ارز دیجیتال

جهش 45 درصدی در حملات کلاهبرداری پرداخت به صرافی‌های کریپتو، دادگاه دلیل توقف بایننس را رد کرد. خرید شریک آمریکایی وویجر، هند و امارات متحده عربی در برنامه‌های CBDC، بانک Xapo با سیستم پرداخت سریع‌تر ادغام می‌شود.

منبع: AdobeStock / Tomasz Zajda

خلاصه روزانه و به اندازه اخبار مربوط به دارایی های رمزنگاری شده و بلاک چین را دریافت کنید – با بررسی داستان هایی که در زیر رادار اخبار ارزهای دیجیتال امروزی هستند.
__________

اخبار امنیتی

  • الک کردن شاخص اعتماد و ایمنی دیجیتال سه ماهه اول 2023 خود را منتشر کرد که نشان داد حملات کلاهبرداری پرداخت علیه صرافی‌های رمزنگاری 45 درصد افزایش یافته است. این گزارش می‌گوید که تقریباً یک نفر از هر پنج (16%) مصرف‌کننده اعتراف می‌کنند که مرتکب تقلب در پرداخت شده‌اند یا کسی را می‌شناسند که در آن شرکت داشته است. به همین ترتیب، 17٪ از مصرف کنندگان با پیشنهادات آنلاین برای ارتکاب کلاهبرداری در پرداخت مواجه شده اند. داده‌های مصرف‌کننده از طریق نظرسنجی از بیش از 1000 بزرگسال آمریکایی جمع‌آوری شد و این گزارش شامل یافته‌های داده‌های کلاهبرداری از شبکه جهانی Sift از 34000 سایت و برنامه است.
  • این اویلر فاینانس مهاجم 1100 ETH (1.8 میلیون دلار) را به میکسر کریپتو منتقل کرد تورنادو نقدی با توجه به داده های زنجیره ای جمع آوری شده از شرکت امنیتی، وجوه دزدیده شده را بشویید BlockSec. الکس سوانویک، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین نانسن، توییت کرد تفکیک آخرین معاملات انجام شده توسط بهره بردار.

اخبار حقوقی

  • این دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه جنوبی نیویورک استدلال دولت برای توقف را رد کرد Binance.USخرید شرکت کارگزاری ورشکسته وویجر دیجیتال. در 15 مارس، قاضی تایید قبلی خود را با طرح ورشکستگی وویجر فصل 11، از جمله فروش دارایی های آن به صرافی در تلاش برای به دست آوردن مجدد نقدینگی برای بازگرداندن وجوه کاربران، تایید کرد.
  • تنظیم کننده ها در شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده (FDIC) از بانک های علاقه مند به خرید وام دهندگان شکست خورده درخواست کرد بانک سیلیکون ولی و بانک امضا رویترز به نقل از افراد آشنا با این موضوع گزارش داد تا پیشنهادات خود را تا 17 مارس ارائه کنند. FDIC قصد دارد هر دو SVB و Signature را به طور کامل بفروشد، در حالی که اگر فروش کل شرکت اتفاق نیفتد، می‌توان پیشنهادهایی را برای بخش‌هایی از بانک‌ها در نظر گرفت.

اخبار CBDC

  • هند و امارات یک یادداشت تفاهم (MoU) برای همکاری در برنامه های ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) امضا کرده اند. بر اساس بیانیه مطبوعاتی، دو کشور قابلیت همکاری CBDC را بین دو کشور بررسی خواهند کرد بانک مرکزی امارات متحده عربی (CBUAE) و بانک رزرو هند (RBI). در این بیانیه آمده است: «CBUAE و RBI مشترکاً اثبات مفهوم (PoC) و پایلوت(های) پل دوجانبه CBDC را برای تسهیل تراکنش‌های بین‌مرزی CBDC حواله‌ها و تجارت انجام خواهند داد.»

اخبار پرداخت ها

  • Xapo Bankیک متولی بیت کوین و یک بانک خصوصی دارای مجوز، امروز اعلام کرد که با این بانک ادغام شده است سیستم پرداخت سریعتر (FPS) برای ارائه تسویه حساب صندوق بدون کارمزد 24/7/365 در بریتانیا و مناطق خارج از کشور. در این اطلاعیه آمده است که با ادغام FPS، اعضای Xapo Bank می‌توانند تا سقف 1 میلیون پوند را به صورت بلادرنگ، مستقیماً از حساب دلاری Xapo Bank خود به بانک‌های بریتانیا و مناطق شرکت‌کننده در خارج از کشور، بانک‌های دیجیتالی مانند عاقل و Revolut، و مبادلات. سپس اعضا می توانند این وجوه را به بانک های محلی خود در سراسر جهان واریز کنند.

اخبار NFT

  • تابع فرم، یک بازار توکن غیر قابل تعویض (NFT) بر اساس سولانا بلاک چین، برنامه های خود را برای بستن پلتفرم اعلام کرد. طبق یک اعلامیه، Formfunction، که در فوریه 2022 راه اندازی شد، در 29 مارس بسته می شود. “لطفاً مطمئن شوید که فهرست هش خود را دانلود کرده و قبل از آن هر قطعه را از لیست حذف کنید، تا مطمئن شوید که می توانید به راحتی دوباره آنها را در پلتفرم دیگری لیست کنید.” تیم گفت.

اخبار بلاک چین

  • پس از 66 درصد از رای دهندگانی که از استقرار در ماه فوریه حمایت کردند، Unswap پروتکل نسخه 3 فعال شد زنجیره BNB در 15 مارس. در این اطلاعیه آمده است که این گسترش چندین مزیت مهم از جمله رشد کاربر، کارمزدهای کمتر، ورود به بازارهای جغرافیایی جدید، و گزینه های معاملاتی کارآمدتر و مقرون به صرفه را ارائه می دهد.
  • این بنیاد اینترچین (ICF)، یک سازمان غیرانتفاعی سوئیسی که از کیهان زیست بوم، اعلام کرد راه اندازی موفقیت آمیز ارتقاء لامبدا از هاب کیهان، قابلیت‌های جدید و بهبود عملکرد را به زنجیره‌های بین‌المللی، از جمله Replicated Security می‌آورد. سیستم های غیررسمیدر این اطلاعیه آمده است که یکی از مشارکت کنندگان اصلی این زنجیره، پیشتاز توسعه تجاری و فنی Replicated Security بود.

اخبار سرمایه گذاری

  • پلتفرم معاملاتی دلال-دلال و ارزهای دیجیتال INX دیجیتال حمایت کامل خود را از چند ضلعی بلاک چین برای لیست های ثانویه در INX.One. دومی یک پلت فرم منظم و سرتاسر برای فهرست کردن و تجارت هر دو است کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در بیانیه مطبوعاتی آمده است که توکن های امنیتی و ارزهای دیجیتال ثبت شده در (SEC).
  • پلت فرم معاملات الگوریتمی CoinRoutes اعلام کرد که راه‌حل تجارت سازمانی نسل چهارم آن حق امتیاز ایالات متحده را برای معماری فناوری اصلی که روتر سفارش هوشمند ارز دیجیتال توزیع شده با محاسبه‌گر هزینه را تامین می‌کند، دریافت کرده است. در بیانیه مطبوعاتی آمده است: «این پتنت از فناوری مسیریابی سفارش هوشمند توزیع‌شده CoinRoutes محافظت می‌کند، که منجر به مقرون‌به‌صرفه‌ترین و ایمن‌ترین راه‌حل تجاری در دسترس با مبارزه با آربیتراژ مبادلاتی و دادن کنترل کامل به معامله‌گران بر دارایی‌هایشان می‌شود».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا