دیجیتال مارکتینگ

25 آمار بازاریابی غیرانتفاعی برای سال 2023

بازاریاب غیرانتفاعی بودن مشکل است. شما اغلب در این فکر می مانید که آیا خوب است بخشی از پول را صرف بازاریابی برای جمع آوری کمک های مالی خود کنید یا اینکه فقط باید همه آن را صرف خود هدف کنید.

اکنون دانلود کنید: بازاریابی غیرانتفاعی و روندهای جذب سرمایه برای سال 2022 [Free Report]

با این حال، بازاریابی – به ویژه برای سازمان های غیرانتفاعی – نمی تواند برای بهبود ذینفعان شما حیاتی تر باشد. با افزایش آگاهی و مشارکت، سازمان های غیرانتفاعی می توانند به اهداف خود برسند و تفاوت واقعی در جهان ایجاد کنند.

از این آمار بازاریابی غیرانتفاعی برای اطلاع رسانی استراتژی بازاریابی خود و به حداکثر رساندن بودجه خود در سال 2023 و پس از آن استفاده کنید.

فهرست مطالب

چرا بازاریابی برای غیرانتفاعی اهمیت دارد؟

سازمان های غیرانتفاعی که در بازاریابی سرمایه گذاری می کنند می توانند تأثیر بیشتری داشته باشند. آنها می توانند سازمان غیرانتفاعی خود را در مقابل دیدگان افراد بیشتری قرار دهند.

می‌گوید: «سازمان‌های غیرانتفاعی باید از ابزارها و تاکتیک‌های بازاریابی برای گفتن داستان‌های خود، گسترش تأثیراتشان و جلب حمایت جامعه بزرگ‌تر استفاده کنند». جاشوا فیلدز، یکی از بنیانگذاران سازمان غیرانتفاعی The Next Step Programs.

هرچه با جامعه ارتباط بیشتری داشته باشیم، خانواده‌های بیشتری به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنیم، خدمات بیشتری ارائه می‌کنیم و منابع بیشتری می‌توانیم تولید کنیم.»

کنار گذاشتن بودجه ای برای بازاریابی می تواند تاثیر پیام شما، پولی که جمع آوری می کنید و تعداد داوطلبانی که دارید را افزایش دهد. مزایای دیگر عبارتند از:

برای ساخت موثر استراتژی خود، باید چشم انداز بازاریابی غیرانتفاعی را درک کنید. در بخش بعدی روندهای اساسی را بررسی خواهیم کرد.

آمار بازاریابی غیرانتفاعی

دولت بشردوستی

روندهای بازاریابی غیرانتفاعی، محتوای تولید شده توسط کاربر از پروژه trevor

منبع تصویر

کدام کانال های بازاریابی غیرانتفاعی نتیجه می دهند

آمار بازاریابی غیرانتفاعی، گزارش دوسالانه روندهای جهانی Funraise در ارائه گزارش

منبع تصویر

سهم بودجه جذب مستقیم از طریق کانال

منبع تصویر

آمار رسانه های اجتماعی غیر انتفاعی

انتظارات ارتباطات بازاریابی غیرانتفاعی بر اساس نسل

منبع تصویر

چگونه کاربران می خواهند کمک مالی کنند

از استراتژی خود حداکثر استفاده را ببرید

یک چیز با این آمار ثابت می ماند: تصمیمات مبتنی بر داده مهمتر از همیشه هستند.

روی یک فناوری غیرانتفاعی سرمایه‌گذاری کنید که همه داده‌های شما را ردیابی می‌کند و قابل مشاهده است. مطمئن شوید که با دنیای بازاریابی غیرانتفاعی و تغییر روندها به‌روز باشید.

روندهای غیرانتفاعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا