شبکه های اجتماعی

نحوه تماشای پخش زنده و جزئیات دیگر

سامسونگ در حال آماده شدن برای گسترش سری گوشی های هوشمند گلکسی M در هند است. این شرکت قرار است سامسونگ گلکسی M34 5G را امروز در هند عرضه کند. شرکت فناوری کره جنوبی قبلاً طراحی و مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را فاش کرده است. سامسونگ گلکسی M34 5G آینده جانشین Samsung Galaxy M33 5G خواهد شد که سال گذشته در هند عرضه شد.

اسمارت‌فون‌های سری M سامسونگ در بخش‌های میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه فهرست‌بندی شده‌اند و تمامی مدل‌های این سری علاوه بر برخی ویژگی‌های پیشرفته دیگر مانند اندازه‌ها و طراحی متفاوت، دارای ویژگی‌های ضروری یک گوشی هوشمند پایه هستند و در نتیجه آن‌ها را از سایرین متمایز می‌کند. سلسله. یکی از USP ها یا پیشنهادهای فروش منحصر به فرد این خط، ظرفیت باتری بالا و تنظیم دوربین چند لنز است.

Samsung Galaxy M34 5G: جدول زمانی و جزئیات پخش زنده را راه اندازی کنید
سامسونگ گلکسی M34 5G امروز (7 ژوئیه) ساعت 15 در هند معرفی می شود. بینندگان علاقه مند می توانند مراسم راه اندازی را به صورت زنده در کانال رسمی یوتیوب سامسونگ پخش کنند.

سامسونگ گلکسی M34 جزئیات را تایید کرد
سامسونگ گلکسی M34 دارای صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. این شرکت همچنین فاش کرده است که گوشی هوشمند مجهز به 5G با فناوری Vision Booster عرضه می شود که تجربه تماشای همه جانبه ای را در زیر نور مستقیم خورشید به کاربران ارائه می دهد.

سامسونگ گلکسی M34 همچنین دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال است. همراه با OIS، دوربین گلکسی M34 دارای ویژگی Nightography موجود در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ است. Samsung Galaxy M34 5G همچنین دارای حالت سرگرمی است که دارای 16 جلوه لنز داخلی مختلف است.

سامسونگ گلکسی M34 از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند. سامسونگ ادعا می‌کند که این گوشی هوشمند با یک بار شارژ می‌تواند تا دو روز از باتری پشتیبان‌گیری کند.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا