بازی

10 بهترین کارت هیولا دک اصلی در Yu-Gi-Oh! TCG: Maze of Memories

Maze of Memories یک بسته تقویت کننده در Yu-Gi-Oh است! TCG که کارت‌های مختلفی را معرفی می‌کند که توسط افراد سرشناس در انیمه از جمله Crow Hogan، Seto Kaiba و برادران پارادوکس بدنام استفاده می‌شوند. با وجود 67 کارت مختلف در بسته، جای تعجب نیست که چرا پشتیبانی های بسیاری دیگر از کهن الگوهای مختلف در بازی وجود دارد.


مرتبط: هر کارت تله در پیچ و خم خاطره ها، رتبه بندی شده است

با در نظر گرفتن این موضوع، این بسته هیولاهای عرشه اصلی فوق‌العاده‌ای را به ما می‌دهد که می‌توانند بازی‌های قدرتمندی را برای شما راه‌اندازی کنند یا به شما اجازه می‌دهند هیولاهای قوی را بیرون بیاورید که می‌توانند نبرد را به نفع شما تغییر دهند. این بسته کارت هایی مانند Red-Eyes Soul، Black Luster Soldier- Legendary Swordsman، و Mudan the Rikka Fairy را در اختیار شما قرار می دهد که همگی با روش های قابل اعتمادی می توانند خود را به میدان بیاورند، یا بازی هایی را برای هیولاهای بهتر راه اندازی کنند یا به تنهایی آسیب های زیادی وارد کنند.

10 بچه گربه بادی

Wind-Up Kitten دارای طراحی شایان ستایش و جلوه ای مخرب است که می تواند به نفع شما استفاده شود. هنگامی که این هیولا در زمین رو به بالا است: می توانید یک هیولا را که حریف کنترل می کند هدف قرار دهید و آن را به دست برگردانید.

با این افکت می توانید حریف خود را به خاطر راه اندازی هیولاهای قدرتمند خود با این افکت هیولایی منحصر به فرد تنبیه کنید. به علاوه، این کارت محدود نیست، بنابراین می توانید چندین نسخه را اجرا کنید که می تواند زمینه را مختل کند، سپس از آن به عنوان ماده ای برای هیولاهای قدرتمند خود استفاده کنید.

9 Psi-Beast

Psi-Beast از مجموعه Maze of Memories

Psi-Beast جلوه ای ساده و قدرتمند دارد. هنگامی که این کارت به طور معمول احضار شد، می توانید یک هیولای نوع Psychic را از عرشه خود بیرون کنید، و اگر این کار را انجام دادید، می توانید سطح این کارت را به سطح هیولای تبعید شده تبدیل کنید.

با استفاده از این افکت کارت، می‌توانید خود را برای احضار همزمان، احضار XYZ یا حتی احضار تشریفاتی آماده کنید، اگر به کارت‌هایی در سطح خاصی نیاز دارید و آن کارت‌ها را ندارید. بنابراین، اگر به دنبال راهی برای شروع یک کمبو هستید، این کارتی است که اگر در حال بازی در یک دسته روانی سنگین هستید، باید به دنبال آن باشید.

8 Mekk-Night ماه سرخ

Mekk-Knight Red Moon از مجموعه Maze of Memories

Mekk-Knight Red Moon به ما یادآوری می کند که کهن الگوی Mekk-Knight با تأثیر خود چقدر قدرتمند است. اگر دو یا چند کارت در یک ستون باشند، این هیولا می تواند خاص احضار شود، اما باید در همان ستون قرار گیرد. سپس، می توانید یک هیولای دیگر Mekk-Knight را از قبرستان خود بیرون کنید و کارت دیگری را که ستونی با این هیولا دارد، نابود کنید.

مرتبط: یو-گی-اوه! بهترین هیولاهای عرشه اضافی در Maze of Memories

به دلیل این اثر، به کمی تنظیمات نیاز دارد، اما می‌توانید کارت‌های قدرتمندی را که حریف کنترل می‌کند بردارید و یک هیولای قدرتمند سطح هفت روانی را بدون هدر دادن منابع بیرون بیاورید.

7 مودان پری ریککا

Mudan the Rikka Fairy از مجموعه Maze of Memories

Mudan the Rikka Fairy را می توان با ادای احترام به یک هیولای گیاهی احضار کرد. با احضار شدن توسط اثرات یک هیولای گیاهی، می توانید یک طلسم Rikka یا کارت تله را از عرشه خود به دست خود اضافه کنید.

این کار این کارت را بسیار قدرتمند می‌کند، زیرا اثر آن می‌تواند اثر دوم آن را فعال کند، بنابراین به شما این امکان را می‌دهد که قبرستان را با هیولاها پر کنید و یک طلسم یا تله خاص را از عرشه خود به دست خود اضافه کنید، که می‌تواند منجر به بازی‌های قدرت یا بیرون آوردن هیولاهای قدرتمندتر شود. .

6 گلبرگ ریکا

گلبرگ ریککا از مجموعه Maze of Memories

Rikka Petal یکی از بهترین کارت های هیولای پشتیبانی است که کهن الگوی Rikka می تواند درخواست کند. این کارت به شما امکان می دهد یک کارت هیولای Rikka را از عرشه خود بردارید و یا آن را به دست خود اضافه کنید یا به قبرستان بفرستید. سپس، اگر این کارت در قبرستان در نوبت انتهایی حریف شما قرار دارد و هیچ هیولایی را کنترل نمی کنید یا فقط هیولاهای نوع گیاهی را کنترل می کنید، می توانید این کارت را به صورت ویژه احضار کنید.

این کارت از نظر تئوری می تواند بارها و بارها خود را به مزرعه و قبرستان بازیافت کند و به شما این امکان را می دهد که به دلخواه خود هیولاها را به دست یا قبرستان خود اضافه کنید تا بتوانید هیولاهای قوی تر خود را بیرون بیاورید. بعلاوه، می‌تواند در بسیاری از عرشه‌های نوع گیاهی قرار بگیرد و در خارج از کهن‌الگوی Rikka به آن تطبیق‌پذیری بیشتری می‌دهد.

5 اوربیتال فوتون

اوربیتال فوتون از مجموعه Maze of Memories

فوتون اوربیتال می تواند از هیولاهای شما محافظت کند و در عین حال حمله آنها را تقویت کند و به شما این امکان را می دهد که هیولاها را از عرشه خود به دست خود بیاورید. روش کار این کارت به این صورت است: می‌توانید یک هیولای فوتون یا کهکشان را که کنترل می‌کنید هدف بگیرید و این کارت را به آن هیولا مجهز کنید. در حالی که این کارت مجهز است، هیولا را نمی توان با نبرد نابود کرد.

مطالب مرتبط: Yu-Gi-Oh!: How To Play Archetype Galaxy

سپس، می توانید این کارت مجهز را به قبرستان بفرستید تا یک فوتون یا هیولای کهکشان را از عرشه خود به دست خود اضافه کنید. این کارت محافظت می‌کند، تقویت می‌کند و هیولاهای بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد، بنابراین اگر عرشه فوتون یا گلکسی دارید، اجرای سه نسخه از کارت منطقی است.

4 تانک سنگین لابیرنت

تانک سنگین هزارتویی از مجموعه Maze of Memories

این کارت هیولا ترکیبی از کهن الگوی دیوار هزارتوی و کهن الگوی نگهبانان دروازه را فراهم می کند. تانک سنگین Labyrinth را می توان بدون پرداخت هزینه احضار کرد. به شما این امکان را می دهد که یکی از هیولاهای Sanga of the Thunder، Kazejin یا Suijin خود را که تبعید شده اند را در دست یا عرشه خود قرار دهید و آن را به عنوان یک کارت طلسم پیوسته به منطقه طلسم و تله اضافه کنید.

همچنین، اگر کارت دیوار هزارتویی را کنترل کنید، می توانید یک هیولا را که حریف کنترل می کند، نابود کنید. شما می توانید به طور موثر یک هیولای سطح هفت را با حمله و دفاع 2400 بدون استفاده از یک منبع به میدان خود بیاورید. اگر در یک کهن‌الگوی خاص بازی شود، این کارت می‌تواند هیولاهای دیگری را بیرون بیاورد، اما اثر اولیه این هیولا آنقدر متنوع است که می‌توان آن را در چند عرشه بازی کرد.

3 ابر باستانی Deepsea King Coelacanth

ابر باستانی Deepsea King Coelacanth از مجموعه Maze of Memories

Superancient Deepsea King Coelacanth توانایی فوق العاده قدرتمندی دارد که مناسب عنوان بسیار طولانی آن است. یک بار در هر نوبت، می‌توانید یک کارت را دور بیندازید، سپس هیولاهای ماهی سطح چهار یا پایین‌تر را تا جایی که ممکن است از عرشه خود احضار کنید، اما آنها نمی‌توانند حمله را اعلام کنند و اثرات آنها نفی می‌شود.

اما اگر این کافی نبود، اگر این کارت توسط یک کارت یا افکت هدف قرار می‌گیرد، می‌توانید یک نوع ماهی دیگر را ادای احترام کنید تا اثر را نفی کنید و کارت را از بین ببرید. در نهایت، این کارت با برداشتن یک کارت از دست شما، احضار Synchro، Link و XYZ رایگان به شما می دهد. راه هایی برای محافظت از خود در برابر تخریب دارد تا بتوانید این اثر را به طور مکرر بازیافت کنید.

2 روح چشم قرمز

Red-Eyes Soul از مجموعه Maze of Memories

Red-Eyes Soul می‌تواند برای موقعیت‌های قدرتمندی تنظیم شود که در صورت بازی صحیح، می‌توانید حریف خود را در یک نوبت شکست دهید. این هیولا کار می کند: اگر حریف ویژه شما یک هیولا را خارج از مرحله آسیب احضار کند، می توانید این کارت را از میدان یا دست به قبرستان بفرستید و یک هیولای Red-Eyes را از دست یا عرشه خود احضار کنید، به جز Red-Eyes Soul. .

مطالب مرتبط: Yu-Gi-Oh!: Every Red-Eyes Extra Deck Monster، رتبه بندی شده

این کارت همچنین تاثیر سریعی دارد. شما می توانید این افکت را فعال کنید و حریف خود را وادار کنید تا به حمله اصلی هر هیولای اژدهای قرمز چشم قرمزی که در زمین دارید آسیب وارد کند، اما این کار فقط یک بار در هر دوئل قابل انجام است. این کارت به شما این امکان را می دهد که هیولاها را در زمین بیرون بیاورید و به دلیل تأثیر سریع می تواند در هر نقطه از دوئل به حریف آسیب مستقیم وارد کند، بنابراین امکان بازی های زیادی با این هیولا را فراهم می کند.

1 سرباز درخشش سیاه – شمشیرزن افسانه ای

Black Luster Soldier- شمشیرزن افسانه ای از مجموعه Maze of Memories

Black Luster Soldier – Legendary Swordsman برای یک هیولای آیینی فوق العاده است و به مفهوم احضار آیینی نور جدیدی می دهد. این هیولا را می توان از طریق Chaos Form یا Super Soldier Ritual احضار کرد، اما اگر هیچ کدام از کارت ها را در دست ندارید، نگران نباشید، زیرا این کارت می تواند با کشیدن یکی از آن دو کارت طلسم، جایگزین فاز قرعه کشی شما شود.

همچنین حریف شما نمی تواند کارت ها یا افکت ها را در مرحله نبرد شما فعال کند. اگر این کارت برای نابود کردن هیولای حریف اتفاق افتاد و با استفاده از یک هیولای معمولی به عنوان ماده احضار شد، می توانید کل زمین حریف خود را به عرشه آنها برگردانید. اگر شاهد هجوم عرشه‌های Black Luster Soldier هستید، تنها به خاطر این کارت است. راه‌های زیادی برای ایجاد اختلال در حریف و تنبیه آنها به خاطر عدم برداشتن زودهنگام این کارت وجود دارد که باید منابع خود را برای متوقف کردن آن هدر دهند، در غیر این صورت ممکن است کل میدان خود را از دست بدهند.

بعدی: یو-گی-اوه!: بهترین کهن الگوها در هزارتوی خاطرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا