شبکه های اجتماعی

اولین نگاه شما به تجزیه و تحلیل جدید اینستاگرام

در اوایل سال 2016، اینستاگرام تایید کرد که در حال توسعه پروفایل های تجاری جدید برای کمک به برندها و کسب و کارهای کوچک برای تبلیغات در اینستاگرام است. وقتی اعلام شد، اولین اسکرین شات های پروفایل های تجاری جدید اینستاگرام در حال آزمایش را به اشتراک گذاشتیم. در میان اسکرین شات ها؟ اولین نگاه شما به تجزیه و تحلیل اینستاگرام!

مشابه تجزیه و تحلیل صفحه فیس بوک شما، تجزیه و تحلیل اینستاگرام (یا همان طور که برنامه آنها را “Insights” می نامد) اطلاعات ارزشمندی در مورد اینکه چه کسانی دنبال کنندگان شما هستند، چه زمانی آنلاین هستند و چه تعداد از مردم پست اینستاگرام شما را مشاهده کرده اند به شما می دهد. شکل ظاهری آنها در iOS به شرح زیر است:

در پروفایل های تجاری اینستاگرام، یک نماد نمودار در گوشه سمت راست بالا وجود دارد که به شما امکان می دهد به تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید، همراه با یک دکمه ساده «تماس» که در کنار دکمه «دنبال کردن» ظاهر می شود، یک برچسب موقعیت مکانی قابل پیوند، و یک دسته بندی برای پروفایل اینستاگرام شما در اینجا می توانید در مورد پروفایل های تجاری اینستاگرام بیشتر بدانید.

تجزیه و تحلیل فالوور اینستاگرام

اینستاگرام تعداد زیادی ویژگی افزوده به بازاریابان از جمله تجزیه و تحلیل جمعیتی فالوورها را ارائه می دهد. اکنون می توانید ببینید که فالوورهای شما در کجا قرار دارند، جنسیت و سن آنها.

محل: می‌توانید مکان‌های فالوور را بر اساس کشور یا شهر رویداد مشاهده کنید. این اطلاعات نه تنها برای بازاریابانی که می‌خواهند مخاطبان خود را بهتر درک کنند بسیار مفید است، بلکه به شما درک بهتری از مناطق زمانی می‌دهد تا به اکثریت فالوورهای خود دست پیدا کنید، بنابراین می‌توانید پست‌های اینستاگرام را برای بهترین زمان‌بندی کنید. زمان.

جنسیت و سن: در مرحله بعد، می توانید فالوورهای اینستاگرام شما را بر اساس جنسیت و سن آنها تقسیم کنید. تجزیه و تحلیل اینستاگرام همچنین تعداد کل فالوورهای شما را نشان می دهد، از جمله تعداد فالوورهای جدیدی که در این هفته به دست آورده اید. سپس می توانید تفکیک نسبت پیروان مرد به زن خود را در نمودار دایره ای مشاهده کنید. برای مشاهده تفکیک سنین زیر، می توانید محدوده سنی را بر اساس هر دو جنس، یا به طور خاص بر اساس مردان و زنان مشاهده کنید.

تجزیه و تحلیل پست اینستاگرام

علاوه بر بخش “دنبال کنندگان”، بخش تجزیه و تحلیل دیگری نیز به نام “Insights” وجود دارد که شبیه به Facebook Insights است. در اینجا، می‌توانید داده‌های مربوط به نمایش‌ها، دسترسی، کلیک‌های وب‌سایت و فعالیت دنبال‌کنندگان را مشاهده کنید. Impressions تعداد کل دفعاتی که همه پست‌های شما دیده شده است را نشان می‌دهد، Reach تعداد حساب‌های منحصربه‌فردی را که هر یک از پست‌های شما را دیده‌اند، وب‌سایت کلیک‌ها تعداد حساب‌هایی را که روی پیوند در بیو اینستاگرام شما کلیک کرده‌اند را نشان می‌دهد.

فعالیت فالوور: تجزیه و تحلیل اینستاگرام همچنین به شما نشان می دهد که محبوب ترین ساعات روز که دنبال کنندگان شما از اینستاگرام استفاده می کنند. ماژول «فعالیت فالوور» بر اساس ساعت یا روز قابل مشاهده است و «متوسط ​​زمانی که فالوورهای شما در یک روز معمولی در اینستاگرام هستند» را نشان می‌دهد یا می‌توانید بر اساس روزهای هفته مرتب کنید. دانستن اینکه چه زمانی مخاطبان شما در اینستاگرام بیشترین فعالیت را دارند می تواند به شما کمک کند پست های اینستاگرام خود را برای بهینه ترین زمان ها برنامه ریزی کنید.

پست های برتر: می توانید پست های اینستاگرام را بر اساس پست های برتر برای هر دسته Insights مرتب کنید. همانطور که در زیر مشاهده می‌کنید، می‌توانید پست‌های برتر مرتب‌شده بر اساس Impressions را برای یک دوره 7 روزه و یک دوره 30 روزه، با مجموع تعداد نمایش‌ها به عنوان یک پوشش روی عکس مشاهده کنید. این اطلاعات ارزشمند است زیرا به شما امکان می‌دهد به جای تعداد افرادی که پست شما را «پسندیده‌اند»، ببینید دقیقاً چند نفر پست شما را دیده‌اند، که به شما نرخ تعامل دقیق‌تری می‌دهد.

همچنین می توانید ببینید که تعداد کاربران اینستاگرام نسبت به تعداد فالوورهای شما در کل پست شما را مشاهده کرده اند. همچنین می‌توانید عملکرد محتوای خود را در کوتاه‌مدت در مقابل بلندمدت ببینید. به عنوان مثال، ماکایا حدود 33000 فالوور دارد، اما پست های او در 7 روز اول توسط 100-300 حساب کاربری لایک می شود. اما در طی 30 روز تجزیه و تحلیل شد و این تعداد تقریباً دو برابر می‌شود، که نشان می‌دهد پست‌های قدیمی‌تر اینستاگرام همچنان مرتبط هستند.

برنامه زمانبندی رایگان اینستاگرام

اگر می‌خواهید اطلاعاتی در مورد نحوه بهینه‌سازی محتوای اینستاگرام خود برای دریافت لایک و کامنت‌های بیشتر با مقایسه پست‌ها داشته باشید، باید تجزیه و تحلیل اینستاگرام جدید Later’s را بررسی کنید. با تجزیه و تحلیل بعدی، یک نمای کلی جامع از عملکرد حساب خود به همراه اطلاعات دقیق در مورد رشد فالوورهای خود دریافت می کنید!

تجزیه و تحلیل اینستاگرام به بازاریابان و کسب و کارها این امکان را می دهد که برای اولین بار مخاطبان خود را به درستی درک کنند. کسب‌وکارها با دانستن اینکه فالوورهایشان در کجا قرار دارند، چند ساله هستند و چه زمانی در اینستاگرام حضور دارند، می‌توانند محتوای بهتری در اینستاگرام ایجاد کنند و خود را به طور موثرتری بازاریابی کنند.

بعد پلتفرم شماره 1 بازاریابی برای اینستاگرام است. پست ها را برنامه ریزی کنید، حساب خود را تجزیه و تحلیل کنید، فید خود را برنامه ریزی کنید، UGC را سازماندهی کنید، و موارد دیگر!

شروع به برنامه ریزی پست های اینستاگرام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا