنید. اگر همه چیز شکست خورد، می توانید به قانون 1 بازگردید: کاردیو، که به شما امکان می دهد در حین دویدن استقامت خود را دوباره به دست آورید، و هر کسی که شما را تعقیب می کند، گرد و غبار شما را در حین عقب نشینی با سرفه بیرون می آورد.


3 ادراک

با حواس دقیق و مهارت در یافتن اقلام با کیفیت، ادراک ویژگی لاشخورها، ردیاب ها و شکارچیان است. مانند چابکی، Perception به خوبی با ویژگی های دیگر بازی می کند، اما بر خلاف چابکی، مجموعه ای از مهارت ها را دارد که برای یک زندگی کامل و طولانی در 7 Days To Die مناسب است. مجموعه ای از امتیازات جمع آوری دارد که به شما امکان می دهد در صورت یافتن مجلات مربوطه به سرعت از نردبان فناوری بالا بروید. خط امتیازات Scavenger به شما امکان می دهد تا نجات بیشتری (عملیات نجات)، غارت بهتر (غارتگر خوش شانس) و گنج های مدفون بیشتر (شکارچی گنج) را پیدا کنید.

ادراک به ویژه با چابکی جفت می شود، زیرا بسیاری از امتیازات آنها با هم همکاری می کنند. به عنوان مثال، Stealth Perks در چابکی به شما این امکان را می دهد که بهتر به اهداف خود نزدیک شوید و در صورت ناآگاه ماندن به آنها آسیب بزرگی وارد کنید، که شامل اهداف یافت شده توسط Animal Tracker نیز می شود.


Combat as a Perception متخصص بر روی تفنگ ها و نیزه های غیر اتوماتیک و همچنین مواد منفجره متمرکز است. دومی را می توان برای جلوه های دیدنی در برابر انبوهی ها استفاده کرد، آسیب زیادی به دشمنان زیادی وارد کرد و همچنین بازماندگان را خیره کننده و احتمالاً تکه تکه کرد. فقط مطمئن شوید که آنقدر دور هستید که خود را منفجر نکنید.

مواد منفجره همچنین کاربرد بسیار خوبی دارند، زیرا می توانند آسیب زیادی به بلوک وارد کنند، به شما اجازه می دهند سوراخ هایی را در دیوارها ایجاد کنید، گاوصندوق ها را باز کنید و کارهای تخریب دیگر را انجام دهید. مطمئن شوید که از مواد منفجره مناسب برای کار استفاده می‌کنید: اگر می‌خواهید دشمنان را از هم جدا کنید به دنبال آسیب Entity باشید و اگر در حال محوطه‌سازی هستید، آسیب را مسدود کنید.

Perception همچنین دارای The Penetrator است که به هر سلاح گرم (و کمان) اجازه می دهد تا برخی از زره های دشمن را صرف نظر از اینکه چه ویژگی هایی بر سلاح حاکم است نادیده بگیرد و باعث می شود که AP Rounds از چندین هدف یا حتی بلوک نفوذ کند.


2 عقل

حوزه ی نردها و سازندگان جامعه، Intellect بسیار مهم است، زیرا مهارت هایی را در خود جای داده است که به شما اجازه می دهد تا به بهترین شکل فناوری، تله ها و وسایل نقلیه پیشرفته ایجاد کنید. اگر می‌خواهید از پایگاه‌های دفاعی فانتزی با انواع تله‌ها و برجک‌ها استفاده کنید تا بتوانید با انبوه‌ترین انبوه‌ها مبارزه کنید، یا وسایل نقلیه‌ای که از آنها دور شوید، می‌خواهید به Intellect بروید.

مرتبط

7 روز برای مردن: معامله گران NPC، رتبه بندی شده است

همه معامله‌گران NPC به یک اندازه ایجاد نمی‌شوند.

باتوم‌های سلاح مرتبط با هوش، در نگاه اول کم‌رنگ به نظر می‌رسند. با این حال، اگر به آن بپردازید و رتبه های Electrocutioner را به دست آورید، Electric Batons حتی در مراحل بعدی بازی بسیار قدرتمند می شود. مشروط بر اینکه حوصله و حوصله رسیدن به آن را داشته باشید.


اگر می‌خواهید از طریق مهارت‌های اجتماعی قدرت کسب کنید، عقل نیز راهی است. زمانی که با بازیکنان دیگر بازی می کنید، کاریزماتیک بهترین امتیاز است، زیرا مقاومت، قدرت و کارایی آنها را افزایش می دهد. برعکس، Better Barter و The Daring Adventurer تعاملات NPC را سودآورتر می‌کنند، زیرا به ترتیب قیمت‌ها را بهتر می‌کنند و پاداش‌های جستجوی بهتری را ارائه می‌کنند. پزشک نه تنها شما و دوستانتان را زنده نگه می دارد، بلکه می توانید از این دانش برای کشتن موثرتر زامبی ها با باتوم خود استفاده کنید.

1 قدرت

اگر می‌خواهید تمدن را بازسازی کنید، ممکن است هوش راهی باشد، اما با Strength، همه چیزهایی را که بدون آن نیاز دارید خواهید داشت. قدرت بهترین ویژگی برای انفرادی است، و در گروه ها هم خیلی ضعیف نیست.


شما قادر خواهید بود چیزهای بیشتری را حمل کنید، استقامت کمتری داشته باشید، و منابع غیرفناوری را به طور موثرتری برداشت کنید. گزینه‌های رزمی شما در برد میانی تا نزدیک قوی هستند و از اولین تخم‌گذاری تا روزهای سه رقمی شما را پشتیبانی می‌کنند، تفنگ‌های ساچمه‌ای، چماق‌ها و پتک‌ها را می‌پوشانند – پیدا کردن و ساختن همه آنها آسان است.

به ویژه باشگاه ها مستحق توجه ویژه هستند زیرا آنها یکی از معدود امتیازات ویژه اسلحه هستند که اثراتی فراتر از استفاده کارآمدتر از استقامت و بازیابی استقامت در کشتار دارند و پس از مقدار مشخصی ضربات باعث آسیب اضافی می شوند.

زره سنگین تضمین می‌کند که می‌توانید از دشمنان خود دوام بیاورید، و اگر هنگام استفاده از ابزار برداشت (کلنگ، تبر، بیل، اره برقی یا مارپیچ) پریدید، امتیاز Strength بالاتر به معنای آسیب بیشتر با آن ابزار است. همچنین، به‌عنوان پسر Strength، شما از مزیت Master Chef برخوردار هستید، که شما را به کارآمدترین آشپز بازی تبدیل می‌کند، زیرا نه تنها این کار را سریع‌تر، بلکه با مواد کمتری نیز انجام می‌دهید.


بعدی

بازی هایی برای بازی اگر دوست دارید 7 Days To Die

بازی های زامبی نوع بسیار منحصر به فردی از استرس را ارائه می دهند و 7 Days to Die نیز از این قاعده مستثنی نیست. در اینجا بازی های مشابهی وجود دارد که ارزش بررسی را دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا