شبکه های اجتماعی

Broadcom تراشه ای را برای سیم کشی ابررایانه های هوش مصنوعی منتشر کرد

Broadcom Inc روز سه شنبه یک تراشه جدید برای سیم کشی ابرکامپیوترها برای هوش مصنوعی منتشر کرد.هوش مصنوعی) با استفاده از شبکه کار کنید فن آوری که در حال حاضر در حال استفاده گسترده است.

Broadcom تامین کننده اصلی تراشه برای شبکه محلی کابلی سوئیچ ها، که راه اصلی اتصال کامپیوترهای داخل مراکز داده معمولی به یکدیگر هستند.

اما ظهور برنامه های کاربردی هوش مصنوعی مانند OpenAI ChatGPT و Alphabet’s Bard چالش های جدیدی را برای شبکه های داخل مراکز داده ارائه کرده اند. برای پاسخگویی به سؤالات با پاسخ‌هایی شبیه به انسان، چنین سیستم‌هایی باید با استفاده از حجم عظیمی از داده‌ها آموزش داده شوند.

این کار برای یک تراشه کامپیوتری بسیار بزرگ است. در عوض، کار باید بر روی هزاران تراشه به نام واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) تقسیم شود، که سپس باید مانند یک کامپیوتر غول پیکر عمل کنند تا هفته ها یا حتی ماه ها در یک زمان روی کار کار کنند. این باعث می شود که سرعت ارتباط تراشه های فردی مهم باشد.

Broadcom روز سه شنبه تراشه جدیدی به نام Jericho3-AI را معرفی کرد که می تواند تا 32000 تراشه GPU را به یکدیگر متصل کند. تراشه Jericho3-AI با یکی دیگر از فناوری های شبکه ابر رایانه ای به نام رقابت خواهد کرد InfiniBand.

اکنون بزرگترین سازنده تجهیزات InfiniBand است Nvidia Corp که رهبر InfiniBand ملانوکس را به مبلغ 6.9 میلیارد دلار در سال 2019 خریداری کرد.

انویدیا همچنین رهبر بازار پردازنده‌های گرافیکی است. رام ولاگا گفت، در حالی که سیستم‌های Nvidia-Mellanox برخی از سریع‌ترین ابررایانه‌های جهان هستند، بسیاری از شرکت‌ها تمایلی به کنار گذاشتن اترنت که توسط شرکت‌های مختلف به فروش می‌رسد را ندارند تا هم پردازنده‌های گرافیکی و هم تجهیزات شبکه خود را از یک تامین‌کننده خریداری کنند. معاون ارشد و مدیر کل گروه سوئیچینگ هسته در Broadcom.

Velaga گفت: “اترنت، شما می توانید آن را از چندین فروشنده دریافت کنید – رقابت زیادی وجود دارد.” “اگر ما بهترین سوئیچ اترنت را ارائه نکنیم، شخص دیگری این کار را خواهد کرد. InfiniBand یک راه حل اختصاصی، تک منبع و یکپارچه عمودی است.”

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا