بازی

آن زمان مردی یک ماکت فراست مورن را روی ستاره های گرو آورد

توضیح دادن احساسی که از تماشای رفتارهای هنجارگرایانه در مورد بازی های ویدیویی به من دست می دهد دشوار است. به خصوص اکنون که فرهنگ بازی بسیار مورد قبول جریان اصلی قرار گرفته است، چیزی تقریباً درمانی در مورد سردرگمی وجود دارد که هر زمان که با این واقعیت مواجه می‌شوند که بازی‌های ویدیویی وجود دارند و مردم از انجام آن‌ها لذت می‌برند Gen Xer معمولی شما را از بین می‌برد. گزیده‌های بدون حاشیه زیادی از نقدهای فیلم ماریو در رسانه‌های اجتماعی پخش می‌شود که طرفداران را خشمگین می‌کند، اما من را بی‌پایان خوشحال می‌کند. لطفاً به مقایسه Bowser با بازیگرانی که در سال 1954 درگذشتند و عروسک گردانانی که در دهه 70 نیمه محبوب بودند، ادامه دهید. من برای آن زندگی می کنم.

همانطور که اقتباس های هالیوودی از بازی هایی مانند The Last of Us و فیلم Super Mario Bros. من هرگز نمی‌خواهم بزرگ‌ترها از من سوال نپرسند که آیا من یکی از آن بازی‌های اینترنتی را انجام می‌دهم یا این که ما تمام روز را در آن ایستگاه بازی انجام می‌دهیم. وقتی کسی که دارای دارایی است از سرگرمی من منزجر می شود، خفت آور است، و این برای من خوشحالی می کند که من در مورد چیزی بسیار بیشتر از آنها می دانم.

مطالب مرتبط: به آرامی ذهنم را هنگام ماهیگیری برای سکه های کمیاب در WoW از دست می دهم

این یک تجربه جهانی برای هر کسی است که با بازی‌های ویدیویی بزرگ شده است، اما من هرگز آن را به این خوبی ندیده‌ام که در فصل 17 سریال Pawn Stars که در آن مردی سعی کرد نسخه‌ای از Frostmourne از World of Warcraft را به ریک بفروشد.

ریک به عنوان یک مرد بداخلاق و غیرقابل لمس شناخته شده است. خواه این فقط شخصیتی باشد که او بازی می‌کند یا شخصیت واقعی او، به راحتی می‌توان تصور کرد که یک صاحب گروفروشی نوادا احتمالاً تخصص زیادی در مورد چرندیات ندارد. در این اپیزود 2020، یک گیمر تأیید شده و شورت باری با افتخار با یک ماکت در اندازه واقعی و دارای مجوز رسمی از Frostmourne روبرو می شود و تمام بخش را صرف تلاش می کند تا به ریک توضیح دهد که World of Warcraft یک معامله بزرگ است.

این مرد از چاملی، سنگربان مقیم ستاره پیاده (و ظاهراً متجاوز جنسی) کمک گرفت که سعی می‌کند به ریک بگوید چرا کسی به شمشیر بزرگ از یک بازی ویدیویی اهمیت می‌دهد. بدیهی است که ریک تحت تأثیر قرار نمی گیرد و وقتی چاملی اصرار می کند که شمشیر را برمی دارد و با آن ژست می گیرد، عصبانی می شود. هنگامی که صاحب شمشیر قیمت درخواستی خود را اعلام می کند: 5000 دلار، او بیشتر عصبانی می شود.

این شمشیر در واقع توسط شرکتی به نام Epic Weapons از بلیزارد مجوز رسمی گرفته بود. تعداد محدودی از 6500 شمشیر در سال 2008 همزمان با گسترش خشم لیچ کینگ ساخته شد و به قیمت 400 دلار فروخته شد. می توانید عدد 966 را که در پایین جعبه پسر ما نوشته شده است مشاهده کنید که احتمالاً شماره احراز هویت واقعی آن است. بسیاری از این شمشیرها در طول سال ها در حراجی ها فروخته شده اند، برخی از آنها به قیمت 1200 دلار می رسد. ماکت با برچسب شماره 1 در سال 2008 به قیمت 20700 دلار فروخته شد.

قبل از اینکه آنها وارد مذاکره شوند، ریک خنده دارترین سوالاتی را می پرسد که می توان تصور کرد. “پس در بازی چه کار می کنید، فقط با افراد دیگر می جنگید؟” سپس بچه ها کار وحشتناکی انجام می دهند و توضیح می دهند که WoW چیست. یکی از آنها می‌گوید بله، شخصیت‌ها و چیزهای زیادی وجود دارد. سپس یکی می گوید خوب، شما می توانید با افراد دیگری که در رایانه آنها بازی می کنند مبارزه کنید، اما همچنین می توانید با شخصیت های دیگری که توسط بازی کنترل می شوند مبارزه کنید. نگاهی که ریک به آن‌ها می‌کند دقیقاً همان نگاهی است که عمویم هر کریسمس به من می‌کرد در حالی که سعی می‌کرد پیش‌فرض هر بازی بابانوئل را به من توضیح دهد: سردرگمی، جدایی و ترحم. «آیا این یکی از آن بازی‌هایی است که مردم دو تا سه روز بیدار می‌مانند تا آن را بازی کنند؟» نه ریک، این همان بازی است که مردم دو تا سه روز بیدار می مانند تا آن را بازی کنند. و منظورم از مردم، من است.

در نهایت ریک با کارشناس تماس می گیرد، زیرا همیشه یک متخصص در حالت آماده به کار برای ارائه یک نقل قول وجود دارد. این بار استیو جانستون، مالک Rogue Toys است. استیو به وضوح از قبل کمی تحقیق کرده است. او دقیقاً نقل می‌کند که بلیزارد چقدر در WoW درآمد داشته است (9 میلیارد دلار در آن زمان، 12 میلیارد دلار امروز) و همچنین بر اساس، من فرض می‌کنم، لیست‌های فعلی eBay در آن زمان، به قیمت واقعی 1350 دلاری می‌رسد. او همچنین اصالت را تأیید می کند – که هر کسی می تواند انجام دهد زیرا دقیقاً در تیغه مهر شده است. متأسفانه (یا خوشبختانه اگر مثل من مریض هستید)، استیو وقتی به ریک توضیح می‌دهد «اگر می‌خواستی یکی از آن بازیکنان درجه یک باشی، قطعاً باید این شمشیر را داشته باشی، خودش را تسلیم می‌کند». Frostmourne نیست و هرگز در WoW قابل دستیابی نبوده است. استیو یک گیمر قلابی است.

در پایان، ریک به پسر ما 600 دلار پیشنهاد می دهد، او با 1000 دلار پاسخ می دهد و آنها روی 750 دلار تسویه حساب می کنند. این شمشیر در وب‌سایت Gold & Silver Pawn Shop فهرست نشده است، بنابراین به نظر می‌رسد در سه سال گذشته به فروش رسیده است. جالب اینجاست که بلیزارد در حال آماده شدن برای انتشار نسخه جدید Frostmourne در ماه می است. می توانید همین الان با قیمت خیره کننده 1500 دلار آن را پیش خرید کنید. به نظر شبیه اصلی است. پایه دیواری همراه با نسخه Epic Weapons به صورت جداگانه با قیمت 200 دلار فروخته می شود. من وسوسه شدم که خودم یکی بخرم، فقط برای این که وقتی به وگاس می‌روم و سعی می‌کنم آن را به او گرو بگذارم، چهره ریک را ببینم.

بعدی: مصاحبه WoW: کارگردان Ion Hazzikostas درباره بازگشت به دسترسی ممنوع صحبت می کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا