شبکه های اجتماعی

آمازون در تلاش برای حذف پرونده رانندگان بریتانیایی که به دنبال حقوق کارگران هستند، شکست خورد

آمازونشرکت دات کام تلاش خود را برای رد کردن سه نمونه از دعوای حقوقی که توسط رانندگان حمل و نقل بریتانیایی که به دنبال حقوق شغلی بودند، از دست داده است. حداقل دستمزد و حقوق تعطیلات.

بیش از 1400 راننده که بسته های آمازون را تحویل می دهند در یک دادگاه کار در لندن شکایت می کنند و استدلال می کنند که آنها باید به عنوان کارمند طبقه بندی شوند تا پیمانکاران خوداشتغال.

آمازون می گوید که هیچ رابطه قراردادی با رانندگان ندارد و درخواست داد تا این ادعاها را در جلسه استماع ماه گذشته رد کند. با این حال، در حکمی که روز دوشنبه علنی شد، یک قاضی گفت که شکایت علیه آمازون باید ادامه یابد.

دادگاه حکم داد که نمی‌توان «تقریباً مطمئن» بود که رانندگان نمی‌توانند ثابت کنند که «رابطه کارگری» با آمازون دارند.

وکیل شاکیان کیت رابینسون در بیانیه ای گفت که این حکم یک “موفقیت بزرگ” برای رانندگان است.

او گفت: «آمازون باید ارزش رانندگانی را که از طرف آن‌ها تحویل می‌دهند به رسمیت بشناسد و حقوقی را که ما معتقدیم حقشان است به آن‌ها بدهد.

یکی از سخنگویان آمازون گفت: «ما به رانندگانی که با شرکای ما در سراسر کشور کار می‌کنند، افتخار می‌کنیم و مشتریان ما را هر زمان که می‌خواهند، در هر کجا که هستند، به دست می‌آورند.

“ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم که این رانندگان توسط شرکت های تحویلی که با آنها کار می کنند به طور عادلانه جبران می شوند و با آنها با احترام رفتار می شود، و این با بازخورد مثبتی که هر روز از رانندگان می شنویم منعکس می شود.”

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا